latos Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 (edytowane) Witam. Moje efekty pracy nad tym samochodem są pokazane w kolejnych postach. Zapraszam ;) Edytowane 6 Kwiecień 2010 przez latos
Karkosik Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Oj wszędzie krzywo i to nawet bardzo. Bierze się to z tego że masz za gęstą siatke. żeby temu zaradzić jest jeden prosty sposób zacznij od nowa tylko żeby uniknąć tak gęstej siatki LP zrób sobie bardzo prosty zarys auta daj meshsmooth na 1 i na takiej siatce ładuj się w detaly. Po za tym widze że to już któreś z kolei (chyba 4) auto w którym popełniasz te same błędy co w poprzednich. Pozdrawiam ns.
latos Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Dobra to zaczynam od nowa jak trzeba ;)
blomd Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 latos, błagam cię chłopie, skończ jeden projekt, a porządnie. Z każdego kolejno zrobionego autka wyciągaj jakieś wnioski... jak układać siatkę, od czego zacząć i na czym skończyć. Lepiej zastanowić się te kilka minut jak rozłożyć siatkę, niż później zaczynać od nowa... n_s mówi tutaj o technice "med-poly" o której ostatnio jest głośno na forum, ale do niej trzeba mieć wprawy w rozkładaniu siatek, bo jak trochę po MS i editable to poly kapniesz się że spartoliłeś bryłę to już tego nie przywrócisz...
latos Napisano 26 Wrzesień 2009 Autor Napisano 26 Wrzesień 2009 Staram się co mogę ale cały czas wychodzi mi krzywo:/
rallyman Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 siatka tragiczna, po co tak gęsto i po co te niepotrzebne connecty? pooglądaj inne siatki może znajdziesz jakies wipy tego modelu nie koniecznie na tym forum, rozgrzej szare komórki i pomyśl troszke ;) pozdro i czekamy na nowy start
dynia Napisano 27 Wrzesień 2009 Napisano 27 Wrzesień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42906 popatrz na ten temat
rallyman Napisano 28 Wrzesień 2009 Napisano 28 Wrzesień 2009 trochę chęci i wszystko się znajdzie, poproś mrkrzyśka o siatki bez MS'a może jeszcze ma ten model, zastanów się dlaczego tak a nie inaczej to zrobił, tylko nie kopiuj bez sensu. tu też coś masz na temat: http://www.dmmultimedia.com/BMW_E92_M3_02.htm http://forum.cg-cars.com/showthread.php?t=6266
latos Napisano 2 Październik 2009 Autor Napisano 2 Październik 2009 Zacząłem budować od nowa i o to moje efekty. Wiem ,że przy bocznym wlocie siatka pogięta bo dopiero zacząłem robić to miejsce i rozmyślam jak ładnie rozłożyć siatkę. Muszę jeszcze nad kole dopracować bo ma dziwne kształty.
bbandi Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 No ładnie Ci to idzie póki co równo i przyjemnie dla oka, popraw to co napisałeś:).
rallyman Napisano 2 Październik 2009 Napisano 2 Październik 2009 no i da się :P jeszcze pare bugów jest, to co mówisz plus okolice lampy, nadkole i wlot na dole, jak się przyglądniesz to zobaczysz więc nie zaznaczam ;)
latos Napisano 9 Październik 2009 Autor Napisano 9 Październik 2009 Mały up tyłu. I boku(nie patrzcie na nadkole bo jest w fazie budowy :D
latos Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 (edytowane) Następny up tyłu. Edytowane 14 Październik 2009 przez latos
Homa Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 lotos całkiem dobrze Ci to już wychodzi. Tak trzymaj. Lubię ten model i mam nadzieję, że na koniec strzelisz jakieś fajne rendery ;-) I popraw krzywizny z przodu, o których wcześniej pisano (jeśli jeszcze nie poprawiłeś).
blomd Napisano 14 Październik 2009 Napisano 14 Październik 2009 no, robisz postępy :P tylko chyba autko ci się z BP nie do końca zgadza (wnioskuję to po 2gim screenie)
latos Napisano 14 Październik 2009 Autor Napisano 14 Październik 2009 Bo robię bo na podstawie screenów z NFS Shift bo blueprinty nie zawsze prawdę pokazują.
ptaszek Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Fajnie ze poprawiles. Idzie naprawde fajnie i widze ze sobie dobrze poradziles z niektorymi problemami :) Kibicuje tym bardziej ze sam niedawno robilem i nie skonczylem bmw 3ke ale zwykla :)
latos Napisano 18 Październik 2009 Autor Napisano 18 Październik 2009 (edytowane) Jako ,że jeszcze nie umiem robić ładnych świateł to zrobiłem taką zaślepkę. Potem spróbuje zrobić je bardziej realistyczne. Edytowane 18 Październik 2009 przez latos
dynia Napisano 8 Listopad 2009 Napisano 8 Listopad 2009 bok masz zdecydowanie za płaski no i na masce troche ci faluje jak i w innych miejscach
latos Napisano 8 Listopad 2009 Autor Napisano 8 Listopad 2009 Dzięki za informację ;) Problem z maską łatwo rozwiązać wystarczy ,że dobrze ustawię lustrzane odbicie. Bok postaram się poprawić.
Pablon Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Prosze osiateczke bez MS, jak zrobiles tak ostre krawedzie na dole zderzaka?. Przdni spojler idealny.
Pablon Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 Podoba mi sie przedni zderzak, jest bardzo dobrze, Nie wiem dlaczego ale nadkola sa krzywe, auto powypadkowe?.
latos Napisano 10 Listopad 2009 Autor Napisano 10 Listopad 2009 Mógł byś pokazać w którym miejscu? Bo według mnie są proste.
latos Napisano 14 Listopad 2009 Autor Napisano 14 Listopad 2009 Up. Zrobiłem światła przednia i felgę i prowizoryczną oponą.
ReflectVision Napisano 17 Listopad 2009 Napisano 17 Listopad 2009 opona za niski profil, psuje auto, pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja
latos Napisano 17 Listopad 2009 Autor Napisano 17 Listopad 2009 (edytowane) pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja Mógł byś jaśniej opisać o co Ci chodzi bo nie za bardzo rozumiem. Chodzi ci o luki między poszczególnymi częściami samochodu? Jeżeli tak to je będę łatać na koniec. Dzięki za opinię o oponie ,poprawię. EDIT: Opona poprawiona Edytowane 17 Listopad 2009 przez latos
k_gabra Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 felga powinna byc polaczona w miejscu zielonego... bo u ciebie sklada sie z 2ch elementow
latos Napisano 18 Listopad 2009 Autor Napisano 18 Listopad 2009 Tak wiem ,że bieżnik jest do poprawy bo to moja pierwsza opona ;) Tak felga składa się z 2 obiektów postaram się poprawić. Dziękuję za cenne rady ;)
latos Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 Poprawiłem oponę i dodałem kilka detali.
indian Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 szyba przednia trochę faluje, jak i podobnie drzwi, szkoda że jeszcze tej obręczy nie przesunąłeś bardziej do zewnątrz
latos Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 Ale ona specjalnie jest tak wsadzona. Tak po prostu wygląda ta felga :D Na drzwiach jest jedna linia nie potrzebna i przez to faluje, potem poprawię. A szyba to chodzi ci na środku na dole i troszkę na górze tak?
latos Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 Kurcze faktycznie tu pojawiają się wady LCD'ka musiałem spojrzeć od dołu aby zobaczyć o co chodzi. Dzięki za spostrzegawczość.
rallyman Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 a jakiego masz lcdka ? Moja uwaga - BMW M3 i opony Dębica ? Bieżnik za gęsty, popatrz na jakieś Pirelli, Michelin i inne sportowe opony + to co wcześniej indian, pzdr
latos Napisano 20 Listopad 2009 Autor Napisano 20 Listopad 2009 (edytowane) Mój monitor to Samsung SyncMaster 2494hs A co do opony to na razie innej nie umiem zrobić:/ Zrobiłem zaciski na tarczę Poprawiłem tylne nadkole: Edytowane 20 Listopad 2009 przez latos
latos Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 Więcej już z tej bawarki nie wycisnę. Tyłu nie pokazuje bo nie umiem zrobić tylnych świateł więc nie będzie rendneru tyłu. Pozostaje załatać szczeliny i uczyć się rendneru :/
Kubajaniak Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Spróbuj zrobić te światła. Kiedyś i tak musi być ten pierwszy raz ;) A chyba w przypadku modelowania lepiej, żeby ten raz był wcześniej. Poza tym imo robiąc (albo chociaż próbując zrobić) coś czego nie umiemy można się najwięcej nauczyć.
woody Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 ładnie wygląda, kawał dobrej roboty, ale jak już tyle zrobiłeś to szkoda żeby nie zrobić tłu, mam nadzieje że naleci cię na dniach żeby ten tyłek zrobić;-) czekam na renderki p.s. ja też jeszcze nie wiem jak zrobię światła w S5, ale myślę że damy rade
latos Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 No przecież pisałem ,że potem je będę łatać ;D
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 poprawiaj, masz mój model więc wiesz jak zrobić światła tylne;P
latos Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 (edytowane) My tu gadu gadu o tylnych światłach a przednich wam jeszcze nie pokazałem. Wiecie może jak zaokrąglić te boki? żeby nie były tak kańciaste? Tylne postaram się zrobić ale chciał bym już mieć pierwsze rendnery za sobą. Edytowane 8 Grudzień 2009 przez latos
plasti Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 babol masz na lampie a raczej pod nia, material zmarszczylo-wyłuszczylo w lewym dolnym rogu
Homa Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 latos jeśli chodzi o mniej kanciaste boki to pewnie za duży chamfer masz - oddal troszkę krawędzie od siebie wtedy będzie łagodniej. Chyba, że o coś innego Ci chodzi :-P Jestem za tym, żeby skupić się na dokończeniu modelu jak najlepiej potrafisz, a potem zabraniu się za renderowanie... Wcześniejsze rendy wróżą późniejszą olewką modelingu :]
latos Napisano 9 Grudzień 2009 Autor Napisano 9 Grudzień 2009 No tak ale żeby zrobić te takie kwadraciki muszę dać min 10x chamferu w 2 strony aby mieć ten efekt. Tak to przed pociachaniem tego tak to jest raptem 4 linii.
plasti Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 lepiej jest dzielic chamfer na pol wychodza 3 linie, ostre krawedzie i jest mniejszy bajzel...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się