eco Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Ciekawy mebel ale raczej nie do życia - pomijam czyszczenie - ale prześlizgiwanie się nogą po tym wystającym kancie konstrukcji musi boleć :)- mimo że w oryginale chyba trochę mniej odstają to i tak jest to słabo przemyślane i łatwo to poprawić ;)
xaoo Napisano 14 Marzec 2011 Napisano 14 Marzec 2011 Witam, Model i render bardzo fajny. Ten pomarancz naprawde elegancko wyglada. Zgodze sie z eco, ze mebel nie do konca funkcjonalny :) Mam tez pytanie. Jak robiles wykonczenia obicia? Pozdrawiam, xaoo
ciastuch Napisano 17 Lipiec 2011 Autor Napisano 17 Lipiec 2011 (edytowane) Witam. Daaawno mnie nie było... Trochu roboty było koło siebie, egzaminy na studia (shit) i jakieś tam zlecenia. Powróciłem :) Chciałem zamieścić mebelek, który robiłem ostatnio na zlecenie Wrocławskiej firmy projektujacej i produkujacej meble - Meblobud. Komoda. http://img819.imageshack.us/img819/4857/odfrontupszramka.jpg' alt='odfrontupszramka.jpg'> ... i odtwarta: Taka o wrzuta. Zabieram się za trochu większe rzeczy, ale będę tu wrzucał to, co uda mi się zrobić w międzyczasie :) Pozdro. Ciastuch. Edytowane 17 Lipiec 2011 przez ciastuch Update.
ciacho191 Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 daj zooma na zawiasy :D a tak to fajne. A te drzwiczki muszą tak odbijać wsio?
ciastuch Napisano 17 Lipiec 2011 Autor Napisano 17 Lipiec 2011 ciacho 191 Drzwiczki odbijają wsio, bo w rzeczywistosci odbijają wsio :) Mebelek już istnieje, ja robiłem do niego wizkę :) Mebelek widziałem, rozmawiałem z jego twórcą, o materiałach użytych, o sposobie powstawania, lakierowania etc :) Zawiasy porobione były w sumie na szybko, żeby było widać, że są :) o :) Nie chciało mi się bawić w krzyżaki na śrubach i w firmowe napisy, zresztą nie o to tu chodziło :) http://img231.imageshack.us/img231/1406/zawiasy.jpg' alt='zawiasy.jpg'> Wiekszego obrazka nie mam. Pozdro Ciastuch.
ciastuch Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Witam :) Po kolejnej przerwie wrzucam taki szybki projekcik - gadżet do wizek wnętrz. Zrobiony dosyć na szybko - budzik. Taka pracka dla przyjemności - bo lubię takie starocie:) i siatka: Pozdrawiam :) Ciastuch.
Shido Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 świetne modele :) troszkę gorzej z doborem materiałów (np budzik ;) ). ale respekt :)
ciastuch Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Shido: co masz na mysli mówiąc o złym doborze materiałów? :)
ciastuch Napisano 25 Wrzesień 2011 Autor Napisano 25 Wrzesień 2011 Witam, dawno mnie nie było :) Ale nie obijam się :) Tym razem lampa wzorowana na lampie z którejś z wizek z evermotion.org :) Render: I siatka: Miłego oglądania :) Proszę o jakieś opinie :) Pozdrawiam. Ciastuch.
maciek.m Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Bardzo ladnie wyszla ta lampa :) Mam pytanko jak zrobiles kabel bo wyglada swietnie ma polot i finezje prawdziwego kabla:D Wiesz o co chodzi:P
ciastuch Napisano 26 Wrzesień 2011 Autor Napisano 26 Wrzesień 2011 Kabelek to zwykły spline maciek.m :) hehe, i wiem o co Ci chodzi :) Wiesz... ;> Wyobraziłem sobie, że to JA jestem tym kablem, i że się tak... naturalnie układam na tej lampie :D Wiesz o co chodzi :P ;) To spline z punktami gdzie-niedzie bezjerowskimi, a w innych miejscach "rozdzielonymi" fillet'em - ot, cała tajemnica :) Miło, że się podoba :)
maciek.m Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Kurcze ja jeszcze nie mam takiego stopnia wtajemniczenia zeby ukladac sie na modelu :P Ale rozumiem o co chodzi bede cwiczyl, pewnie jakas joga pomaga albo cuś :P Bede trenowal dzieki za porade :)
xaoo Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 Witaj ciastuch! Dawno Ciebie tu nie bylo. Ale widac powrot w wielkim stylu :) Dobra robota! Kabel rzeczywiscie wyglada bardzo naturalnie. Pozdrawiam, xaoo
ciastuch Napisano 6 Październik 2011 Autor Napisano 6 Październik 2011 Witam :) Tym razem wrzucam takiego speeda. Troche niedorobiony, ale może macie jakieś sugestie. Łózio "bujane" - refką był obrazek znaleziony gdzieś w necie, strasznie przypadło mi do gustu :) Model będzie wykorzystywany do jakiś scenek, tylko... nie mam pomysłu na wykończenie. Myśle nad rzuceniem jakiejś szmaty spadającej na ziemię, poduszek, ale to chyba zrobie za pomocą soft body, żeby się fajnie pomarszczyły. Jakieś pomysły? :) Wysłucham z zainteresowaniem :) Modelik: Pozdrawiam. Ciastuch.
azinsky Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Wyszło tak bardzo grzecznie.:)Do szmatek to polecam Marvelous Designer 2, mocno daje radę!
Sinnerslayer Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 model ładnie wykonany, ale cóż to jest? łóżko? jeśli tak, to proporcje leżą i kwiczą. do teksturowania musisz się bardziej przyłożyć, bo na szczytach wałków i nóżek słoje nie układają się w całość z całą resztą.
ciastuch Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 azinsky Dzięki za przydasiowego linka :) Fajna rzecz. Chodziło mi bardziej o jakiś rzucony koc, który częściowo będzie opadał na podłogę, ale dzięki - link z pewnością przydatny :) Sinnerslayer tak, to jest łóżko. Dwuosobowe. Za modelowanie zabierałem sie z odpowiednim przygotowaniem. Materac ma wymiary BARDZO ustandaryzowane, tj. 200 x 180 cm, w necie mnóstwo przykładów. Wysokość samego leżyska też bardzo klasyczna :) Które proporcje leżą?
maciek.m Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Moim zdaniem mapowanie jest dobre, tak wygladaja sloje na elementach okraglych. Ogolnie bardzo fajnie. Mam pytanie co do koca, jak zrobiles ze jest zagiety tak fajnie? Probowalem ostatnio robic nazuty itd ale nie mam pojecia jak to zrobic.... ?? Na evermotion koles wzucil pracke to jest jeden z renderkow, wiecie jak zrobic takie szmaty, to jest jakis skrypt czy modelowane czy co bo wymiekam..??:) http://bertrand-benoit.com/images/Stableacre/Final8.jpg
ciastuch Napisano 8 Październik 2011 Autor Napisano 8 Październik 2011 maciek.m kocyk tutaj był zrobiony zwykłym clothem. Płaszczyzna o wielu podziałach stworzona z linii za pomocą loft --> get path rzucona na łóżeczko - najporściej, jak się da :) Z tego co widze po tym, co mi wysłałeś (ten renderek z evermotion) - wydaje mi się, że to jest zrobione nie z płaszczyzny, ale za pomocą garmet maker i potem modyfikowane life dragiem :) Potem tekstura bump (te zgrubienia na brzegach koca - displace to nie jest, bo na brzegach nie widać przestrzenności tekstury). Tak mi się wydaje, ale mogę się mylić :) Kiedyś robiłem podobną szmatkę, tak pozaginaną. Tu masz linka do forum: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73635&page=122&p=1046549&highlight=#post1046549 post nr 1215. Robione wyżej opisaną metodą :) Pozdro. Ciastuch.
maciek.m Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 (edytowane) Dzieki Ciastuch :) a jeszcze jedno pytanko, bo jak juz przesuwam tym life dragiem to plaszczyzny sie przenikaja czasami i powstaja czarne miejsca... jak zapobiedz temu? Da sie gdzies ustawic jakis dystans czy cos.. aa i jeszcze to pewnie wina tego samego ze jak symuluje to szmatka przenika na rogach przez obiekt na ktorym sie uklada.. Edytowane 8 Październik 2011 przez maciek.m
thecrev Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 maciek.m zadaje dobre pytania ja też chciałbym znać na to odpowiedzi
ciastuch Napisano 8 Październik 2011 Autor Napisano 8 Październik 2011 Błędy czasami powstają, sam osobiście nie umiem ich unkiknąć ;/ być może się da, ale czasami to kwestia głupiego przypadku. Jeżeli chodzi o przenikanie się płaszczyzn, to w panelu modify clotha, można sobie ustawić level intersection. Ja ustawiam na 2. jeżeli wychodzą błędy - osobiście staram sie jakoś potem poprzesuwać przenikające się werteksy. Jak wrócę do Wrocławia, postaram sie pokombinować i pomóc ;) Pozdro. Ciastuch. 2
maciek.m Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 Dzieki rep poszedl bo duzo ciekawego sie dowiedzialem :) i tak jeszcze tutki obejzalem, jak sie zwiekszy subsample np na 15 to mniej powstaje tych bledow. A efektu dopelnia shell a na to turbosmooth, i juz jest piknie :)
ciastuch Napisano 9 Październik 2011 Autor Napisano 9 Październik 2011 Jeżeli robisz metodą garmet maker, nie rób mesh smooth :) Lepszy efekt daje chyba HSDS (nie pamietam teraz jak to sie nazywa, bo nie mam tu Maxa) ale w panelu modifier list jest :) Do garmet makera duuuuużo lepiej działa niż smooth ;) Ciesze się, że pomogłem :) Ciastuch.
maciek.m Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 Dzieki obczaje a jeszcze jedna sprawa :P bo szukam szukam i nie moge znalesc, co to jest za modyfikator czy cus ze mozna ustawic cisnienie w objekcie, po twoich poduszkach co byly na tamtym renderku ze szmatka wyglada ze tego uzywales :)
ciastuch Napisano 9 Październik 2011 Autor Napisano 9 Październik 2011 Tam tego nie używałem :) Tamte były ręcznie robione, bendem i prostym polypaintem :) Ale teraz własnie też potrzebuje poduchy w tym reaktorze zrobić, więc jak obczaje, podziele się :)
ciastuch Napisano 11 Listopad 2011 Autor Napisano 11 Listopad 2011 Witam. Dawno nic nie wrzucałem. Taka mała zbitka. Pomysł na szafkę z giętego drewna. Robione w wolnej chwili. Troche pobawiłem się tu FumeFX. Fajna rzecz. Pozdrawiam. Ciastuch.
ciastuch Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 Witam po spoooorej przerwie. Kolejny mebelek wizkowy, wczoraj dokończony :) Zriggowany - w pełni otwiera się i zamyka. :) Przyjemnie mi się z nim pracowało. Pozdrawiam. Ciastuch.
ItalianCopper Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Z dobrego ciasta ulepili tego ciastucha ;) Jest nadzieja na jakiś krótki tutorialik odnośnie zrigowania tego krzesełka? :>
ciastuch Napisano 13 Luty 2012 Autor Napisano 13 Luty 2012 Make My Day To jakaś ironia ;>? ItalianCopper A dzięki ;) jeżeli potrzebny taki tutek, to mogę zrobić, ale z tego co wiem, na forum problem był już kilkukrotnie poruszany :)
Make My Day Napisano 19 Luty 2012 Napisano 19 Luty 2012 To nie ironia. Po prostu nie widziałem lepszych tekstur niż u Ciebie :D.
biszkopte Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 coraz lepiej wyglądają twoje prace. Byle tak dalej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się