Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!Od dłuższego czasu stoję w miejscu, mam nadzieję że ten wątek pomoże mi się czegoś dowiedzieć i da mi możliwość podkręcenia umiejętności...Pierwszy Projekt:4119019.jpgZałożenia:-"Pokolorowanie" całego rowerka.-Wykonanie otoczenia.

Edytowane przez Lubus

  • Odpowiedzi 104
  • Wyświetleń 23,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładny rowerek, tylko jakiegoś slima byś założył :)

czekam na więcej

Napisano

ladny rowerek ;p sam jezdze na bmx'ie i jakos nie pasuje mi ta klamka po lewej stronie, wg mnie powinna byc po prawej, szprych masz chyba tam 30 tyle sie przynajmniej doliczylem ;p a 30 chba nie ma tylko 36 albo 40 ;p i taki drobiazg ;p linka jakas dziwna przy kierownicy-powyginana,przy szczece tylnego hampla nie ma linek jest tylko pancerzyk a powinno byc rozgalezienienie na dwie linki,dorob wetyle tez;p ale ogolnie rowerek mi sie podoba, a pedaly chyba NS ?? xD czekam z niecierpliwoscia na up'y bo ladnie sie zapowiada

Edytowane przez phatum32

Napisano
  • Autor

No rowerek na referce miał tak samo klamkę...SZPRYCH ZAZWYCZAJ W BMX JEST 36 /48... sam osobiście nie wiem ile mam w tych kołach ale napewno nie jest dobrze...póki co kombinuję jak zapleść te koła jakoś ładnie :D w realu cięzko mi idzie zaplatanie a co dopiero w 3d ;D

Napisano
  • Autor

Hahahah...teraz patrzę że miałeś rację z tą klamką :D

06-09-UBR-01.jpg

Napisano

ja jeszcze sie nie spotkalem z klamka po lewej stronie na tylnego hampla ;p w bmx'ie duzo czesci nie ma wiec zadbaj o szczegol, teraz tak patrze klocki przy tylnym kole sa za szerokie i troche za krotkie, powinny byc wezsze i dluzsze ale oczywiscie bez przesady ... bede tu zagadal ;p

 

EDIT: a jak wzroujesz sie super na tym rowerku to z mostka wez wywal to wystajace, zmien rzeczywiscie tarcze na mniejsza i z dziurkami, bedzie to lepiej wygladac, w miejscu gdzie sa nakretki od przedniego kola wyglada jakby kolko mialo zaraz wypasc, przedluz to troche

Edytowane przez phatum32

Napisano

dajesz slima i zmień ten ochydny sprocket na jakiś bardziej ażurowy z mniejszą ilością ząbków. :)

Napisano
  • Autor

minibitwa04.jpg

 

Cóż niestety nie wyrobiłem się z tym na mini-bitwę może następnym razem się uda:)

Napisano

Co do BMX'a to pegi dorób ;p Jak na BMX przystało. Z tym się kojarzy ten tym prawda? Pytasz pierwszego lepszego przechodnia "Co to jest BMX?". I słyszysz: "Taki mały rowerek z takimi wystającymi rurkami przy kołach" ;p A ten drugi renderek to całkiem ciekawy. Podłoga oryginalna...

 

PS. Pozdrawiam BMX'iarza ;p Również je preferuję.

Napisano

jakos nie pasuje mi ta klamka po lewej stronie, wg mnie powinna byc po prawej

 

ja jeszcze sie nie spotkalem z klamka po lewej stronie na tylnego hampla ;p

 

Klamka nie ma znaczenia i zaklada sie ja najczesciej wedlug uznania lub poprostu w uk np nie kupisz inaczej jak po lewej stronie na tyl :)

 

Rowerek ogolnie tak sobie, jezeli wiele rzeczy nie pasuje, przedewszystkim tylni trojkat, powinnien chociaz byl nizej niz gorna rama, kierownica za gruba, podobnie jak sroba przy mostku jest za wysoka :)

Ogolnie pomecz go troszke i zwracaj uwage na detale a bedzie git

Napisano
  • Autor

Upek:

34302268.png

A teraz parę pytań:

- Co jeszcze domodelować, ewentualnie zmienić w scenie...

- Znacie jakieś linki do zdjęć nadających się na tła ?

Napisano

co ? wszystko :D widzi mi się tutaj jakiś śmietnik może dwa w tym jeden przewrócony i w tle skate park i dalej jakiś stawek + park :)

Napisano

Taa... stado słoni, mount everest i vigwam maczupikczu. Myślę jeden śmietnik wystarczy i jakiś parkowy pejzaż :)

Napisano
  • Autor

Upek:

1223.png

Cóż wrzuciłem Vray dirt :D by zobaczyć jak to się prezentuje...dobra mówcie co jeszcze poprawić :)

Edytowane przez Lubus

Napisano

o fajnie. Popraw blat z tylu jakis sciety. zebatke i dodaj bevele na lawce. :) bedzie fajnie.. no i kolorowanka teraz :P

Napisano
  • Autor

Upek:

rower0000.jpg

 

A teraz porcja pytań...W jakim programie najlepiej malować tekstury tj na żywo ( na obiekcie) lub dajcię nazę pluginu który robi ładne uv mapki bądź tutoriala jak używać wbudowanego :D

i jeszcze jedno pytanko jak zlikwidować tą ramkę dookoła obiektu w viewporcie :D

Napisano

Ramka: Sfift+F

 

Do teksturowania Zbrush, Bodypaint, tylko musisz zmapować porządnie obiekt. Ale imo nie pchaj się w to, tylko opanuj PS + 3ds max. Daje bardzo w porządku rezultaty.

Napisano
  • Autor

Cóż...jestem otwarty na propozycje...a sam wiem że coś jest nie halo...tylko za długo już na to patrzę :D

Napisano

IMHO wygląda to tak jakbyś wszystkie modele które zrobiłeś, chciał na siłę pokazać, i to, że kończą się one tuż przy krawędzi obrazka, potęguje efekt napchania. Reszta mi się podoba.

 

A, deska kanciasta :)

Napisano

Ja bym to widział tak żeby kamera była centralnie na wprost ławki ;>

Napisano
  • Autor

Upek:

rower0000.jpg

Coż już prawie finiszuję :D dorobię jeszcze jakieś liście na podłoże :D

i zrobię teksturkę na ramę roweru :D

Edytowane przez Lubus

Napisano

ramka nazywa się boundin box i bez używania skryptów chyba się jej nie schowa....

 

popracuj jeszcze nad spawami w ramie.

Napisano
  • Autor

A co powiecie na taki layout do portfolio ? Wiem że prosty...ale takie chyba lubię :D

Edytowane przez Lubus

Napisano

Rozmieszczenie mogłoby być ciut bardziej przemyślane, logo jest całkiem po lewej, ale obrazki już ni to w środku ni z boku. Rozumiem też, że chodzi o prostotę, ale mały akcent koloru zrobiłby dobrze :).

Napisano
  • Autor

Dobra zabieram się za nowe "cuda"

Oto ono:

kaloryfer550.jpg

 

Założenia:

- Wyskubać modele do czegoś w rodzaju studia architektonicznego bądź mieszkania architekta.

-Zrobić z tego wizualizacje "na poziomie"

 

A teraz pytanie macie może dostęp do referki takiego starego drewnianego krzesła obrotowego na śrubie ? Googlowałem to ale kiepsko to wyszło...

kształt powinno mieć mniej więcej taki :

sc5.jpg

Napisano
  • Autor

RA dzięki za link, coś tam znalazłem

Upek:

68860001thrg.jpg

 

Myślę że chyba zrobię z tego scenę z jakąś postacią :D

Napisano

Hej, fajnie wszystko i pozycja fajna tylko bipek przymały jak na dorosłą osobę za stołem kreślarskim

Napisano
  • Autor

Spodziewałem się tego :)

archi11.jpg

Edytowane przez Lubus

Napisano
  • Autor

Kolejny mały upek :D

1234dsada.jpg

 

Macie może pomysł jak zrobić papier pognieciony w kule ? Wydaje mi się że modelowanie nie jest najlepszym wyjściem ale może się mylę...a jeżeli modelowaliście kiedyś to dajcie znać jak się za to zabrać :D

Edytowane przez Lubus

Napisano

Biped całkiem, całkiem. Proponuję w jego miejsce jakiegoś zajefajnego stickmana, Mam na myśli coś w rodzaju Xiao Xiao :p

Napisano
  • Autor

Kolejny up:

render1n.jpg

Przyszła kolej na postać już troszkę jej zacząłem skubać :D Póki co lecę tak ogólnie detal wejdzie później :D

Napisano

kolana ktoś straszliwie zmasakrował temu biednemu człowiekowi jakąś dechą. - to co pierwsze rzuca się w oczy

Napisano

I kończenie spodni jest nienaturalne... Jakoś dziwacznie wchodzą nogawki w buty.

Napisano
  • Autor

Tak wiem nogawki nad butami poprawię, tak samo i kolana póki co chcę sobie ustawić postać a później bawić się w szczegóły...zaczynam się obawiać teksturowania tej postaci, dodam że pierwszy raz w życiu modeluję postać, o teksturowaniu nie wspomnę.

No i oczywiście kolejny upek:

renders.jpg

Napisano

#1. Wszystko pięknie ładnie tylko nie wiem co jest na podłodze :P Wygląda na chusteczkę dokładnie to jakby cloth na boxie (ten bliżej nogi :) ). Ten po lewej wygląda na misia (na pierwszy rzut oka). Domyślam się, że to kartki papieru pogniecione :) bo ten koleś chce coś narysować/namalować.

 

#2. Książki na regałach są tak samo ustawione :)

 

To tyle ode mnie.

Napisano
  • Autor

Mówiłem że nie mam pomysłu jak zrobić pognieciony papier, ksiązki poprzestawiam i domodeluje tam jakieś pudła z ikei :D i jeszcze raz proszę o pomysł jak zrobić ten papier :(

Napisano

Weź tyłek jeszcze dodaj ;)

Napisano

Imo świetne :) Jeśli chodzi o mnie to chętnie bym przeczytał jak się coś takiego robi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności