Skocz do zawartości

Postac 3d- Surf`erka


Matti

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

No to troche pogrzebalem przy wszystkim od ostaniego czasu. Chyba jest lepiej.

 

Postac robiona w wolnych chwilach. Soft 3dsmax, mental ray, photoshop.

 

750x1000.jpeg

 

pozdrawiam

Edytowane przez Matti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajne, fajne :). Ciekawy pomysł, ale nie podobają mi się te krechy na reczniku niewiadomo skad i po co? i troche niektóre elementy wydają się (lub być może są) wycięte i wklejone na ten piasek i widać taką białą obwódke np. przy krabie. Ale reszta super, podoba mi się bardzo cała pracka :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za komentarz. W sumie masz racje z tymi paskami. Wyrzuciclem je. I pobawilem sie w shopie zeby pozbyc sie tych obowdek wokol kraba;) u mnie nie bardzo jest je widac nie wiedziec czemu. w pierwyszm poscie wrzucilem poprawiona wersje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w tle widzę góry czy tam jakieś wyspy, które nie odbijają się w oceanie! O_O

 

A tatko.. Ciachooo ;*

 

I też disp'a brakuje na tej palmie na pierwszym planie. Poza tym piasek taki bez wyrazu - widać po cieniu, cień nie zniekształca się pod wpływem piasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki temat nadaje się na wizualizację ?! - pyt retoryczne. Jest taki specjalny dział cartoon sie nazywa odsyłam do galerii na 3D total.Co do ręcznika to wydaje mi się (mogę się mylić) ale nie widziałem na plaży w kolorze krwistej czerwieni ;) zmień kolor na turkusy, błękity z motywami muszelek, rybek itp

Praca miła w odbiorze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimne światło wyraźnie bardzo wietrznego dnia. Aż się skuliłem z zimna jak ją taką prawie nagą ujrzałem. jak taki efekt chciałes uzyskac, to ok, ale jesli nie, to wrzuć to spowrotem na warsztat i przede wszystkim światlo ociepl i tło zmień, cumulusy usuń. Poza tym coś mi tu z materiałami nie gra, niedopracowane są jakieś, tak naprawde nie widać co z jakiego materiału jest zrobione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubie takie pracki w cartoonowym stylu. Fajny pomysl z tym ze nie podoba mi sie recznik, chodzi mi o jego shader a nie o kolory, tak jak ktos juz wczesnije napisal, jakis taki ziarnisty; przydala by sie wiesza rodzielczosc tekstury pnia paly (zwlaszcza kiedy dajesz ja ta pierwszy plan) oraz jakis displ na tym pniu; klapki mogloby byc bardziej kolorowe, bo teraz wygladaj jak ze zwyklej czarnej gumy i nie pasuja do tego klimatu, wydaje mi sie ze raczka ktora trzyma na biodrze troche zle zriggowales bo wyglada jakby ja strasznie wykracala, az sprawia jej to bol ;p, no i ladniejesz tlo by sie przydalo. Poza tymi moim uwagami praca bardzo mi sie podoba i zdecydowanie na duzy plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny model babki, kompozycja ujdzie. Reszta leży. Propsy, gdzieś miedzy prostotą a niedopracowaniem. Światło i materiały kompletnie nie zrobione, choć widać w nich dobry pomysł, który Ci świtał. Ale z laski zrobiłeś żelka. Posiedź nad świtałem i materiałami a będzie git.

 

 

pozdr.,

skk.

 

 

EDIT: Przyjrzałem się jeszcze raz i wydaje mi się, że przesadzam z powyższym. Ale ziarno prawdy tam tkwi. Kwestia doboru materiałów dla piasku, kobitki, zieleni pozostaje. Nie są spójne. pozdro.

Edytowane przez SYmek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo miła praca dla oka. Myślę że sporo zyskała gdyby poprawić następujące niedociągnięcia:

  • rozporosznie cieni (promienie słoneczne nie mogą być tak mocno rozproszone na tak krótkiej odległości)
  • przepalenie światłem deski i ręcznika
  • wyrenderowanie sceny z prawdziwym DOF'em
  • brak kaustyki i refrakcji butelek (o ile model jest w ogóle poprawny)
  • mapowanie textury na włosach pod głową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności