mafida Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Ja już nie doradzam więcej bo przy takim tempie postępu za tydzień będziesz lepszy ode mnie:)Teraz sam kombinuj i pamiętaj o refkach:).Pooglądaj też sobie zdjęcia rzeżb,podpatrz rozwiązania. Pozdro:)
Vega Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Napisano 9 Styczeń 2010 (edytowane) @Pawel Lipka: Można powiedzieć, że to Ty nadałeś jej charakteru :) @mafida: Heh... Masz dobre poczucie humoru :) bo przy takim tempie postępu za tydzień będziesz lepszy ode mnie:) Za "tydzień" to ja pewnie będę dłubał jeszcze tą samą głowę, którą już dłubię od 15 grudnia :P Dzięki za miłe komentarze. // Edit: Dzisiaj zrobiłem taką Panią przed snem :D Zbytnio nie pasują mi włosy i usta. Spróbuje jeszcze nad tym popracować :) Nie wiem jeszcze jak się robi włosy, ale popracuje nad tym :P Referka: Wersja z włosami: Wersja bez włosów: Pozdr. Edytowane 10 Styczeń 2010 przez Vega
Sliterin Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Oczy za małe, za wysokie czoło przez co raczej mi wygląda jak alien a nie człowiek :D
Gość Morte Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 ojoj wodogłowie strasze... ... nie zdziwiło Cię to? Przypatrz sie dobrze rejonowi spojowek(wewnerznej czesci oczu, jak tam sie skora właściwie zachowuje. Pani mogłbys brwi zarysować od razu wyglądałaby bardzie kobieco- poza tym ona jednak ma czaszkę tam pod spodem i powinieneś troszeczkę zarysować te łubi brwiowe- delikatnie, bo to kobieta ale jednak. Druga rzecz- płatki nosa- zupełnie nie jak na refce, zpinczuj to moze troszkę. Usta- górna warga nie teges i kąciki są ble. Szyja- no wez jej obojczyki jakoś zrysuj...
Vega Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 @Sliterin: Czoło zmniejszyłem, oczy lekko powiększyłem, ale nie za dużo :) @Morte: Widziałem, że ma wodogłowie, ale po wrzuceniu do PS i użyciu tych kresek (nie wiem jak to się nazywa. Często używane przy towrzeniu referki, w celu sprawdzenia poprawności czy oko od boku jest na tej samej pozycji co oko od przodu) wychodziło podobnie :) Ale po dłuższym namyślę doszedłem do wniosku, że włosy trochę odstają od głowy :D rejonowi spojowek(wewnerznej czesci oczu, jak tam sie skora właściwie zachowuje Z tym mam duży problem. Nie wychodzi mi tak jak chce. Kilka razy do tego podchodziłem i kicha. górna warga nie teges i kąciki są ble. Też mi się nie podoba :) Warga to największa trudność dla mnie. no wez jej obojczyki jakoś zrysuj... Miałem zamiar usunąć jej tamte okolice :) Tak jak to było w poprzedniej główce. Dzięki. Wargi jeszcze mi się nie podobają. Wersja z włosami: Wersja bez włosów: Pozdr.
Lucek Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Ale brzydka. Ale dobrze idzie:) Well.Mięśnie ust do poprawy jeszcze oczodoły i nos i będzie dobrze.
mafida Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Z profila wygląda całkiem,całkiem-tylko pomiędzy nosem a górną wargą za bardzo zapadnięte.Od przodu i w 3/4 kiepsko,miejscami dziwne nierównośći i tak jakby niektóre części twarzy poprzesówane-np.kości policzkowe do tyłu uciekły i przez to to połączenie z nasadą nosa za mięsiste wyszło...Subdivide niżej i move brush:). Ale brzydka. Ale dobrze idzie:) Well.Mięśnie ust do poprawy jeszcze oczodoły i nos i będzie dobrze. Na referce jest całkiem ładna:) Pozdr:)
Lucek Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Wygląda trochę jak "polska brzydula" nie? Mafida kiedy coś wrzucisz fajnego?
Vega Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 (edytowane) Lucek według mnie to ona była najładniejsza z tego zbioru http://www.c4dexchange.com/en/section.aspx?tid=7&cid=0&page=1 Wygląda trochę jak "polska brzydula" nie? Nie wiem nie oglądałem tego :D Edytowane 10 Styczeń 2010 przez Vega
Lucek Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Prawda. Znam ten zbór . Dobre referencje ale twarze takie "charakterystyczne".
Vega Napisano 13 Styczeń 2010 Autor Napisano 13 Styczeń 2010 Dobre referencje ale twarze takie "charakterystyczne". Z tym się zgodzę :) Niektóre się wyróżniają :D Mafida kiedy coś wrzucisz fajnego? Nie którym iguana nie wystarcza ;] Mafida wrzuć coś, żeby była jakaś motywacja i wzór :) Zrobiłem małe poprawki :) Tyle miałem czasu :D Jeszcze niezbyt mi przypomina moja wersja referki. W poprzedniej główce widziałem podobiznę (może dlatego, że tamta głowa była tak charakterystyczna :D) Poprawię usta i nos. Ja na razie tyle widzę :) Pozdr.
mafida Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 No i gdzie update?:)Chyba sie nie zniechęciłeś tak szybko? Pozdro:)
Vega Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Napisano 20 Styczeń 2010 Nie ;] Chciałem zrobić, ale jakoś nie mam czasu. Nie długo coś wrzucę. Nawet w tym tygodniu :) Pracuje nad prezentem urodzinowym (dla siebie :D) Edit: Zabrałem się za tą główkę :)
mafida Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Hej,Vega.Parę uwag-zmniejsz gałki oczne odrobinę i chyba powinieneś je trochę w dół przesunąć.Powieki w twoim modelu wyrastają prosto z policzków,zrób zagłębienie pod dolną i nad górną powieką,niech powieka "obejmuje" gałkę oczną-tak żeby oddawała jej kształt .Tam gdzie sie to coś między dziurkami od nosa łączy z twarza troche do przodu. Mam nadzieje że cos zrozumiałeś z mojego bełkotu:) Pozdro i dawaj dalej:)
Vega Napisano 22 Styczeń 2010 Autor Napisano 22 Styczeń 2010 No to wrzucam upa upa :D Mafida: Poprawiłem to co napisałeś. Zmniejszyłem gałki oczne i zrobiłem wgłębienie nad i pod okiem. Pozdr.
Vega Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 Tak więc pogrubiłem powieki :) Chyba już skończyłem pracę nad tą główką. Zajmę się za kolejną głowę lub nie tylko głowę :) Pozdr.
mafida Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Ja bym jeszcze grubsze zrobił,albo gałkę oczna kapkę do tyłu.Powieki są grube:) Czekam na nowego extra sculpta:)
Vega Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 Ta... "extra sculpta" :D Jak będzie super to będzie dobrze. Zostawię tą panią bo już mi zbrzydła :D Więcej razy ją widziałem w ciągu dnia niż siebie samego xD Dzięki za podpowiedzi. Pozdro
Vega Napisano 12 Luty 2010 Autor Napisano 12 Luty 2010 Przez ostatni okres czasu robię Clint'a Eastwood'a (pomysł nasunięty przez Mafidę. Ja miałem pustkę głowie. Brak pomysłów). Pracowałem nad nim cały czasy... Poprawiałem... Błędy wytykał Mafida :) Dzięki za poświęcony czas. Dzisiaj dodałem włosy na subtool. Nie będzie on miał takich włosów, ale one miały pomóc w pokazaniu podobieństwa do referek. Teraz przypomina Frankiego :D Plany na ten model są większe, ale niema co mówić. Nie wiadomo czy do tego dojdzie. Wersja bez włosów: Wersja z włosami: // Edit: Wrzucam up'a. Poprawiłem: - Włosy - bardziej przypominają kształt włosów z referki. - Tył szyi. - Wysunąłem mu trochę czoło. Pozdr. 1
mafida Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Niepodobny:) Od frontu w miarę,z profila w miarę,w widoku 3/4 wyłażą błędy.Bok głowy między twarzą a uchem płaski,nie czuć tam kości pod skórą.Ucho chyba nie całkiem tak jak powinno sie z glową łączy.Czoło za wąskie,znaczy takie jakby zwężone do środka się wydaje w porównaniu z oryginałem.Za dużo mięsa na policzkach,Clint jest bardziej taki suchy;).Poza tym tak jak napisałeś chyba trzeba całą główkę trochę poszerzyć:) Zjedż subdiv niżej i clay brushem go porzezaj,tak bardziej brutalnie podkreśl kształty,Clint ma twarde,męskie rysy twarzy. Pozdr:)
indian Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 oj pamiętam jak ja robiłem avatara, model nawet spoko ale tekstury...popraw
Vega Napisano 4 Marzec 2010 Autor Napisano 4 Marzec 2010 Indian: teksturki to wiem. Wszystko było robione w ZB. Nigdy nie "kolorowale" nic w ZB i jeszcze do końca tego nie opanowalem. Popracuje jeszcze nad tym. Freedom: heh... Na początku miał oczy prosto. Na końcu to zmieniłem i chyba na gorsze :) Taka wersje wrzucilem bo pracka poszła na speed'a. 3h wykorzystalem :) Oczy mu zrobię PS i naloze teksturke.
Matys Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 cholera troche tego nie czaje te glupie (moim zdaniem) avatary wychodza Ci bardzo fajnie a wcale nie rożnią sie od ludzi niewiadomo czym natomias normalne ludziki juz gorzej :/ ale napewno widac postepy oby tak dalej ! powodzenia
Lucek Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 Prawda. Fajnie pojechałeś z tym avatarem. oby tak dalej.
plasti Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 ładnie pojechales!!! popraw texy(jak chopcy wyzej radza), calkiem fajnie, schody beda z wlosami, mam nadzieje ze ukonczysz:D
Vega Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 (edytowane) Przez długi okres czasu dłubię tego Avatara. Zrobiłem nowe tekstury, wyeksportowałem i chce go wyrenderować :) Scena ma więcej elementów niż to widać na poniższych renderach, ale na razie nie chciałem więcej pokazywać (szkoda czasu na ich renderowanie) :P Obraz prosto z Mentala: AO prosto z mentala: Obraz prosto z PS: SSS Skin Material: Muszę dopracować jeszcze światło, ale na dzisiaj mi wystarczy :) Za każdą radę co do shadera i ogólnie wszystkiego będę wdzięczny. Pozdr. Edit: Zapomniałem napisać. Wesołych Świąt! :D Edytowane 4 Kwiecień 2010 przez Vega
indian Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 coś dziwna tekstura ust Ci wyszła, jakby próbował się malować i to z zamkniętymi oczami a tak to nawet fajne to
plasti Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 (edytowane) jest swietny!!!!!!!!!!! popracuj nad texturkami i finalnym renderem, a bedzie zlota galeria!!! przyłoż sie:D:D:D aha i usta na'vi maja troche ciemniejsze i bardziej fioletowo niebieskie, to samo pod nosami... Edytowane 4 Kwiecień 2010 przez plasti
telthona Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 z tym ze to co było najbardziej charakterystyczne w naavi, to to że ich tęczkówka i źrenice wypełniały prawie całe oko ;)
KLICEK Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 troszke slaby ten render taki wyprany, hmmm brakuje zycia
Vega Napisano 19 Kwiecień 2010 Autor Napisano 19 Kwiecień 2010 Takie coś wyskrobałem dzisiaj w +/- 2,5h. Będzie update Avatar'a, ale na razie przerwa (ile można siedzieć i renderować :P ). Indian: Trochę krzywo narysowana w ZB :) Plasti: No fakt usta powinny być ciemniejsze, ale to trochę przez ten render. Teksturki będą nowe. Telthona: Będzie nowa teksturka oka :) Dzięki. Klicek: Za mało doświadczenia w renderowaniu. Będzie nowy render i pewnie ostateczny.
andy_a Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Jak na 2,5h (z cuba?) to nie jest źle, tylko imo warto by popoprawiać tu i ówdzie: p.s jeżeli to ma być murzyn to szczęka powinna być bardziej wysunięta do przodu.
Vega Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 Andy_a: Nie robiłem z cuba. Niżej masz pokazaną base z siatką :) Dzięki.
3d_operator Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Fajna głowa. Trochę jak shaquille o'neal z przodu.
Vega Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Napisano 22 Kwiecień 2010 #3d_operator: dzięki. Ostateczna wersja: Wkrótce wrzucę kolejną.
mafida Napisano 22 Kwiecień 2010 Napisano 22 Kwiecień 2010 Lepiej,brwi mi sie nie podobają i pare innych rzeczy ale nie będę torturował.Ogólnie lepszy niz poprzedni a to dobrze.Masz 4 gwiazdki za progresss:)
olaf Napisano 22 Kwiecień 2010 Napisano 22 Kwiecień 2010 oj łuki brwiowe bys jeszcze poprawił by pasowaly to masywnej postaci u bedzie git.
Vega Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 Zabrałem się za Avatara. Mam kilka renderów. V1 - render + ao + tło w PS V2 - render + ao + tło w PS V3 - render + ao V4 - render bez ao + tło w PS Na razie poprawione jest oświetlenie, spec map. //Edit: Takie coś ode mnie na speeda. Jest kilka błędów, ale zostawiam tego tygryska i jadę dalej :) //Edit2: W wolnym czasie dla rozluźnienia takie ucho(10min) i usta(też około 10min). Ucho i usta robione na podstawie tutka Mortego lub Gomeza :D Nie pamiętam bo znalazłem to na dysku. oraz dzisiaj taka główka w ok. 2,5h.
indian Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 coś strasznie długa ta główka Ci wyszła, ale nos i uszka nawet fajne
leszek_lenia Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 eee no fajne jest...popracuj nad oczyma.. bedzie klawe. :)
Vega Napisano 12 Maj 2010 Autor Napisano 12 Maj 2010 @indian: dzięki. Główka trochę skrócona :) @leszek_lenia: zmieniłem kształt oka. Mam nadzieje, że na lepsze :)
forestt Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Na początek popraw okolice oczu i usta, popracuj nad kształtem czaszki i szyją, ogólnie progres widoczny. Na czym się wzorujesz?
plasti Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 jak dla mnie to juz nic nie trzeba poprawiac, idealna glowka :D
Vega Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 (edytowane) Praca (Zeratul) wykonana na Dwutygodniowy Speedsculpting #19: StarCraft Universum (zachęcam do udziału :) ). Czas: 3h. Edytowane 15 Sierpień 2010 przez Vega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się