Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ciekawy mebel ale raczej nie do życia - pomijam czyszczenie - ale prześlizgiwanie się nogą po tym wystającym kancie konstrukcji musi boleć :)- mimo że w oryginale chyba trochę mniej odstają to i tak jest to słabo przemyślane i łatwo to poprawić ;)

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Model i render bardzo fajny. Ten pomarancz naprawde elegancko wyglada. Zgodze sie z eco, ze mebel nie do konca funkcjonalny :)

 

Mam tez pytanie. Jak robiles wykonczenia obicia?

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano (edytowane)

Witam.

Daaawno mnie nie było... Trochu roboty było koło siebie, egzaminy na studia (shit) i jakieś tam zlecenia. Powróciłem :)

Chciałem zamieścić mebelek, który robiłem ostatnio na zlecenie Wrocławskiej firmy projektujacej i produkujacej meble - Meblobud.

Komoda.

<a href=http://img819.imageshack.us/img819/4857/odfrontupszramka.jpg' alt='odfrontupszramka.jpg'>

 

... i odtwarta:

otwartapszramka.jpg

 

Taka o wrzuta. Zabieram się za trochu większe rzeczy, ale będę tu wrzucał to, co uda mi się zrobić w międzyczasie :)

Pozdro.

Ciastuch.

Edytowane przez ciastuch
Update.
Napisano

ciacho 191 Drzwiczki odbijają wsio, bo w rzeczywistosci odbijają wsio :) Mebelek już istnieje, ja robiłem do niego wizkę :) Mebelek widziałem, rozmawiałem z jego twórcą, o materiałach użytych, o sposobie powstawania, lakierowania etc :)

Zawiasy porobione były w sumie na szybko, żeby było widać, że są :) o :) Nie chciało mi się bawić w krzyżaki na śrubach i w firmowe napisy, zresztą nie o to tu chodziło :)

<a href=http://img231.imageshack.us/img231/1406/zawiasy.jpg' alt='zawiasy.jpg'>

 

Wiekszego obrazka nie mam.

Pozdro

Ciastuch.

Napisano

Witam :)

Po kolejnej przerwie wrzucam taki szybki projekcik - gadżet do wizek wnętrz. Zrobiony dosyć na szybko - budzik.

 

Taka pracka dla przyjemności - bo lubię takie starocie:)

 

budzikbraz02forum.png

 

i siatka:

 

budzikbrazsiatkaforum.png

 

Pozdrawiam :)

Ciastuch.

Napisano

Witam,

dawno mnie nie było :)

Ale nie obijam się :)

Tym razem lampa wzorowana na lampie z którejś z wizek z evermotion.org :)

 

Render:

kolejnapropozycjamax.jpg

 

I siatka:

siatkam.jpg

 

Miłego oglądania :)

Proszę o jakieś opinie :)

 

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Napisano

Kabelek to zwykły spline maciek.m :) hehe, i wiem o co Ci chodzi :) Wiesz... ;> Wyobraziłem sobie, że to JA jestem tym kablem, i że się tak... naturalnie układam na tej lampie :D Wiesz o co chodzi :P ;)

To spline z punktami gdzie-niedzie bezjerowskimi, a w innych miejscach "rozdzielonymi" fillet'em - ot, cała tajemnica :)

 

Miło, że się podoba :)

Napisano

Kurcze ja jeszcze nie mam takiego stopnia wtajemniczenia zeby ukladac sie na modelu :P Ale rozumiem o co chodzi bede cwiczyl, pewnie jakas joga pomaga albo cuś :P Bede trenowal dzieki za porade :)

Napisano

Witaj ciastuch!

 

Dawno Ciebie tu nie bylo. Ale widac powrot w wielkim stylu :) Dobra robota! Kabel rzeczywiscie wyglada bardzo naturalnie.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

Witam :)

Tym razem wrzucam takiego speeda. Troche niedorobiony, ale może macie jakieś sugestie.

Łózio "bujane" - refką był obrazek znaleziony gdzieś w necie, strasznie przypadło mi do gustu :) Model będzie wykorzystywany do jakiś scenek, tylko... nie mam pomysłu na wykończenie. Myśle nad rzuceniem jakiejś szmaty spadającej na ziemię, poduszek, ale to chyba zrobie za pomocą soft body, żeby się fajnie pomarszczyły.

Jakieś pomysły? :) Wysłucham z zainteresowaniem :)

 

Modelik:

84755434.jpg

 

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Napisano

model ładnie wykonany, ale cóż to jest? łóżko? jeśli tak, to proporcje leżą i kwiczą.

do teksturowania musisz się bardziej przyłożyć, bo na szczytach wałków i nóżek słoje nie układają się w całość z całą resztą.

Napisano

azinsky Dzięki za przydasiowego linka :) Fajna rzecz. Chodziło mi bardziej o jakiś rzucony koc, który częściowo będzie opadał na podłogę, ale dzięki - link z pewnością przydatny :)

Sinnerslayer tak, to jest łóżko. Dwuosobowe. Za modelowanie zabierałem sie z odpowiednim przygotowaniem. Materac ma wymiary BARDZO ustandaryzowane, tj. 200 x 180 cm, w necie mnóstwo przykładów. Wysokość samego leżyska też bardzo klasyczna :) Które proporcje leżą?

Napisano

Moim zdaniem mapowanie jest dobre, tak wygladaja sloje na elementach okraglych. Ogolnie bardzo fajnie. Mam pytanie co do koca, jak zrobiles ze jest zagiety tak fajnie? Probowalem ostatnio robic nazuty itd ale nie mam pojecia jak to zrobic.... ?? Na evermotion koles wzucil pracke to jest jeden z renderkow, wiecie jak zrobic takie szmaty, to jest jakis skrypt czy modelowane czy co bo wymiekam..??:)

http://bertrand-benoit.com/images/Stableacre/Final8.jpg

Napisano

maciek.m kocyk tutaj był zrobiony zwykłym clothem. Płaszczyzna o wielu podziałach stworzona z linii za pomocą loft --> get path rzucona na łóżeczko - najporściej, jak się da :)

Z tego co widze po tym, co mi wysłałeś (ten renderek z evermotion) - wydaje mi się, że to jest zrobione nie z płaszczyzny, ale za pomocą garmet maker i potem modyfikowane life dragiem :) Potem tekstura bump (te zgrubienia na brzegach koca - displace to nie jest, bo na brzegach nie widać przestrzenności tekstury). Tak mi się wydaje, ale mogę się mylić :)

Kiedyś robiłem podobną szmatkę, tak pozaginaną. Tu masz linka do forum:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73635&page=122&p=1046549&highlight=#post1046549 post nr 1215. Robione wyżej opisaną metodą :)

 

Pozdro.

Ciastuch.

Napisano (edytowane)

Dzieki Ciastuch :) a jeszcze jedno pytanko, bo jak juz przesuwam tym life dragiem to plaszczyzny sie przenikaja czasami i powstaja czarne miejsca... jak zapobiedz temu? Da sie gdzies ustawic jakis dystans czy cos..

 

aa i jeszcze to pewnie wina tego samego ze jak symuluje to szmatka przenika na rogach przez obiekt na ktorym sie uklada..

Edytowane przez maciek.m
Napisano

Błędy czasami powstają, sam osobiście nie umiem ich unkiknąć ;/ być może się da, ale czasami to kwestia głupiego przypadku. Jeżeli chodzi o przenikanie się płaszczyzn, to w panelu modify clotha, można sobie ustawić level intersection. Ja ustawiam na 2. jeżeli wychodzą błędy - osobiście staram sie jakoś potem poprzesuwać przenikające się werteksy.

 

Jak wrócę do Wrocławia, postaram sie pokombinować i pomóc ;)

Pozdro.

Ciastuch.

  • Like 2
Napisano

Dzieki rep poszedl bo duzo ciekawego sie dowiedzialem :) i tak jeszcze tutki obejzalem, jak sie zwiekszy subsample np na 15 to mniej powstaje tych bledow. A efektu dopelnia shell a na to turbosmooth, i juz jest piknie :)

Napisano

Jeżeli robisz metodą garmet maker, nie rób mesh smooth :) Lepszy efekt daje chyba HSDS (nie pamietam teraz jak to sie nazywa, bo nie mam tu Maxa) ale w panelu modifier list jest :) Do garmet makera duuuuużo lepiej działa niż smooth ;)

 

Ciesze się, że pomogłem :)

 

Ciastuch.

Napisano

Dzieki obczaje a jeszcze jedna sprawa :P

bo szukam szukam i nie moge znalesc, co to jest za modyfikator czy cus ze mozna ustawic cisnienie w objekcie, po twoich poduszkach co byly na tamtym renderku ze szmatka wyglada ze tego uzywales :)
Napisano

Tam tego nie używałem :) Tamte były ręcznie robione, bendem i prostym polypaintem :) Ale teraz własnie też potrzebuje poduchy w tym reaktorze zrobić, więc jak obczaje, podziele się :)

Napisano

Witam.

Dawno nic nie wrzucałem.

Taka mała zbitka.

Pomysł na szafkę z giętego drewna. Robione w wolnej chwili.

<a href=6773883.jpg' alt='6773883.jpg'>

 

Troche pobawiłem się tu FumeFX. Fajna rzecz.

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Napisano

Witam po spoooorej przerwie.

Kolejny mebelek wizkowy, wczoraj dokończony :)

Zriggowany - w pełni otwiera się i zamyka. :)

04copymax.jpg

 

Przyjemnie mi się z nim pracowało.

Pozdrawiam.

Ciastuch.

Napisano

Make My Day To jakaś ironia ;>?

ItalianCopper A dzięki ;) jeżeli potrzebny taki tutek, to mogę zrobić, ale z tego co wiem, na forum problem był już kilkukrotnie poruszany :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności