Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

BARDZO dobrze wygląda !!! Świetnie oddany kształt! Mój Lanc niedługo gotów do walki z tym pudłem! 5*****

  • Odpowiedzi 174
  • Wyświetleń 39,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Piotrek - dzięki, dłuugo mi jeszcze z nim zejdzie myślę że sie nie gniewasz, mam dużo innych żeczy na głowie.

markus23 - spokojnie jeszcze sie wylansujeta, widziałeś okładke, książka jeszcze nieskończona.

Napisano

Jasne Stary że się nie gniewam :) Sam jestem zawalony robotą :)

Poza tym naprawdę ładnie idzie :)

Napisano
  • Autor

Edit: Jajko niespodzianka...

--------------------------

59173640.jpg

--------------------------

83919876.jpg

--------------------------

89654303.jpg

--------------------------

Przyznaje że troche improwizowałem, zdjęcia znalazłem niezbyt czytelne tej wnęki.

Refka jakby ktoś chciał:http://www.cockpitinstrumente.de/archiv/Dokumente/ABC/m/MK%20108/Bilder/gross/Me%20110/001.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano
  • Autor

...mały up

-----------------------------------

11307740.jpg

-----------------------------------

Radarki dla mrysa...

-----------------------------------

Test kompozycji V2 chciałbym zrobić jakąś sytuacje, przygotowanie do nocnego zwiadu.

spoko2.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

wszystko pieknie, tylko wydaje mi sie ze trawa jest grubo za duza w stos do samolotu. przez co maszyna wyglada jak plastikowy modelik . conajmniej 2x ja zagesc/.

 

pozdr

Napisano

Takie ujecia nie z perspektywy człowieka nie sa za dobre, no chyba że w locie robisz ale teraz jak zabawka wygląda.

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie za komenty, wziąłem wasze sugestie pod uwage - ujęcie faktycznie bardziej z bliska pasuje zrobić i pewnie będzie to w powietrzu:), wzoruje się na tym:

75727955.jpg

Wersja malowania bedzie podobna do tej, pewnie zrobie w 2 wersjach malowania i z różnymi radarami.

Druga wersja malowania na thumbalu:).

Edytowane przez bbandi

Napisano

Nie wiem co napisać, więc niech gwiazdki mówią same za siebie -trzymaj *****

Napisano
  • Autor

Witam dawno nic nie wrzucałem:), jako że znalazłem trochę czasu to zrobiłem stanowisko tylnego strzelca - jeszcze będzie kończone, generalnie to zrobiłem karabin MG 81Z zwilling.pozdro

 

-------------------------------------------

66554340.jpg

-------------------------------------------

76190713.jpg

-------------------------------------------

64582172.jpg

Napisano
  • Autor

Edit:

Wrzucam wersje próbną którą dziś uskrobałem, więcej narazie nic nie modze robie dalej detal, textury - później na finał renderki w wysokiej rozdzielczości:).

 

67249399.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

Przyłączam się do pochwał :)

 

Taka malutka uwaga: czy powierzchnie nie mają za silnych odbłysków - szczególnie ten zespół kolektora spalin - wygląda jak gdyby był wypolerowany...

Edytowane przez wjaworski

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki, cieszę się że sie podoba:),

Piotrek - jeszcze mi cały spód został do roboty i masa detali których pewnie nie będzie widać (ale będzie je widać w wipie:)), najważniejsze to podział blach w przedniej części skrzydła jak również dolnej bo teraz to jest goły spod, dodatkowo zbiorniki z paliwem dojdzie jeszcze zaczep na bomby + 2 bombki niespodzianki:), sprzęt radiowy itp.

Wjaworski - Co do renderu faktycznie zbyt to wszystko jeszcze lśni ale już opracowałem nowy render który jest bardziej surowy i wpada w mój ulubiony błekit, bo jednak ta wersja malowania będzie nocna teraz to chyba zbyt cukierkowe.

Finał napewno nastąpi ale mam dużą frajdę prowadzić tego wipa i czasem przesadzam nad czasem spędzonym nad jednym elementem, każa uwaga pomaga mi osiągnąć cel, już teraz mogę powiedzieć że obecny render jest całkiem niezły i myślę że to jest to ale go jeszcze nie pokaże bo to na finał noi detalu brakuje

Mały bonus:

47353340.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

fakapa masz, przy polaczeniu rozdzielnych blach z inna(nie wiem jak to nazwac), u gory na lewo zmarszczenie takie...

Napisano
  • Autor

Faktycznie (na szybkiego wrzucałem), sie poprawi:), ewentualnie zaprawi texturą i nie będzie widać na renderze.

Niestety takich fakapów może być więcej, cena rozmachu, nieprecyzyjne cięcia ale posprawdzam sobie reszte elementów.

Edytowane przez bbandi

Napisano

no ale tak pozatym, jak poprawisz dzialko(smoothing) i wywalisz tego pilota, bedzie miodny render zapewne:D

Napisano
  • Autor

Generalnie to nie chciałem szaleć ze smoothem bo ztakiego dystansu nie będzie widać że pilot jest z pixeli:), no chyba że ktoś będzie chciał siedzieć obok niego albo za karabinem strzelca to już inna sprawa...

Napisano
Generalnie to nie chciałem szaleć ze smoothem bo ztakiego dystansu nie będzie widać że pilot jest z pixeli:), no chyba że ktoś będzie chciał siedzieć obok niego albo za karabinem strzelca to już inna sprawa...

 

Popieram trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość.

Napisano

polac koledze. Ja osobiscie MS uwazam jako zlo wcielone. generator bilionow nikomu nie potrzebnych poly. Tak ze wogole praktycznie tego nie stosuje. ale to takie przyzwyczajenie zawodowe. i bardzo je lubie

Napisano
  • Autor

Taki renderek nad którym ostatnio pracuje...brakuje jeszcze paru rzeczy.

Klapy stateczników będą obniżone, dodatkowo jeszcze jakieś elementy otoczenia.

Napisano

...ehh - te rendery odstają od modelu jakościowo -jeżeli to nie ma być animacja to powinieneś postarać się o jakąś elegancką trawę, zmienić to straszne tło które masz obecnie i rzeczywiśćie wyrzeźbić jakieś ciekawe otoczenie.

Napisano

Może, oprócz kępek trawy przy kołach, wykorzystać jakąś przerobioną fotografię łąki z krótką trawą?

Model ładny, ale taki szczególik: goleń kółka ogonowego jest chyba w czwartym wymiarze :)

Napisano
  • Autor

JacekCichy - dziękuję:)

Eco - czemu tło złe? wydaje mi się że jest dosyć ciekawe, może zbyt mocno rozświetlone bo to z vraylight zmniejszę trochę kontrast ale wiadomo to kwestia gustu, może jakaś propozycja.

wjaworski - dzięki, no jeszcze pare drobiazgów do zrobienia kółko min:), trawę myślę włąśnie coś pomodzić, tzn może zostawić to co jest tylko zmiksować z jakąś aszą przygotowaną pod start czy coś w tym stylu w tle delikatne kępki trawy dać.

No nic wrzuce backgrounda jak popracuje i zobaczymy.

Napisano

Tło samo w sobie jest ciekawe ale chyba po prostu źle wkomponowane - widać, że jest rozciągnięte i trochę przeskalowane. Czy 110 miały jakieś światła do lądowania albo nawigacyjne? Bo skoro robisz render nocny (czy tam o świcie:) ) to dodatkowe źródła światła tego typu może by trochę nadały klimatu.

Napisano
  • Autor

Lucas - tak miały, ta wersja miała na lewym skrzydle takie żółtawe którego jeszcze nie zrobiłem:), poprawie to tło bo faktycznie troche przesadziłem, a robie w panoramie dosyć dużej:) bo chyba najbardziej pasuje do tego typu kompozycji.pozdro

Napisano

Nocne Bf 110 kojarzą mi się z ukrywaniem samolotów pod siatkami maskującymi za dnia i ich nocne łowy przy świetle księżyca :) Zachód słońca też daje ciekawe wykorzystanie światła ale to super oświetlone miasto w tle nie przemawia do mnie- może i przyjemna fotka ale klei się tak sobie z samolotem.

Napisano
  • Autor

eco - spodobał mi się pomysł z siatką maskującą:) dzięki za to, z tego względu zrobiłem coś na wzór nie idealnie ale myślę że wystarczy, podmieniłem też tło oraz dodatłem trochę zieleni po obrysie.

121kb.jpg

Edit: poprawiony namiot + pare nowych bajerów

Edytowane przez bbandi

Napisano

Myślę że za szybko chcesz skonczyc ta prace ;). Moje sugestie mialy raczej na celu zaznaczenis istoty otoczenia, ktore przygotowujesz pod twoj model- jezeli pomysl z siatka cie zainteresowal to ok, jednak wazne jest by otoczenie z modelem gralo jak ta lala.

Napisano
  • Autor

To jest widok z view portu po wyrenderowaniu wygląda smakowicie zapewniam:) ale nie pokazuje narazie, samolot będzie delikatnie rozkompletowany pod tą siatką takie przygotowania do nocnej wyprawy tankowanie paliwa itp.

Tło jest inspirowane obrazkiem z "walk around".

Ja się tam tak bardzo nie spiesze jeszcze tego nie uważam za skończone.luzik

Napisano

aaa to przepraszam - zrobiles zmylke tym viewportem :) choc skala tego "namiotu" maskujacego zastanawia - jakis maly jest

Napisano
  • Autor

Tzn muszę go trochę poszerzyć bo teraz skrzydła wystają, komputer już czuje moc poligonów:).

Edytowane przez bbandi

Napisano
  • Autor

2 300 000 mln:) trochę działko źle rozplanowałem i zajmuje sporo ale jak się bawić to się bawić...

Napisano
  • Autor

KoMic proszę poczekaj chociaż na render, bom sie osiedział cały dzień wczoraj:) a jak nie to może wersja w locie Ci się spodoba. Ale piszcie co myślicie to dobrze.

Jeśli starczy mi sił to zrobię ten sprzęcik do tankowania i umieszczę go po prawej stronie co wy na to?.

Napisano

...jak na lato - wszelkie elementy ktore wzbogacaja otoczenia jak najbardzej wskazane ;)

Napisano

Jeśli to ma być nocna scenka to musisz całkowicie zmienić sposób oświetlenia. Silne bliki światła na kołpakach raczej są nieporozumieniem, podobnie ostre cienie anten radarowych. Zbyt jasne nie oświetlone miejsca. Sama bitmapka granatowego nieba z gwiazdami to imo troche za mało. Walcz dalej :)

Napisano

Dziekuje :D Ładnie natomiast fajnie by bylo jeszcze jakbys go troszke zużył czyli brudy, odpryski, sadza itp. No chyba ze jeszcze modelujesz no to zwracam honor :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności