Napisano 3 Lipiec 200915 l Daniel Martínez Lara zamieścił na swojej stronie nową wersję swoich narzędzi do animacji w programie Blender o nazwie AniSculpt.O tych narzędziach pisaliśmy już jakiś czas temu.Zachęcam do obejrzenia nowych filmów wideo.Nowe opcje w AniSculpt 0.7: - Don´t need vertex cache animation with Blender Rigs, just regular blendshapes/morphers - Import Camera animation form Maya Wideo demonstracyjne: Skrypty dla programów Maya i Blender można pobrać ze strony www.pepeland.com
Napisano 3 Lipiec 200915 l Czy ja dobrze rozumiem, że po prostu "maluje" się sylwetkę? Czy tylko koryguje? Trzeba mieć już zanimowaną wstępnie postać? Ktoś tego używał?
Napisano 3 Lipiec 200915 l @Loopik Wiesz możesz w ten sposób animować sylwetkę, ale lepiej tego używać do korekt i tweakowania animacji. Niestety sculpt nie działa razem z kośćmi wiec trzeba pracować na siatce której deformacje z armatury lub modyfikatorów zostały zapisane na stałe. Sculpting w animacji ma potencjał chciałbym zobaczyć usprawnienia w tej materii podczas Duriana. Na liście aktualnych projektów jest umożliwienie użycia mulltiresowych meshy w animacji (zdaje się że chodzi o modyfikator multires, którym możemy się cieszyć w buildach 2.5), jak się to ma do pracy z sculptem przy animacji to nie wiem, ale ułatwi to prace z siatką, będzie można używać takiej rozdzielczości jaką się aktualnie potrzebuje.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Po podrysowaniu shapea martinez lara przesuwa efektory, i wszystko ladnie dziala. wiec nie wiem co masz na mysli.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Po podrysowaniu shapea martinez lara przesuwa efektory, i wszystko ladnie dziala. wiec nie wiem co masz na mysli.
Napisano 6 Lipiec 200915 l Zgadza się w prezentacji 0.7 na samym początku mówi że teraz nie potrzeba vertex cacha przy blenderowych riggach.
Napisano 6 Lipiec 200915 l No i proszę :) Czysto, łatwo i przyjemnie :) już prościej chyba się nie da :) hyh - Blender - kto by się spodziewał...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto