Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Moje efekty pracy nad tym samochodem są pokazane w kolejnych postach.

Zapraszam ;)

Edytowane przez latos

  • Odpowiedzi 93
  • Wyświetleń 13k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj wszędzie krzywo i to nawet bardzo. Bierze się to z tego że masz za gęstą siatke. żeby temu zaradzić jest jeden prosty sposób zacznij od nowa tylko żeby uniknąć tak gęstej siatki LP zrób sobie bardzo prosty zarys auta daj meshsmooth na 1 i na takiej siatce ładuj się w detaly. Po za tym widze że to już któreś z kolei (chyba 4) auto w którym popełniasz te same błędy co w poprzednich.

Pozdrawiam ns.

Napisano

latos, błagam cię chłopie, skończ jeden projekt, a porządnie. Z każdego kolejno zrobionego autka wyciągaj jakieś wnioski... jak układać siatkę, od czego zacząć i na czym skończyć. Lepiej zastanowić się te kilka minut jak rozłożyć siatkę, niż później zaczynać od nowa...

 

n_s mówi tutaj o technice "med-poly" o której ostatnio jest głośno na forum, ale do niej trzeba mieć wprawy w rozkładaniu siatek, bo jak trochę po MS i editable to poly kapniesz się że spartoliłeś bryłę to już tego nie przywrócisz...

Napisano
  • Autor

Staram się co mogę ale cały czas wychodzi mi krzywo:/

Napisano

siatka tragiczna, po co tak gęsto i po co te niepotrzebne connecty? pooglądaj inne siatki może znajdziesz jakies wipy tego modelu nie koniecznie na tym forum, rozgrzej szare komórki i pomyśl troszke ;) pozdro i czekamy na nowy start

Napisano
  • Autor

Zacząłem budować od nowa i o to moje efekty. Wiem ,że przy bocznym wlocie siatka pogięta bo dopiero zacząłem robić to miejsce i rozmyślam jak ładnie rozłożyć siatkę.

 

Muszę jeszcze nad kole dopracować bo ma dziwne kształty.

 

frontof.th.jpg

 

righti.th.jpg

 

91737946.th.jpg

Napisano

No ładnie Ci to idzie póki co równo i przyjemnie dla oka, popraw to co napisałeś:).

Napisano

no i da się :P jeszcze pare bugów jest, to co mówisz plus okolice lampy, nadkole i wlot na dole, jak się przyglądniesz to zobaczysz więc nie zaznaczam ;)

Napisano
  • Autor

Mały up tyłu.

 

35004614.th.png

 

I boku(nie patrzcie na nadkole bo jest w fazie budowy :D

 

bok.th.png

Napisano
  • Autor

Następny up tyłu.

 

200910141203.th.png

 

200910141209.th.png

Edytowane przez latos

Napisano

lotos całkiem dobrze Ci to już wychodzi. Tak trzymaj.

Lubię ten model i mam nadzieję, że na koniec strzelisz jakieś fajne rendery ;-)

I popraw krzywizny z przodu, o których wcześniej pisano (jeśli jeszcze nie poprawiłeś).

Napisano

no, robisz postępy :P tylko chyba autko ci się z BP nie do końca zgadza (wnioskuję to po 2gim screenie)

Napisano
  • Autor

Bo robię bo na podstawie screenów z NFS Shift bo blueprinty nie zawsze prawdę pokazują.

Napisano

Fajnie ze poprawiles.

Idzie naprawde fajnie i widze ze sobie dobrze poradziles z niektorymi problemami :)

Kibicuje tym bardziej ze sam niedawno robilem i nie skonczylem bmw 3ke ale zwykla :)

 

bmwcopy.jpg

Napisano
  • Autor

Jako ,że jeszcze nie umiem robić ładnych świateł to zrobiłem taką zaślepkę.

 

200910182108.th.png

 

Potem spróbuje zrobić je bardziej realistyczne.

Edytowane przez latos

Napisano

bok masz zdecydowanie za płaski no i na masce troche ci faluje jak i w innych miejscach

Napisano
  • Autor

Dzięki za informację ;)

Problem z maską łatwo rozwiązać wystarczy ,że dobrze ustawię lustrzane odbicie.

 

Bok postaram się poprawić.

Napisano

Prosze osiateczke bez MS, jak zrobiles tak ostre krawedzie na dole zderzaka?. Przdni spojler idealny.

Napisano

Podoba mi sie przedni zderzak, jest bardzo dobrze, Nie wiem dlaczego ale nadkola sa krzywe, auto powypadkowe?.

Napisano
  • Autor

Mógł byś pokazać w którym miejscu? Bo według mnie są proste.

Napisano
  • Autor

Up.

Zrobiłem światła przednia i felgę i prowizoryczną oponą.

 

200911141611.th.png

 

200911141612.th.png

Napisano

opona za niski profil, psuje auto, pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja

Napisano
  • Autor
pozatym powierzchnie poszczegolnych elementow sie nie schodza i przy takiej siatce schodzic sie prawa nie maja
Mógł byś jaśniej opisać o co Ci chodzi bo nie za bardzo rozumiem.

Chodzi ci o luki między poszczególnymi częściami samochodu? Jeżeli tak to je będę łatać na koniec.

 

Dzięki za opinię o oponie ,poprawię.

 

EDIT:

Opona poprawiona

200911171654.th.png

Edytowane przez latos

Napisano

felga powinna byc polaczona w miejscu zielonego... bo u ciebie sklada sie z 2ch elementow

 

beznazwy1kopia.th.jpg

Napisano
  • Autor

Tak wiem ,że bieżnik jest do poprawy bo to moja pierwsza opona ;)

 

Tak felga składa się z 2 obiektów postaram się poprawić.

Dziękuję za cenne rady ;)

Napisano

szyba przednia trochę faluje, jak i podobnie drzwi, szkoda że jeszcze tej obręczy nie przesunąłeś bardziej do zewnątrz

Napisano
  • Autor

Ale ona specjalnie jest tak wsadzona. Tak po prostu wygląda ta felga :D

 

Na drzwiach jest jedna linia nie potrzebna i przez to faluje, potem poprawię.

A szyba to chodzi ci na środku na dole i troszkę na górze tak?

Napisano
  • Autor

Kurcze faktycznie tu pojawiają się wady LCD'ka musiałem spojrzeć od dołu aby zobaczyć o co chodzi.

Dzięki za spostrzegawczość.

Napisano

a jakiego masz lcdka ?

Moja uwaga - BMW M3 i opony Dębica ? Bieżnik za gęsty, popatrz na jakieś Pirelli, Michelin i inne sportowe opony + to co wcześniej indian, pzdr

Napisano
  • Autor

Mój monitor to Samsung SyncMaster 2494hs

 

A co do opony to na razie innej nie umiem zrobić:/

 

Zrobiłem zaciski na tarczę

200911202341.th.png

 

Poprawiłem tylne nadkole:

200911202341001.th.png

Edytowane przez latos

Napisano
  • Autor

Więcej już z tej bawarki nie wycisnę. Tyłu nie pokazuje bo nie umiem zrobić tylnych świateł więc nie będzie rendneru tyłu.

200912051635.th.png

 

Pozostaje załatać szczeliny i uczyć się rendneru :/

Napisano

Spróbuj zrobić te światła. Kiedyś i tak musi być ten pierwszy raz ;) A chyba w przypadku modelowania lepiej, żeby ten raz był wcześniej. Poza tym imo robiąc (albo chociaż próbując zrobić) coś czego nie umiemy można się najwięcej nauczyć.

Napisano

ładnie wygląda, kawał dobrej roboty, ale jak już tyle zrobiłeś to szkoda żeby nie zrobić tłu, mam nadzieje że naleci cię na dniach żeby ten tyłek zrobić;-)

 

czekam na renderki

 

p.s. ja też jeszcze nie wiem jak zrobię światła w S5, ale myślę że damy rade

Napisano
  • Autor

My tu gadu gadu o tylnych światłach a przednich wam jeszcze nie pokazałem.

 

200912081436.th.png

 

Wiecie może jak zaokrąglić te boki? żeby nie były tak kańciaste?

 

Tylne postaram się zrobić ale chciał bym już mieć pierwsze rendnery za sobą.

Edytowane przez latos

Napisano

babol masz na lampie a raczej pod nia, material zmarszczylo-wyłuszczylo w lewym dolnym rogu

Napisano

latos jeśli chodzi o mniej kanciaste boki to pewnie za duży chamfer masz - oddal troszkę krawędzie od siebie wtedy będzie łagodniej. Chyba, że o coś innego Ci chodzi :-P

Jestem za tym, żeby skupić się na dokończeniu modelu jak najlepiej potrafisz, a potem zabraniu się za renderowanie... Wcześniejsze rendy wróżą późniejszą olewką modelingu :]

Napisano
  • Autor

No tak ale żeby zrobić te takie kwadraciki muszę dać min 10x chamferu w 2 strony aby mieć ten efekt. Tak to przed pociachaniem tego tak to jest raptem 4 linii.

Napisano

lepiej jest dzielic chamfer na pol wychodza 3 linie, ostre krawedzie i jest mniejszy bajzel...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności