Raven Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 Witam. Na stronie http://www.ragnarokexodus.prv.pl/ w dziale \"o silniku\" dostępna jest wersja demonstracyjna silnika fizycznego napisanego na potrzeby projektu. Opis klawiszy znajduje sie w pliku info.txt. Czekamy na opinie.
ftorek Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 ehh - no duze wrazenie robi - zaprawde!! - ale ze sie nie da z tego wyjsc - to bardzo nie ladnie - u mnie skonczylo sie uwalaniem procesu... - ale moze czegos nie zauwazylem
RAsputin Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 No no no no no pieknie :) Poczatkowo wchodzac na strone mialem same zle przeczucia, potem zobaczylem galerie z renderami i pomyslalem \"ocho czyzby znowu radosna tworczorsc grafikow w oderwaniu od aspektow technicznch ?\", potem scagnalem demko i ... szczeka mi opadla. Spodziewalem sie jakichs particli, wykrywania kolizji pod szumnie zapowiedzianym enginem fizycznym, a tu mila niespodzianka od razu demko z rigid body i soft body, do tego jakas tkanina i przyklad dzialania jointow. Czy tworcy havoka maja sie juz czuc zagrozeni ? :) Na koniec nasuwa mi sie tylko jedna konkluzja: chcialbym zobaczyc wiecej :) Swietna robota panowie (i panie jezeli takowe sa w teamie).
_michal Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 mnie też powaliło - super sprawa - może te dwie ślizgające się nakrętki ;) robią dziwne wrażenie, niemniej animacja pozostałych obiektów na bardzo wysokim poziomie. Powodzenia w dalszych zmaganiach.
Raven Napisano 14 Marzec 2004 Autor Napisano 14 Marzec 2004 Możemy definiować tarcie poszczególnych obiektów i te nakrętki miały za zadanie to przedstawić (jedna z dużym a druga z małym tarciem).
Anonymous Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 no tak, ale o tym alt+f4 mogliscie napisac w info :P... fajne fajne. ale pomimo to, musialem po wyjsciu ustawiac 10 minut monitor bo sie cos pokopal...
Master Kiełbaster Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 ŁAŁ!!!! Poprostu wymiata !!!! Działa lepiej niż reactor z 3ds
Paul_PL Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Jestem pełen podziwu! Ten silinik graficzny sprawuje się na pierwszy rzut oka równie dobrze co HAVOK (maxowski REACTOR korzysta z havocka) Ale zauważłem chyba mały błąd.Na planszy sa jakies łańcuchy-zdarzyło mi sie ,ze gdy nimi zaczłaem machać nimi po pewnym czasei zawisły na jakimś niewidzialnym prZedmiocie...Jakby zczepiły o coś w powietrzu.Dopiero gdy poruszyłem nimi ppnownie wróciły do normy.
Raven Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 Należy pamiętać że to nie jest finalna wersja, cały czas jest udoskonalany i optymalizowany. Pozdrawiam.
adek Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 musze pogratulowac. Ostatnio ciekawe rzeczy dzieja sie w GAME ART. Moze dzial ten stanie sie bardziej popularny chociaz nie ma na co narzekac. Silnik wyglada i chodzi bardzo fajnie. Gratulacje dla programisty.
kx Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 niech ktos ustawi alternatywe na srodkowy klawisz!! :)
Max Schreck Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Super! Odwaliliście jak na razie kawałek niezłej roboty.
garfield_junior Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia!
Anonymous Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Hmm, nie potrzebujecie dodatkowo kompozytora muzyki? :D Mimo że skład już obsadzony... :D Nikola Kołodziejczyk GG1801225 www.yeonil.prv.pl
Gość Jarosław Kucharczyk Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Originally posted by garfield_junior Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia! Witam! Owszem, projekt jest komercyjny. Pracujemy właśnie nad developerskim demo przeznaczonym dla wydawcy. pozdrawiam Jarek PS Trzymam kciuki za Wasz projekt :)
darkelf Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 i widac, ze za kase sie lepiej robi od razu ;D
Raven Napisano 17 Marzec 2004 Autor Napisano 17 Marzec 2004 Darkelf, nic nie zarobiliśmy na razie. Projekt ma być komercyjny, ale na razie nie jest. Zrobimy demo developerskie to za pomocą niego będziemy szukać pieniędzy na dalszą produkcje.
garfield_junior Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 Jak dobrze rozumiem projekt Ragnarok Exodus to wasze główne zajęcie w ciągu dnia? Tzn. nie pracujecie nigdzie indziej tylko tworzycie grę? Bo jak tak, to pokażcie coś więcej, bo nie wierze, że po 8 miesiącach(data powstania projektu wdg. informacji na waszej stronie) macie tylko tyle ;) PS. Demko developerskie będzie dostępne w necie po ewentualnym zainteresowaniu się projektem jakiegoś wydawcy?
Ufooox Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 darkelf - świeta racja, świata racja... za kase to i krysztalki byly by hitem :) choc i tak już sa ;P
Anonymous Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 W imieniu całej grupy Mystic Tales dziękuje za przychylne komentarze. Prezentuje broń z naszej kolekcji. Topór został wykonany przeze mnie (siatka, mapowanie) oraz Rafaela (koncept, tekstura). Na zamieszczonym rysunku zaprezentowane są dwie siatki jedna przed druga po optymalizacji.
darkelf Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 jak dla mnie moglbys doadc te 4 facy i zrobic 6scienna raczke ;)... ale tekstura ok.
darkelf Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 bo modelu oczywiscie za abrdzo nie ma co oceniac ;)
ftorek Napisano 22 Marzec 2004 Napisano 22 Marzec 2004 heh - niezle - ale ta wstawka metalowa (chyba metalowa) w srodku rekojesci wyglada jak nawinieta z papieru (w najlepszym razie jak ze sreberka z czekolady :) a tak pozatym - klasa!!
chveti Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ka21k Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Czy ta belka, która spada na poprzeczke w finalnej wersji też będzie tak dziwnie podskakiwać? To samo dzieje się z kostką w wodzie. Pozatym prędkość przyzwoita jak na mój procesor (Duron 750) 30FPS :)))) w rozdzielczości 1280x1024. Bardzo mi sie podoba. Czekam na finalną wersję i kupuję!!!!!!!!!!!!
uncle Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 engin mnie powalil, hehe ciekawy jestem jak wam to wyjdzie:)
kulexy Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 macie moze jusz szacunkowe statystyki gry, tzn. grafa - xx% Muza - xx% Engine- xx%
Anonymous Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Hi jestem nowy uwarzam ze to jest COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!życze powodzienie i tak dalej!!!
Ufooox Napisano 11 Kwiecień 2004 Napisano 11 Kwiecień 2004 Nu, wypas jakich mało, szukać takich drugich ze swieczką w oświetlonym pokoju. Piknie
LISEK Napisano 12 Kwiecień 2004 Napisano 12 Kwiecień 2004 Mam jeden zarzut. PO jakims dluzszym czasie engine sie sypie. Zaczyna migac na bialo.
Raven Napisano 12 Kwiecień 2004 Autor Napisano 12 Kwiecień 2004 Witam. Nikomu z nas nie przydarzyło się cos takiego a długo go testowaliśmy. Jeśli migotanie występuje po jakimś czasie może to oznaczać że karta graficzna lub jej pamięć się przegrzewa. Czy nie masz za mocno przetaktowanej? Napisz jaką masz kartę, wersje sterownika oraz system operacyjny. Prosimy o zgłaszanie takich problemów, postaramy się je usunąć. Pozdrawiam.
LISEK Napisano 13 Kwiecień 2004 Napisano 13 Kwiecień 2004 Widzialem ze takie podobne objawy pojawialy sie juz wczesniej. Dodam jeszcze ze wystapialy one po odswiezeniu ekranu podczas dzialania czasowego oszczedzacza pradu (wiecie ekran sie wylancza :) zapomnialem nazwy dokladnej). Pozatym Procesor 2,66 pentium (nie podkrecany) Karta RAdeon 9200 SE (nie podkrecana) RAMU 256 I poginam na WIndowcie 98
Raven Napisano 22 Maj 2004 Autor Napisano 22 Maj 2004 Witam wszystkich. Mam zaszczyt opublikować pierwszy screen z naszego enginu. Przedstawia on wnętrze świątyni Uehla (będzie jeszcze pare rzeczy dodanych i poprawionych). Silnik też rozrasta się coraz bardziej wiec niedługo powinny się pojawić dodatkowe efekty. Pozdrowienia od całego zespołu Mystic Tales.
darkelf Napisano 22 Maj 2004 Napisano 22 Maj 2004 swietne :)... ja bym sie teraz pobawil zrzucaniem jakis klockow na scene :D
ftorek Napisano 23 Maj 2004 Napisano 23 Maj 2004 cos sie z lancuchami dzieje niedobrego no i czekamy na particle :D
Raven Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Zapraszam na naszą strone, w galerii pojawiło się pare nowych screenshotów.
ftorek Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 mmm te skoory na suficie - mniam :D jescze gdyby byla alpha - byloby super
Raven Napisano 25 Maj 2004 Autor Napisano 25 Maj 2004 Witam. Z powodu innych obowiązków i braku czasu na tworzenie Ragnaroka odszedł jeden z członków naszej ekipy. W tej sytuacji poszukujemy osoby która zajęłaby się robieniem tekstur. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o kontakt ze mną przez maila [email protected] lub gg: 378001. Pozdrawiam.
Por@szek Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 mam jakies dziwne wrazenie ze alpha nie jest wlaczona na lancuchach, albo moze kanal na texturze sie nie zgadza.Ogolnie pozytywnie tylko troche ciemno:)
Raven Napisano 1 Czerwiec 2004 Autor Napisano 1 Czerwiec 2004 Zamieszczam dwa drzewka z kolekcji. Niestety jpg strasznie rozjechał kontrast i kolor :(, ale mimo to coś widac. Proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam.
darkelf Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 jest ok. ja czekam na jakies demko w tamtej lokacji, ze spuszczaniem jakis boxow na scene :D...
kx Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 no, no wyglada to jak dla mnie super, ale czy sa jakies szanse pogrania sobie na super_low_detalach na moim 333? czy ta gra bedzie wymagala np. minimum 1ghz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się