mkeruj Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Elegancko. Widziałbym tu zasłony/firanki w stylu hcpiter`a i nóżki meblom bym dorobił bo się uświnią przy sprzątaniu. Poza tym bardzo fajnie...
NV Napisano 7 Marzec 2009 Autor Napisano 7 Marzec 2009 Jestem szybki jak wiatr ;P Kolejny up, znów mało zmian ale b. mało siedziałem ostatnio przy komputerze a konkretniej 3dsmaxie. Taki test, powoli idziemy ku finiszowi i następna wizka do folio ;) Hmmm zasłony ... muszę chyba przejżeć te wizki hcPitera.
Camel Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 a ten niedokończony rendering? jest ślad irradiance mapa'a :P Dlaczego?
kamil.ochel Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 bardzo fajnie ale zmień proszę tę laskę w TV :P i wg. mnie teraz ta sofa i fotel słabo wygląda z tym drewnem ;(
Tores Napisano 8 Marzec 2009 Napisano 8 Marzec 2009 Listwa przypodłogowa nie bardzo pasuje kolorystyką do desek a poza tym bardzo podoba
NV Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 (edytowane) W przerwie od wizek zaczynam model Passata CC, który przyda mi się do exteriorów w przyszłości. Oto początki walki: http://img14.imageshack.us/img14/9506/passatccthebegining.jpg Edytowane 26 Marzec 2009 przez NV
trosiek Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 olej wizki i zostań w samochodach ;) ładnie Ci idzie ten passat. poka siatki
Thunder Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 ode mnie tyle http://www.isarapix.org/pix18/1238096576.jpg poza tym jest nice powodzenia w dalszej pracy ;)
RA Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Nvidia, to najlepsza trawa na tym forum od czasów trawiastych wizek SansSerifa i petera_mulera. Świetnie wygląda.
NV Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Ojej wielkie dzięki, miło słyszeć i to od samego miszcza :) Są osoby, którym tak średnio się podoba, ja jestem w miarę zadowolony z efektu ale zapewniam Cię, że to nie jest najlepsza trawka od tamtych czasów ;)
RA Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Jest najlepsza, jest. Nie ma sensu takie autoponiżanie. :) Ani ja nie jestem miszczem, choć brzmi fajnie. ;) Zrobiłeś coś co wygląda super mniejszym nakładem pracy niż niejedne super wypasione trawy na tym forum. Tak to przynajmniej wygląda. To jest właśnie sztuka żeby zrobić (i to jak), ale się nie narobić.
NV Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Trawa nie do wizek a jakiś kilmatycznych scen itp, do wizek była ta poprzednia ;) . Trochę za gęsta i gruba wyszła, trzeba poprawić.
NV Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 RA: Wiem, że słabo wyszła ale chodzi mi głównie o samą idee traw powiedzmy "bajkowych" robionych w ten sposob, muszę to dopracować bo 1 raz robiłem. Zima wraca ;)
Morphe Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 trawa zimowa fajna - brakuje mi ino badyli jakichs wystajacych :) ciekawa- ale na komerche sie nienadaje chyba. tak samo ta pierwsza zielona - super taka ciekawa designerska na jakies takie ekstra ujecia , ale zas na komercje sie nienadaje - bo jest "nie zadbana" wiesz o co mi chodzi mysle, zbyt plamiasta, cos jakby ktos wybudowal chaupe, ale jeszcze nie zrobil nic z gruntem dookola :) - tlyko ma 1 mankament po dispie widze ze jakby robic ujecie z przyczajki gdzie kamera jest niskot o jzu bedize zawodzic... ale taki chyba mankament dispa - trawa ktora na zblizeniach bedize wypas w oddali jzus ie robi zbyt zamazana, zas ta w oddali super na zblizeniach siada... - ale to byc tylko sie mi tka zdaje... mzoe malo jeszcze wiem :)
Loki Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 letnia nie podoba mi się kolorystycznie (ale to kwestia gustu), zimowa jest dziarska - fajnie by bylo gdybys podzielil sie metodą :) to jakis mix map w displace i diffuse?
NV Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Trochę mapke dis źle zrobiłem bo tych krzaczków na diffuse nie dawała, to dałem modelowane ;) Na usprawiedliwienie czas ~5min roboty. Morphe: Po pierwsze to mi nie gadaj, że się nie znasz bo mnie krew zalewa ;) Po drugie zgadzam się z tobą, przyjamniej nie znam sposobu aby jakaś trawka na zbliżeniu była tak samo dobra co z daleka. Chyba musiałbym każde źdźbło modelować i mapować z osobna ;) Jeśli chodzi o trawki to wiem co masz na myśli, klient lubi maxymalnie równo ścięte trawki z katalogu bajki, takie matrix trawki ;p Loki: Podziele się jak jeszcze trochę dopracuje to zrobie tutka, ale uśmiejecie się z tej metody ;P powiem tyle, że to metoda zero kombinacji czyli dość prosta ale po "tuningu" może będą jeszcze lepsze efekty ... póki co muszę ją dopracować aby wiedzieć co napisać itd :)
Vega Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Robisz to z głowy czy z tutoriala? :) Mi się bardzo podoba trawa zimowa. Bardzo ładnie wyszła i zastrzeżeń brak
Morphe Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 nie oszukujmy sie, trawe to nie mam najlepszej, jakso nieopracowalem sensownej metody... podobaja mi sie te trawki co widze czasemna everach nie wiem czy bedizesz kojazyc - powinines :D - np ta z forest refuge... nie wiem do konca jak przygotowana jest mapka dispa. ciekawe jak dziala ten nowy disp w vray sp3... ktos tu mial go rpzetestowac ale cso sie nie kwapi nie bede wskazywac palcem (swrsc) ;). ja mam pomyslna trawke.. ale jeszcze nie teraz, bo to zejdzie na eksperymenty troche, wiec pewnie kiedys tam sie uda. will se. twoja trawa bedzie tez fajna z ujec typu lot pataka - na cezsc zagospodarowana dajesz cos bardizej komercyjnego a poza ta twoja, i efekt mysle bedzie bardzi naturalny. musisz sprobowac. tlyko oczywiscie wyzsza.
mkeruj Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 No trawka spoko, dawaj ten tutek, bo będę exteriory studiował niebawem. Ciekawi mnie ile to waży...
NV Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Jeszcze takie bardziej komercyjne, nadadzą się ?
Vega Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Ja też tak uważam :) Śnieg robiłeś osobno na trawie czy śnieg jest razem z trawą?? :D
Filip Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Ładne trawki, ostatnia prawie sie nada, choć mozna by zrobić bardziej nasycony odcień.
_Arti_ Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Wydaje mi się, że kontakt z tą trawą byłby doświadczeniem równym z skoczeniem na polane z jeżami ^^ Ale i tak jest ładnie. btw. jak tą trawę robisz? Znaczy jaka technika x]?
Vega Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Też bym prosił o technikę jaką robisz :) Szczególnie tą zimową :D Podziel się z nami tą tajemnicą.
NV Napisano 5 Kwiecień 2009 Autor Napisano 5 Kwiecień 2009 Takie testy jeszcze, ma pomysł na myśle b. dobrą trawke jak go zrealizuje będzie obiecany mini tutorial.
WilL Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Nizła robota :) Chociaż ostatnia trawa podoba mi się mniej przez to że jest ''zaniedbana'' ;) A tak ogólnie to ładne wizki masz :)
flesch Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 zacnie ci to idze ..... z niecierpliwością czekam na nini tutorial..:) textury to własna zabawa w ps.???
NV Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 (edytowane) Taka trawka :) Myślę, że ma spory potencjał tylko komp już nie daje rady ;P muszę proxy zastosować bo kiszka będzie. Zaleta jest taka, że w każdej chwili może być bardziej jasna, ciemna, inny kolor itp. do tego daje rade na zbliżeniach, ale zawszę są te złe i dobre strony. Jestem w trakcie pisania tutoriala na waszą prośbe, jeszcze dziś powinnien się ukazać. http://img11.imageshack.us/img11/9982/modelowana.jpg Ta trawka jest modelowana, nie particle :) Edytowane 9 Kwiecień 2009 przez NV
Gość BiX Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Nvidia - na prawde świetna trawa! Szczególnie z poprzedniego posta numer 2 i 3 po prostu wymiatają. Ta nowa.. hmm parcticle? Ja probowałem particlami ale mi komp dymi ^^ Jestem bbaarrddzzoo ciekaw jak robisz tą trawusie. :D Czekam na tuta! pozdro!
NV Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 Bix: Dzięki, już jest tutek, tylko się nie śmiejcie ;p http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=798824#post798824 1
Vega Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Tutek jest dobrze opisany i nawet początkujący się skapnie o co chodzi. Trawa bardzo fajna tylko kolorek mi się nie podoba. ;] Ja bym dał trochę bardziej ciemniejszą. Co do modelu trawy to bez zastrzeżeń
NV Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 Wracam do Passata :) Tylko kilka poprawek, nie mam pojęcia kiedy domodeluje reszte....
patry Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Screena z viewportu może pokaż, bo na tym mało widać :) Siatka też by się przydała :P
NV Napisano 21 Czerwiec 2009 Autor Napisano 21 Czerwiec 2009 Witam. Wracam po długiej przerwie. Model tworze na potrzeby wizualizacji (exteriory). Siatka wkrótce, ale z racji tego, że robię te auto słabą metodą, to i siatka jest słaba :( Następny model będzie wykonany już na podstawie base mesh ( od ogółu do szczegółu ). Moje 3 auto nie bijcie :)
SereCk Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 przyjemnie:) maska sie wydaje falowac na samym przodzie, slupek na dole, i wyciecie na swiatlo na nadkolu. Poka siatke, wtedy stwierdzimy dokladniej.. BTW, po co ten BOX ;>;>
RA Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 Bez względu na metodę, to rowki mogłeś zrobić później. :)
NV Napisano 1 Lipiec 2009 Autor Napisano 1 Lipiec 2009 @UP Zdaje sobie sprawę, że robię zła metodą i muszę się nauczyć nowej :( Dlatego proszę o pomoc a nie krytykę mojego modelingu. Teraz mam problemy z zrobieniem tyłka przy tej siatce i nie będzie łatwo. Mimo to chcę dokończyć ten model aby mieć autko do wizek, za dużo vertexów się ponasuwałem aby teraz się poddać ;p.
Dawcio_m Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 na nadkolu pokręciles tą siatką:P a ogolnie modeling wydaje sie byc bardzo dobry;)
NV Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Napisano 3 Lipiec 2009 Zrobiłem cały bok od początku. Teraz klamki są trochę oszukane ale ułatwi mi to robienie tyłka ;)
Dawcio_m Napisano 3 Lipiec 2009 Napisano 3 Lipiec 2009 model slicznie sie prezentuuje ;) mozna wiedziec jakich swiatel uzyles do oswietlenia?:D
NV Napisano 3 Lipiec 2009 Autor Napisano 3 Lipiec 2009 Dzieki :) Milo słyszeć po godzinach przesuwania vertexów :] Światła to super tajna, najnowsza technologia, opracowana przez inżynierów z wieloletnim stażem ... toooo... to vray plane ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się