Pawelkos Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Fajne swiatelko i podobnie jak legomir podba mi sie beczka, ale material jak i sam model wozkow do mnie nie przemawia. Wydaje mi sie ze za maly chamfer na krawedziach. Te zadrapaniacha na tych elementach co "trzymaja" kola tez chyba za duze. wygaldaja jakby dostaly kilka razy rykoszetem z bazooki :). No i nie widzialem kol w pociagu o takim profilu :]. Nie odbieraj tego jak czepialstwo czy proba wymadrzania sie, to miala byc tylko konstruktywna krytyka ;)
FF Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 Do mnie wszystko przemawia jak najbardziej, moze tylko aa na barierce na gorze.
dziadek3D Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 ...wagony jak maliny.... też plastikowe....:)))
Ania Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 Światło ładne, ale materiały zbyt czyste, takie podwozie zazwyczaj jest czarne z brudu, cysterny też by można przybrudzić, no i cysterna wygląda trochę jak polakierowana.
Logos Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 Koła są delikatnie za szerokie, za bardzo wystają za szynę a cień to jeszcze potęguje. http://www.straz.lodz.pl/img/aktual/amoniak_cysterna%20kolejowa_162.jpg http://www.katalogfirmkolejowych.pl/img_firms/207_4e26a87f4aacb.jpg Bump/disp też jest ciut za duży na cysternie.
Loki Napisano 6 Październik 2012 Napisano 6 Październik 2012 MF - moim zdaniem - jest git - poza tym co Logos wychaczył. Zważywszy na zastosowanie tych obrazków które robisz - wygląda to naprawdę PRO. Możesz się podzielić informacją czym świeciłeś w obrazku z cysternami i w jakiej rozdzielczości to renderowałeś ? Planujesz z tego też klip czy tylko statyczne ujęcie? (taka myśl - fajnie by to wyglądało w ujeciu z lotu ptaka - bocznica kolejowa kilka pociągów takimi cysternami, i przelot kamery tak z 10-15s - choć nie przeczę, było by przy tym sporo roboty).
MF Napisano 13 Październik 2012 Autor Napisano 13 Październik 2012 Dziękuję za komentarze. Czasem lepiej, czasem gorzej... Grunt, że skill w zespole rośnie. Kolejne dwa obrazki: Pozdrawiam
MF Napisano 28 Styczeń 2016 Autor Napisano 28 Styczeń 2016 (edytowane) Odkopmy trochę ten wątek. Już po przejściu praktycznie w całości na renderowanie GPU możemy trochę przyśpieszyć z produkcją. Wybrane stille z pierwszych 3ech tygodni tego roku. Materiału wyszło ponad 11 minut. Tydzień 01 i 02: Tydzień 03: Edytowane 1 Luty 2016 przez MF
natas Napisano 1 Luty 2016 Napisano 1 Luty 2016 Świetne reele. Jestem ślepy czy celowo nie umieściłeś marek instrumentów? O ile szybszy jest tu rendering gpu vs cpu?
MF Napisano 1 Luty 2016 Autor Napisano 1 Luty 2016 Celowo nie ma marek, modelujemy bardzo ogólnie bez naruszania praw autorskich osób trzecich. Jeżeli chodzi o GPU vs CPU to dawno nie porównywałem ale wychodziło coś około 4 razy szybciej w zestawieniu GTX 970 vs 4770K. Postaram się niedługo zebrać trochę doświadczeń z renderowania GPU i opisać mniej więcej jak to wygląda od strony produkcji.
gnacik Napisano 8 Luty 2016 Napisano 8 Luty 2016 Mógłbyś dać większy zoom na tę gitarę? Chciałbym zobaczyć czy wymodelowałeś również bakterie itp. :-) Ogólnie cud, miód i orzeszki, chociaż jakoś dziwnie wygląda ten dym, jakby to było gdzieś daleko. Pozdrawiam, Janusz
Rekomendowane odpowiedzi