Napisano 19 Marzec 200420 l - Troche to za płaskie jakieśsie wydaje, mało detali, kolory niezbyt, texturki by sie przydały jakieś fajne i te ozdobniki wiszące takie ?!?!?! jakieś.:P Sam render nawet nie za ciekawy ( :D ).
Napisano 19 Marzec 200420 l nie podoba mi się projekt tego koscioła, jest paskudny (moim skromnym zdaniem), ale od strony technicznej jest spox. swietne są, ławki (proste, ale materiał jest dobry i łądnie wspolpracuje z GL) jezeli chodzi o światło to jest zdecydowanie za jasno, za mocne to GL, nie widze tam okien, a z tych lampek krucyfiksow, nie bylo by tyle swiatła, nie tak rozproszonego, a juz na pewno pod łąwkami bylo by ciemno :) to wygląda tak jakbys dopalił jeszcze jakies niewidoczne 2 kilo (watow oczywiscie :) ) a jeszcze jedno, materiał podlogi jest tez spox. :D
Napisano 19 Marzec 200420 l ja tez sie nie zachwycilem ławki sa ok. ale sciany.... O Boże zniszcz te ściany.., są paskudne.
Napisano 19 Marzec 200420 l podpisuje sie pod tym co napisano wyzej i pytam dlaczego na scianie po prawej sa wneki na okna z po lewej stronie ich nie ma? oltarz jest taki nijaki i powinien byc wiekszy w stosunku do lawek napisz jakiej wiary jest to kosciol bo troche rzeczy mi sie tutaj miesza ale moze sie nie znam jezeli wzorujesz sie na zdjeciu to je pokaz a jesli nie to znajdz jakies ;)
Napisano 23 Marzec 200420 l żeczywiście siakiś to niejakie, ale ja bym to tak zrobił: wprowadził bym półmrok do tego kościoła i z lewej strony wpuścił bym światło z tych okienków, to nadało by klimatu, jeszcze zrobił bym coś z tym krzyżem wiszącym na środku, np. zrobił bym bijące światełko od niego nie za jaskrawe ale tez nie za ciemne! No jak byś tak to potraktował to myśle że scenka była by WGICIOR!
Napisano 23 Marzec 200420 l Autor Witam nie mam niestety zdjec, co do pytan to okna sa tylko po prawej stronie:). Przesylam testowy szybki renderek, ktory moze lepiej zaprezentuje architekture kosciola. Kosciol stoi i ew. zmiany w architekturze odpadaja:)) W kazdym razie dzieki za wszystkie komentarze dotyczace strony technicznej.
Napisano 23 Marzec 200420 l Teraz wygląda dużo lepiej, chociaż mógłbyś jeszcze dopracować tą ścianę po lewej stronie. I na tym ołtażyku coś bardzo pusto. Popracuj jeszcze trochę nad tym. Pozdr :)
Napisano 23 Marzec 200420 l według mnie ostatni render jest świetny :o bardzo dobre ustawienia światła :) rażą tylko trochę te białe plamy na podłodze :| pozdrawiam [piwo]
Napisano 31 Marzec 200420 l Ja bym to widział tak... ( sory za retusz, jesli masz cos prezciwko to usune ten obrazek ) pozdr
Napisano 31 Marzec 200420 l Pablo: jak w przypadku \"uliczki\" twoja wersja jest leprza 8). może glow leciutko przegięty...
Napisano 2 Kwiecień 200420 l a jakby kamerka nie była tak idealnie wzdłuż sciezki? taki widoczek nieco na ukos też byłby fajny
Napisano 7 Kwiecień 200420 l ja tez pozostane przy komentowaniu pracy sailnet\'a bo to jega watek...jak na vizke z oryginaly jest bardzo OK :) ale tak jak napisal zombo master volum light by sie przydalo...
Napisano 7 Kwiecień 200420 l jak na pierwsza wizke to fajnie wyszlo tylko oswietlenie popraw ale o tym juz bylo :D
Napisano 7 Kwiecień 200420 l Dokładnie, Pablo połowę swojego efektu osiągnął poprzez właśnie volume light. Spróbuj nad tym popracować Sailnet.