Napisano 14 Marzec 200420 l Witam. Na stronie http://www.ragnarokexodus.prv.pl/ w dziale \"o silniku\" dostępna jest wersja demonstracyjna silnika fizycznego napisanego na potrzeby projektu. Opis klawiszy znajduje sie w pliku info.txt. Czekamy na opinie.
Napisano 14 Marzec 200420 l ehh - no duze wrazenie robi - zaprawde!! - ale ze sie nie da z tego wyjsc - to bardzo nie ladnie - u mnie skonczylo sie uwalaniem procesu... - ale moze czegos nie zauwazylem
Napisano 14 Marzec 200420 l No no no no no pieknie :) Poczatkowo wchodzac na strone mialem same zle przeczucia, potem zobaczylem galerie z renderami i pomyslalem \"ocho czyzby znowu radosna tworczorsc grafikow w oderwaniu od aspektow technicznch ?\", potem scagnalem demko i ... szczeka mi opadla. Spodziewalem sie jakichs particli, wykrywania kolizji pod szumnie zapowiedzianym enginem fizycznym, a tu mila niespodzianka od razu demko z rigid body i soft body, do tego jakas tkanina i przyklad dzialania jointow. Czy tworcy havoka maja sie juz czuc zagrozeni ? :) Na koniec nasuwa mi sie tylko jedna konkluzja: chcialbym zobaczyc wiecej :) Swietna robota panowie (i panie jezeli takowe sa w teamie).
Napisano 14 Marzec 200420 l mnie też powaliło - super sprawa - może te dwie ślizgające się nakrętki ;) robią dziwne wrażenie, niemniej animacja pozostałych obiektów na bardzo wysokim poziomie. Powodzenia w dalszych zmaganiach.
Napisano 14 Marzec 200420 l Autor Możemy definiować tarcie poszczególnych obiektów i te nakrętki miały za zadanie to przedstawić (jedna z dużym a druga z małym tarciem).
Napisano 14 Marzec 200420 l no tak, ale o tym alt+f4 mogliscie napisac w info :P... fajne fajne. ale pomimo to, musialem po wyjsciu ustawiac 10 minut monitor bo sie cos pokopal...
Napisano 15 Marzec 200420 l Jestem pełen podziwu! Ten silinik graficzny sprawuje się na pierwszy rzut oka równie dobrze co HAVOK (maxowski REACTOR korzysta z havocka) Ale zauważłem chyba mały błąd.Na planszy sa jakies łańcuchy-zdarzyło mi sie ,ze gdy nimi zaczłaem machać nimi po pewnym czasei zawisły na jakimś niewidzialnym prZedmiocie...Jakby zczepiły o coś w powietrzu.Dopiero gdy poruszyłem nimi ppnownie wróciły do normy.
Napisano 15 Marzec 200420 l Autor Należy pamiętać że to nie jest finalna wersja, cały czas jest udoskonalany i optymalizowany. Pozdrawiam.
Napisano 15 Marzec 200420 l musze pogratulowac. Ostatnio ciekawe rzeczy dzieja sie w GAME ART. Moze dzial ten stanie sie bardziej popularny chociaz nie ma na co narzekac. Silnik wyglada i chodzi bardzo fajnie. Gratulacje dla programisty.
Napisano 15 Marzec 200420 l Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia!
Napisano 15 Marzec 200420 l Hmm, nie potrzebujecie dodatkowo kompozytora muzyki? :D Mimo że skład już obsadzony... :D Nikola Kołodziejczyk GG1801225 www.yeonil.prv.pl
Napisano 16 Marzec 200420 l Originally posted by garfield_junior Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia! Witam! Owszem, projekt jest komercyjny. Pracujemy właśnie nad developerskim demo przeznaczonym dla wydawcy. pozdrawiam Jarek PS Trzymam kciuki za Wasz projekt :)
Napisano 17 Marzec 200420 l Autor Darkelf, nic nie zarobiliśmy na razie. Projekt ma być komercyjny, ale na razie nie jest. Zrobimy demo developerskie to za pomocą niego będziemy szukać pieniędzy na dalszą produkcje.
Napisano 17 Marzec 200420 l Jak dobrze rozumiem projekt Ragnarok Exodus to wasze główne zajęcie w ciągu dnia? Tzn. nie pracujecie nigdzie indziej tylko tworzycie grę? Bo jak tak, to pokażcie coś więcej, bo nie wierze, że po 8 miesiącach(data powstania projektu wdg. informacji na waszej stronie) macie tylko tyle ;) PS. Demko developerskie będzie dostępne w necie po ewentualnym zainteresowaniu się projektem jakiegoś wydawcy?
Napisano 17 Marzec 200420 l darkelf - świeta racja, świata racja... za kase to i krysztalki byly by hitem :) choc i tak już sa ;P
Napisano 20 Marzec 200420 l W imieniu całej grupy Mystic Tales dziękuje za przychylne komentarze. Prezentuje broń z naszej kolekcji. Topór został wykonany przeze mnie (siatka, mapowanie) oraz Rafaela (koncept, tekstura). Na zamieszczonym rysunku zaprezentowane są dwie siatki jedna przed druga po optymalizacji.
Napisano 20 Marzec 200420 l jak dla mnie moglbys doadc te 4 facy i zrobic 6scienna raczke ;)... ale tekstura ok.
Napisano 22 Marzec 200420 l heh - niezle - ale ta wstawka metalowa (chyba metalowa) w srodku rekojesci wyglada jak nawinieta z papieru (w najlepszym razie jak ze sreberka z czekolady :) a tak pozatym - klasa!!
Napisano 2 Kwiecień 200420 l Czy ta belka, która spada na poprzeczke w finalnej wersji też będzie tak dziwnie podskakiwać? To samo dzieje się z kostką w wodzie. Pozatym prędkość przyzwoita jak na mój procesor (Duron 750) 30FPS :)))) w rozdzielczości 1280x1024. Bardzo mi sie podoba. Czekam na finalną wersję i kupuję!!!!!!!!!!!!
Napisano 6 Kwiecień 200420 l macie moze jusz szacunkowe statystyki gry, tzn. grafa - xx% Muza - xx% Engine- xx%
Napisano 11 Kwiecień 200420 l Hi jestem nowy uwarzam ze to jest COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!życze powodzienie i tak dalej!!!
Napisano 11 Kwiecień 200420 l Nu, wypas jakich mało, szukać takich drugich ze swieczką w oświetlonym pokoju. Piknie
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Mam jeden zarzut. PO jakims dluzszym czasie engine sie sypie. Zaczyna migac na bialo.
Napisano 12 Kwiecień 200420 l Autor Witam. Nikomu z nas nie przydarzyło się cos takiego a długo go testowaliśmy. Jeśli migotanie występuje po jakimś czasie może to oznaczać że karta graficzna lub jej pamięć się przegrzewa. Czy nie masz za mocno przetaktowanej? Napisz jaką masz kartę, wersje sterownika oraz system operacyjny. Prosimy o zgłaszanie takich problemów, postaramy się je usunąć. Pozdrawiam.
Napisano 13 Kwiecień 200420 l Widzialem ze takie podobne objawy pojawialy sie juz wczesniej. Dodam jeszcze ze wystapialy one po odswiezeniu ekranu podczas dzialania czasowego oszczedzacza pradu (wiecie ekran sie wylancza :) zapomnialem nazwy dokladnej). Pozatym Procesor 2,66 pentium (nie podkrecany) Karta RAdeon 9200 SE (nie podkrecana) RAMU 256 I poginam na WIndowcie 98
Napisano 22 Maj 200420 l Autor Witam wszystkich. Mam zaszczyt opublikować pierwszy screen z naszego enginu. Przedstawia on wnętrze świątyni Uehla (będzie jeszcze pare rzeczy dodanych i poprawionych). Silnik też rozrasta się coraz bardziej wiec niedługo powinny się pojawić dodatkowe efekty. Pozdrowienia od całego zespołu Mystic Tales.
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Zapraszam na naszą strone, w galerii pojawiło się pare nowych screenshotów.
Napisano 25 Maj 200420 l Autor Witam. Z powodu innych obowiązków i braku czasu na tworzenie Ragnaroka odszedł jeden z członków naszej ekipy. W tej sytuacji poszukujemy osoby która zajęłaby się robieniem tekstur. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o kontakt ze mną przez maila [email protected] lub gg: 378001. Pozdrawiam.
Napisano 27 Maj 200420 l mam jakies dziwne wrazenie ze alpha nie jest wlaczona na lancuchach, albo moze kanal na texturze sie nie zgadza.Ogolnie pozytywnie tylko troche ciemno:)
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor Zamieszczam dwa drzewka z kolekcji. Niestety jpg strasznie rozjechał kontrast i kolor :(, ale mimo to coś widac. Proszę o wypowiedzi. Pozdrawiam.
Napisano 1 Czerwiec 200420 l jest ok. ja czekam na jakies demko w tamtej lokacji, ze spuszczaniem jakis boxow na scene :D...
Napisano 1 Czerwiec 200420 l no, no wyglada to jak dla mnie super, ale czy sa jakies szanse pogrania sobie na super_low_detalach na moim 333? czy ta gra bedzie wymagala np. minimum 1ghz?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto