Skocz do zawartości

wiz 3d: Orientale ceramika - wersja do portfolio


SWRSC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

najbardziej w tej pracy przeszkadzają mi...uchwyty do mebli...i mówię całkowicie serio - gdyby były takie jak na refce od razu całość wyglądała by inaczej (dalej mowie zupełnie poważnie!)

 

co do samej pracy - ładnie, płytki leżą, mają fuge, wyglądają naturalnie, więc zadanie wykonane - gdyby jeszcze te uchwyty tak nie odciągały od nich wzroku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie, ale myślę że nie pokazałeś płytek. brakuje mi doświetlenia.

Czy możesz pokazać render w docelowej rozdziałce?

szkoda że nie odwzorowałeś bardziej kuchni, tak samo jak ostatnio kilka pierdół popsuło efekt.

jak ma to iśc na rekleme to dla mnie też nie bardzo bo obrazek w ogole nie zostaje w pamieci.

Edytowane przez !Ewert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek G,

 

Po to jest to forum aby można było dyskutować i swoją opinie wyrażać i to nawet krytyczną.

Jeśli klientowi się spodobało to czy oznacza to że nie podlega ona ocenie innych osób ?

Jeśli by postępować po twojej myśli należało by zamykać temat po jego utworzeniu i zaprezentowaniu projektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze odwzorowana refka.

Bardzo naturalnie wyszło.

Klient powinien być usatysfakcjonowany w 157%.

Profesjonalna robota.

 

a teraz żeby nie było tak zbyt słodko ;)

 

Uchwyty do wymiany.

Odrobinę zbyt ciemne szczeliny i wnęki jakby w materiale frontów był wrzucony dirt i chyba jeszcze za mało światła wpada w ta przeszkloną szafkę w stosunku do refki.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze.

 

Render pokazuje bardziej jako odw3zorowanie refki niż praca sama w sobie.

Za zadnanie miałem odtworzyć wnętrze, podłozyć plytki producenta i zadbać o to, żeby cała podloga była równomiernie oświetlona + narzucenie przez klienta odpowiedniego światłocienia na bele (czyli ta strona ma byc jasna, ta ciemna, ta w cieniu etc).

Nie widać nakładu pracu jaki włożylem w ta wizualzaicje, ale było bardzo dużo postprodukcji, renderowania warstw takich jak normal, reflection, GI, raw GI etc.

 

Dirt na frontach jest (uznanie dla tych co potrafią to wyłapac) - wymóg klienta, żeby fronty miały dobrze zarysowane kształty.

 

Pionix - przeszkolna szafka - dzięki, poprawie do portfolio. Jakos mi to umknęło.

 

Co do uchwytów to macie pełną racje. Skopałem totalnie. Musiałem dac inne, ale najwyraźniej się nie wstrzeliłem z nimi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie okap. Jego lokalizacja w stosunku do palnikow gazowych, które w Twojej wizualizacji są zamontowane na wyspie - ale moze to tylko złudzenie.

No i jeszcze jakos tak się dziwnie urywa tenże okap, może dlasza część rury ucieka w lewo lub chowa się w ścianie...ale jakos dziwnie to wygląda.

Przy okazji, czy dozwolone są ostre załamania w odprowadzeniach okapów kuchennych?

 

Co do samej wizualizacji to fajnie odwzorowana no i jezeli chodziło o płytki to napewno spełnia swoje zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że pojechałeś dirtem po całości przez co wyszło jakoś rysunkowo a w niektórych miejscach szczególnie widać poprawki i mazanie (szafka przy oknie).

Idąc w ślad Marka G powiem że mi się podoba i tyle.

Edytowane przez Nash23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo lepiej niż oryginał:) mebelki nie wydaja się brudne. Po prawej dwa uchwyty przez manipulowanie oświetleniem wyszły jaśniejsze (może mat inny się wkradł). Ziarnistość tego alu na piekarnikach po prawej chyba jest przesadzona. Ogólnie i tak spokojnie można wrzucic do folio, bo jaki zwykły śmiertelnik to zauważy:D.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było świetnie i jest lepiej niż świetnie. Faktycznie te pare zmian udoskonaliło Twój obraz. Chociaż na "dezajn" możnaby psioczyć to i tak bardzo intrygujący jest kontrast barw w tej wizce. Bardzo piękna rzecz. O materiałach chyba też pisałem, że bardzo dobre... Gratki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze do nowej wersji. Design wiadomo, że nieciekawy, ale nie ja go wybierałem. To zlecenie potraktowałem jako wyzwanie dotyczące postprodukcji. Wiedziałem że klient może w tym przypadku mieć zachcianki typu "proszę rozjaśnić szafke po lewej"; "proszę dodać tu światło" etc. Dlatego też przygotowałem ciemniejszy render + mase warstw takich jak: normal, specular, reflect, refract, GI, diffuse etc. na których stworzyłem finalny obraz.

 

Jako ciekawostkę zarzucam kilka najważniejszych warstw + render prosto z maxa:

 

postceramikahs6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze fajnie!

Kiedyś oglądałem taki tutek o compostingu w Fusion ale poległem i stwierdziłem że jak na razie to nie potrzebne są mi takie czary mary.

 

Ciekawie mnie jak można użyć mapki normal, mi się mapka normal kojarzy z grami, czy można ją użyć do compostingu? Składasz ten obrazek w PS?

I wonder?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko sklejane w PS.

Osobiście mapkę normal wykorzystuję do zaznaczania różnych części rendera (łatwiej sie zaznacza bo masz jednolite kolory) i np w tym przypadku podciąganie shadingu frontów szafek - zaznaczam część frontów, kopiuje do nowej warstwy i daje tryb mieszania overlay; oraz zmiana oświetlenia na frontach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swierszczu owielelepiej ale czemu na tym granicie na scianie jest w jednym miejscu takie ostre odbicie a obok zblurowane

 

tak to supero cos innego niz te kuchnie co sie oglada a nie je :]

 

ps.

szum na piekarniku ciut za duzy ale to tak po Swierszczowemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz znacznie lepiej. Pomysł z warstwami naprawdę trafiony. Czasami też bawię się w ten sposób. A jak sobie radzisz jeśli rzecz dotyczy nie jednego a kilku ujęć tego samego pomieszczenia? Jednakowe ustawienia PS dla wszystkich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Coś podobnego jak wamhouse pokazywał w swoim wątku, czyli folder z adjustments przerzucam do nowego ujęcia. Tylo w tym przypadku sporo jest innej PS-owej roboty, więc dłubania nadal by było dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności