Napisano 9 Sierpień 200915 l Nie wiedzialem gdize umiescic ten temat, mam pytanie: co wybrac? maye czy 3dsm? w 3dsm zrobilem Mustanga GT, z DT w Maya meczylem sie z domkiem , po czym przestalem i nic nie robilem,.. wiec w 3dsm jakies podstawy mam :X ale>? ktory program bardizej sie nada do modelowania wnetrz? , lub budynkow? i czasem moze skromnego samochodu :P ? co sadzicie o tym? ktory program bardizej jest przydatny do czego :P?
Napisano 9 Sierpień 200915 l Zanim rozpeta sie tu pieklo, powiem tylko: pracuj w ktorym Ci lepiej. O efekty przeciez chodzi, a nie o soft, co nie?
Napisano 9 Sierpień 200915 l Oj, ten wątek to będzie rzeźnia, coś czuję. Ogólnie rzecz biorąc po to są triale tych programów, abyś sam mógł to ocenic, który dla Ciebie lepszy, i własnie takie rozwiązanie Ci proponuję, bo zwolenników kazdej z tych aplikacji nie brakuje, więc pytanie raczej jednoznacznej odpowiedzi nie uzyska.
Napisano 9 Sierpień 200915 l W Majce pracuję od jakichś czterech miesięcy. Musiałem się nauczyć do nowej pracy. O ile modelowanie obiektów, które niekoniecznie muszą mieć wymiary co do milimetra (low-poly, organika) jest tam bardzo wygodne i ma kilka sporych plusów względem Maksa, to robienie czegokolwiek od linii jest masakrą i tu wolę korzystać z tego drugiego.
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor Nie słuchaj ich każdy wie że 3d max jest najlepszy do wizek a co one przedstawiaja :> ? // heh:D bardizej rpzywyczailem sie do 3dsm.. ale maya ma calkkiem fajny interface ale nie ogarniam niektorych jej funkcji i czesto mam jakiis problem z modelem, a w MAXie juz bym go pewnie zrobil , dlatego pewnie zostane tam ! jesli ebdize potrzeba to siade do Majki, Za blenderem nie przepadam ;)
Napisano 10 Sierpień 200915 l olej produkty autodeska! blender zabija! (i wazy tylko 14mb....) Uciekaj, eVenement, uciekj! Blender to masakra >. Osobiscie tylko raz otworzylem Maye i niestety przyzwyczajenie do Maxa zwyciezylo - pozostalem przy 3D Studio. Efekty do uzyskania w Maxie zaleza tylko od Twoich umiejetnosci ;)
Napisano 10 Sierpień 200915 l efekty do uzyskania w Maxie zaleza tylko od Twoich umiejetnosci osci To samo można powiedzieć o dowolnym edytorze tekstu + renderer. Pytanie, jakim kosztem i nakładem...
Napisano 10 Sierpień 200915 l ależ oczywiście,że Povray albo Modo, albo Maya, albo Max, albo Lightwave, albo XSI, albo Cinema, albo Blender, albo Wings3d, albo Hexagon, albo Rhinoceros, albo Houdini sory ale takie pytania kompletnie nie mają sensu, pytasz się o subiektywne oceny ludzi, hmmmmm parafrazując pewną wypowiedz z tego wątku: jako,że pracuje od ponad 2 lat w maksie, oczywiście, że Maya jakby to powiedział pewien osobnik: weźcie się w garśc i pracujcie panowie i panie;) Edytowane 10 Sierpień 200915 l przez e=mc^2
Napisano 10 Sierpień 200915 l Autor hm , to Ty raju:?!:D // e=mc^2 mowisz ze takie pytania nie maja sensu.. ale niektore wypowiedzi moga sie przydac w ocenie rowniez innych softow.. hmmmmm parafrazując pewną wypowiedz z tego wątku: jako,że pracuje od ponad 2 lat w maksie, oczywiście, że Maya tak juz mnie ktos poczestowal pdoobnym tekstem :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto