Napisano 23 Styczeń 200916 l Cześć, Chciałbym pokazać interior jaki przyszło mi robić dla producenta płytek: i wersja do portfolio: Pozdr! Edytowane 29 Styczeń 200916 l przez SWRSC
Napisano 23 Styczeń 200916 l Dlaczego takie nie ostre ? Kolory fatalne. Meble kiepskie... nie wierzę że to twoje.
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor refka: Prosze brać pod uwage że głównym produktem są płytki a nie wnętrze, dlatego też taki kadr.
Napisano 23 Styczeń 200916 l najbardziej w tej pracy przeszkadzają mi...uchwyty do mebli...i mówię całkowicie serio - gdyby były takie jak na refce od razu całość wyglądała by inaczej (dalej mowie zupełnie poważnie!) co do samej pracy - ładnie, płytki leżą, mają fuge, wyglądają naturalnie, więc zadanie wykonane - gdyby jeszcze te uchwyty tak nie odciągały od nich wzroku :)
Napisano 23 Styczeń 200916 l Bardzo ładnie, ale myślę że nie pokazałeś płytek. brakuje mi doświetlenia. Czy możesz pokazać render w docelowej rozdziałce? szkoda że nie odwzorowałeś bardziej kuchni, tak samo jak ostatnio kilka pierdół popsuło efekt. jak ma to iśc na rekleme to dla mnie też nie bardzo bo obrazek w ogole nie zostaje w pamieci. Edytowane 23 Styczeń 200916 l przez !Ewert
Napisano 23 Styczeń 200916 l Ladnie udalo Ci sie to odwzorowac, ale coz - refka jak i wizka sa dosyc plaskie w odbiorze. Moglbys pokazac siatke?
Napisano 23 Styczeń 200916 l No faktycznie, strasznie mdło, nijako i bez wyrazu. Owszem płytki są, są poprawne, ale całość do kitu. Chociaż refka dobrze odwzorowana (bo co to dla Ciebie) ale jakoś nie 'siedzi'. Coś nie gra.
Napisano 23 Styczeń 200916 l na szafkach dirt czy toon rozmyty ? jak dla mnie płytki zbyt matowe chyba że takie są w rzeczywistości. ciut większy fov i było by zdecydowanie lepiej tak faktycznie trochę płasko.
Napisano 23 Styczeń 200916 l no całkiem fajnie ale najlepiej wyszło to urządzenie elektryczne bodajże do produkcji kawy:)
Napisano 23 Styczeń 200916 l boże jak wy wszyscy na tym forum marudzicie -masakra mi sie podoba wizka i tyle nie zawsze trzeba szukać dziury w całym , a tak naprawde głównie o to chodzi w komercji aby klient był zadowolony - jeżeli tak jest to git.!
Napisano 23 Styczeń 200916 l Marek G, Po to jest to forum aby można było dyskutować i swoją opinie wyrażać i to nawet krytyczną. Jeśli klientowi się spodobało to czy oznacza to że nie podlega ona ocenie innych osób ? Jeśli by postępować po twojej myśli należało by zamykać temat po jego utworzeniu i zaprezentowaniu projektu.
Napisano 23 Styczeń 200916 l Pomijając projekt, świetna praca. Jak zwykle bardzo wysoki poziom. Ładne detale i materiały. Pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200916 l Bardzo dobrze odwzorowana refka. Bardzo naturalnie wyszło. Klient powinien być usatysfakcjonowany w 157%. Profesjonalna robota. a teraz żeby nie było tak zbyt słodko ;) Uchwyty do wymiany. Odrobinę zbyt ciemne szczeliny i wnęki jakby w materiale frontów był wrzucony dirt i chyba jeszcze za mało światła wpada w ta przeszkloną szafkę w stosunku do refki. Pozdrawiam :)
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor dzięki za komentarze. Render pokazuje bardziej jako odw3zorowanie refki niż praca sama w sobie. Za zadnanie miałem odtworzyć wnętrze, podłozyć plytki producenta i zadbać o to, żeby cała podloga była równomiernie oświetlona + narzucenie przez klienta odpowiedniego światłocienia na bele (czyli ta strona ma byc jasna, ta ciemna, ta w cieniu etc). Nie widać nakładu pracu jaki włożylem w ta wizualzaicje, ale było bardzo dużo postprodukcji, renderowania warstw takich jak normal, reflection, GI, raw GI etc. Dirt na frontach jest (uznanie dla tych co potrafią to wyłapac) - wymóg klienta, żeby fronty miały dobrze zarysowane kształty. Pionix - przeszkolna szafka - dzięki, poprawie do portfolio. Jakos mi to umknęło. Co do uchwytów to macie pełną racje. Skopałem totalnie. Musiałem dac inne, ale najwyraźniej się nie wstrzeliłem z nimi :D
Napisano 23 Styczeń 200916 l Zastanawia mnie okap. Jego lokalizacja w stosunku do palnikow gazowych, które w Twojej wizualizacji są zamontowane na wyspie - ale moze to tylko złudzenie. No i jeszcze jakos tak się dziwnie urywa tenże okap, może dlasza część rury ucieka w lewo lub chowa się w ścianie...ale jakos dziwnie to wygląda. Przy okazji, czy dozwolone są ostre załamania w odprowadzeniach okapów kuchennych? Co do samej wizualizacji to fajnie odwzorowana no i jezeli chodziło o płytki to napewno spełnia swoje zadanie.
Napisano 23 Styczeń 200916 l co do tych frontów to AO z mentala+ zabawa w szopie by chyba wyszła lepiej niz dirt , mam wrażenie ( wieksza kontrola imo). Poza tym nie marudze świerszczu:)
Napisano 23 Styczeń 200916 l Prezentacja płytek, a płytki w tym wszystkim kompletnie giną;) Myślę, że dobrze byłoby choćby podretuszować całość w PS, aby wydobyć jakoś te płytki z reszty obrazu;) Pozdr
Napisano 25 Styczeń 200916 l Coś mi się wydaje że pojechałeś dirtem po całości przez co wyszło jakoś rysunkowo a w niektórych miejscach szczególnie widać poprawki i mazanie (szafka przy oknie). Idąc w ślad Marka G powiem że mi się podoba i tyle. Edytowane 25 Styczeń 200916 l przez Nash23
Napisano 27 Styczeń 200916 l bardzo ładnie , podobwyuje mi sie :) uhhh cała kuchnie trzaskać dla samych płytek :) Good job ;)
Napisano 27 Styczeń 200916 l bardzo ladne :] a ten ostatni render pozbawia mnie watpliwosci bo na wczesniejszym byly jakies wiekrze kluchy w gi chbya pozdrawiam
Napisano 28 Styczeń 200916 l ladnie odwzorowane z referka, jedynie to co wymienili poprzednicy z uchwytami zjechalo z jakascia i wydaje mi sie ze te ciemne linie dookola na frontowych drzwiczkach, za mocno je widac i daja po oczach troche. Ale ogolnie fajne:)
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Dzisiaj będę liczył wersje do portfolio - wymienię uchwyty i wywalę dirta. Podrzucę wizke jutro.
Napisano 29 Styczeń 200916 l I teraz jest elegancko... Oprócz listwy sufitowej z którymi w rogu się coś dzieje i okropnym alu na piekarniku. Edytowane 29 Styczeń 200916 l przez Petrus
Napisano 29 Styczeń 200916 l Dużo lepiej niż oryginał:) mebelki nie wydaja się brudne. Po prawej dwa uchwyty przez manipulowanie oświetleniem wyszły jaśniejsze (może mat inny się wkradł). Ziarnistość tego alu na piekarnikach po prawej chyba jest przesadzona. Ogólnie i tak spokojnie można wrzucic do folio, bo jaki zwykły śmiertelnik to zauważy:D. pozdro
Napisano 29 Styczeń 200916 l no i teraz bez porownania owiele lepiej ! Ladnie i czysto podoba mi sie szkoda ze taki dezajn wnetrza ;) pozdrawiam
Napisano 29 Styczeń 200916 l Było świetnie i jest lepiej niż świetnie. Faktycznie te pare zmian udoskonaliło Twój obraz. Chociaż na "dezajn" możnaby psioczyć to i tak bardzo intrygujący jest kontrast barw w tej wizce. Bardzo piękna rzecz. O materiałach chyba też pisałem, że bardzo dobre... Gratki i pozdrawiam.
Napisano 30 Styczeń 200916 l Autor dzięki za komentarze do nowej wersji. Design wiadomo, że nieciekawy, ale nie ja go wybierałem. To zlecenie potraktowałem jako wyzwanie dotyczące postprodukcji. Wiedziałem że klient może w tym przypadku mieć zachcianki typu "proszę rozjaśnić szafke po lewej"; "proszę dodać tu światło" etc. Dlatego też przygotowałem ciemniejszy render + mase warstw takich jak: normal, specular, reflect, refract, GI, diffuse etc. na których stworzyłem finalny obraz. Jako ciekawostkę zarzucam kilka najważniejszych warstw + render prosto z maxa:
Napisano 30 Styczeń 200916 l Jak zawsze fajnie! Kiedyś oglądałem taki tutek o compostingu w Fusion ale poległem i stwierdziłem że jak na razie to nie potrzebne są mi takie czary mary. Ciekawie mnie jak można użyć mapki normal, mi się mapka normal kojarzy z grami, czy można ją użyć do compostingu? Składasz ten obrazek w PS? I wonder? Pozdro
Napisano 30 Styczeń 200916 l Autor wszystko sklejane w PS. Osobiście mapkę normal wykorzystuję do zaznaczania różnych części rendera (łatwiej sie zaznacza bo masz jednolite kolory) i np w tym przypadku podciąganie shadingu frontów szafek - zaznaczam część frontów, kopiuje do nowej warstwy i daje tryb mieszania overlay; oraz zmiana oświetlenia na frontach.
Napisano 30 Styczeń 200916 l A nie lepiej material ID i object ID renderować? Bo normal to tak nie do końca jednolity jest ;]
Napisano 30 Styczeń 200916 l Swierszczu owielelepiej ale czemu na tym granicie na scianie jest w jednym miejscu takie ostre odbicie a obok zblurowane tak to supero cos innego niz te kuchnie co sie oglada a nie je :] ps. szum na piekarniku ciut za duzy ale to tak po Swierszczowemu
Napisano 30 Styczeń 200916 l Autor chudy: jeszcze nie bawiłem się material ID i object ID. Nie wiem jak to działa. demigod: się źle zblurowało :p
Napisano 30 Styczeń 200916 l Ależ sprytne z tymi warstwami..no, no! A obrazek teraz bardzo przyzwoity, tzn. render wypas a nawet przaśny dizajn jakoś wytrzymuje. Mistrzuniu!
Napisano 30 Styczeń 200916 l Widzę ze okap wciąz pozostaje w miejscu, które przeczy jego jakiejkolwiek uzytecznosci.
Napisano 3 Luty 200916 l Teraz znacznie lepiej. Pomysł z warstwami naprawdę trafiony. Czasami też bawię się w ten sposób. A jak sobie radzisz jeśli rzecz dotyczy nie jednego a kilku ujęć tego samego pomieszczenia? Jednakowe ustawienia PS dla wszystkich?
Napisano 3 Luty 200916 l Autor Tak. Coś podobnego jak wamhouse pokazywał w swoim wątku, czyli folder z adjustments przerzucam do nowego ujęcia. Tylo w tym przypadku sporo jest innej PS-owej roboty, więc dłubania nadal by było dużo.