Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wam wszystkim, jestem początkujący w v-ray'u , i mam do zaprezentowania wam wizkę którą ostatnio męczę, mam nadzieje że mi pomożecie, no i chyba tyle wstępniaka, zaczynajmy:)

niceo.jpg

 

nie jest to jeszcze skończona scenka, więc dojdzie nieco obiektów, szczególnie na szafkach

Edytowane przez indian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 174
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

detale uciekają bo wszystko poza podłoga ma jeden i ten sam materiał... biało, jak zaczniesz wrzucać materiały na pewno oświetlenie Ci się zmieni a teraz jeżeli chcesz szybko pokazać detale to renderuj AO i jeszcze AA do podkręcenia ale to raczej do finalnego teraz chyba nie ma sensu do testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do testów najprościej włącz materiałek vraylightmtl i tam wrzuć vraydirt tylko musisz colormaping zmienić na linear z ustawieniami 1, 1, 1 powinno być ok

 

heh a AO miało szybciej i łatwiej pokazać gołe modele ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vray lightmtl to tylko podkładka pod vraydirt. kwestia dobrania ustaiwń dirta do sceny i na bank uwidoczni więcej szczegółów niż oświetlenie białych obiektów w scenie.

jest i drugie wyjście zapomnij o wszystkim i po prostu zacznij wstawiać materiały do sceny przynajmniej trochę kolorów... ale to nie znaczy że w post produkcji nie przyda cię się warstwa AO

 

http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_vraydirt.htm

Edytowane przez Luqas87
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja color mapping daję na exponential bo nie powoduje aż takich przepaleń. Zawsze używam kamery fizycznej. Światło co masz w oknie może powodować te przepalenia. Jak zwiększysz LC do 3000 to wyjdą detale i cienie. Musisz tylko jeszcze odpowiednio dobrać w Irradiance map odpowiednie wartości Hsph i Interp aby nie wyszły ci plamienia i poprzesuwane cienie w narożnikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz tylko 3 swiatla w scenie to nie warto tego wlaczac bo robi plamy przy malym subdvs. Jezeli chcesz tego uzywac to przydalo by sie podbic z 8 do 30 przynajmniej.

Przy dluzej ilosci vray lightow jest to pomocne gdzie irr bedzie przeliczalo troszke dluzej za to finalny render poleci owiele szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, ustawienia irr i lc masz straszne.

 

Spróbuj irr: hsph z 80, interp. z 20. Włącz detail ench.

 

LC: subdivs z 1000, warto też zwiększyć interp. samples. Ja zazwyczaj uzywam 24-32. I chyba w tym wypadku aż taki sample size nie jest potrzebny. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny bump, ale do klepki_diffuse(liczba.mnoga) = klepek na podłodze troszkę nie pasuje... poza tym ciut za mocniutki. Pora wymienić się parametrami sprzętu, bo ciekawy jest czas którym liczysz - u mnie na 800x600 restauracja Sungai Toba mi się liczyła w tym samym czasie w gorszej jakości na Core 2 Quadzie @ 2.50 GHz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności