Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Ogolnie nie postuje ale co dzien przegladam forum i sobie podziwiam :-)

 

Od czasu do czasu probuje cos wyskrobac i postanowilem tym razem to pokazac. Prosze za bardzo po mnie nie jechac:-)

 

Jeszcze sie ucze.

 

Animacja

 

Pozdrowienia i czekam na komenty

 

hunt1.jpg

w1024.png

 

hunt2p.jpg

w1024.png

Edytowane przez ti-tech

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem nieźle:) Pierwszy zdecydowanie lepszy, na drugim za bardzo zlewa się z tłem (bo jedno i drugie jest białe) no i generalnie trochę dziwny ten kadr taki od tyłu.

 

Fajne to coś... twój koncept?

Napisano
  • Autor

Dzieki - Koncept moj - jednak nie powiem troche improwizowalem:-) miejscami.

 

Pozdro

Napisano

Bardzo udany koncept i wykonanie. Może tylko zrób coś ze światłem bo bardzo jest wyjarane i trochę przeszkadza w odbiorze. Ale pracka bardzo fajna.

Pozdrawiam

Napisano

Koncept i realizacja bardzo fajna, jedyne to co mi nie pasuje to zbyt mocne stąpanie po ziemi tego stworka, gdyby tak unieść nieco łapy nad ziemie i umieścić ciężar na opuszkach palców, dodało by to lekkości;)

Napisano
  • Autor

Hej.

 

Dzieki za pozytywne komentarze - fajnie ze sie podoba.

 

Co do ułożenia łap - pracuje w wolnych chwilach nad kośćmi dla tego pacjenta - może jakaś krótka animacja jak idzie - nie jestem w tym do końca jeszcze obeznany ale jak dojdę do dobrego szkieletu postaram się żeby poruszał się lekko jak kot. :-)

 

Pozdro

Napisano

Szkielety :( nie lubię ich :( bo nie radzę sobie z nimi :P

 

Co do modeli to na barkach ,bioderkach masz takie wklęśnięcia ... to może tam wstawić jakieś to niby mocowanie ? Jak dla mnie lepiej by to wyglądało :P

Napisano
  • Autor

Hej.

 

skorpion85 - Modelowanie zajeło mi tak 2 dni z doskokami. Cały plan już był w głowie i na świstkach kartek wiec wystarczyło go zrobić.

 

A co do gości to walczę walczę. Przegladam tutki zeby to dobrze zrobic.

 

Pozdro

Napisano

Mi sie bardzo podoba, dawaj wiecej swoj prac.... :) Nikt cie nie zjedzie przeciez bosmy "kulturalni" :). Ale pracka super wedlug mnie, 3maj tak dalej.

Napisano

bardzo w porządku model, niestety skopane shaderami i renderigiem. a szkoda bo można byłoby z tego coś więcej wycisnąć.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

huntczer.jpg

Czerwony na życzenie. Tamtego ujecia juz nie mam bo caly czas przy nim mieszam i poza przepadla:-)

Napisano

Jak kolega wyzej napisal, wez unies mu "noge" czy cos, by tak twardo nie stąpał po ziemi :)

Napisano

Bardzo ladna sprawa:)

Ja sie nie zgodze ze poza nie taka ja trza. To jest jak pisze HUNTER wiec jego motoryka jest jak najbardziej prawidlowa, mocna statyczna pozycja wyjsciowa do ataku, nie jakis balans jak wujek wladek po 0,5 na leb. Ja tez zrobie soc podobnego zabieram sie juz od 5 miesiacy ale czasu nie ma:(. Wg pozycja ja najbardziej na +.

Render tez mi sie podoba. Widac ze to drapieznik a nie brat Mroczek.

Napisano
  • Autor

Witam ponownie.

Zrobilem animacje jak moze sie poruszac tten pacjent - szkielet chyba nie jest najgorszy ale moze mozna by zmienic charakter ruchu - moze jak waran np. Bo narazie troche kuleje:-) ale bedzie nowa spoko.

 

Narazie tak:-)

 

 

Pozdro.

Napisano

Elo, główny problem animacji to to, że główna kość w ogóle nie przemieszcza się w górę i dół. Sunie równolegle do podłoża.

Fajna praca : ]

Napisano

własnie, tak to wyyyyyyyyyyypas tylko zanimuj mu korpus jakos i wrzuc bo jestem ciekaw jakto bedzie wygladac :D

Napisano

ej fajne fajne, co do okolic odcinka krzyżowego (główna kość), moim zdaniem jak zacznie poruszac sie w lewo i prawo straci zludzenie napiecia, jakby ten robot sie skradal, a to jest mile w tej animacji. Popracowałbym właśnie nad opuszkami, tak żeby łapa w pierwszym momencie stykała się z podłożem końcówkami palców, a dopiero później w troche juz wolniej opadała całą łapą (maslo maslane:P). Wyjdą z tego moim zdaniem ładniejsze "kocie" ruchy. :)

Wyglada jakby strasznie chcial zobaczyc co jest pod tym boxem.

Napisano

Pięknie rozwijasz temat! Animacja też fajna, oprócz kości ogonowej (chyba), bo się nie rusza, ale poza tym git. No i żeby render nie był taki wyjarany.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty.

 

Narazie mam kocioł w pracy i nie mam czasu się za niego zabrać. Zastanawiam sie nad zmiana charakteru ruchu - nie jak kot - tylko jak jaszczurka. Czyli nie w góre i w dół tylko łamać go w pół. Zobaczę jak to będzie mi wychodzić bo można dużo tu wymyślić tylko problem polega nad tym żeby to dobrze wyszło:-)

 

Pozdro

Napisano

Animacja do dupy (palce sie nie ruszaja wzgledem nadgarstkow, stawy skokowe ma zupelnie niepotrzbne, golenie nie wiadomo po co, dupa nie kreci, szyje ma od dzwigu...

 

Za malo detalu w animacji jak na tyle kosci.

 

Model wysmakowany, dla mnie wypasny razem z kocneptem.

 

Moze by sie jakis kabli i tloczkow nadalo oraz innych wodotryskow, ale jest git.

 

Shadery i kolor olej, tak samo render, neich sie tym zajmuje ktos kto tylko w tym siedzi, jesli mdoel wyglada dorbze w cellu i kresce to musi byc dobry :D, aten widze po siatce ze by wyszedl pieknie.

Napisano

Animacja trochę sztuczna, ale zapowiada się ciekawie. Jeśli chodzi o model, to dorobiłbym mu jakieś kamerkowe ślepia na pysku - ogólnie ciekawie to wygląda.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności