Skocz do zawartości

Interior


remanent

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo przyjemnie. Fajne światełko.

W pierwszej części prezentacji spokojniejsze prowadzenie kamery bardzo fajnie pasowało do sielankowego, ciepłego mieszkanka.

Później coś już zgrzytało, ale każdy z nas siedząc w architekturze nasłucha się masę takich uwag.

Ode mnie masz 5*

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bbandi - dzięki

mjasinski - momentami kamera rzeczywiście przyspiesza, być może montaż wypadałoby poprawić. nie lubię zatrzymywać kamery między ujęciami, bo to spowalnia akcję. dzięki za dobre słowo ;D

skocu - cinema daje radę, praca na tym sofcie pasuje mi o wiele bardziej niż na 3dsmax. Vray jest lepiej zintegrowany i mamy wrażenie, że liczy też lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Miałem do dyspozycji mojego i7+12GB i trzy quady Q6600+8GB. Przed oddaniem musiałem odpalic kilka ujęć na pięciu komputerach, bo już czas gonił.

Co do czasów to na klatkę wychodzi średnio w granicach 8-10minut na i7, na quadzie dwa razy dłużej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki lucek91. We wnętrzu takie patenty dodają realizmu, fajnie jest je stosować bo też klientom się to podoba. Jak kojarzysz redvertexa to wiesz o co mi chodzi. Ważny jest dof, bez niego trudno byłoby skierować uwagę na jakiś fragment. Już szukamy z szefuńciem patentów do następnej animacji.

 

To wnętrze jak pisałem wyżej to był fragment filmu. Ujęcia z zewnątrz kolega zrobił w modo, jak chcesz zobaczyć całość to wejdź tu:

http://www.youtube.com/watch?v=-MIRffL4zMM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie pokazałem reszty :p .Wbudowany silnik modo nie dorównuje vrayowi poza tym ja reszty nie robiłem. Uważam ze lepiej zobaczyć produkt w całości,wtedy wnętrze nie jest wyrwane z kontekstu. Oprócz wnętrza mój był montaż i postprodukcja.

A co do ludzi to w dalszym ciągu bolączka takich produkcji. Nie dość ze krążą te same modele z komercyjnych bibliotek, to wyglądają nieco sztucznie a my (ludzie) na takie szczegóły zwracamy uwagę najbardziej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee a dof jest czysty czy postprodukcyjny? Podobać mi się bardzo Twoje demko :) sam 2 miesiące temu animowałem w 3ds max na C2Q jedną wizkę. Bez DOF, jasne.. a LC miałeś na screen czy world?

 

najgorsze że nie stać mnie na trawki i dywaniczki :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam_m - nie wiem Co mam odpowiedzieć. Płomienie świec są z prawdziwego materiału, który nagrałem. Chyba się domyślam co zrobić żeby było lepiej.

O materiale sofy ktoś już napisał wcześniej, widzę że muszę go dopracować. Dzięki.

 

Dunablaster - dof jest postprodukcyjny z DofPro. Z tym LC to nie jestem pewien, ale prawie na pewno screen.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności