Skocz do zawartości

Teczka 2D: Łukasz W.


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

1.

szkic.jpg

2.

szkic.jpg

3.

szkic2.jpg

4.

szkic3.jpg

5.

szkicno2.jpg

6.

miracidiumolacopy.jpg

7.

karlacopy2.jpg

8. Niestety nie mam możliwości pokazania ołówków więc z tego działu pokażę to, co swego czasu umieściłem w przedszkolu.

szkic6.jpg

Traktuję to jako hobby lecz chciałbym wziązać z tym coś wiecej. Studiuję budowę maszyn więc kto wie. Może pojawi się coś steampunkowego. ;P

Edytowane przez Łukasz Witkowski
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zapraszam do Koszalina u mnie sa 4 oddzialy politechniki i tylko na jednym prawie same chlopy, wiadomo inzynieryjne kierunki ;).

 

Sam mam nadzieje ze jak zaczne to wzornictwo to sie trafia jakies dziarskie kobitki, a jako duzo starszy bede miec posluch wsrod mlodziezy hahah. ok koniec offtopu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkrecasz sie, idz dalej ta droga i bedzie dobrze! Juz miewasz momenty wiekszej swiadomosci.

Trzymam kciuki. Przedostatni obrazek jest w kolorach super, z kolei na postaci wzmocnij swiatlocien i zmieksz tu i owdzie forme/krawedzie...bedzie lepiej.

W pejzazyku fajne ksztalty na pierwszym planie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By ukazac okraglosc powierzchi potrzebna jest plynna gradacja. A ty odciales jej nagle twarz takim drastycznym przejsciem w tlo, przez co zrobilo sie strasznie plasko.

Wlasnie dlatego warto cwiczyc rysowanie kulek ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taką drobną prośbę - wklejajcie linki do oryginałów. Moze to i dosc znane dla wykształconych, ale ja musiałbym szukac "chłopca z fujarką i skrzypcami" a mam wylaczony w google filtr rodzinny wiec bym sie naprzerzucał troche tego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach