Reanimator Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 (edytowane) 12-07-2010 UPDATE: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=940658&postcount=43 ----------------------------------------- 20-02-2009: Hej. Wrzucam scenke, ktora zanimowalem w wolnym czasie, dla testu Moomowego riga. Szkic 2d wygladal tak: Animacja 3d natomiast wyglada tak: http://vimeo.com/3291265 mirror: Skwaszony chod jest wynikiem mojego grzebania w skonczonej sekwencji i probach poprawiania;) Skonczylo sie na tym, ze wykosilem caly fragment i zamarkowalem nowym, ale nieskonczonym. Lekcja na przyszlosc, bo juz nie mam sily w tym grzebac i obiecalem sobie, ze zamkne temat dzis wieczorem;) Pozdrawiam i chetnie poslucham uwag :) P.S. Do tego watku bede dorzucal inne rzeczy, zeby byla swego rodzaju teczka rodem z dzialu 2d ;) Edytowane 12 Lipiec 2010 przez Reanimator
Reanimator Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 Kopiuje testy 2d z dzialu testy: http://img241.imageshack.us/img241/4870/pillowze6.gif http://img379.imageshack.us/img379/3523/bunnybasherem6.gif
Pionier Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 bardzo przyjemnie i naturalnie wyszlo, gratki :) btw, faktycznie masz sympatyczny glos, przez te wszystkie lata wyobrazilem sobie ze bedziesz brzmial bardziej groznie :D pozdr, pionier.
Reanimator Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 Khe khe... wiesz, najwieksi tyrani to najwieksze placki ;)
Łukasz Burnet Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 chyba masz za malo roboty w domu :P. Animka fajna. Slowa marudy > wydaje mi sie ze troche linearnie wyszly niektore momenty i w wyskoku ostatnim poza mi sie nie podoba. Tescik spoko, zpoliszowałbyś to jeszcze troche :). Rozbudowa portfolio ? ;) pozdrowki
Reanimator Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 Mialem 2 miechy laby, wiec rzeczywiscie - byl czas;) Jest mnostwo zgrzytow. Animowalem kilka tygodni temu, nie skonczylem i wczoraj uznalem, ze szkoda mi zamknac to w szufladzie. Troche podciagnalem i wrzucilem;) Zdradze Ci w tajemnicy - tylko nikomu nie mow - ze prawie nie tknalem Graph Editora ;)
Leru Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Zdradziłbyś co jest w pudełku ;) (bo jak na razie to tylko moja kosmata wyobraźnia mi podpowiada)
kannu Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 serwus :) reanimator - bardzo super to wyglada. troche liniowe, ale naprawde spoko. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Ania Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Ruch oczu kiedy ludzik się rozgląda powinien być trochę bardziej w górę, bo teraz ma oczy skierowane raczej w podłogę. I chyba powinien puścić wieczko od razu, skoro zobaczył tam coś niedobrego, trochę mi się wydaje nienaturalne że on to wieczko dalej trzyma. Przygotowanie do odskoku ciut za długie. Ale to takie tylko drobne uwagi, ogólnie bardzo fajne.
Reanimator Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 Za dlugie? Anticipation powinien byc tym dluzszy, im szybciej postac wykonuje jakas czynnosc. Powiedzialbym nawet, ze jest za krotko! ;) Puszczanie wieczka to juz kwestia decyzji w actingu, w pelni swiadoma. Kazdy reaguje inaczej. Widzialas kiedys czlowieka z arachnofobia, ktory widzi pajaka? Jeden ucieknie, a drugi zamieni sie w slup soli :) Dzieki za komentarze:)
Ania Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Nie jestem pewna czy to antycypacja za długa czy sam skok, ale coś tam mi się wydaje za wolne. Ale to jest bardzo subiektywna sprawa i za bardzo się nie przejmuj moimi uwagami, piszę tylko jak mi się wydaje. Niekiedy przy własnych animacjach pytałam dwie osoby o timing i jeden mówił że jest za wolno drugi że za szybko. Z tym wieczkiem jak przemyślę to myślę że masz rację, przedtem nie przemyślałam. Osobiście od pająków uciekam od razu, ale można też inaczej.
Kusanagi Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 bardzo fajne tylko ostatni skok troche psuje calosc pozdro
SEB Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Fajny cartoony style :D ... moze tylko troszke za sztywno w biodrach i malo follow through, ale to tylko polisz i troche graph editor wiec generalnie super wyszlo :D. Pozdrawiam.
peter_f Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 Bardzo pięknie animujesz. Nie znam się na animacji tak dogłębnie jak reszta, ale świetnie się to ogląda. Pozdrawiam
Reanimator Napisano 21 Luty 2009 Autor Napisano 21 Luty 2009 Walcze z soba, czy nie poprawic tego wszystkiego jeszcze... ;)) Dzieki:)
mowicz Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 No animka bardzo fajna, ten człek jakos tak plynnie sie porusza, aż chce sie go ogladac.
Łukasz Burnet Napisano 21 Luty 2009 Napisano 21 Luty 2009 mowicz plynnie to dopiero bedzie jak Reanimator dopiesci :P nie badz len, do roboty :)
boner2 Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 animka spoko przyczepilbym sie jedynie do 2poz i oka ktore w pewnym momecie gubi ale to techniczna sprawa bardziej :)
Reanimator Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 Zgadza sie, oko wyskakuje w pewnym momencie. Fuck it.
Gość P. Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 (edytowane) Generalnie już rzygam tymi animacjami robionymi na jedno kopyto, w tym samym stylu. Jak Animationmentor którzy produkują maszynowo identyczne filmiki. Przejadło się. Malo istotne jest to, że niby świetnie to zanimowane ale ileż można jeść tą samą milelonkę? Dużo bardziej podoba mi się to co pokazują np Gobelinsi. Ciekawsze dużo. A tak poza tym to chyba git. Sama końcówka troszkę ospała. Potwornie się cieszę, gratuluję i serdecznie pozdrawiam ;) A cieszę się dlatego, że może nadejdą te czasy kiedy będą animatorzy (mówię o tych ...że tak powiem dobrych), którzy będą mieli inaczej na nazwisko, inaczej niż Zawada. Tyle. Buzi! Edytowane 25 Luty 2009 przez jaras
Reanimator Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 (edytowane) Khe khe, pierdziel sie! ;) Pewnie, ze sie moze przejesc. Ale z animacja jak z malarstwem - najpierw uczysz sie realizmu, pozniej mozesz sie bawic i lamac zasady ;) A z tymi Zawadami przesadzasz. Zlego slowa nie powiem... bo jednego mam za sciana ;) Oni sa wszedzie!;) Swoja droga gdzie Twoja pacynka jezdzaca na trojkolowcu, hm?! ;> Edytowane 24 Luty 2009 przez Reanimator
Gość P. Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 (edytowane) Jasne. Trochę się zgadzam a trochę nie :) coś musiałem napisać żeby mi się bilans zgryźliwości zgadzał. A Zawadę pozdrów ode mnie :) którykolwiek to by nie był :) Drewniany... strasznie straszna starość. Może go kiedyś reanimuje ale jako sam model. Pacynka posiadała wszelkie znamiona syndromu polskiej animacji komputerowej. Postanowiłem, że nie będę podążał tym nurtem "polskiej szkoły animacji" i zarzuciłem projekt ;) inaczej mówiąc odechciało mi się :) a sam pomysł był głupi, naiwny, infantylny... szkoda gadać. Edytowane 24 Luty 2009 przez P.
jacenty Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 fajne fajne ale mam jeden zarzut mimo ze postac bardzo plastyczna to jakby te niektore pozy byly bardzo dretwe.Ale w sumie to nie znam sie na animacji ...:P
Reanimator Napisano 25 Luty 2009 Autor Napisano 25 Luty 2009 niektore pozy byly bardzo dretwe Nie ma jak konkretna i konstruktywna krytyka ;>
jacenty Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 zle sie wyrazilem niektore ruchy mi sie nie podobaja np to dziwne zginanie kolan przy rozgladaniu sie ...
kamil.ochel Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 przyjemne, szkoda ze to oko tylko gdzies tam po drodze wyskakuje tak to całkiek serio fajnie :) i jeszcze mnie wkręciłeś że vimeo zembeddoales :D ach 2009 rok się zaczął to chyba jakaś era polskiej animacji się rozpoczęła bo zasyp straszny. i i dobrze tego mi brakowało ;)
Nemrod Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Animka bardzo fajna. Troszeczke mi tam dynamiki brakowalo w ruchach, bardzo na miekko wszystko. Fajnie bylo by jakis ostry i szybszy element tam wplesc. Ale i tak najbardziej mnie zmiazdyla animacja 2D poduchy :) Pzdr
Reanimator Napisano 5 Marzec 2009 Autor Napisano 5 Marzec 2009 Z ostrymi momentami mam jak poczatkujacy rysownicy, ktorzy boja sie przycisnac olowek;) Obiecuje poprawe;)
Gość i-riss Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Jak długo animujesz zawodowo jeśli wolno spytać?
Reanimator Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 Ciezkie pytanie, poniewaz animuje z doskoku i ew. na zlecenie, niz jestem animatorem czynnym;) Tzn. od paru lat w pracy bardziej rezyseruje, niz animuje. To co pokazuje w tym watku to jakas nie wiem... 3-4 postac zanimowana przeze mnie?:)
Gość i-riss Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 To na prawdę spoko jak na 3-4 postać! Myślisz, że animowanie nie jest dobre na freelance, dla róznych klientów (gdyż z reguły tworzy się teamy "stacjonarne" )?
Reanimator Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 Nie, bynajmniej. Czasami pracuje na zlecenie, dzieki czemu w sumie mam okazje animowac;) Nawet teraz ciagne dwa projekty, wlacznie z modelowaniem i wszystkim innym, takze nie jest zle ;) Moze byloby tego wiecej, gdybym szukal, ale biore tylko roboty, ktore same do mnie przychodza. A skad to "100 pytan do"? ;)
Gość i-riss Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 Ponieważ sam szykuję portfolio z animacji i zastanawiam się jak to wszsytko wygląda od kuchnii. Do tej pory animację postaci wykonywałem w firmie.
olaf Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Hej fajne, ale pewnie dlatego, ze mi sie nie przejadło jak P. Zauwaz jednak, ze rozgladanie się animuje sie nieco inaczej. wiem, ze przy rzucie na całą postac trzeba bylo zrobic to wyrazniej, ale nawet jak zaobserwijesz mimów (np. tego z kabaretu kotrego nazwiska nie kojarzę, bo od kilku lat nie mam telewizora) to nawet grajac cala postacią nie wykonuja takich ruchów. Zwykle postawa celowo sztywnieje (zmiana napiecia postury przez element emocji) i gra sama głowa. Pozniej tez charakter ruchów sie zmienia, zreszta rezyserujac powinienes wiedziec :) @czyjś post na początku. to oczywiste ze jest tam głowa jego żony (vide Se7en)
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Trafiłem tu za notką pod postem Reanimatora, zaintrygowany niepoprawną japońszczyzną. Nie wiem czy to tylko u mnie czy rzeczywiście nie ma dźwięku. Przydałyby się choćby jakieś efekty instrumentalne jak fortepian czy jakieś strunowe. Trochę krótka animacja. Co do samej animacji postaci to fajnie wyszło, łagodnie bez szarpnięć a jednocześnie nie ma tego często spotykanego pływania.
Reanimator Napisano 14 Grudzień 2009 Autor Napisano 14 Grudzień 2009 Boszz, ten watek jest tak odgrzewany, ze az gupio, ze dotyczy animacji sprzed prawie roku;) Czas cos dorzucic! P.S. Jak to "niepoprawna japonszczyzna"?! ;P
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 No niby nie niepoprawna bo to przecież tylko fonetycznie, ale się nie stosuje w takich sytuacjach tylko [jo], [ju] lub [ja]. Teraz to można by przeczytać reeanimatzuie, żeby było reanimacje to powinno być [re]-[a]-[ni]-[ma]-[tzu]- i najlepiej [ju], [e] na końcu i tak nie będzie słyszalne, więc wtedy będzie się czytać reanimatsju. Nie mogę katakany wprowadzić z klawiatury a nie chce mi się kopiować znaków. Mam nadzieję, że dosyć zrozumiale napisałem.
Reanimator Napisano 14 Grudzień 2009 Autor Napisano 14 Grudzień 2009 Moze, moze. Mnie uczono, zeby katakana jak najblizej byc oryginalu, stad taki zapis:)
dac77 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Tak, mnie też tak uczono, ale połączenie [tsu] z [jo] [ja] lub [ju] jest samo w sobie znakiem i obowiązuje. Nawet na niektórych diagramach jest wyszczególnione, tak jak u nas jest rz, sz, cz i ch. Gdzie Cię uczono jeśli to nie tajemnica?
Gość i-riss Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 fajny charakter podoba mi się. Popracowałbym jeszcze na ofsetowaniem i większą dynamiką. Ogólnie +
Reanimator Napisano 12 Lipiec 2010 Autor Napisano 12 Lipiec 2010 wrzucalem do testow swego czasu, ale dorzuce jeszcze tutaj FTR:) szkic: http://www.swfcabin.com/open/1275339540 final: http://www.swfcabin.com/open/1275773057 Animacja dla zabawy, odprezenia, sprobowania:) Do tej pory animowalem jedynie w wersji szkicowej, teraz postanowilem pociagnac temat do konca. Prawie ;) Mam nadzieje, ze komus sie spodoba;) screen:
Kris_R Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 Widziałem już jakiś czas temu i już Ci pisałem co i jak, ale może warto tutaj też przytoczyć. Całkiem fajnie się to prezentuje jak na pierwsze próby wykończonej animacji 2d z pełnym kolorem i czystą krechą. To, co można by w moim odczuciu poprawić, to dynamika drążka aby lepiej reagował na dociążenia oraz ogólny timing bym podbił na taki ciut bardziej rwany.. szczególnie to spojrzenie w bok tuż przed zeskokiem.. bardziej takie SNAP bym tam widział. p.s. a japońszczyznę przemilczał :) woda w usta :D
Reanimator Napisano 12 Lipiec 2010 Autor Napisano 12 Lipiec 2010 Dzieki Kris, to pewnie przyjdzie z doswiadczeniem;) A japonskiego nie przemilczalem, tylko nie zauwazylem pytania;) Uczylem sie w warszawskiej szkole Kotonoha. Uczylem, bo w ktoryms momencie przerwalem. Niestety:/ Jakos przed egzaminem z Katakany, wiec byc moze z tego wynikaja moje braki ;)))) Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się