ti-tech Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 (edytowane) Witam. Ogolnie nie postuje ale co dzien przegladam forum i sobie podziwiam :-) Od czasu do czasu probuje cos wyskrobac i postanowilem tym razem to pokazac. Prosze za bardzo po mnie nie jechac:-) Jeszcze sie ucze. Animacja Pozdrowienia i czekam na komenty Edytowane 22 Maj 2009 przez ti-tech
Lucas Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 Całkiem nieźle:) Pierwszy zdecydowanie lepszy, na drugim za bardzo zlewa się z tłem (bo jedno i drugie jest białe) no i generalnie trochę dziwny ten kadr taki od tyłu. Fajne to coś... twój koncept?
ti-tech Napisano 18 Maj 2009 Autor Napisano 18 Maj 2009 Dzieki - Koncept moj - jednak nie powiem troche improwizowalem:-) miejscami. Pozdro
peter_f Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Bardzo udany koncept i wykonanie. Może tylko zrób coś ze światłem bo bardzo jest wyjarane i trochę przeszkadza w odbiorze. Ale pracka bardzo fajna. Pozdrawiam
zaba711 Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Dla mnie cool raca :D Mógłbyś pokazać siatkę tego stwora ?
ti-tech Napisano 19 Maj 2009 Autor Napisano 19 Maj 2009 Siateczka Wiem momentami jest za gesta ale juz nie chcialem tego optymalizowac. Pozdro [/url]
mkeruj Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 Bardzo fajnie jak dla mnie W jakimś studio lepszym byłby superr 1
vrocker Napisano 20 Maj 2009 Napisano 20 Maj 2009 Koncept i realizacja bardzo fajna, jedyne to co mi nie pasuje to zbyt mocne stąpanie po ziemi tego stworka, gdyby tak unieść nieco łapy nad ziemie i umieścić ciężar na opuszkach palców, dodało by to lekkości;)
ti-tech Napisano 20 Maj 2009 Autor Napisano 20 Maj 2009 Hej. Dzieki za pozytywne komentarze - fajnie ze sie podoba. Co do ułożenia łap - pracuje w wolnych chwilach nad kośćmi dla tego pacjenta - może jakaś krótka animacja jak idzie - nie jestem w tym do końca jeszcze obeznany ale jak dojdę do dobrego szkieletu postaram się żeby poruszał się lekko jak kot. :-) Pozdro
zaba711 Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Szkielety :( nie lubię ich :( bo nie radzę sobie z nimi :P Co do modeli to na barkach ,bioderkach masz takie wklęśnięcia ... to może tam wstawić jakieś to niby mocowanie ? Jak dla mnie lepiej by to wyglądało :P
ti-tech Napisano 21 Maj 2009 Autor Napisano 21 Maj 2009 Hej. skorpion85 - Modelowanie zajeło mi tak 2 dni z doskokami. Cały plan już był w głowie i na świstkach kartek wiec wystarczyło go zrobić. A co do gości to walczę walczę. Przegladam tutki zeby to dobrze zrobic. Pozdro
Blader Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Mi sie bardzo podoba, dawaj wiecej swoj prac.... :) Nikt cie nie zjedzie przeciez bosmy "kulturalni" :). Ale pracka super wedlug mnie, 3maj tak dalej.
tweety Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 bardzo w porządku model, niestety skopane shaderami i renderigiem. a szkoda bo można byłoby z tego coś więcej wycisnąć. Pozdrawiam
Soul Master Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Może byś mógł zrobić tego 2 robota w kolorze czerwonym.? Chętnie bym zobaczył jakby to wyglądało.
ti-tech Napisano 21 Maj 2009 Autor Napisano 21 Maj 2009 Czerwony na życzenie. Tamtego ujecia juz nie mam bo caly czas przy nim mieszam i poza przepadla:-)
Blader Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Jak kolega wyzej napisal, wez unies mu "noge" czy cos, by tak twardo nie stąpał po ziemi :)
songoku Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Bardzo ladna sprawa:) Ja sie nie zgodze ze poza nie taka ja trza. To jest jak pisze HUNTER wiec jego motoryka jest jak najbardziej prawidlowa, mocna statyczna pozycja wyjsciowa do ataku, nie jakis balans jak wujek wladek po 0,5 na leb. Ja tez zrobie soc podobnego zabieram sie juz od 5 miesiacy ale czasu nie ma:(. Wg pozycja ja najbardziej na +. Render tez mi sie podoba. Widac ze to drapieznik a nie brat Mroczek.
ti-tech Napisano 22 Maj 2009 Autor Napisano 22 Maj 2009 Witam ponownie. Zrobilem animacje jak moze sie poruszac tten pacjent - szkielet chyba nie jest najgorszy ale moze mozna by zmienic charakter ruchu - moze jak waran np. Bo narazie troche kuleje:-) ale bedzie nowa spoko. Narazie tak:-) Pozdro.
Obywatel Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Elo, główny problem animacji to to, że główna kość w ogóle nie przemieszcza się w górę i dół. Sunie równolegle do podłoża. Fajna praca : ]
plasti Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 własnie, tak to wyyyyyyyyyyypas tylko zanimuj mu korpus jakos i wrzuc bo jestem ciekaw jakto bedzie wygladac :D
snajper992 Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 JEŚLI NIE MASZ OGRANICZONEGO KONCEPTU. I NIE WIESZ CO MOŻNA DODAĆ, TO JA OD SIEBIE PROPONUJE JESZCZE CZERWONE OCZY (BARDZIEJ POŚWIATĘ, COŚ JAK W KILLZONE 2 http://blogs.creativeloafing.com/dailyloaf/files/2009/03/killzone2.jpg ). TO TYLKO PROPOZYCJA, NIKT NIE MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ. POZDRO SNAJPER
kotisded Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 ej fajne fajne, co do okolic odcinka krzyżowego (główna kość), moim zdaniem jak zacznie poruszac sie w lewo i prawo straci zludzenie napiecia, jakby ten robot sie skradal, a to jest mile w tej animacji. Popracowałbym właśnie nad opuszkami, tak żeby łapa w pierwszym momencie stykała się z podłożem końcówkami palców, a dopiero później w troche juz wolniej opadała całą łapą (maslo maslane:P). Wyjdą z tego moim zdaniem ładniejsze "kocie" ruchy. :) Wyglada jakby strasznie chcial zobaczyc co jest pod tym boxem.
peter_f Napisano 26 Maj 2009 Napisano 26 Maj 2009 Pięknie rozwijasz temat! Animacja też fajna, oprócz kości ogonowej (chyba), bo się nie rusza, ale poza tym git. No i żeby render nie był taki wyjarany.
ti-tech Napisano 27 Maj 2009 Autor Napisano 27 Maj 2009 Dzięki za komenty. Narazie mam kocioł w pracy i nie mam czasu się za niego zabrać. Zastanawiam sie nad zmiana charakteru ruchu - nie jak kot - tylko jak jaszczurka. Czyli nie w góre i w dół tylko łamać go w pół. Zobaczę jak to będzie mi wychodzić bo można dużo tu wymyślić tylko problem polega nad tym żeby to dobrze wyszło:-) Pozdro
vv3k70r Napisano 27 Lipiec 2009 Napisano 27 Lipiec 2009 Animacja do dupy (palce sie nie ruszaja wzgledem nadgarstkow, stawy skokowe ma zupelnie niepotrzbne, golenie nie wiadomo po co, dupa nie kreci, szyje ma od dzwigu... Za malo detalu w animacji jak na tyle kosci. Model wysmakowany, dla mnie wypasny razem z kocneptem. Moze by sie jakis kabli i tloczkow nadalo oraz innych wodotryskow, ale jest git. Shadery i kolor olej, tak samo render, neich sie tym zajmuje ktos kto tylko w tym siedzi, jesli mdoel wyglada dorbze w cellu i kresce to musi byc dobry :D, aten widze po siatce ze by wyszedl pieknie.
wormer Napisano 28 Lipiec 2009 Napisano 28 Lipiec 2009 Animacja trochę sztuczna, ale zapowiada się ciekawie. Jeśli chodzi o model, to dorobiłbym mu jakieś kamerkowe ślepia na pysku - ogólnie ciekawie to wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi