Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć, będę tu wrzucał moje wypociny z ZB. Komentarze i wskazówki mile widziane. Na początek oto taka postać.

Pozdro!

 

 

w662.png

Edytowane przez forestt
  • Odpowiedzi 103
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem proporcje tutaj nie są zachowane ^^. Reszty chyba nie powiem bo sie nie znam na organice... Aczkolwiek butki to fakt XD ni to gumofilc ni to drewniane xD Ale do stania jak najbardziej wystarczą.

Napisano

no niestety myliliście się, te buty wyprofilowane są pod jazdę konną, dlatego nie będzie w nich stał ani chodził:-) a tak serio poprawie te buty.

Napisano

to sa takie specjalne buty ktore robi sie do moedli 3d, to jedne z tych rzeczy ktore tej krainy nie opuszczaXD

 

dobra, zarty za burte,

to ma byc sam model czy wieksza scenka?

Napisano (edytowane)

Wrzucam poprawioną głowę, dałem ja samą w celu lepszej oceny. Resztę dorzucę niebawem.

 

 

w1004.png

Edytowane przez forestt
Napisano (edytowane)

Cześć, wrzucam poprawioną postać, dopracowałem buty, ubranie itd. Oczywiście jest jeszcze sporo pracy:-) Czekam na Wasze komentarze.

 

 

w641.png

Edytowane przez forestt
Napisano (edytowane)

Zabrałem się za nową postać w celu dalszej nauki anatomii. Ma być to mafiozo z lat 30:-) Na początek sama głowa, reszta ciała jest tylko we wstępnej formie, wrzucę ja w późniejszym czasie. Komentarze mile widziane.

 

 

w1239.png

 

 

w653.png

 

Pozdrawiam

Edytowane przez forestt
Napisano
W kapeluszu gorzej. Moim zadaniem powinien być trochę wyższy i nie być tak głęboko osadzony na głowie.Nie widać łuków brwiowych

Pisząc lepiej, miałem na myśli, że lepiej zostały zamaskowane wady anatomiczne głowy :) A to czy jest za duży i wchodzi na oczy to już inna sprawa...

Napisano

adam_m Co to za modelowanie, gdy niedociągnięcia się ukrywa np. gęstą grzywką. Forestt poprzesuwaj parę wierzchołków i będzie dobrze.

Napisano (edytowane)

Cześć, dzięki za komentarze, w kapeluszu wrzuciłem żeby zobrazować jak mniej więcej ma wyglądać ten mafiozo, oczywiście podniosę go do góry bo rzeczywiście jest za nisko osadzony. Dorobiłem również buta temu panu, teraz będę walczył ze spodniami od garnituru. Niebawem kolejny up. I jak się podoba?:)

 

 

w1221.png

 

 

w1488.png

Edytowane przez forestt
Napisano (edytowane)

Prawdziwy mafiozo w starym stylu ma metalowe końcówki sznurówek ( albo i nie ) Pamiętaj o tym.

Edytowane przez duff
Napisano (edytowane)

Dzięki za komentarze, oczywiście nad twarzą będę jeszcze pracował, tymczasem wrzucam kolejnego up'a, zamierzam zrobić jeszcze marynarkę od garnituru, płaszcz i shotguna. Postać paluje umieścić w scenie, w starym barze z lat trzydziestych. Poniżej link jak bym mniej więcej to widział, nad kadrem jeszcze nie myślałem. Za barem siedzi model z ZB, wrzucony na szybko tak dla zobrazowania. Pomieszczenie mam prawie całe wymodelowane, zostało zrobić tekstury itd. Zapraszam do komentowania.

 

http://img5.imageshack.us/img5/4086/barync.jpg

Edytowane przez forestt
Napisano

Model taki nawet spoko :) Jednak jest w nim coś co mi się nie podoba :D Nie potrafię określić co :P Jak do tego dojdę to na pewno powiem ^^ Nie ma w sobie tego czegoś ^^ :P

 

Natomiast nad sceną mógłbyś jeszcze troszkę posiedzieć :) Dodać jakiś detal :)

Napisano

Ile czasu po śmierci ciało zaczyna sztywnieć?Trybal pewnie dlatego wydaję się trochę nie teges.Forestt ugnij trochę kolana.Twojemu kryminaliście brak luzu.

Napisano

Tak mi się wydaje Duff, że to jest to :P Jakby księgowemu kazał kogokolwiek zabić :P W postaci nie ma tego luzu ani pewności siebie :P Nie widać tego ani po posturze ani po minie, ani po wyrazie twarzy...

Napisano (edytowane)

Wrzucam poprawioną głowę pierwszej postaci, przez najbliższy czas skupię się głównie nad nią. Mafiozo musi trochę poczekać:-) Jednak zamierzam ukończyć obydwie prace. Pozdr!

Edytowane przez forestt
Napisano

nie bardzo wiem o co chodzi aale....kim ma ta postać być? tzn. zakapior jakiś czy np. sprzedawca warzyw czy coś.....mam na myśli to ze twarz jest poprawna niby, ale brakuje jej charakteru, czegoś co przekona ze jest tym a nie innym...z anatomicznego (szablonowego) punktu widzenia....uszy są teoretycznie za wysoko (teoretycznie, bo rózne mordy chodza po swiecie)....hm.....wiec w sumie ok :D

Napisano

duff - dzięki.

JmTm00 - jest to czarny charakter, wredny podstępny, skupuje i wyprawia skóry. Oczywiście postać fikcyjna, pochodząca ze wcześniejszej epoki:-) Wiem że jeszcze brak mu charakteru, popracuje jeszcze nad tym żeby wyglądał przebiegle itd. pozdr!

Napisano (edytowane)

Popracowałem trochę nad tą twarzą, wiem że jeszcze nie jest tak jak powinno być. Będę jeszcze ją poprawiał. Poniżej na nowo zrobiony kubrak, mam problem z osiągnięciem odpowiednich zmarszczek, także sugestie i rady w tym kierunku mile widziane:-)

Edytowane przez forestt
Napisano (edytowane)

Cześć, ostatnio dawno nic nie wrzucałem, popracowałem nad tą postacią, dorobiłem nowe spodnie i buty. Pobawiłem się również ze wstępna wersją low poly głowy, wyszło tak jak poniżej, głowa ma 1700 trisów. Chodziło mi tu o naukę wypalania normal mapy.

Dunablaster - faktycznie trochę przypomina:-)

Komentarze mile widziane,

pozrd!

Edytowane przez forestt
Napisano

Czoło jest zbyt wysunięte a usta i nos za bardzo do tyłu.

Chyba zbyt wyprostowany stoi (pokaż od boku)

Pas go nie opina ale jakoś zwisa, jakby nie miał ciężaru (brakuje odddziaływania pasa na materiał kurtki), ten górny pas też to samo.

Ucho nie jest anatomicznie prawidłowe.

Napisano (edytowane)

Dzięki za konstruktywny komentarz, postaram się poprawić te błędy, a jak z proporcjami ciała?

Edytowane przez forestt
Napisano

Koleś jest prost jak struna - obczaj kształt kręgosłupa i podstaw - poza tym zaokrągliłbym klatkę piersiową i skrócił ręce.Talia przesunięta w dół. Ogólnie przed zaczęciem zabawy w sculpt bym porządnie postać sobie ustawił.

Napisano (edytowane)

lucek dobrze mówi, poza tym nogi są tak samo szerokie na całej długości, u góry powinny być trochę szersze. (ręce też ale tam to już nie wygląda tak tragicznie)

 

Jeśli chcedz go potem ustawiać w jakąś pozę lub animować, to lepiej ręce odchylić od ciała (mniej więcej pod kątem 45 st.), inaczej mogą się przylepiać do ciała.

 

Może to się przyda, tam są różni panowie w różnych ubraniach od różnych stron.

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html

Edytowane przez Ania
Napisano (edytowane)

Nowy up, poprawiłem spodnie, rękawy, posturę, klatkę piersiową, popracowałem trochę na głową, ucho też nowe:-) włosy będę robił ostatecznie na planeach, narazie tylko taki zarys.

Ania - dzięki za link do stronki, przydała się:-)

lucek91 - dzięki za filmik!

komentarze mile widziane, pozdr!

 

 

 

 

ucho: http://img18.imageshack.us/my.php?image=uchos.jpg

Edytowane przez forestt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności