Jump to content
Łukasz Jaskólski

DWIV - 2D - Łukasz Jaskólski

Recommended Posts

plutko, SBT77 - dzięki za opinie, ma byc bobasowaty zeby sie wyroznial z tlumu diablopodobnych demonow. Skórzanych elementow raczej nie planuje,chce uzyskac czysty kontrast miedzy mięskiem bobasa a topornymi i ostrymi kawałami żelastwa.

 

tymczasem majac chwile wolnego pojechalem z tym koksem kawalek dalej i

wydluzylem kadr, jest narazie balagan bo rozmieszczam elementy pola bitwy i krajobrazu, ale to sie rozwałkuje. Rozpoczalem malowac modeling szit.

dw4lardconcept7.jpg

dw4lardconcept7ms.jpg

pozdro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

łoo, moc! bardzo mi sie podoba to światełko i ta dzika radość w jego oczętach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem lancuch w raczce jest zbedny. Przedtem lepiej to wygladalo jak raczka byla w gescie tryumfu uniesiona bez lancucha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lukasz, niesamowite! skora i swiatlo mistrzowskie bez dwoch zdan. sproboj skomponowac ziomka w kwadracie, na pewno bedzie lepiej. warto by popracowac jeszcze nad projektem/ksztaltem przedramienia. i wieza w 2gim planie troche za mocno dziala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie zastanawia czym Ty się na co dzień zajmujesz. Ta długa ręka mi nie pasuje tak anatomicznie jak i wizualnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem to długie i cienkie przedramie nie jest najlepiej rozwiązane.

Jest jakby na siłę wydłużone, tak na prawdę ten stwór powinien mieć przedramiona umięśnione podobnie mocno jak resztę ciala, tak żeby miały więcej masy.

 

Ogólnie jest fajny, z całą pewnością budzi grozę!

Nadal trzymam kciuki;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ogólnie jest fajny, z całą pewnością budzi grozę!

Nadal trzymam kciuki;)

 

no walsnie moim zdaniem nie, i bron boze nie chce tutaj nikogo obrazic ale co by nie powiedziec to raz ze kolory sa dosc cukierkowe a dwa ten potwor jest usmiechniety i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej :-) wiec ja bym traktowal ten koncept bardziej z "jajem" niz taki powazny grozny potwor. co wiecej nie wiem czemu ale moje pierwsze skojazenie to Stay Puft Marshmallow Man z ghost busterrs ale to... no wlasnie nie ma w tym zadnej logiki ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

piekny potwor :) podoba mi sie ze wyglada na milego, koles po prostu bawi sie rozwalajac cale miasta :D czad :)

 

btw. genialny render w lapie gratsy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten potwor jest usmiechniety

 

Tu celna uwaga.

Ale przyznasz, że jest obleśny?:cool:

 

W sumie jakby popracować jeszcze nad tym uśmieszkiem, może nim samym budzić grozę;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oł men ale wypas:D

dobrze mu z oczu patrzy:D, baardzo mi się podoba pomysł

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale odzew :D

dzieki wszystkim za udzielenie sie

 

koncept wyewoluował z potworka z 1 postu do takiej formy wielkiej larwy/bobasa , nie wzorowalem sie na niczym znanym (jak teraz spojrzalem na tego pufta z ghostbustersow to rzeczywiscie jest pewne podobienstwo facjaty). Pamiętacie film "Kochanie, zwiekszylem dzieciaka"? to o taki rodzaj grozy i paniki chodzi ;)

 

te dlugie konczyny maja sie przeistoczyc w skrzydla w postaci doroslej dlatemu tak je wydluzylem, w sumie to chcielem przedramie zrobic jeszcze bardziej patykowate a ramie mniej umięśnione, a bardziej pulchne- takie wiecie kurczakowate. Skoro piszecie, ze jest "be" to trzeba bedzie cos z tym zrobic.

 

prrrszalony: no teges .. jak sie nie obijam i nie gryzmole glupot to robie jakies smieszne zlecenia -wizki, ilustracje animki itp glownie w 3d.

Jednak wole 2d, zwlaszcza konceptowanie.

 

witkowski: w kwadrat powiadasz... znaczy bobasa wpisac w kwadrat czy kadr przyciac do kwadratu? Stwora tak upozowalem zebym mial plamy swiatla na tle duzego cienia, po to tez dalem lancuchy - elementy o rozswietlonej krawedzi na ciemnym tle prowadzace wizualnie do fokusa. Stworak na 2 planie i wieza bedzie przykryta chnura pyłu z wyburzenia.

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

updejt

dw4lardconcept9.jpg

 

dodalem fx dla testu, pogrubilem dlugie konczyny, zmienilem łapke

lancuchy pewnie beda jakos zamocowane do obroży czy tam czegoś

 

obrocilem kadr zeby demony byly w opozycji do widza czytajacego od lewej

 

zastanawiam sie nad szerokoscia kadru robilem testy i wyszlo mi ze najlepiej to wyglada jednak z wąskim kadrem - gdzie bobas wydaje sie przytlaczajaco wielki no i kompo jakos tak na przekątną sie dobrze uklada - zreszta oblukajcie bo juz sam nie wiem co sądzić

 

szeroki kadr

dw4wider.jpg

 

 

wąski

 

dw4narrower.jpg

 

i jeszcze wersja z wylaczonymi warstwami koloru, na wierzchu widoczne warstwy fx

 

dw4lardconcept9bw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieknie jest! Chociaz dla mnie ciagle najlepsza bardziej szkicowa wersja - http://img3.imageshack.us/img3/1879/dw4lardconcept6.jpg, jakos lepiej czuc skale, potworek lapie wiecej swiatla (lub po prostu tam swiatlo jest bardziej przekonywujace, pozniej bardziej rozbielasz) i stworek lepiej sie akcentuje przy mniej kontrastowym otoczeniu. No ale dodawanie detali chyba zawsze prowadzi do odjecia pewnych walorow "artystycznych" pracy i zanikaja pewne impresje, wrazenia.

 

W ostatniej wersji troche pysk zaczyna przypominac psa, przez co chyba traci skala i anatomia reszty konczyn zaczyna byc porownywana do psich, przez co zamiast psychodelicznego bloba mamy dziwną karykature psa.

 

Chyba warto by mocniej odroznic material metalu (tego pocisku) od materii ciala, jedno podkresli drugie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nad tym psem bede sie musial zastanowic bo mi normalnie zabiles cwieka :D

 

walec i całe zelastwo bedzie mialo ostre poharatane krawędzie i ogolnie ma byc przeciwienstwem materiałowo-ideowym bobasa

 

a ze praca traci na świeżości w miare malowania to sie zgodze , czesto zdaża mi sie wywalac dopiero co namalowane elementy

tutaj jest taka sytuacja ze konwencja jaka sobie narzucilem - tj scena batalistyczna w pewien sposob wymusza wypelnienie kadru chaosem bitwy, byc moze uda mi sie tak scalic ten chaos zeby zaczął mocniej działać jako tło

 

dzięki za uwagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo fajnie zagrałeś kolorem ciała stwora na styku światła i cienia; ogólnie pomysł na stwora też świetny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieknie! Warto by nad postacia z toporem popracowac, nie wiadomo ki to stwór jest i poza niezbyt fortunna. I chyba warto by lekko dopiescic dlon z koniem jeszcze, bo motyw genialny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej

zalaczam zooma na tamten obszar

bedzie tam ślad fauny i flory sprasowanej przez bobasa,oraz niedobitki walczace z nadchodzacymi demonami

demony na przodzie maja po 2 pary rąk, ogolnie musze tam dopracowac "choreografię" walki

bede tam pracował niebawem, na razie zajmuje się obszarem niszczonej wieży

nad całością jeszcze paręnaście godzin posiedzę

 

pozdro

 

domonyzoom.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

Podziwiam Cię Łukaszu wygląda naprawdę świetnie. Jedyne co mi sie nie podoba to zdecydowanie wpechnięta, w moim odczuciu, na siłe ta dorosła, latająca forma. Wyglada jakoś nieporadnie , jest niezbyt przemyślana i nie zachowuje charakteru bobaska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło mi :)

Wersja latajaca pojawila sie w zamierzeniach dosyc wczesnie - w sumie to na etapie przeksztalcania tych pierwszych szkicow na forme bardziej przypominającą larwę.

Stąd koncepcja larwa - motylek nasunela mi sie dosc szybko.

Z reszta to jest tylko taki bajer do wypelnienia miejsca w koncept sheecie :)

 

Inna sprawa czy ta dorosla forma wyglada dobrze- skoro piszesz ze niebardzo to wezme ja jeszcze na warsztat

 

dzieki i pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o formę dorosłą, to kończyny które przekształciły się w skrzydła wydają się wyrastać z innego miejsca niż u larwy. Druga rzecz, że takie ustawienie ich bardziej z tyłu jest dość dziwne - nigdy nie spotkałem się z latającym stworzeniem które miałoby skrzydła tak blisko odwłoka - nawet owady, chociaż mają więcej kończyn, skrzydła mają umiescowione bliżej głowy. co do samych skrzydeł - ich koncepcja jest wg mnie bardzo dobra - wyobrażam sobie że w ruchu działałyby podobnie do skrzydeł nietoperza - demon pomagałby sobie nimi w ruchu czepiając się różnych powierzchni...Niemniej jednak odbieram, że forma dorosła to tylko bonus - tematem jest bądź co bądź to demoniczne bobo :D

Przypomina mi się opis Lemowskiego dubelta, ale to tutaj baaaardzo luźne skojarzenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy