Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh - no duze wrazenie robi - zaprawde!! - ale ze sie nie da z tego wyjsc - to bardzo nie ladnie - u mnie skonczylo sie uwalaniem procesu... - ale moze czegos nie zauwazylem

Napisano

No no no no no pieknie :)

 

Poczatkowo wchodzac na strone mialem same zle przeczucia, potem zobaczylem galerie z renderami i pomyslalem \"ocho czyzby znowu radosna tworczorsc grafikow w oderwaniu od aspektow technicznch ?\", potem scagnalem demko i ... szczeka mi opadla. Spodziewalem sie jakichs particli, wykrywania kolizji pod szumnie zapowiedzianym enginem fizycznym, a tu mila niespodzianka od razu demko z rigid body i soft body, do tego jakas tkanina i przyklad dzialania jointow. Czy tworcy havoka maja sie juz czuc zagrozeni ? :)

Na koniec nasuwa mi sie tylko jedna konkluzja: chcialbym zobaczyc wiecej :)

 

Swietna robota panowie (i panie jezeli takowe sa w teamie).

Napisano

mnie też powaliło - super sprawa - może te dwie ślizgające się nakrętki ;) robią dziwne wrażenie, niemniej animacja pozostałych obiektów na bardzo wysokim poziomie. Powodzenia w dalszych zmaganiach.

Napisano
  • Autor

Możemy definiować tarcie poszczególnych obiektów i te nakrętki miały za zadanie to przedstawić (jedna z dużym a druga z małym tarciem).

Napisano

no tak, ale o tym alt+f4 mogliscie napisac w info :P...

fajne fajne.

ale pomimo to, musialem po wyjsciu ustawiac 10 minut monitor bo sie cos pokopal...

Napisano

Jestem pełen podziwu! Ten silinik graficzny sprawuje się na pierwszy rzut oka równie dobrze co HAVOK (maxowski REACTOR korzysta z havocka)

Ale zauważłem chyba mały błąd.Na planszy sa jakies łańcuchy-zdarzyło mi sie ,ze gdy nimi zaczłaem machać nimi po pewnym czasei zawisły na jakimś niewidzialnym prZedmiocie...Jakby zczepiły o coś w powietrzu.Dopiero gdy poruszyłem nimi ppnownie wróciły do normy.

Napisano
  • Autor

Należy pamiętać że to nie jest finalna wersja, cały czas jest udoskonalany i optymalizowany. Pozdrawiam.

Napisano

musze pogratulowac. Ostatnio ciekawe rzeczy dzieja sie w GAME ART. Moze dzial ten stanie sie bardziej popularny chociaz nie ma na co narzekac.

 

Silnik wyglada i chodzi bardzo fajnie. Gratulacje dla programisty.

Napisano

niech ktos ustawi alternatywe na srodkowy klawisz!! :)

Napisano

Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia!

 

Napisano

Hmm, nie potrzebujecie dodatkowo kompozytora muzyki? :D Mimo że skład już obsadzony... :D

 

Nikola Kołodziejczyk GG1801225 www.yeonil.prv.pl

Napisano
Originally posted by garfield_junior

Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia!

 

 

Witam!

 

Owszem, projekt jest komercyjny. Pracujemy właśnie nad developerskim demo przeznaczonym dla wydawcy.

 

pozdrawiam

Jarek

 

PS

Trzymam kciuki za Wasz projekt :)

 

Napisano
  • Autor

Darkelf, nic nie zarobiliśmy na razie. Projekt ma być komercyjny, ale na razie nie jest. Zrobimy demo developerskie to za pomocą niego będziemy szukać pieniędzy na dalszą produkcje.

Napisano

Jak dobrze rozumiem projekt Ragnarok Exodus to wasze główne zajęcie w ciągu dnia? Tzn. nie pracujecie nigdzie indziej tylko tworzycie grę? Bo jak tak, to pokażcie coś więcej, bo nie wierze, że po 8 miesiącach(data powstania projektu wdg. informacji na waszej stronie) macie tylko tyle ;)

PS. Demko developerskie będzie dostępne w necie po ewentualnym zainteresowaniu się projektem jakiegoś wydawcy?

 

Napisano

darkelf - świeta racja, świata racja... za kase to i krysztalki byly by hitem :) choc i tak już sa ;P

Napisano

W imieniu całej grupy Mystic Tales dziękuje za przychylne komentarze. Prezentuje broń z naszej kolekcji. Topór został wykonany przeze mnie (siatka, mapowanie) oraz Rafaela (koncept, tekstura). Na zamieszczonym rysunku zaprezentowane są dwie siatki jedna przed druga po optymalizacji.

Napisano

heh - niezle - ale ta wstawka metalowa (chyba metalowa) w srodku rekojesci wyglada jak nawinieta z papieru (w najlepszym razie jak ze sreberka z czekolady :)

 

a tak pozatym - klasa!!

Napisano

Czy ta belka, która spada na poprzeczke w finalnej wersji też będzie tak dziwnie podskakiwać?

To samo dzieje się z kostką w wodzie.

Pozatym prędkość przyzwoita jak na mój procesor (Duron 750) 30FPS :)))) w rozdzielczości 1280x1024.

Bardzo mi sie podoba. Czekam na finalną wersję i kupuję!!!!!!!!!!!!

Napisano

macie moze jusz szacunkowe statystyki gry, tzn.

grafa - xx%

Muza - xx%

Engine- xx%

Napisano

Nu, wypas jakich mało, szukać takich drugich ze swieczką w oświetlonym pokoju. Piknie

Napisano

Mam jeden zarzut. PO jakims dluzszym czasie engine sie sypie. Zaczyna migac na bialo.

Napisano
  • Autor

Witam.

Nikomu z nas nie przydarzyło się cos takiego a długo go testowaliśmy. Jeśli migotanie występuje po jakimś czasie może to oznaczać że karta graficzna lub jej pamięć się przegrzewa. Czy nie masz za mocno przetaktowanej? Napisz jaką masz kartę, wersje sterownika oraz system operacyjny. Prosimy o zgłaszanie takich problemów, postaramy się je usunąć. Pozdrawiam.

Napisano

Widzialem ze takie podobne objawy pojawialy sie juz wczesniej. Dodam jeszcze ze wystapialy one po odswiezeniu ekranu podczas dzialania czasowego oszczedzacza pradu (wiecie ekran sie wylancza :) zapomnialem nazwy dokladnej).

 

Pozatym

Procesor 2,66 pentium (nie podkrecany)

Karta RAdeon 9200 SE (nie podkrecana)

RAMU 256

I poginam na WIndowcie 98

Napisano
  • Autor

Witam wszystkich.

Mam zaszczyt opublikować pierwszy screen z naszego enginu. Przedstawia on wnętrze świątyni Uehla (będzie jeszcze pare rzeczy dodanych i poprawionych). Silnik też rozrasta się coraz bardziej wiec niedługo powinny się pojawić dodatkowe efekty. Pozdrowienia od całego zespołu Mystic Tales.

Napisano
  • Autor

Zapraszam na naszą strone, w galerii pojawiło się pare nowych screenshotów.

Napisano
  • Autor

Witam.

Z powodu innych obowiązków i braku czasu na tworzenie Ragnaroka odszedł jeden z członków naszej ekipy. W tej sytuacji poszukujemy osoby która zajęłaby się robieniem tekstur. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o kontakt ze mną przez maila [email protected] lub gg: 378001. Pozdrawiam.

Napisano

mam jakies dziwne wrazenie ze alpha nie jest wlaczona na lancuchach, albo moze kanal na texturze sie nie zgadza.Ogolnie pozytywnie tylko troche ciemno:)

Napisano
  • Autor

Zamieszczam dwa drzewka z kolekcji. Niestety jpg strasznie rozjechał kontrast i kolor :(, ale mimo to coś widac. Proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam.

Napisano

jest ok. ja czekam na jakies demko w tamtej lokacji, ze spuszczaniem jakis boxow na scene :D...

Napisano

no, no wyglada to jak dla mnie super, ale czy sa jakies szanse pogrania sobie na super_low_detalach na moim 333? czy ta gra bedzie wymagala np. minimum 1ghz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności