Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć, będę tu wrzucał moje wypociny z ZB. Komentarze i wskazówki mile widziane. Na początek oto taka postać.

Pozdro!

 

 

w662.png

Edytowane przez forestt

  • Odpowiedzi 103
  • Wyświetleń 15,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moim zdaniem proporcje tutaj nie są zachowane ^^. Reszty chyba nie powiem bo sie nie znam na organice... Aczkolwiek butki to fakt XD ni to gumofilc ni to drewniane xD Ale do stania jak najbardziej wystarczą.

Napisano

Zauważcie że taki but styka się z podłożem tylko dwoma małymi punktami czyli i stoi się w nich ciężko :D

Napisano
  • Autor

no niestety myliliście się, te buty wyprofilowane są pod jazdę konną, dlatego nie będzie w nich stał ani chodził:-) a tak serio poprawie te buty.

Napisano

to sa takie specjalne buty ktore robi sie do moedli 3d, to jedne z tych rzeczy ktore tej krainy nie opuszczaXD

 

dobra, zarty za burte,

to ma byc sam model czy wieksza scenka?

Napisano

o ile twarz z przodu wyglada calkiem calkiem to z boku jakos wychodzi to niechlujstwo jakis taki malo anatomiczny plaski

Napisano
  • Autor

Wrzucam poprawioną głowę, dałem ja samą w celu lepszej oceny. Resztę dorzucę niebawem.

 

 

w1004.png

Edytowane przez forestt

Napisano
  • Autor

Cześć, wrzucam poprawioną postać, dopracowałem buty, ubranie itd. Oczywiście jest jeszcze sporo pracy:-) Czekam na Wasze komentarze.

 

 

w641.png

Edytowane przez forestt

Napisano
  • Autor

Zabrałem się za nową postać w celu dalszej nauki anatomii. Ma być to mafiozo z lat 30:-) Na początek sama głowa, reszta ciała jest tylko we wstępnej formie, wrzucę ja w późniejszym czasie. Komentarze mile widziane.

 

 

w1239.png

 

 

w653.png

 

Pozdrawiam

Edytowane przez forestt

Napisano
W kapeluszu gorzej. Moim zadaniem powinien być trochę wyższy i nie być tak głęboko osadzony na głowie.Nie widać łuków brwiowych

Pisząc lepiej, miałem na myśli, że lepiej zostały zamaskowane wady anatomiczne głowy :) A to czy jest za duży i wchodzi na oczy to już inna sprawa...

Napisano

adam_m Co to za modelowanie, gdy niedociągnięcia się ukrywa np. gęstą grzywką. Forestt poprzesuwaj parę wierzchołków i będzie dobrze.

Napisano
  • Autor

Cześć, dzięki za komentarze, w kapeluszu wrzuciłem żeby zobrazować jak mniej więcej ma wyglądać ten mafiozo, oczywiście podniosę go do góry bo rzeczywiście jest za nisko osadzony. Dorobiłem również buta temu panu, teraz będę walczył ze spodniami od garnituru. Niebawem kolejny up. I jak się podoba?:)

 

 

w1221.png

 

 

w1488.png

Edytowane przez forestt

Napisano

bardzo ładne buty, trochę sztywne, ale rozchodzi się :]

dodaj jakieś "zmarszczki" czy cuś

PODOBA SIĘ :)

Napisano

Prawdziwy mafiozo w starym stylu ma metalowe końcówki sznurówek ( albo i nie ) Pamiętaj o tym.

Edytowane przez duff

Napisano

Buty fajne,czoło trochę lepiej ale dalej płasko,łuki brwiowe płasko,ucho kiepsko.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze, oczywiście nad twarzą będę jeszcze pracował, tymczasem wrzucam kolejnego up'a, zamierzam zrobić jeszcze marynarkę od garnituru, płaszcz i shotguna. Postać paluje umieścić w scenie, w starym barze z lat trzydziestych. Poniżej link jak bym mniej więcej to widział, nad kadrem jeszcze nie myślałem. Za barem siedzi model z ZB, wrzucony na szybko tak dla zobrazowania. Pomieszczenie mam prawie całe wymodelowane, zostało zrobić tekstury itd. Zapraszam do komentowania.

 

http://img5.imageshack.us/img5/4086/barync.jpg

Edytowane przez forestt

Napisano

Zaczyna być coraz lepiej.Ja dałbym trochę niżej ramiona, poszerzył biodra.Może dałbym mały brzuszek pempuszek.

Napisano

Model taki nawet spoko :) Jednak jest w nim coś co mi się nie podoba :D Nie potrafię określić co :P Jak do tego dojdę to na pewno powiem ^^ Nie ma w sobie tego czegoś ^^ :P

 

Natomiast nad sceną mógłbyś jeszcze troszkę posiedzieć :) Dodać jakiś detal :)

Napisano

Ile czasu po śmierci ciało zaczyna sztywnieć?Trybal pewnie dlatego wydaję się trochę nie teges.Forestt ugnij trochę kolana.Twojemu kryminaliście brak luzu.

Napisano

Tak mi się wydaje Duff, że to jest to :P Jakby księgowemu kazał kogokolwiek zabić :P W postaci nie ma tego luzu ani pewności siebie :P Nie widać tego ani po posturze ani po minie, ani po wyrazie twarzy...

Napisano
  • Autor

Wrzucam poprawioną głowę pierwszej postaci, przez najbliższy czas skupię się głównie nad nią. Mafiozo musi trochę poczekać:-) Jednak zamierzam ukończyć obydwie prace. Pozdr!

Edytowane przez forestt

Napisano

nie bardzo wiem o co chodzi aale....kim ma ta postać być? tzn. zakapior jakiś czy np. sprzedawca warzyw czy coś.....mam na myśli to ze twarz jest poprawna niby, ale brakuje jej charakteru, czegoś co przekona ze jest tym a nie innym...z anatomicznego (szablonowego) punktu widzenia....uszy są teoretycznie za wysoko (teoretycznie, bo rózne mordy chodza po swiecie)....hm.....wiec w sumie ok :D

Napisano
  • Autor

duff - dzięki.

JmTm00 - jest to czarny charakter, wredny podstępny, skupuje i wyprawia skóry. Oczywiście postać fikcyjna, pochodząca ze wcześniejszej epoki:-) Wiem że jeszcze brak mu charakteru, popracuje jeszcze nad tym żeby wyglądał przebiegle itd. pozdr!

Napisano

jak na czarny charakter to ma za łagodne spojrzenie. opuść mu trochę brwi. no i kości policzkowe bym uwydatnił

Napisano
  • Autor

Popracowałem trochę nad tą twarzą, wiem że jeszcze nie jest tak jak powinno być. Będę jeszcze ją poprawiał. Poniżej na nowo zrobiony kubrak, mam problem z osiągnięciem odpowiednich zmarszczek, także sugestie i rady w tym kierunku mile widziane:-)

Edytowane przez forestt

Napisano
  • Autor

Cześć, ostatnio dawno nic nie wrzucałem, popracowałem nad tą postacią, dorobiłem nowe spodnie i buty. Pobawiłem się również ze wstępna wersją low poly głowy, wyszło tak jak poniżej, głowa ma 1700 trisów. Chodziło mi tu o naukę wypalania normal mapy.

Dunablaster - faktycznie trochę przypomina:-)

Komentarze mile widziane,

pozrd!

Edytowane przez forestt

Napisano

Czoło jest zbyt wysunięte a usta i nos za bardzo do tyłu.

Chyba zbyt wyprostowany stoi (pokaż od boku)

Pas go nie opina ale jakoś zwisa, jakby nie miał ciężaru (brakuje odddziaływania pasa na materiał kurtki), ten górny pas też to samo.

Ucho nie jest anatomicznie prawidłowe.

Napisano
  • Autor

Dzięki za konstruktywny komentarz, postaram się poprawić te błędy, a jak z proporcjami ciała?

Edytowane przez forestt

Napisano

Koleś jest prost jak struna - obczaj kształt kręgosłupa i podstaw - poza tym zaokrągliłbym klatkę piersiową i skrócił ręce.Talia przesunięta w dół. Ogólnie przed zaczęciem zabawy w sculpt bym porządnie postać sobie ustawił.

Napisano

lucek dobrze mówi, poza tym nogi są tak samo szerokie na całej długości, u góry powinny być trochę szersze. (ręce też ale tam to już nie wygląda tak tragicznie)

 

Jeśli chcedz go potem ustawiać w jakąś pozę lub animować, to lepiej ręce odchylić od ciała (mniej więcej pod kątem 45 st.), inaczej mogą się przylepiać do ciała.

 

Może to się przyda, tam są różni panowie w różnych ubraniach od różnych stron.

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html

Edytowane przez Ania

Napisano
  • Autor

Nowy up, poprawiłem spodnie, rękawy, posturę, klatkę piersiową, popracowałem trochę na głową, ucho też nowe:-) włosy będę robił ostatecznie na planeach, narazie tylko taki zarys.

Ania - dzięki za link do stronki, przydała się:-)

lucek91 - dzięki za filmik!

komentarze mile widziane, pozdr!

 

 

 

 

ucho: http://img18.imageshack.us/my.php?image=uchos.jpg

Edytowane przez forestt

Napisano

Jakbyś był taki dobry to wrzucaj mniejsze obrazki bo mi się za chuny nie wczytają:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności