Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich.

 

Zamierzam w końcu nauczyć się modelować, żeby mieć kopniaka zakładam ten wątek do którego będę wrzucał swoje modele.

 

na początek myszka

 

clay:

mysz1.jpg

 

siatka:

mysz2.jpg

Edytowane przez gof
  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bak i osłonki z przodu zmienione i doszło kilka nowych elementów, jeszcze sporo pracy zostało ale mam nadzieję że następny up będzie zawierał już wszystko co chcę wymodelować. Pokolorowałem trochę żeby się nie zlewało.

 

hondacr.jpg

hondacl.jpg

 

siatki

siatka1

siatka2

Napisano

W końcu jest czas wiec wrzucam update modelu. Motocykl praktycznie skończony. Jeśli ktoś, ma jakąś dobrą metodę na modelowanie bieżnika motocyklowej opony to niech się podzieli jeśli może bo jakoś mi nie idzie. Teraz mam zamiar zabrać się za tekstury, materiały i rendering, łatwo nie będzie bo jestem w tym zielony.

 

sc1u.jpg

sc2r.jpg

sc3o.jpg

Napisano

Bieżnik można pewnie jakąś mapą zrobić (bump? difuse?). Sie na tym nie znam to nie pomoge :P

Wymodelować możesz robiąc jeden segment bieżnika i używając funkcji Array odbić ich odpowiednią ilość ustawiając na 360 stopni wokół środka koła. Ale to chyba "nie ekonomicznie"

Napisano

Kij z ekonomią w tym przypadku :P chcę po prostu nauczyć się modelować bieżnik ;D to że przy pomocy array kopiować i tak dalej to wiem. Zastanawia mnie po prostu jak ludzie modelują takie bieżniki że im to po mesh smooth ładnie wygląda.

Napisano

Model Hondy chyba już skończony, zostało wstawienie go do scenki która się pod niego robi + render i materiały, to będzie męka dla mnie :p

 

refreshedprawa.jpg

refreshedlewa.jpg

 

I kolejny model. Tym razem BMW r7, motocykl koncepcyjny który nigdy nie został wypuszczony do seryjnej produkcji.

 

r7silnikprawa.jpg

r7silniklewa.jpg

Napisano

Próba okiełznania MentalRaya, renderu studyjnego i lakieru, wygląda to niestety kiepsko. Jeśli ktoś chciał by się podzielić wiedzą na temat studyjnego renderowania samochodów i tego podobnych w mentalu to chętnie poczytam :]

 

testrender2.jpg

 

I jeszcze screen ze "studia"

 

studioj.png

Napisano

Deex tak właśnie to BMW modeluję i postaram się z niego wycisnąć ile się da :)

Sebazx6r http://www.bikepics.com można tu znaleźć fotki prawie każdej części dowolnego motocykla :) no może nie każdego ale jest tego sporo.

Napisano

No niesty jamahy M1 nie ma ;/. A wlasnei za nia niedawno sie zabralem. Moze dlatego ze to 240 konna 800 z toru wyscigowego.

Chce Ci sie taki detal robic? :D Ja Zx6 miesiac modelowalem a owiewki i tak troche krzywe...

Napisano

Z torówkami może być problem na tej stronie. Tu jest troche zdjęć M jedynki http://www.sportbikez.net/pictures/yamaha/yzr_m1 może coś Ci się przyda. Co do detalu to lubię sobie tak podłubać, jeszcze zostało zresztą kilka elementów do modelowania w tej hondzie ale puki co powalczę z renderem. Fajnie by było jak by się jakiś renderowy wyjadacz wypowiedział :D

pozdro.

Napisano

Powiem szczerze :/ na tym forum to wstawiam efekty pracy tylko po to byy miec motywacje do pracy, zadnej podpowiedzi konstruktywnej jeszce nie dostalem ;/. :D ale pojechac umieja...

  • Like 1
Napisano

Siema. Bardzo fajna maszynka. Nie rzucają mi się w oczy żadne błędy. Ale ja mało widzę :)

Na pewno nad materiałami musisz popracować jeszcze.

Napisano

Odpoczynek od walki z mental rayem i jednocześnie próba wymodelowania czegoś co nie jest motocyklem. Chętnie posłucham wszelkich uwag.

 

czaszkar.jpg

Napisano

wery nice :). Ja sobie dalem spokoj juz z modelem M1 za duzo czasu to zajmu. Po głowie chodzi mi postac ze streetfigtera jakas :D...

 

Nice czaszka dokoncz w Zbrushu :D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności