DiO Napisano 30 Styczeń 2009 Share Napisano 30 Styczeń 2009 (edytowane) hej, postanowilem zalozyc swoja teczke co by zbytnio nie zasmiecac forum swoimi modelami ;) na pierwszy rzut taki 2 dniowy speedzik dla relaksu, miecz. zrobiony z mysla o nauce ZBrusha ale niestety wychodzil pomietolony dosc mocno (niczym z pralki) wiec dalem sobie spokoj i wziolem sie za texturowanie. model jeszcze nie skonczony bo czegos mi nadal brakuje(moze to przez ten metal?) wiec narazie diffuse i specular skopiowany z diffusa tak na probe. rozmiar 1024x1024 a siateczka 748 trisow. moglo byc mnie ale poniewaz zaczolem model optymalizowac pod ZB to z 500 zrobilo sie 700 ;) wszelaki komentarz jak zawsze mile widziany :) pozdrawiam Edytowane 24 Luty 2009 przez DiO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 30 Styczeń 2009 Share Napisano 30 Styczeń 2009 jestem na tak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 30 Styczeń 2009 Share Napisano 30 Styczeń 2009 praktycznie jeden wielki bład merytoryczny, daj mi screen fronta tego miecza a powiem Ci co zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 31 Styczeń 2009 Share Napisano 31 Styczeń 2009 Broń złożona z części rapiera i miecza za to z otwieraczem=) Model jako taki fajny poza jednostronnym koszem. Ogólnie spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trybal Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 Fajny motyw :) Taki niesymetryczny :) Bardzo mi się podoba :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 9 Luty 2009 Autor Share Napisano 9 Luty 2009 dzieki wielkie panowie :) Kirian:no fakt, ale biorac pod uwage ze na mojej referce mial gumowa raczke...no jakos nie mialem ochoty tego tak odwzorowac ;) daje wersje skonczona z poprawionym specularem i normalka z PS. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 9 Luty 2009 Share Napisano 9 Luty 2009 Co się zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 9 Luty 2009 Share Napisano 9 Luty 2009 Dio Sorki:) jezeli to jest 'cos' na sciane albo niewiem.. wisiorek na szyje to koncepcyjnie o.k:) but prosze, nie nazywaj tego mieczem:PP 3 słowa:'spróbuj tym pomachać' Nie obraz sie:) poprostu do tych spraw podchodze bardzo utylitarnie:P Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 9 Luty 2009 Autor Share Napisano 9 Luty 2009 Kruku:poza normalka ktorej wczesniej nie bylo,specularem ktory nie dzialal jak powinien i sposobem prezentacji to nic sie nie zmienilo :) Kirian:nie obrazam sie nic a nic :) na pewno masz racje ze nie dalo by sie tym machac w "rzeczywistosci", wez tylko pod uwage ze to jest game art i z tego co mi wiadomo to sa tu prawiesz wszystkie chwyty dozwolone, tak dlugo jak "fajnie" cos wyglada.wiec rozumiem ze dla ciebie wszystkie gry fantasy, RPG i tam takie sa pomylka? :) pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 10 Luty 2009 Share Napisano 10 Luty 2009 dobij no do tego 1K tri, i zrob zeby to kółko na górze nie bylo takie kanciate...wogole, to nie podoba mi sie pomysł z tym pustym kółkiem tam...co to breloczek? ;) ale niewazne...model wygalda spoko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 10 Luty 2009 Share Napisano 10 Luty 2009 Kruku:poza normalka ktorej wczesniej nie bylo,specularem ktory nie dzialal jak powinien i sposobem prezentacji to nic sie nie zmienilo :) Chyba się nie zrozumieliśmy ;] teoretycznie się zmieniło XD ale wizualnie niezbyt ( no i jeszcze nie pokazałeś samych textur ;3 ) teraz tylko zrób to co ci Brunek poradził ale na kompletnie nowym innym modelu ;], wcześniej zrób sobie najlepiej HP żeby wypalić normal mapy i AO (ewentualnie zrób heightmape w PS), skołuj sobie dobre refki (najleiej jednej rzeczy niezbyt skomplikowanej np topur itp) staraj się odwzorować ją 1 do 1 ale textury rób używając innych dobrej jakości różnych fotów drewna, blachy itp aby uzyskać tylko miekki uzasadniony detal i kolor (na bazie wcześniej wypalonych textur z HP ), nie użyuwaj w ps bevel and emboss!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 24 Luty 2009 Autor Share Napisano 24 Luty 2009 haj wszystkim, czas znowu cos pokazac:) wszystkie rady Kruku staralem sie uwzglednic wiec wydlubalem cos z warhammeraonline, orczy toporek/miecz (nie wiem jak to sklasyfikowac;)). mam nadzieje ze jest lepiej ale ocene to juz wam pozostawiam. wszelkie komentarze jak zawsze mile widziane :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 24 Luty 2009 Share Napisano 24 Luty 2009 o metalik fajnie zaczyna Ci juz wychodzic, uchwyt spoko ale na ostrzu troche slabiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fr3d3k Napisano 24 Luty 2009 Share Napisano 24 Luty 2009 rewelacja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 24 Luty 2009 Share Napisano 24 Luty 2009 odnosnie rapiera to albo rekojeść zbyt długa w stosunku do koszyka albo koszyk zbyt blisko i zbyt krótki do rękojeści. a co do drugiej broni.. tto te rysy z boku broni jakoś tak nie pasują. w normalnym uzytkowaniu broni bardziej by je było widać na ostrzu niż z jej boku. brak też normali na rękojeści i przez to wychodzi uchwyt zbyt płaski poza tym całkiem ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 24 Luty 2009 Share Napisano 24 Luty 2009 Nie kumam tego zawiniętego na ostrzu. To jest szmatka na ostrzu? Czy normal jest wklęsły? Bo wygląda jakby był "wrzeźbiony" w ostrze. A z texturą to płasko wygląda ta szmatka. Metal na rękojeści też mi się podoba, pomijając tę szmatkę nieszczęsną, całkiem fajnie:) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się