Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Elegancko.

Widziałbym tu zasłony/firanki w stylu hcpiter`a i nóżki meblom bym dorobił bo się uświnią przy sprzątaniu.

Poza tym bardzo fajnie...

  • Odpowiedzi 133
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jestem szybki jak wiatr ;P Kolejny up, znów mało zmian ale b. mało siedziałem ostatnio przy komputerze a konkretniej 3dsmaxie. Taki test, powoli idziemy ku finiszowi i następna wizka do folio ;)

 

Hmmm zasłony ... muszę chyba przejżeć te wizki hcPitera.

 

forum.jpg

Napisano

Nvidia, to najlepsza trawa na tym forum od czasów trawiastych wizek SansSerifa i petera_mulera. Świetnie wygląda.

Napisano

Ojej wielkie dzięki, miło słyszeć i to od samego miszcza :) Są osoby, którym tak średnio się podoba, ja jestem w miarę zadowolony z efektu ale zapewniam Cię, że to nie jest najlepsza trawka od tamtych czasów ;)

Napisano

Jest najlepsza, jest.

Nie ma sensu takie autoponiżanie. :)

Ani ja nie jestem miszczem, choć brzmi fajnie. ;)

Zrobiłeś coś co wygląda super mniejszym nakładem pracy niż niejedne super wypasione trawy na tym forum. Tak to przynajmniej wygląda. To jest właśnie sztuka żeby zrobić (i to jak), ale się nie narobić.

Napisano

Trawa nie do wizek a jakiś kilmatycznych scen itp, do wizek była ta poprzednia ;) . Trochę za gęsta i gruba wyszła, trzeba poprawić.

 

trawamod.jpg

Napisano

RA: Wiem, że słabo wyszła ale chodzi mi głównie o samą idee traw powiedzmy "bajkowych" robionych w ten sposob, muszę to dopracować bo 1 raz robiłem.

 

Zima wraca ;)

zimaanl.jpg

Napisano

trawa zimowa fajna - brakuje mi ino badyli jakichs wystajacych :) ciekawa- ale na komerche sie nienadaje chyba. tak samo ta pierwsza zielona - super taka ciekawa designerska na jakies takie ekstra ujecia , ale zas na komercje sie nienadaje - bo jest "nie zadbana" wiesz o co mi chodzi mysle, zbyt plamiasta, cos jakby ktos wybudowal chaupe, ale jeszcze nie zrobil nic z gruntem dookola :) - tlyko ma 1 mankament po dispie widze ze jakby robic ujecie z przyczajki gdzie kamera jest niskot o jzu bedize zawodzic... ale taki chyba mankament dispa - trawa ktora na zblizeniach bedize wypas w oddali jzus ie robi zbyt zamazana, zas ta w oddali super na zblizeniach siada... - ale to byc tylko sie mi tka zdaje... mzoe malo jeszcze wiem :)

Napisano

letnia nie podoba mi się kolorystycznie (ale to kwestia gustu), zimowa jest dziarska - fajnie by bylo gdybys podzielil sie metodą :) to jakis mix map w displace i diffuse?

Napisano

pustynia.jpg

 

Trochę mapke dis źle zrobiłem bo tych krzaczków na diffuse nie dawała, to dałem modelowane ;) Na usprawiedliwienie czas ~5min roboty.

 

Morphe: Po pierwsze to mi nie gadaj, że się nie znasz bo mnie krew zalewa ;) Po drugie zgadzam się z tobą, przyjamniej nie znam sposobu aby jakaś trawka na zbliżeniu była tak samo dobra co z daleka. Chyba musiałbym każde źdźbło modelować i mapować z osobna ;) Jeśli chodzi o trawki to wiem co masz na myśli, klient lubi maxymalnie równo ścięte trawki z katalogu bajki, takie matrix trawki ;p

 

Loki: Podziele się jak jeszcze trochę dopracuje to zrobie tutka, ale uśmiejecie się z tej metody ;P powiem tyle, że to metoda zero kombinacji czyli dość prosta ale po "tuningu" może będą jeszcze lepsze efekty ... póki co muszę ją dopracować aby wiedzieć co napisać itd :)

Napisano

nie oszukujmy sie, trawe to nie mam najlepszej, jakso nieopracowalem sensownej metody... podobaja mi sie te trawki co widze czasemna everach nie wiem czy bedizesz kojazyc - powinines :D - np ta z forest refuge... nie wiem do konca jak przygotowana jest mapka dispa. ciekawe jak dziala ten nowy disp w vray sp3... ktos tu mial go rpzetestowac ale cso sie nie kwapi nie bede wskazywac palcem (swrsc) ;). ja mam pomyslna trawke.. ale jeszcze nie teraz, bo to zejdzie na eksperymenty troche, wiec pewnie kiedys tam sie uda. will se.

 

twoja trawa bedzie tez fajna z ujec typu lot pataka - na cezsc zagospodarowana dajesz cos bardizej komercyjnego a poza ta twoja, i efekt mysle bedzie bardzi naturalny. musisz sprobowac. tlyko oczywiscie wyzsza.

Napisano

Wydaje mi się, że kontakt z tą trawą byłby doświadczeniem równym z skoczeniem na polane z jeżami ^^

 

Ale i tak jest ładnie.

 

btw. jak tą trawę robisz? Znaczy jaka technika x]?

Napisano

Takie testy jeszcze, ma pomysł na myśle b. dobrą trawke jak go zrealizuje będzie obiecany mini tutorial.

 

dfgfd.jpg

 

 

gffgz.jpg

 

 

fgfgo.jpg

 

 

asdasu.jpg

Napisano

Nizła robota :) Chociaż ostatnia trawa podoba mi się mniej przez to że jest ''zaniedbana'' ;) A tak ogólnie to ładne wizki masz :)

Napisano (edytowane)

modeled.jpg

 

Taka trawka :) Myślę, że ma spory potencjał tylko komp już nie daje rady ;P muszę proxy zastosować bo kiszka będzie. Zaleta jest taka, że w każdej chwili może być bardziej jasna, ciemna, inny kolor itp. do tego daje rade na zbliżeniach, ale zawszę są te złe i dobre strony.

 

Jestem w trakcie pisania tutoriala na waszą prośbe, jeszcze dziś powinnien się ukazać.

 

http://img11.imageshack.us/img11/9982/modelowana.jpg

 

Ta trawka jest modelowana, nie particle :)

Edytowane przez NV
Napisano

Nvidia - na prawde świetna trawa! Szczególnie z poprzedniego posta numer 2 i 3 po prostu wymiatają. Ta nowa.. hmm parcticle? Ja probowałem particlami ale mi komp dymi ^^ Jestem bbaarrddzzoo ciekaw jak robisz tą trawusie. :D Czekam na tuta!

 

pozdro!

Napisano

Tutek jest dobrze opisany i nawet początkujący się skapnie o co chodzi. Trawa bardzo fajna tylko kolorek mi się nie podoba. ;] Ja bym dał trochę bardziej ciemniejszą. Co do modelu trawy to bez zastrzeżeń

Napisano

Witam. Wracam po długiej przerwie. Model tworze na potrzeby wizualizacji (exteriory). Siatka wkrótce, ale z racji tego, że robię te auto słabą metodą, to i siatka jest słaba :( Następny model będzie wykonany już na podstawie base mesh ( od ogółu do szczegółu ).

Moje 3 auto nie bijcie :)

 

passmix.jpg

Napisano

przyjemnie:) maska sie wydaje falowac na samym przodzie, slupek na dole, i wyciecie na swiatlo na nadkolu. Poka siatke, wtedy stwierdzimy dokladniej.. BTW, po co ten BOX ;>;>

Napisano

@UP

Zdaje sobie sprawę, że robię zła metodą i muszę się nauczyć nowej :( Dlatego proszę o pomoc a nie krytykę mojego modelingu. Teraz mam problemy z zrobieniem tyłka przy tej siatce i nie będzie łatwo. Mimo to chcę dokończyć ten model aby mieć autko do wizek, za dużo vertexów się

ponasuwałem aby teraz się poddać ;p.

 

 

pas2s.jpg

 

 

25856482.jpg

Napisano

Zrobiłem cały bok od początku. Teraz klamki są trochę oszukane ale ułatwi mi to robienie tyłka ;)

 

czysty.jpg

 

siatc.jpg

Napisano

Dzieki :) Milo słyszeć po godzinach przesuwania vertexów :]

 

Światła to super tajna, najnowsza technologia, opracowana przez inżynierów z wieloletnim stażem ... toooo...

 

 

 

to vray plane ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności