SWRSC Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Cześć, Chciałbym pokazać interior jaki przyszło mi robić dla producenta płytek: i wersja do portfolio: Pozdr! Edytowane 29 Styczeń 2009 przez SWRSC
Petrus Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Dlaczego takie nie ostre ? Kolory fatalne. Meble kiepskie... nie wierzę że to twoje.
SWRSC Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 refka: Prosze brać pod uwage że głównym produktem są płytki a nie wnętrze, dlatego też taki kadr.
MaGuu Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 najbardziej w tej pracy przeszkadzają mi...uchwyty do mebli...i mówię całkowicie serio - gdyby były takie jak na refce od razu całość wyglądała by inaczej (dalej mowie zupełnie poważnie!) co do samej pracy - ładnie, płytki leżą, mają fuge, wyglądają naturalnie, więc zadanie wykonane - gdyby jeszcze te uchwyty tak nie odciągały od nich wzroku :)
!Ewert Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Bardzo ładnie, ale myślę że nie pokazałeś płytek. brakuje mi doświetlenia. Czy możesz pokazać render w docelowej rozdziałce? szkoda że nie odwzorowałeś bardziej kuchni, tak samo jak ostatnio kilka pierdół popsuło efekt. jak ma to iśc na rekleme to dla mnie też nie bardzo bo obrazek w ogole nie zostaje w pamieci. Edytowane 23 Styczeń 2009 przez !Ewert
ndru Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Ladnie udalo Ci sie to odwzorowac, ale coz - refka jak i wizka sa dosyc plaskie w odbiorze. Moglbys pokazac siatke?
Neiraa Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 No faktycznie, strasznie mdło, nijako i bez wyrazu. Owszem płytki są, są poprawne, ale całość do kitu. Chociaż refka dobrze odwzorowana (bo co to dla Ciebie) ale jakoś nie 'siedzi'. Coś nie gra.
routee Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 na szafkach dirt czy toon rozmyty ? jak dla mnie płytki zbyt matowe chyba że takie są w rzeczywistości. ciut większy fov i było by zdecydowanie lepiej tak faktycznie trochę płasko.
mrkrzysiek Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 no całkiem fajnie ale najlepiej wyszło to urządzenie elektryczne bodajże do produkcji kawy:)
Marek G Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 boże jak wy wszyscy na tym forum marudzicie -masakra mi sie podoba wizka i tyle nie zawsze trzeba szukać dziury w całym , a tak naprawde głównie o to chodzi w komercji aby klient był zadowolony - jeżeli tak jest to git.!
Petrus Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Marek G, Po to jest to forum aby można było dyskutować i swoją opinie wyrażać i to nawet krytyczną. Jeśli klientowi się spodobało to czy oznacza to że nie podlega ona ocenie innych osób ? Jeśli by postępować po twojej myśli należało by zamykać temat po jego utworzeniu i zaprezentowaniu projektu.
peter_f Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Pomijając projekt, świetna praca. Jak zwykle bardzo wysoki poziom. Ładne detale i materiały. Pozdrawiam
pionix Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Bardzo dobrze odwzorowana refka. Bardzo naturalnie wyszło. Klient powinien być usatysfakcjonowany w 157%. Profesjonalna robota. a teraz żeby nie było tak zbyt słodko ;) Uchwyty do wymiany. Odrobinę zbyt ciemne szczeliny i wnęki jakby w materiale frontów był wrzucony dirt i chyba jeszcze za mało światła wpada w ta przeszkloną szafkę w stosunku do refki. Pozdrawiam :)
SWRSC Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 dzięki za komentarze. Render pokazuje bardziej jako odw3zorowanie refki niż praca sama w sobie. Za zadnanie miałem odtworzyć wnętrze, podłozyć plytki producenta i zadbać o to, żeby cała podloga była równomiernie oświetlona + narzucenie przez klienta odpowiedniego światłocienia na bele (czyli ta strona ma byc jasna, ta ciemna, ta w cieniu etc). Nie widać nakładu pracu jaki włożylem w ta wizualzaicje, ale było bardzo dużo postprodukcji, renderowania warstw takich jak normal, reflection, GI, raw GI etc. Dirt na frontach jest (uznanie dla tych co potrafią to wyłapac) - wymóg klienta, żeby fronty miały dobrze zarysowane kształty. Pionix - przeszkolna szafka - dzięki, poprawie do portfolio. Jakos mi to umknęło. Co do uchwytów to macie pełną racje. Skopałem totalnie. Musiałem dac inne, ale najwyraźniej się nie wstrzeliłem z nimi :D
d.b Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Zastanawia mnie okap. Jego lokalizacja w stosunku do palnikow gazowych, które w Twojej wizualizacji są zamontowane na wyspie - ale moze to tylko złudzenie. No i jeszcze jakos tak się dziwnie urywa tenże okap, może dlasza część rury ucieka w lewo lub chowa się w ścianie...ale jakos dziwnie to wygląda. Przy okazji, czy dozwolone są ostre załamania w odprowadzeniach okapów kuchennych? Co do samej wizualizacji to fajnie odwzorowana no i jezeli chodziło o płytki to napewno spełnia swoje zadanie.
kliment woroszyłow Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 co do tych frontów to AO z mentala+ zabawa w szopie by chyba wyszła lepiej niz dirt , mam wrażenie ( wieksza kontrola imo). Poza tym nie marudze świerszczu:) 1
Touch Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Prezentacja płytek, a płytki w tym wszystkim kompletnie giną;) Myślę, że dobrze byłoby choćby podretuszować całość w PS, aby wydobyć jakoś te płytki z reszty obrazu;) Pozdr
Nash23 Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 (edytowane) Coś mi się wydaje że pojechałeś dirtem po całości przez co wyszło jakoś rysunkowo a w niektórych miejscach szczególnie widać poprawki i mazanie (szafka przy oknie). Idąc w ślad Marka G powiem że mi się podoba i tyle. Edytowane 25 Styczeń 2009 przez Nash23
09121986 Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 bardzo ładnie , podobwyuje mi sie :) uhhh cała kuchnie trzaskać dla samych płytek :) Good job ;)
J|L Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 bardzo ladne :] a ten ostatni render pozbawia mnie watpliwosci bo na wczesniejszym byly jakies wiekrze kluchy w gi chbya pozdrawiam
hcpiter Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 ladnie odwzorowane z referka, jedynie to co wymienili poprzednicy z uchwytami zjechalo z jakascia i wydaje mi sie ze te ciemne linie dookola na frontowych drzwiczkach, za mocno je widac i daja po oczach troche. Ale ogolnie fajne:)
SWRSC Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Napisano 28 Styczeń 2009 Dzisiaj będę liczył wersje do portfolio - wymienię uchwyty i wywalę dirta. Podrzucę wizke jutro.
SWRSC Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 zgodnie z obietnicą wersja do portfolio:
Petrus Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 (edytowane) I teraz jest elegancko... Oprócz listwy sufitowej z którymi w rogu się coś dzieje i okropnym alu na piekarniku. Edytowane 29 Styczeń 2009 przez Petrus
Sjon Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Dużo lepiej niż oryginał:) mebelki nie wydaja się brudne. Po prawej dwa uchwyty przez manipulowanie oświetleniem wyszły jaśniejsze (może mat inny się wkradł). Ziarnistość tego alu na piekarnikach po prawej chyba jest przesadzona. Ogólnie i tak spokojnie można wrzucic do folio, bo jaki zwykły śmiertelnik to zauważy:D. pozdro
hcpiter Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 no i teraz bez porownania owiele lepiej ! Ladnie i czysto podoba mi sie szkoda ze taki dezajn wnetrza ;) pozdrawiam
peter_f Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Było świetnie i jest lepiej niż świetnie. Faktycznie te pare zmian udoskonaliło Twój obraz. Chociaż na "dezajn" możnaby psioczyć to i tak bardzo intrygujący jest kontrast barw w tej wizce. Bardzo piękna rzecz. O materiałach chyba też pisałem, że bardzo dobre... Gratki i pozdrawiam.
SWRSC Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 dzięki za komentarze do nowej wersji. Design wiadomo, że nieciekawy, ale nie ja go wybierałem. To zlecenie potraktowałem jako wyzwanie dotyczące postprodukcji. Wiedziałem że klient może w tym przypadku mieć zachcianki typu "proszę rozjaśnić szafke po lewej"; "proszę dodać tu światło" etc. Dlatego też przygotowałem ciemniejszy render + mase warstw takich jak: normal, specular, reflect, refract, GI, diffuse etc. na których stworzyłem finalny obraz. Jako ciekawostkę zarzucam kilka najważniejszych warstw + render prosto z maxa:
claude Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Jak zawsze fajnie! Kiedyś oglądałem taki tutek o compostingu w Fusion ale poległem i stwierdziłem że jak na razie to nie potrzebne są mi takie czary mary. Ciekawie mnie jak można użyć mapki normal, mi się mapka normal kojarzy z grami, czy można ją użyć do compostingu? Składasz ten obrazek w PS? I wonder? Pozdro
SWRSC Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 wszystko sklejane w PS. Osobiście mapkę normal wykorzystuję do zaznaczania różnych części rendera (łatwiej sie zaznacza bo masz jednolite kolory) i np w tym przypadku podciąganie shadingu frontów szafek - zaznaczam część frontów, kopiuje do nowej warstwy i daje tryb mieszania overlay; oraz zmiana oświetlenia na frontach.
chudy Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 A nie lepiej material ID i object ID renderować? Bo normal to tak nie do końca jednolity jest ;]
demigod Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Swierszczu owielelepiej ale czemu na tym granicie na scianie jest w jednym miejscu takie ostre odbicie a obok zblurowane tak to supero cos innego niz te kuchnie co sie oglada a nie je :] ps. szum na piekarniku ciut za duzy ale to tak po Swierszczowemu
SWRSC Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 chudy: jeszcze nie bawiłem się material ID i object ID. Nie wiem jak to działa. demigod: się źle zblurowało :p
Neiraa Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Ależ sprytne z tymi warstwami..no, no! A obrazek teraz bardzo przyzwoity, tzn. render wypas a nawet przaśny dizajn jakoś wytrzymuje. Mistrzuniu!
d.b Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Widzę ze okap wciąz pozostaje w miejscu, które przeczy jego jakiejkolwiek uzytecznosci.
Nash23 Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Teraz znacznie lepiej. Pomysł z warstwami naprawdę trafiony. Czasami też bawię się w ten sposób. A jak sobie radzisz jeśli rzecz dotyczy nie jednego a kilku ujęć tego samego pomieszczenia? Jednakowe ustawienia PS dla wszystkich?
SWRSC Napisano 3 Luty 2009 Autor Napisano 3 Luty 2009 Tak. Coś podobnego jak wamhouse pokazywał w swoim wątku, czyli folder z adjustments przerzucam do nowego ujęcia. Tylo w tym przypadku sporo jest innej PS-owej roboty, więc dłubania nadal by było dużo.
Rekomendowane odpowiedzi