Napisano 26 Wrzesień 200915 l Witam. Moje efekty pracy nad tym samochodem są pokazane w kolejnych postach. Zapraszam ;) Edytowane 6 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 26 Wrzesień 200915 l Oj wszędzie krzywo i to nawet bardzo. Bierze się to z tego że masz za gęstą siatke. żeby temu zaradzić jest jeden prosty sposób zacznij od nowa tylko żeby uniknąć tak gęstej siatki LP zrób sobie bardzo prosty zarys auta daj meshsmooth na 1 i na takiej siatce ładuj się w detaly. Po za tym widze że to już któreś z kolei (chyba 4) auto w którym popełniasz te same błędy co w poprzednich. Pozdrawiam ns.
Napisano 26 Wrzesień 200915 l latos, błagam cię chłopie, skończ jeden projekt, a porządnie. Z każdego kolejno zrobionego autka wyciągaj jakieś wnioski... jak układać siatkę, od czego zacząć i na czym skończyć. Lepiej zastanowić się te kilka minut jak rozłożyć siatkę, niż później zaczynać od nowa... n_s mówi tutaj o technice "med-poly" o której ostatnio jest głośno na forum, ale do niej trzeba mieć wprawy w rozkładaniu siatek, bo jak trochę po MS i editable to poly kapniesz się że spartoliłeś bryłę to już tego nie przywrócisz...
Napisano 27 Wrzesień 200915 l siatka tragiczna, po co tak gęsto i po co te niepotrzebne connecty? pooglądaj inne siatki może znajdziesz jakies wipy tego modelu nie koniecznie na tym forum, rozgrzej szare komórki i pomyśl troszke ;) pozdro i czekamy na nowy start
Napisano 28 Wrzesień 200915 l trochę chęci i wszystko się znajdzie, poproś mrkrzyśka o siatki bez MS'a może jeszcze ma ten model, zastanów się dlaczego tak a nie inaczej to zrobił, tylko nie kopiuj bez sensu. tu też coś masz na temat: http://www.dmmultimedia.com/BMW_E92_M3_02.htm http://forum.cg-cars.com/showthread.php?t=6266
Napisano 2 Październik 200915 l Autor Zacząłem budować od nowa i o to moje efekty. Wiem ,że przy bocznym wlocie siatka pogięta bo dopiero zacząłem robić to miejsce i rozmyślam jak ładnie rozłożyć siatkę. Muszę jeszcze nad kole dopracować bo ma dziwne kształty.
Napisano 2 Październik 200915 l No ładnie Ci to idzie póki co równo i przyjemnie dla oka, popraw to co napisałeś:).
Napisano 2 Październik 200915 l no i da się :P jeszcze pare bugów jest, to co mówisz plus okolice lampy, nadkole i wlot na dole, jak się przyglądniesz to zobaczysz więc nie zaznaczam ;)
Napisano 9 Październik 200915 l Autor Mały up tyłu. I boku(nie patrzcie na nadkole bo jest w fazie budowy :D
Napisano 14 Październik 200915 l Autor Następny up tyłu. Edytowane 14 Październik 200915 l przez latos
Napisano 14 Październik 200915 l lotos całkiem dobrze Ci to już wychodzi. Tak trzymaj. Lubię ten model i mam nadzieję, że na koniec strzelisz jakieś fajne rendery ;-) I popraw krzywizny z przodu, o których wcześniej pisano (jeśli jeszcze nie poprawiłeś).
Napisano 14 Październik 200915 l no, robisz postępy :P tylko chyba autko ci się z BP nie do końca zgadza (wnioskuję to po 2gim screenie)
Napisano 14 Październik 200915 l Autor Bo robię bo na podstawie screenów z NFS Shift bo blueprinty nie zawsze prawdę pokazują.
Napisano 15 Październik 200915 l Fajnie ze poprawiles. Idzie naprawde fajnie i widze ze sobie dobrze poradziles z niektorymi problemami :) Kibicuje tym bardziej ze sam niedawno robilem i nie skonczylem bmw 3ke ale zwykla :)
Napisano 18 Październik 200915 l Autor Jako ,że jeszcze nie umiem robić ładnych świateł to zrobiłem taką zaślepkę. Potem spróbuje zrobić je bardziej realistyczne. Edytowane 18 Październik 200915 l przez latos
Napisano 8 Listopad 200915 l bok masz zdecydowanie za płaski no i na masce troche ci faluje jak i w innych miejscach
Napisano 8 Listopad 200915 l Autor Dzięki za informację ;) Problem z maską łatwo rozwiązać wystarczy ,że dobrze ustawię lustrzane odbicie. Bok postaram się poprawić.
Napisano 10 Listopad 200915 l Prosze osiateczke bez MS, jak zrobiles tak ostre krawedzie na dole zderzaka?. Przdni spojler idealny.
Napisano 10 Listopad 200915 l Podoba mi sie przedni zderzak, jest bardzo dobrze, Nie wiem dlaczego ale nadkola sa krzywe, auto powypadkowe?.
Napisano 17 Listopad 200915 l opona za niski profil, psuje auto, pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja
Napisano 17 Listopad 200915 l Autor pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja Mógł byś jaśniej opisać o co Ci chodzi bo nie za bardzo rozumiem. Chodzi ci o luki między poszczególnymi częściami samochodu? Jeżeli tak to je będę łatać na koniec. Dzięki za opinię o oponie ,poprawię. EDIT: Opona poprawiona Edytowane 17 Listopad 200915 l przez latos
Napisano 18 Listopad 200915 l felga powinna byc polaczona w miejscu zielonego... bo u ciebie sklada sie z 2ch elementow
Napisano 18 Listopad 200915 l Autor Tak wiem ,że bieżnik jest do poprawy bo to moja pierwsza opona ;) Tak felga składa się z 2 obiektów postaram się poprawić. Dziękuję za cenne rady ;)
Napisano 19 Listopad 200915 l szyba przednia trochę faluje, jak i podobnie drzwi, szkoda że jeszcze tej obręczy nie przesunąłeś bardziej do zewnątrz
Napisano 19 Listopad 200915 l Autor Ale ona specjalnie jest tak wsadzona. Tak po prostu wygląda ta felga :D Na drzwiach jest jedna linia nie potrzebna i przez to faluje, potem poprawię. A szyba to chodzi ci na środku na dole i troszkę na górze tak?
Napisano 19 Listopad 200915 l Autor Kurcze faktycznie tu pojawiają się wady LCD'ka musiałem spojrzeć od dołu aby zobaczyć o co chodzi. Dzięki za spostrzegawczość.
Napisano 19 Listopad 200915 l a jakiego masz lcdka ? Moja uwaga - BMW M3 i opony Dębica ? Bieżnik za gęsty, popatrz na jakieś Pirelli, Michelin i inne sportowe opony + to co wcześniej indian, pzdr
Napisano 20 Listopad 200915 l Autor Mój monitor to Samsung SyncMaster 2494hs A co do opony to na razie innej nie umiem zrobić:/ Zrobiłem zaciski na tarczę Poprawiłem tylne nadkole: Edytowane 20 Listopad 200915 l przez latos
Napisano 5 Grudzień 200915 l Autor Więcej już z tej bawarki nie wycisnę. Tyłu nie pokazuje bo nie umiem zrobić tylnych świateł więc nie będzie rendneru tyłu. Pozostaje załatać szczeliny i uczyć się rendneru :/
Napisano 5 Grudzień 200915 l Spróbuj zrobić te światła. Kiedyś i tak musi być ten pierwszy raz ;) A chyba w przypadku modelowania lepiej, żeby ten raz był wcześniej. Poza tym imo robiąc (albo chociaż próbując zrobić) coś czego nie umiemy można się najwięcej nauczyć.
Napisano 5 Grudzień 200915 l ładnie wygląda, kawał dobrej roboty, ale jak już tyle zrobiłeś to szkoda żeby nie zrobić tłu, mam nadzieje że naleci cię na dniach żeby ten tyłek zrobić;-) czekam na renderki p.s. ja też jeszcze nie wiem jak zrobię światła w S5, ale myślę że damy rade
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor My tu gadu gadu o tylnych światłach a przednich wam jeszcze nie pokazałem. Wiecie może jak zaokrąglić te boki? żeby nie były tak kańciaste? Tylne postaram się zrobić ale chciał bym już mieć pierwsze rendnery za sobą. Edytowane 8 Grudzień 200915 l przez latos
Napisano 9 Grudzień 200915 l babol masz na lampie a raczej pod nia, material zmarszczylo-wyłuszczylo w lewym dolnym rogu
Napisano 9 Grudzień 200915 l latos jeśli chodzi o mniej kanciaste boki to pewnie za duży chamfer masz - oddal troszkę krawędzie od siebie wtedy będzie łagodniej. Chyba, że o coś innego Ci chodzi :-P Jestem za tym, żeby skupić się na dokończeniu modelu jak najlepiej potrafisz, a potem zabraniu się za renderowanie... Wcześniejsze rendy wróżą późniejszą olewką modelingu :]
Napisano 9 Grudzień 200915 l Autor No tak ale żeby zrobić te takie kwadraciki muszę dać min 10x chamferu w 2 strony aby mieć ten efekt. Tak to przed pociachaniem tego tak to jest raptem 4 linii.
Napisano 9 Grudzień 200915 l lepiej jest dzielic chamfer na pol wychodza 3 linie, ostre krawedzie i jest mniejszy bajzel...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto