Łukasz Witkowski Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 (edytowane) Dzień dobry! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Niestety nie mam możliwości pokazania ołówków więc z tego działu pokażę to, co swego czasu umieściłem w przedszkolu. Traktuję to jako hobby lecz chciałbym wziązać z tym coś wiecej. Studiuję budowę maszyn więc kto wie. Może pojawi się coś steampunkowego. ;P Edytowane 13 Lipiec 2010 przez Łukasz Witkowski 1
Rezo Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Łał. Te dwie ostatnie, chociaż tak proste, to po prostu miażdżą dynamizmem. Idź w tym kierunku! Chcę zobaczyć więcej takich.
Łukasz Witkowski Napisano 6 Grudzień 2009 Autor Napisano 6 Grudzień 2009 Dzięki. A tymczasem kolejne dwa.
Łukasz Witkowski Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Szmat czasu nic nie wrzucałem. A to sesja a to coś tam. To tak skromnie, by się przypomnieć. :)
Łukasz Witkowski Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 I jeszcze taki szybki. Ostatnio na Painterze siedzę.
Łukasz Witkowski Napisano 13 Marzec 2010 Autor Napisano 13 Marzec 2010 Pierwszy raz coś fantasy. W sumie mam rózne uczucia. Osobiście wnioskuję, że trza poćwiczyć anatomię ręki i wpasowanie nogi w d...sko. Tu pracka będąca inspiracją i jako tako bazą. http://i49.photobucket.com/albums/f255/MirkAssassin/World%20of%20Warcraft/ArtHumanMage.jpg
samborek Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 lups. staw biodrowy jej prawej nogi sie posypał :P wiesz o wiele seksowniej chyba będzie wyglądała z wyprostowaną nogą, albo lekko ugiętą na boku a nie wyłamaną :P Fajna buźka :D dawaj dalej bracie
ICE Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Moze i obym sie mylil, ale jej twarz wyglada jak zywcem zerznieta z foty.
Łukasz Witkowski Napisano 13 Marzec 2010 Autor Napisano 13 Marzec 2010 Buźka stylizowana na koleżankę, więc pewnie dlatego takie odczucia. :) No ale mam nadzieję, że się nie obrazi jeśli pokażę zdjęcie
Joel Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Też takie miałem odczucia jak Icecold. Poza tym fałdy się źle układają. Poszukaj refek i popracuj na tym. Tylko zamiast wklejać refki, to je podpatruj. pozdrawiam
Łukasz Witkowski Napisano 13 Marzec 2010 Autor Napisano 13 Marzec 2010 Z tymi fałdami to też porażka. Najprawdopodobniej przemebluję cały dół. Bo tu nic nie siedzi, jak trzeba. Czekam na wiosnę. Dziołchy trzeba łapać na szkicownik. Najlepsza refka. :) Żeby to ich ino na polibudzie chociaż trochę było... Źle wybrałem. :)
ICE Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 Zapraszam do Koszalina u mnie sa 4 oddzialy politechniki i tylko na jednym prawie same chlopy, wiadomo inzynieryjne kierunki ;). Sam mam nadzieje ze jak zaczne to wzornictwo to sie trafia jakies dziarskie kobitki, a jako duzo starszy bede miec posluch wsrod mlodziezy hahah. ok koniec offtopu.
Pawel Lipka Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Rozkrecasz sie, idz dalej ta droga i bedzie dobrze! Juz miewasz momenty wiekszej swiadomosci. Trzymam kciuki. Przedostatni obrazek jest w kolorach super, z kolei na postaci wzmocnij swiatlocien i zmieksz tu i owdzie forme/krawedzie...bedzie lepiej. W pejzazyku fajne ksztalty na pierwszym planie:)
Łukasz Witkowski Napisano 29 Maj 2010 Autor Napisano 29 Maj 2010 Dzięki Paweł, nad krawędziami właśnie trochę gdybam. No i coś nowego uciśniętego kadrem.
KhazadThard Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 usta wydają mi się przesunięte, w dolnym lewym rogu powstaje jakaś dziwna bryła jakby było coś wypukłego tam, cień pod brodą chyba za ciemny, za bardzo w czerń leci martwa super nic dodać nic ująć
ICE Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 By ukazac okraglosc powierzchi potrzebna jest plynna gradacja. A ty odciales jej nagle twarz takim drastycznym przejsciem w tlo, przez co zrobilo sie strasznie plasko. Wlasnie dlatego warto cwiczyc rysowanie kulek ;) Pozdrawiam.
Areien Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 nie masz czasem za ciemno ustawionego monitora? jakos to tak wyglada :))
Łukasz Witkowski Napisano 30 Maj 2010 Autor Napisano 30 Maj 2010 (edytowane) No dosyć ciemno... :P Teraz coś jaśniejszego. Edit: Oto źródło. http://aesthetica.blox.pl/resource/caravaggio_amor.jpg Edytowane 30 Maj 2010 przez Łukasz Witkowski
Joel Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 Uuu master copies :). Jak będę miał czas to porównam z oryginałem. Wygląda fajnie. pozdrawiam
Thx Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 No stary jak dla mnie to na razie założyłeś farby( technicznie mówi się na to podmalówka). Czas na kolor, pozdro.
olaf Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 mam taką drobną prośbę - wklejajcie linki do oryginałów. Moze to i dosc znane dla wykształconych, ale ja musiałbym szukac "chłopca z fujarką i skrzypcami" a mam wylaczony w google filtr rodzinny wiec bym sie naprzerzucał troche tego ;)
Thx Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 (edytowane) mam taką drobną prośbę - wklejajcie linki do oryginałów. Moze to i dosc znane dla wykształconych, ale ja musiałbym szukac "chłopca z fujarką i skrzypcami" a mam wylaczony w google filtr rodzinny wiec bym sie naprzerzucał troche tego ;) Caravaggio " Amor", dalej znajdziecie ,pozdro Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Obydwie jak na moje oczy słabe i nie prawdziwe kolorystycznie. Gama jest w oryginale jest większa. Wystarczy dopaść przyzwoity album z reprodukcjami. Moje zdanie jest takie: w internecie bardzo bardzo trudno będzie wam znaleźć reprodukcje większe niż.. pincet na pincet. A jak się wam uda znaleźć choć jedną, to i tak będzie ona mocno skompresowana...a co za tym idzie:ciecie w kolorze i w gamie...a co za tym idzie: cięcie głębi i laserunku. Dobra reprodukcja nawet ta jeszcze na sitodruku jest lepsza Uploaded with ImageShack.us o taką jeszcze reprodukcję wam znalazłem Edytowane 30 Maj 2010 przez Thx
SBT77 Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 (edytowane) ponadto gdyby ola-f pominął w regule wyszukiwania skrzypce rezultaty tych poszukiwań mogłyby go wprawić w niemałe zdumienie... A na poważnie - te dwie foty które wkleiłeś Thx świetnie obrazują skalę problemu i bezsens pracy z fotami obrazów z sieci. Sam na początku dałem się złapać w tą pułapkę - perspektywa pracy na bazie dzieł mistrzów niesłychanie korci... Niestety - większość tego co jest dostępne w sieci to jakieś nieporozumienie. Edytowane 30 Maj 2010 przez SBT77
olaf Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 Jaki przejaw ignorancji z mojej strony. Ale moze lepiej, nie przyszlo mi nigdy do głowy kopiowanie ;)
Thx Napisano 30 Maj 2010 Napisano 30 Maj 2010 (edytowane) problem SBT77 leży juz u początku pracy na refce: mała skala refki. Gorzej jest jeszcze jeżeli ktoś pracuje z refką jako warstwą, ponieważ "zamalowywuje" kolejne partie i przestaje widzieć oryginał( tu i problem skali nie pomoże). Dlaczego? Podstawowy brak pracy w analogu z reprodukcją , co wiąże się ze zrobieniem siatki Zwykle nie odzywam sie na temat technik ale tym razem odpowiedziałem na apel. Zwykle nie odzywam sie na temat technik, ponieważ rozumiem jak zwodnicze potrafi być narzędzie zwane PS i tablet. Uważajcie, pozdro Kopiowali najwięksi, kopiowali Oni tych , których uważali za najlepszych albo wskazywali im kogo warto kopiować, nauczyciele u których pobierali nauki(dawniej mówiono , że cechowali). To dla każdego , rysownika , malarza...teraz grafika bardzo ważna nauka. Ale trzeba to robić roztropnie Edytowane 30 Maj 2010 przez Thx
Łukasz Witkowski Napisano 31 Maj 2010 Autor Napisano 31 Maj 2010 (edytowane) O dzięki za trafne spostrzeżenia i reprodukcje. Dobre wytrzeźwienie. W sumie mój błąd. Z ostatniej nocy muzeów miałem okazję do przekonania siebie, jak dużo się traci wizualnie w internecie czy nawet atlasie domowym. Tak w ogóle ktoś się orientuje, czy obecnie istnieją galerie, gdzie można spokojnie kopiować mistrzów? Kiedyś nie było problemu, ale jak sprawa teraz stoi? Edytowane 31 Maj 2010 przez Łukasz Witkowski
EthicallyChallenged Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 W luwrze widziałem, jak kopiowali :) A poważnie, to nie powinno byc problemu. Zbiory muzeów są z punktu widzenia prawa publiczne,a co za tym idzie dostępne dla każdego. Nie musisz od razu rozkładac się w galerii ze sztalugami, można sie umówic na małe sam na sam z rysunkiem w odosobnieniu. Pogadaj z pracownikami muzeów.
Thx Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 Łukaszu szacunek...choć refka...i sypła się geometria ...jest git, szacunek ..............moja rada, dowal koloru, pozdro
Łukasz Witkowski Napisano 6 Czerwiec 2010 Autor Napisano 6 Czerwiec 2010 (edytowane) Ząbek czosnku, dwa ząbki czosnku, główka czosnku i "łuski". Miał być trening koloru, a wyszło coś strasznego. Nie dałem rady z bielą. Nadal nie wiem jak to powinno grać. Normalnie główka jest dużo "bielsza" a zrobiłem z tego niezły cyrk. I jakaś paleta znikąd. I mała próba ogarnięcia skali problemu. Edytowane 6 Czerwiec 2010 przez Łukasz Witkowski
Gość szysia565 Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 Twarz lepsza. Niewątpliwie. A cebulka.. Na moje oko to trochę rozmyte te "łuski". Nie widać czytelnej konstrukcji i za mało w nich cienia. Uważaj też na te "pływające" brzegi.
emmilius Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 Popraw oczki pannie bo ma rozbieżnego i jakieś drobne bliki by się przydały - ożywi oko i przyciągnie wzrok.
maciekG Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 z tym czosnkiem (głównie pierwszym) to jest chyba tak, że masz kolory głównie z ciepłej palety tylko....dlatego pewnie jak rozjaśniasz główkę to się też ochładza jej kolor automatycznie (bo mniejsze nasycenie żółtego/pomarańczu)...jakbyś miał szersze spektrum barw to powinno być łatwiej to spójnie rozłożyć...
telthona Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 no ale widać że czosnek ;D drugie podejście lepsze zdecydowanie :) może gdybyś więcej błękitów uzywał, to by wyszło bardziej czosnkowato :D portret dziewczyny jest bardzo fajny :D ale oczy niedokończone! :D
Łukasz Witkowski Napisano 6 Czerwiec 2010 Autor Napisano 6 Czerwiec 2010 (edytowane) Dobra uwaga Maciek. Gdy maziałem niby "białym żółtym" to zaskoczył mnie fakt że wyglądało to jak jakiś lodowaty błękit. Posiedzę nad tym. Nom, ma rozbieżnego Emmilius. Okropny efekt. Obecnie pichcę ów czosnek na mój obiad. Należało mu się ha.. W przyszłości zabiorę się za braci jego. Edytowane 6 Czerwiec 2010 przez Łukasz Witkowski
olaf Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 to zaskoczył mnie fakt że wyglądało to jak jakiś lodowaty błękit no tak właśnie działa sąsiedztwo kolorów. Moja rada, nie ogarniaj skali problemu globalnie. Przyglądaj się temperaturze barw w martwej naturze, nawet jak nie zamierzasz jej malować. Babeczka imo slaba od podstaw i korzystam tu z faktu, ze nie wszyscy musza sie zgadzac ze sobą. niestety zez przytrafia sie zawsze jak nie ogarniamy tego co malujemy.
SBT77 Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 Miał być trening koloru, a wyszło coś strasznego. Nie dałem rady z bielą. Nadal nie wiem jak to powinno grać. Normalnie główka jest dużo "bielsza" a zrobiłem z tego niezły cyrk. I jakaś paleta znikąd. Wiesz... Jako naturszczyk patrzę z boku na ten cały wasz świat plastyki i wydaje mi się że kwestia koloru w malarstwie jest absolutnie podstawowa, jako że malarstwo koncentruje się bardziej na kolorze i plamie niż na czymkolwiek innym. ... A malują ludziska strasznie różnie. Najważniejsza rzecz jaką udało mi się zrozumieć do tej pory, to chyba to że na obrazie nic nie istnieje bez związku z resztą. Masz integralną całość, którą musisz ogarnąć. Kolory mogą być bardzo różne. Możesz malować w kolorach ziemi, możesz malować na wysokiej saturacji, albo bardzo niskiej. Możesz ograniczyć gamę i pracować w barwach zimnych albo w ciepłych - ale zawsze pracujesz nad całością. Zmieniając jeden element zmieniasz wszystkie pozostałe. Ten sam kolor w zależności od otoczenia może mieć zupełnie inne cechy. To co się liczy na obrazie to chyba nawet nie same kolory ale bardziej zależności między nimi. Zależności między obiektami generalnie. Atmosfera, światło, obecność innych obiektów w pobliżu - to wszystko sprawia że dany obiekt może mieć diametralnie inny wygląd. Jabłko w pokoju ze świetlówką będzie inne niż jabłko w świetle dnia, a inne przy blasku świecy. To wszystko sprawia że strasznie trudno jest malować naprawdę wiarygodnie, a chyba największą rolę odgrywa obserwacja, szczególnie koloru.
olaf Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 poniewaz to co napisal SBT77 jest całkowicie słuszne, ale moze wyjsc na to, ze moja uwaga "nie ogarniaj skali problemu globalnie" stoi w opozycji dodam tylko, ze mialem na mysli postprodukcje (odnoszac sie wiernie do komentarza nad 2gim czosnkiem) - bawiac sie obrazkiem jako caloscią nie zmienisz wiele. Tyle.
Łukasz Witkowski Napisano 6 Czerwiec 2010 Autor Napisano 6 Czerwiec 2010 (edytowane) Dzięki za odzew i wylewność. Postaram się powalczyć wraz z następnymi upami. Raczej martwa. Ale to pewnie za jakiś czas, bo sesja. Dużo tekstu mało obrazków, więc może malutkie poprawki co do portretu Żeby nie zamęczać tu link do wersji ze strony wcześniej. http://img241.imageshack.us/img241/8062/pam2.jpg Trochę włosy, trochę nos, trochę kosmetycznych zmian i nieszczęsne oczy- przemalowane i trochę przesunięte. Edytowane 6 Czerwiec 2010 przez Łukasz Witkowski
Łukasz Witkowski Napisano 13 Czerwiec 2010 Autor Napisano 13 Czerwiec 2010 Szukając kolorów i próbując bokiem powtarzać fizykę.
telthona Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 górna cześć bardzo ładnie wykonana, dolna z kolei wydaje sie być puszczona ;) podmalowałabym to jeszcze, na Twoim miejscu, ale rozumiem że fizyka ma pierwszeństwo ;D
Łukasz Witkowski Napisano 13 Czerwiec 2010 Autor Napisano 13 Czerwiec 2010 (edytowane) Jak walczyć to walczyć. :D A Fizyka wchodzi jak... Ok pomińmy lepiej. Przebudowałem dół, zmniejszyłem dłonie, powiekszyłem głowę, plus dodatki w różnych miejscach. Przydałoby się z ubrankiem popracować. I chyba przykrócę jeszcze bary. Edytowane 13 Czerwiec 2010 przez Łukasz Witkowski
Łukasz Witkowski Napisano 1 Lipiec 2010 Autor Napisano 1 Lipiec 2010 Z racji zakończenia sesji coś lekkiego.
Łukasz Witkowski Napisano 9 Lipiec 2010 Autor Napisano 9 Lipiec 2010 Z natury. Trochę wstyd to pokazywać. Dodatkowo jedna stronka z przedszkola. I takie tam. Niestety już nie z natury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się