Rascal Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 Kolejny update, tym razem jest to stacja kosmiczna na orbicie Marsa ktora robi Bhaal, ja najprawdopodobniej zajme sie texturami i shaderami, tym razem nie bedziemy pobijac kolejnego rekordu liczby poly vide, wieza Eiffela pracowac z takimi kolosami nie jest latwo. Jak narazie stacja ma 6234 poly.
MrRychu Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Właśnie widziałem zapowiedz filmu KOSMOS 1999 :P Niezgadniecie o czym tam mowa o TERRANOVA:P dokładnie, jest jakaś druga planeta taka jak ziemia i nazywa się TERRANOVA;] No proszę już o was w TV mówią:D
Rascal Napisano 28 Wrzesień 2004 Autor Napisano 28 Wrzesień 2004 Hehehe podobienstwo jest zupelnie przypadkowe :) Prezentuje kolejne stadium budowy stacji kosmicznej... jak widac Bhaal idzie ostro do przodu.
asblaze Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 hm.... czemu nie mam obrazków? Widziałem tylko wieżę.... powalajaca :)
Rascal Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 Niie bylo z tego wzgledu ze w nocy miala miejsce awaria servera. A to juz prawie finalny etap modelowania, Bhaal zapowiedzial jeszcze male poprawki i szlify. O ile jego dzialka sie skonczyla narazie w tym modelu, teraz moim zadaniem bedzie zrobienie shaderow i textur.
Rascal Napisano 30 Wrzesień 2004 Autor Napisano 30 Wrzesień 2004 Materialy podstawowe zostaly juz przypisane, pozostaje kwestia nieco ich podszlifowania. Zrobionych jest juz takze kilka textur m.in baterii slonecznych i jednego moda, tak wiec na jakis czas przejmuje prace przy modelu m.in poza shaderami i texturami przy oswietleniu i renderingu. A tak wygladaja pierwsza wstepna kompozycja i render, czas zamienic Ambient Occlusion pomocny przy prezentacjach modelu na Global Illumination. Renderer Illuminate Labs Turtle, 1024x768 full frame 2min 12sec
Nimrod Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 same pojedyncze klatki robia wrazenie... super.
Lutlugus Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 psy wracaja z kosmosu???fajne ! zobaczylem tak. nibo + gwiazdy daleko, zoom blisko, niektore zaczynaja drgac i odzepiaja sie nadirajac rozpedu zlewaja sie z atmosfera i spadaj jak krople!?
Lutlugus Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 chciałbym zeby cos takiego juz nad nami wisiało??
Rascal Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 Testow ciag dalszy.... http://www.maxdigital.pl/other/pv06.avi
Mulczas Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 jakby co to to ładne jest :] (nie mogłem się zdobyć na nic konstruktywniejszego, bo to po prostu.... ładne jest :) i oby tak dalej)
Bhaal Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 git, że się podoba :) baterie będą skopiowane (mirror) tylko, że zapomniałem powiedzieć o tym Rascalowi przed wyjazdem na DTM i tak wyrenderował bez tego. Róznież zapomniałem podesłać fotki jak mają wyglądać texturki (jedyne texturki tutaj moje to są na bateriach) No ale już wróciłem i czas się zabrać za dalszą część filmu. PS. Pogońcie Rascala aby przygotował scenki do animatica ;)
zio_mal Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 montarz stacji z ziemia i swiatlo super. profesionalna robota. pelen respect. ale jedno kuleje niestety... cienie w kosmosie, powinny byc, jak juz zreszta zauwazono, ostre (jak brzytwa szczegolnie cienie bateri padajace na "kapsuly" stacji) i nie takie jasne. strona nieoswietlona powinna byc bardzo ciemna, ksiezyc (jesli takowy przewidujecie hihi) troche oswietla obiekty ale nie az tak jak to jest pokazane:)
Bhaal Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 oki, popracujemy nad tym, to jeszcze nie finalny render jak by co : )
Damian Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 z tym swiatłem to nie prawda, pod stacją jest ziemia, wielka świecąca rozproszonym światłem plaszczyzna. swiatło wyszlo bardzo dobze, nawet świetnie.
Kris_R Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 Zgadzam się całkowicie.. bardzo dobrze wygląda... tak głębokie cienie mogą być w głębokim kosmosie, ale nie tak blisko atmosfery..
Tulli Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Czy to jest satelita czy stacja kosmiczna? wczesniej widzialem info ze to satelita, ale czy satelity maja moduly mieszkalne?:d moze sie czepiam ale jak dl amnie to istotne
Bhaal Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 no bez przesady, młotki to nie jesteśmy :) to że satelita nie ma modułów mieszkalnych to wiemy, to jest stacja kosmiczna ISS (ona będzie nad Marsem) a satelita nad ziemią :)
Rascal Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 Wiecej o samej stacji mozna sie dowiedziec odwiedzajac ten ink. http://www.discovery.com/stories/science/iss/iss.html
Mulczas Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 halo halo panowie, budzimy sie! :) wiem ze szkola/studia/praca jest ale animke tez trzeba robic :)
Nimrod Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 Sen zimowy w pełni, mam nadzieje że projekt nie upadł?
Rascal Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 Projekt oczywiscie nie upadl, jednak trzeba zebrac sily i ruszac w dalsza droge... juz niebawem :-)
MrRychu Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 heh tzw handra jesienno zimowa nic się nie chce:P Wiem po sobie:D
Salvator Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 widzę, że nie tylko mnie to chwyciło :) jesteśmy z wami :P
Bhaal Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 projekt jest w trakcie robienia nadal, w tej chwili powstaje animatic do niego
a_szczur Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Czytałem ten wątek od początku i jestem pod naprawdę dużym wrażeniem. Ci dwaj panowie (Rascal i Bhaal) naprawdę znają się na fachu. Przydałoby im się natomiast parę wskazówek co do ich pracy, więc nie czepiajcie się byle czego (mam tu na myśli, te bezsensowne obrażanie siebie nawzajem). Lepiej byłoby podpowiedzieć im cokolwiek. Forum to nie jest komunikator!!! 1.) A w sumie to dlaczego już dawno nie ma tu żadnych postów?? 2.) Co z updatami?? 3.) Koniec pracy miał być mniej więcej teraz, więc jak postępy?? Pozdro 4All!!!! Tak 3majcie panowie, a daleko zajdziecie.
Rascal Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 Mysle ze po swietach juz bedzie skonczony animatic, swoja droga to chyba nie musze mowic ze troche dostalismy zadyszki, ciezko jest ogarnac kazdy aspekt w trakcie produkcji szczegolnie w przypadku kiedy sie zaczyna majac male doswiadczenie. Po jakims czasie sie okazuje ze pewne kroki nie byly do konca przemyslane tak jak nalezy i nie mozna pod taka postacia dalej tego ciagnac i trzeba wprowadzic pewne modyfikacje.
Pepe99 Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 W takim razie ja też się dokładam do "listy życzeń" !!! Nie mogę się doczekać jak każdy kolejnych updejcików (skończonej pracy tym bardziej ;) ) Życzę powodzenia i wytrwałości. WESOŁYCH ŚWIĄT oczywista !!!! ;P P.S. Mam nadzieje że projekt nie upadł ?? :((((( Panie Rascal, Bhaal, Mello do roboty !!! (przepraszam za ton wypowiedzi :P )
a_szczur Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Ulżyło mi...... Fajnie, że to kontynuujecie, bo bede się miał czym mocno zjarać na "Animasterze", bo mam nadzieję, że i tam się to ukarze. Wesołych Świąt! Pozdro 4ALL
Bhaal Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 niestety tego tam nie będzie gdyż jeszcze jest troche do zrobienia, ale zaskoczymy was inaczej... :)
a_szczur Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Brzmi coraz ciekawiej! Napiszcie cokolwiek (ale konkrety) bo się palę z ciekawośći! PS. Kiedy w ogóle zaczyna się "Animaster" ?? :P
kurt_hectic Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 mi tez linki z animą nie działają lol, ....
norap Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 w poście dotyczącym oceanu, rascal napisał: Inspiracje czerpalem z wycietego kawalka filmu The Perfect Storm, ktory mi przyslal Mello, Industrial Light & Magic zrobil to rewelacyjnie. A tak wyglada to w moim wykonaniu. A tak to wygląda według mnie: zrobiłeś dokładnie krok po kroku Fluid effects/get fluid example/Ocean example i zaimportowałeś gotową scenę (zmieniając lekko kolor i dodając kamerę) nawet o tym nie wspominając... Ocenę tego postępku pozostawiam Twojej moralności. ps. na przyszłość warto napisać skąd coś masz, czego sam nie zrobiłeś, bo prawdziwy autor tych fal mógłby się poczuć urażony... pozdrawiam i życzę powodzenia
praetorian Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 w poście dotyczącym oceanu, rascal napisał: Inspiracje czerpalem z wycietego kawalka filmu The Perfect Storm, ktory mi przyslal Mello, Industrial Light & Magic zrobil to rewelacyjnie. A tak wyglada to w moim wykonaniu. A tak to wygląda według mnie: zrobiłeś dokładnie krok po kroku Fluid effects/get fluid example/Ocean example i zaimportowałeś gotową scenę (zmieniając lekko kolor i dodając kamerę) nawet o tym nie wspominając... Ocenę tego postępku pozostawiam Twojej moralności. ps. na przyszłość warto napisać skąd coś masz, czego sam nie zrobiłeś, bo prawdziwy autor tych fal mógłby się poczuć urażony... pozdrawiam i życzę powodzenia hehehe, kazdy majowicz dobrze o tym wie, pewnie dlatego sprawa wynikla na forum maxowym :]
giorgione Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 superancko to wygląda kiedy to skońxczysz?:D pozdr giorgione
Bhaal Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 lol, norap to weź tak zrób identyczeni jak napisałeś i porównaj efekt :) btw. giorgione - film tworze wraz z rascale (kwestia grafiki), mellem (dźwięk i muzyka) pzdr.
Luki Luki Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 No coz ja robilem takie fale kiedys i wyszlo tak samo jaku Rascala wlasnie z defaultowych ustawien, chyba tylko deszczu tam nie ma. Cale szczescie ze nie twierdzicie ze drzewka tez wymodelowane;).
Gheed Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 ..bo się zaraz rzucanie mięsem zacznie. Myślę, że lepiej będzie jak sobie wszystko wyjaśnicie na privie.
norap Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 bhaal odpocznij :) troszeczkę i potem przeczytaj ponownie co Luki napisał :)
Bhaal Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 no wiem co napisał :) wyraz "też" oznaczać może, że chodziło o fale. "(Cale szczescie ze nie twierdzicie ze drzewka tez wymodelowane;) )" dobra, mniejsza z tym, ja tam się z nikim niekłóce ani nie mam zamiaru takiego :) poprostu inni naskakują to się bronie i tłumacze jak to wszystko wygląda, jak kogoś uraziłem to sorry i peace :)
belzebub Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Taka rada panowie. Wpiszcie sobie w googlach mir i ustawcie wyszukiwanie na grafike. I wtedy zobaczycie pewna rzecz. Otoz czarne ostre cienie. w kosmosie nie ma globala i skylighta, nie ma swiatla rozproszonego, niebo jest czarne, co ma niby dawac takie rozjasnienie?
Luki Luki Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Ogolnie to ja nic nie ma do uzywania rzeczy dostarczonych z maya bo od tego sa zeby ich uzywac, problem jest tylko taki: Jesli Rascal zrobil sobie wlasnym shaderem itp te fale to swietnie, zdolny z niego chlopak, tylko po co kiedy wyglada to tak samo jak ocean z fluidow? Jesli natomiast wzial to wlasnie z fluidow i zmodyfikowal, to nie rozumiem dlaczego to nie zostalo napisane. Ktos sie sporo napracowal zeby zaimplementowac w mayi ten system, i nie rozumiem dlaczego ktos inny mialby twierdzic ze to jego zasluga, ogolnie mi to zwisa bo jak przyjdzie do animki to sie okaze ze sie trzeba wykazac, umiec zrobic partikle od balwanow itp itd. A ty Belzebub to nie siedz tyle w pracy;) do 3 teraz juz pracujesz?, nie zgodze sie z toba tez odnosnie tych cieni tak do konca, bo ziemia jest jednym wielkim area lightem, jesli stacja jest umieszczona miedzy ziema a sloncem to wtedy od slonca sa mega ostre cienie, ale reszta jest oswietlona miekkim swiatlem odbitym od ziemi. Chlopaki musza tylko ustawic ta stacje tak zeby to oswietlenie mialo logiczne uzasadnienie
Rascal Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 Pierwsza sprawa to Ocean dalem zeby mniej wiecej pokazac jak to bedzie wygladac. Druga sprawa oswietlenie bedzie oczywiscie inne jesli chodzi o stacje. Tak wiec apeluje aby nie ciagnac tego co norap zaczol i nie robic smietnika z watku jaki zaczol sie robic.
belzebub Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Owszem, ziemia oswietla, ale nie miekim tylko ostrym swiatlem, daje jak reflektor. niema ambientu i swiatla rozproszonego, obiekt nie jest oswietlony ze sfery.
Pepe99 Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 To ja nie będę śmiecił tylko o coś zapytam.... Jak tam chłopaki prace nad Terranovą ? Wszyscy czekamy ze zniecierpliwieniem na postępy :) P.S. W waszym teaserze widnieje data "Release Date Winter 2004" Nie chce być nachalny :P Pozdrawiam
Bhaal Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 pepe99: hihi :) jak wcześniej wspomniane było, bez animatica się sprawa rozciągnęła, od tygodnia mamy już animatic posklejany z różnych kawałków filmów i troche 3d, będzie dokładniejszy jeszcze raz zrobiony ale prace nadal idą... no prawie :/ z niewiadomych powodów mój komp padł... albo płyta albo zasilacz :/ a te cześći to nie tanie (600 zł jedna z nich)... buu
a_szczur Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 Troche cenę zasilacza wygórowałes, ale cóż ;-) Nie czepiam się! ;-) Cieszę się, że sobie radzicie, ale wypadałoby to udowodnic jakims kolejnym pięknym apdejcikiem :D Ludziska są ciekawi nowych kadrów!! Pozdro
Rascal Napisano 14 Styczeń 2005 Autor Napisano 14 Styczeń 2005 Jesli chodzi o zasilacze to nie zupelnie, te ktore mozna zazwyczaj spotkac w sklepach sa raczej miernej jakosci, sam mialem ENLIGHT'a swego czasu jednak kilku sporym wyladowania atmosferycznym dal rade az wkoncu w obawie o sprzet wymienilem go na jakis nowy badziewny zamiennik za niecale 100 PLN jednak mysle go jak najszybciej zmienic. W sieci rozne sa skoki wysokie, niskie itp. niekiedy takie badziewia puszczaja z dymem wiekszosc sprzetu ktory jest w srodku. Mysle ze za ok. 300 PLN juz mozna kupic dobry zasilacz. Swoja droga zasilacz YESICO FL-420 TMS to wydatek prawie 1 000 PLN. Ale dosc juz o zasilaczach od tego jest inny dzial. Jesli chodzi o nowe kadry... coz moge powiedziec idzie to bardzo wolno, wiekszosc jest testow niz faktycznej pracy nad tym co trzeba zrobic. Troche moich testow z skala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się