Skocz do zawartości

Obiekty 3D: Trening 3dsmax & vray.


NV

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jestem szybki jak wiatr ;P Kolejny up, znów mało zmian ale b. mało siedziałem ostatnio przy komputerze a konkretniej 3dsmaxie. Taki test, powoli idziemy ku finiszowi i następna wizka do folio ;)

 

Hmmm zasłony ... muszę chyba przejżeć te wizki hcPitera.

 

forum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej wielkie dzięki, miło słyszeć i to od samego miszcza :) Są osoby, którym tak średnio się podoba, ja jestem w miarę zadowolony z efektu ale zapewniam Cię, że to nie jest najlepsza trawka od tamtych czasów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest najlepsza, jest.

Nie ma sensu takie autoponiżanie. :)

Ani ja nie jestem miszczem, choć brzmi fajnie. ;)

Zrobiłeś coś co wygląda super mniejszym nakładem pracy niż niejedne super wypasione trawy na tym forum. Tak to przynajmniej wygląda. To jest właśnie sztuka żeby zrobić (i to jak), ale się nie narobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawa zimowa fajna - brakuje mi ino badyli jakichs wystajacych :) ciekawa- ale na komerche sie nienadaje chyba. tak samo ta pierwsza zielona - super taka ciekawa designerska na jakies takie ekstra ujecia , ale zas na komercje sie nienadaje - bo jest "nie zadbana" wiesz o co mi chodzi mysle, zbyt plamiasta, cos jakby ktos wybudowal chaupe, ale jeszcze nie zrobil nic z gruntem dookola :) - tlyko ma 1 mankament po dispie widze ze jakby robic ujecie z przyczajki gdzie kamera jest niskot o jzu bedize zawodzic... ale taki chyba mankament dispa - trawa ktora na zblizeniach bedize wypas w oddali jzus ie robi zbyt zamazana, zas ta w oddali super na zblizeniach siada... - ale to byc tylko sie mi tka zdaje... mzoe malo jeszcze wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pustynia.jpg

 

Trochę mapke dis źle zrobiłem bo tych krzaczków na diffuse nie dawała, to dałem modelowane ;) Na usprawiedliwienie czas ~5min roboty.

 

Morphe: Po pierwsze to mi nie gadaj, że się nie znasz bo mnie krew zalewa ;) Po drugie zgadzam się z tobą, przyjamniej nie znam sposobu aby jakaś trawka na zbliżeniu była tak samo dobra co z daleka. Chyba musiałbym każde źdźbło modelować i mapować z osobna ;) Jeśli chodzi o trawki to wiem co masz na myśli, klient lubi maxymalnie równo ścięte trawki z katalogu bajki, takie matrix trawki ;p

 

Loki: Podziele się jak jeszcze trochę dopracuje to zrobie tutka, ale uśmiejecie się z tej metody ;P powiem tyle, że to metoda zero kombinacji czyli dość prosta ale po "tuningu" może będą jeszcze lepsze efekty ... póki co muszę ją dopracować aby wiedzieć co napisać itd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oszukujmy sie, trawe to nie mam najlepszej, jakso nieopracowalem sensownej metody... podobaja mi sie te trawki co widze czasemna everach nie wiem czy bedizesz kojazyc - powinines :D - np ta z forest refuge... nie wiem do konca jak przygotowana jest mapka dispa. ciekawe jak dziala ten nowy disp w vray sp3... ktos tu mial go rpzetestowac ale cso sie nie kwapi nie bede wskazywac palcem (swrsc) ;). ja mam pomyslna trawke.. ale jeszcze nie teraz, bo to zejdzie na eksperymenty troche, wiec pewnie kiedys tam sie uda. will se.

 

twoja trawa bedzie tez fajna z ujec typu lot pataka - na cezsc zagospodarowana dajesz cos bardizej komercyjnego a poza ta twoja, i efekt mysle bedzie bardzi naturalny. musisz sprobowac. tlyko oczywiscie wyzsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modeled.jpg

 

Taka trawka :) Myślę, że ma spory potencjał tylko komp już nie daje rady ;P muszę proxy zastosować bo kiszka będzie. Zaleta jest taka, że w każdej chwili może być bardziej jasna, ciemna, inny kolor itp. do tego daje rade na zbliżeniach, ale zawszę są te złe i dobre strony.

 

Jestem w trakcie pisania tutoriala na waszą prośbe, jeszcze dziś powinnien się ukazać.

 

http://img11.imageshack.us/img11/9982/modelowana.jpg

 

Ta trawka jest modelowana, nie particle :)

Edytowane przez NV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nvidia - na prawde świetna trawa! Szczególnie z poprzedniego posta numer 2 i 3 po prostu wymiatają. Ta nowa.. hmm parcticle? Ja probowałem particlami ale mi komp dymi ^^ Jestem bbaarrddzzoo ciekaw jak robisz tą trawusie. :D Czekam na tuta!

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wracam po długiej przerwie. Model tworze na potrzeby wizualizacji (exteriory). Siatka wkrótce, ale z racji tego, że robię te auto słabą metodą, to i siatka jest słaba :( Następny model będzie wykonany już na podstawie base mesh ( od ogółu do szczegółu ).

Moje 3 auto nie bijcie :)

 

passmix.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Zdaje sobie sprawę, że robię zła metodą i muszę się nauczyć nowej :( Dlatego proszę o pomoc a nie krytykę mojego modelingu. Teraz mam problemy z zrobieniem tyłka przy tej siatce i nie będzie łatwo. Mimo to chcę dokończyć ten model aby mieć autko do wizek, za dużo vertexów się

ponasuwałem aby teraz się poddać ;p.

 

 

pas2s.jpg

 

 

25856482.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :) Milo słyszeć po godzinach przesuwania vertexów :]

 

Światła to super tajna, najnowsza technologia, opracowana przez inżynierów z wieloletnim stażem ... toooo...

 

 

 

to vray plane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności