Skocz do zawartości

Obiekty3D: Teczka LP(update 24/02/09)


DiO

Rekomendowane odpowiedzi

hej, postanowilem zalozyc swoja teczke co by zbytnio nie zasmiecac forum swoimi modelami ;)

 

na pierwszy rzut taki 2 dniowy speedzik dla relaksu, miecz. zrobiony z mysla o nauce ZBrusha ale niestety wychodzil pomietolony dosc mocno (niczym z pralki) wiec dalem sobie spokoj i wziolem sie za texturowanie. model jeszcze nie skonczony bo czegos mi nadal brakuje(moze to przez ten metal?) wiec narazie diffuse i specular skopiowany z diffusa tak na probe. rozmiar 1024x1024 a siateczka 748 trisow. moglo byc mnie ale poniewaz zaczolem model optymalizowac pod ZB to z 500 zrobilo sie 700 ;) wszelaki komentarz jak zawsze mile widziany :)

 

pozdrawiam

006wx8.jpg

Edytowane przez DiO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzieki wielkie panowie :)

Kirian:no fakt, ale biorac pod uwage ze na mojej referce mial gumowa raczke...no jakos nie mialem ochoty tego tak odwzorowac ;)

daje wersje skonczona z poprawionym specularem i normalka z PS.

pozdrawiam

swordprezentationcopyml9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dio Sorki:) jezeli to jest 'cos' na sciane albo niewiem.. wisiorek na szyje to koncepcyjnie o.k:)

but prosze, nie nazywaj tego mieczem:PP 3 słowa:'spróbuj tym pomachać'

Nie obraz sie:) poprostu do tych spraw podchodze bardzo utylitarnie:P

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku:poza normalka ktorej wczesniej nie bylo,specularem ktory nie dzialal jak powinien i sposobem prezentacji to nic sie nie zmienilo :)

Kirian:nie obrazam sie nic a nic :) na pewno masz racje ze nie dalo by sie tym machac w "rzeczywistosci", wez tylko pod uwage ze to jest game art i z tego co mi wiadomo to sa tu prawiesz wszystkie chwyty dozwolone, tak dlugo jak "fajnie" cos wyglada.wiec rozumiem ze dla ciebie wszystkie gry fantasy, RPG i tam takie sa pomylka? :)

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobij no do tego 1K tri, i zrob zeby to kółko na górze nie bylo takie kanciate...wogole, to nie podoba mi sie pomysł z tym pustym kółkiem tam...co to breloczek? ;) ale niewazne...model wygalda spoko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku:poza normalka ktorej wczesniej nie bylo,specularem ktory nie dzialal jak powinien i sposobem prezentacji to nic sie nie zmienilo :)

 

Chyba się nie zrozumieliśmy ;] teoretycznie się zmieniło XD ale wizualnie niezbyt ( no i jeszcze nie pokazałeś samych textur ;3 ) teraz tylko zrób to co ci Brunek poradził ale na kompletnie nowym innym modelu ;],

wcześniej zrób sobie najlepiej HP żeby wypalić normal mapy i AO (ewentualnie zrób heightmape w PS),

skołuj sobie dobre refki (najleiej jednej rzeczy niezbyt skomplikowanej np topur itp) staraj się odwzorować ją 1 do 1 ale textury rób używając innych dobrej jakości różnych fotów drewna, blachy itp aby uzyskać tylko miekki uzasadniony detal i kolor (na bazie wcześniej wypalonych textur z HP ),

nie użyuwaj w ps bevel and emboss!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haj wszystkim, czas znowu cos pokazac:)

wszystkie rady Kruku staralem sie uwzglednic wiec wydlubalem cos z warhammeraonline, orczy toporek/miecz (nie wiem jak to sklasyfikowac;)). mam nadzieje ze jest lepiej ale ocene to juz wam pozostawiam. wszelkie komentarze jak zawsze mile widziane :)

pozdrawiam

orkaxe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie rapiera to albo rekojeść zbyt długa w stosunku do koszyka albo koszyk zbyt blisko i zbyt krótki do rękojeści. a co do drugiej broni.. tto te rysy z boku broni jakoś tak nie pasują. w normalnym uzytkowaniu broni bardziej by je było widać na ostrzu niż z jej boku. brak też normali na rękojeści i przez to wychodzi uchwyt zbyt płaski poza tym całkiem ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam tego zawiniętego na ostrzu.

To jest szmatka na ostrzu? Czy normal jest wklęsły? Bo wygląda jakby był "wrzeźbiony" w ostrze.

A z texturą to płasko wygląda ta szmatka.

 

Metal na rękojeści też mi się podoba, pomijając tę szmatkę nieszczęsną, całkiem fajnie:)

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności