Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Daniel Martínez Lara zamieścił na swojej stronie nową wersję swoich narzędzi do animacji w programie Blender o nazwie AniSculpt.O tych narzędziach pisaliśmy już jakiś czas temu.Zachęcam do obejrzenia nowych filmów wideo.Nowe opcje w AniSculpt 0.7:

- Don´t need vertex cache animation with Blender Rigs, just regular blendshapes/morphers

- Import Camera animation form Maya

 

Wideo demonstracyjne:

Skrypty dla programów Maya i Blender można pobrać ze strony www.pepeland.com

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy ja dobrze rozumiem, że po prostu "maluje" się sylwetkę? Czy tylko koryguje? Trzeba mieć już zanimowaną wstępnie postać? Ktoś tego używał?

Napisano

@Loopik

Wiesz możesz w ten sposób animować sylwetkę, ale lepiej tego używać do korekt i tweakowania animacji. Niestety sculpt nie działa razem z kośćmi wiec trzeba pracować na siatce której deformacje z armatury lub modyfikatorów zostały zapisane na stałe.

 

Sculpting w animacji ma potencjał chciałbym zobaczyć usprawnienia w tej materii podczas Duriana. Na liście aktualnych projektów jest umożliwienie użycia mulltiresowych meshy w animacji (zdaje się że chodzi o modyfikator multires, którym możemy się cieszyć w buildach 2.5), jak się to ma do pracy z sculptem przy animacji to nie wiem, ale ułatwi to prace z siatką, będzie można używać takiej rozdzielczości jaką się aktualnie potrzebuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności