Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

- Troche to za płaskie jakieśsie wydaje, mało detali, kolory niezbyt, texturki by sie przydały jakieś fajne i te ozdobniki wiszące takie ?!?!?! jakieś.:P Sam render nawet nie za ciekawy ( :D ).

Napisano

nie podoba mi się projekt tego koscioła, jest paskudny (moim skromnym zdaniem), ale od strony technicznej jest spox. swietne są, ławki (proste, ale materiał jest dobry i łądnie wspolpracuje z GL) jezeli chodzi o światło to jest zdecydowanie za jasno, za mocne to GL, nie widze tam okien, a z tych lampek krucyfiksow, nie bylo by tyle swiatła, nie tak rozproszonego, a juz na pewno pod łąwkami bylo by ciemno :) to wygląda tak jakbys dopalił jeszcze jakies niewidoczne 2 kilo (watow oczywiscie :) ) a jeszcze jedno, materiał podlogi jest tez spox. :D

Napisano

ja tez sie nie zachwycilem

ławki sa ok. ale sciany.... O Boże zniszcz te ściany.., są paskudne.

Napisano

podpisuje sie pod tym co napisano wyzej i pytam dlaczego na scianie po prawej sa wneki na okna z po lewej stronie ich nie ma?

oltarz jest taki nijaki i powinien byc wiekszy w stosunku do lawek

napisz jakiej wiary jest to kosciol bo troche rzeczy mi sie tutaj miesza ale moze sie nie znam

jezeli wzorujesz sie na zdjeciu to je pokaz a jesli nie to znajdz jakies ;)

Napisano

żeczywiście siakiś to niejakie, ale ja bym to tak zrobił:

wprowadził bym półmrok do tego kościoła i z lewej strony wpuścił bym światło z tych okienków, to nadało by klimatu, jeszcze zrobił bym coś z tym krzyżem wiszącym na środku, np. zrobił bym bijące światełko od niego nie za jaskrawe ale tez nie za ciemne!

No jak byś tak to potraktował to myśle że scenka była by WGICIOR!

Napisano
  • Autor

Witam nie mam niestety zdjec, co do pytan to okna sa tylko po prawej stronie:). Przesylam testowy szybki renderek, ktory moze lepiej zaprezentuje architekture kosciola. Kosciol stoi i ew. zmiany w architekturze odpadaja:)) W kazdym razie dzieki za wszystkie komentarze dotyczace strony technicznej.

Napisano

Teraz wygląda dużo lepiej, chociaż mógłbyś jeszcze dopracować tą ścianę po lewej stronie. I na tym ołtażyku coś bardzo pusto. Popracuj jeszcze trochę nad tym. Pozdr :)

Napisano

według mnie ostatni render jest świetny :o bardzo dobre ustawienia światła :) rażą tylko trochę te białe plamy na podłodze :|

 

pozdrawiam [piwo]

 

Napisano

Ja bym to widział tak... ( sory za retusz, jesli masz cos prezciwko to usune ten obrazek )

 

pozdr

 

ks.jpg

Napisano

Pablo: jak w przypadku \"uliczki\" twoja wersja jest leprza 8). może glow leciutko przegięty...

Napisano

a jakby kamerka nie była tak idealnie wzdłuż sciezki? taki widoczek nieco na ukos też byłby fajny

Napisano

ja tez pozostane przy komentowaniu pracy sailnet\'a bo to jega watek...jak na vizke z oryginaly jest bardzo OK :) ale tak jak napisal zombo master volum light by sie przydalo...

Napisano

jak na pierwsza wizke to fajnie wyszlo tylko oswietlenie popraw ale o tym juz bylo :D

Napisano

Dokładnie, Pablo połowę swojego efektu osiągnął poprzez właśnie volume light. Spróbuj nad tym popracować Sailnet.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności