remanent Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Witajcie Jakiś czas temu na renderach testowych pokazywałem próbkę z tego wnętrza. To moja pierwsza anima w Cinemie, ciekaw jestem jak się Wam widzi. Soft: Cinema11.5 + Vray for C4D cały filmik: screenshot:
pressenter Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 To wyjście na zewnątrz psuje ogólne wrażenie, kiepsko to tam wygląda aranżacyjnie i kolorystycznie, ale samo wnętrze.... piękna sprawa, bardzo mi się podoba.
remanent Napisano 14 Grudzień 2009 Autor Napisano 14 Grudzień 2009 dac77 i pressenter- dzięki. usunąłem to z galerii 3d. Co do tarasu no cóż...:) nie mam nic na swoje wytłumaczenie poza tym, że to łącznik do reszty animacji z zewnątrz i klientowi na nim bardzo zależało.
mjasinski Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Bardzo przyjemnie. Fajne światełko. W pierwszej części prezentacji spokojniejsze prowadzenie kamery bardzo fajnie pasowało do sielankowego, ciepłego mieszkanka. Później coś już zgrzytało, ale każdy z nas siedząc w architekturze nasłucha się masę takich uwag. Ode mnie masz 5* Powodzenia
skocu Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Śliczna sprawa. Miło popatrzeć na takie produkcje w c4d.
remanent Napisano 16 Grudzień 2009 Autor Napisano 16 Grudzień 2009 bbandi - dzięki mjasinski - momentami kamera rzeczywiście przyspiesza, być może montaż wypadałoby poprawić. nie lubię zatrzymywać kamery między ujęciami, bo to spowalnia akcję. dzięki za dobre słowo ;D skocu - cinema daje radę, praca na tym sofcie pasuje mi o wiele bardziej niż na 3dsmax. Vray jest lepiej zintegrowany i mamy wrażenie, że liczy też lepiej
Gość i-riss Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Bardzo fajne. Chciałbym się tak nauczyć.
Tores Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Świetnie się to prezentuje. Ładnie światło siadło. Czym było świecone w scenie gdy był wyjazd na zewnątrz?
remanent Napisano 16 Grudzień 2009 Autor Napisano 16 Grudzień 2009 Dzięki Tores. Głównym i jedynym źródłem światła był początkowo Phisical sun. Zrobiłem na nim kilka ujęć, ale czasy renderu wymusiły zrobienie z niego zwykłego directa. Pomagały arealighty w oknach
PICsell Napisano 16 Grudzień 2009 Napisano 16 Grudzień 2009 Całkiem zacnie wyszło. Jakie miałeś czasy renderu / sprzęt.
remanent Napisano 17 Grudzień 2009 Autor Napisano 17 Grudzień 2009 Dzięki Miałem do dyspozycji mojego i7+12GB i trzy quady Q6600+8GB. Przed oddaniem musiałem odpalic kilka ujęć na pięciu komputerach, bo już czas gonił. Co do czasów to na klatkę wychodzi średnio w granicach 8-10minut na i7, na quadzie dwa razy dłużej. Pozdrawiam
Lucek Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Bardzo fajna animacja. Podoba mi się sposób prezentacji, szczególnie przejazd kamery nad salonem do góry czy ten numer ze szpilkami.
remanent Napisano 19 Grudzień 2009 Autor Napisano 19 Grudzień 2009 Dzięki lucek91. We wnętrzu takie patenty dodają realizmu, fajnie jest je stosować bo też klientom się to podoba. Jak kojarzysz redvertexa to wiesz o co mi chodzi. Ważny jest dof, bez niego trudno byłoby skierować uwagę na jakiś fragment. Już szukamy z szefuńciem patentów do następnej animacji. To wnętrze jak pisałem wyżej to był fragment filmu. Ujęcia z zewnątrz kolega zrobił w modo, jak chcesz zobaczyć całość to wejdź tu: http://www.youtube.com/watch?v=-MIRffL4zMM
Lucek Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Kozactwo na całej lini. Chociaż całość reklamy nie robi takiego wrażenia jak to co pokazałeś - głównie przez ludzi3d. Bardzo podobają mi się właśnie wnętrza - nawet z muzyką fajnie zgrane. *****
remanent Napisano 19 Grudzień 2009 Autor Napisano 19 Grudzień 2009 Dlatego nie pokazałem reszty :p .Wbudowany silnik modo nie dorównuje vrayowi poza tym ja reszty nie robiłem. Uważam ze lepiej zobaczyć produkt w całości,wtedy wnętrze nie jest wyrwane z kontekstu. Oprócz wnętrza mój był montaż i postprodukcja. A co do ludzi to w dalszym ciągu bolączka takich produkcji. Nie dość ze krążą te same modele z komercyjnych bibliotek, to wyglądają nieco sztucznie a my (ludzie) na takie szczegóły zwracamy uwagę najbardziej. Pozdrawiam
adam_m Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Sam "spokojny" sposób prezentacji bardzo mi się podoba. Mógłby takie wnętrza ogladać godzinami. Jedynie możnaby się przyczepić do sztucznych płomieni świec i materiał skóry, sofy jakiś taki dziwny. Ale ogólnie super. Gratki.
Camel Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 ee a dof jest czysty czy postprodukcyjny? Podobać mi się bardzo Twoje demko :) sam 2 miesiące temu animowałem w 3ds max na C2Q jedną wizkę. Bez DOF, jasne.. a LC miałeś na screen czy world? najgorsze że nie stać mnie na trawki i dywaniczki :p
remanent Napisano 19 Grudzień 2009 Autor Napisano 19 Grudzień 2009 adam_m - nie wiem Co mam odpowiedzieć. Płomienie świec są z prawdziwego materiału, który nagrałem. Chyba się domyślam co zrobić żeby było lepiej. O materiale sofy ktoś już napisał wcześniej, widzę że muszę go dopracować. Dzięki. Dunablaster - dof jest postprodukcyjny z DofPro. Z tym LC to nie jestem pewien, ale prawie na pewno screen. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się