Jump to content

Nowa wersja AniSculpt 0.7


adek

Recommended Posts

Daniel Martínez Lara zamieścił na swojej stronie nową wersję swoich narzędzi do animacji w programie Blender o nazwie AniSculpt.O tych narzędziach pisaliśmy już jakiś czas temu.Zachęcam do obejrzenia nowych filmów wideo.Nowe opcje w AniSculpt 0.7:

- Don´t need vertex cache animation with Blender Rigs, just regular blendshapes/morphers

- Import Camera animation form Maya

 

Wideo demonstracyjne:

Skrypty dla programów Maya i Blender można pobrać ze strony www.pepeland.com

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Loopik

Wiesz możesz w ten sposób animować sylwetkę, ale lepiej tego używać do korekt i tweakowania animacji. Niestety sculpt nie działa razem z kośćmi wiec trzeba pracować na siatce której deformacje z armatury lub modyfikatorów zostały zapisane na stałe.

 

Sculpting w animacji ma potencjał chciałbym zobaczyć usprawnienia w tej materii podczas Duriana. Na liście aktualnych projektów jest umożliwienie użycia mulltiresowych meshy w animacji (zdaje się że chodzi o modyfikator multires, którym możemy się cieszyć w buildach 2.5), jak się to ma do pracy z sculptem przy animacji to nie wiem, ale ułatwi to prace z siatką, będzie można używać takiej rozdzielczości jaką się aktualnie potrzebuje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy