Napisano 14 Grudzień 200915 l Witajcie Jakiś czas temu na renderach testowych pokazywałem próbkę z tego wnętrza. To moja pierwsza anima w Cinemie, ciekaw jestem jak się Wam widzi. Soft: Cinema11.5 + Vray for C4D cały filmik: screenshot:
Napisano 14 Grudzień 200915 l To wyjście na zewnątrz psuje ogólne wrażenie, kiepsko to tam wygląda aranżacyjnie i kolorystycznie, ale samo wnętrze.... piękna sprawa, bardzo mi się podoba.
Napisano 14 Grudzień 200915 l Autor dac77 i pressenter- dzięki. usunąłem to z galerii 3d. Co do tarasu no cóż...:) nie mam nic na swoje wytłumaczenie poza tym, że to łącznik do reszty animacji z zewnątrz i klientowi na nim bardzo zależało.
Napisano 15 Grudzień 200915 l Bardzo przyjemnie. Fajne światełko. W pierwszej części prezentacji spokojniejsze prowadzenie kamery bardzo fajnie pasowało do sielankowego, ciepłego mieszkanka. Później coś już zgrzytało, ale każdy z nas siedząc w architekturze nasłucha się masę takich uwag. Ode mnie masz 5* Powodzenia
Napisano 16 Grudzień 200915 l Autor bbandi - dzięki mjasinski - momentami kamera rzeczywiście przyspiesza, być może montaż wypadałoby poprawić. nie lubię zatrzymywać kamery między ujęciami, bo to spowalnia akcję. dzięki za dobre słowo ;D skocu - cinema daje radę, praca na tym sofcie pasuje mi o wiele bardziej niż na 3dsmax. Vray jest lepiej zintegrowany i mamy wrażenie, że liczy też lepiej
Napisano 16 Grudzień 200915 l Świetnie się to prezentuje. Ładnie światło siadło. Czym było świecone w scenie gdy był wyjazd na zewnątrz?
Napisano 16 Grudzień 200915 l Autor Dzięki Tores. Głównym i jedynym źródłem światła był początkowo Phisical sun. Zrobiłem na nim kilka ujęć, ale czasy renderu wymusiły zrobienie z niego zwykłego directa. Pomagały arealighty w oknach
Napisano 17 Grudzień 200915 l Autor Dzięki Miałem do dyspozycji mojego i7+12GB i trzy quady Q6600+8GB. Przed oddaniem musiałem odpalic kilka ujęć na pięciu komputerach, bo już czas gonił. Co do czasów to na klatkę wychodzi średnio w granicach 8-10minut na i7, na quadzie dwa razy dłużej. Pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200915 l Bardzo fajna animacja. Podoba mi się sposób prezentacji, szczególnie przejazd kamery nad salonem do góry czy ten numer ze szpilkami.
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor Dzięki lucek91. We wnętrzu takie patenty dodają realizmu, fajnie jest je stosować bo też klientom się to podoba. Jak kojarzysz redvertexa to wiesz o co mi chodzi. Ważny jest dof, bez niego trudno byłoby skierować uwagę na jakiś fragment. Już szukamy z szefuńciem patentów do następnej animacji. To wnętrze jak pisałem wyżej to był fragment filmu. Ujęcia z zewnątrz kolega zrobił w modo, jak chcesz zobaczyć całość to wejdź tu: http://www.youtube.com/watch?v=-MIRffL4zMM
Napisano 19 Grudzień 200915 l Kozactwo na całej lini. Chociaż całość reklamy nie robi takiego wrażenia jak to co pokazałeś - głównie przez ludzi3d. Bardzo podobają mi się właśnie wnętrza - nawet z muzyką fajnie zgrane. *****
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor Dlatego nie pokazałem reszty :p .Wbudowany silnik modo nie dorównuje vrayowi poza tym ja reszty nie robiłem. Uważam ze lepiej zobaczyć produkt w całości,wtedy wnętrze nie jest wyrwane z kontekstu. Oprócz wnętrza mój był montaż i postprodukcja. A co do ludzi to w dalszym ciągu bolączka takich produkcji. Nie dość ze krążą te same modele z komercyjnych bibliotek, to wyglądają nieco sztucznie a my (ludzie) na takie szczegóły zwracamy uwagę najbardziej. Pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 200915 l Sam "spokojny" sposób prezentacji bardzo mi się podoba. Mógłby takie wnętrza ogladać godzinami. Jedynie możnaby się przyczepić do sztucznych płomieni świec i materiał skóry, sofy jakiś taki dziwny. Ale ogólnie super. Gratki.
Napisano 19 Grudzień 200915 l ee a dof jest czysty czy postprodukcyjny? Podobać mi się bardzo Twoje demko :) sam 2 miesiące temu animowałem w 3ds max na C2Q jedną wizkę. Bez DOF, jasne.. a LC miałeś na screen czy world? najgorsze że nie stać mnie na trawki i dywaniczki :p
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor adam_m - nie wiem Co mam odpowiedzieć. Płomienie świec są z prawdziwego materiału, który nagrałem. Chyba się domyślam co zrobić żeby było lepiej. O materiale sofy ktoś już napisał wcześniej, widzę że muszę go dopracować. Dzięki. Dunablaster - dof jest postprodukcyjny z DofPro. Z tym LC to nie jestem pewien, ale prawie na pewno screen. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto