adek Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Firma NVidia tuż przed Świętami wydała nową wersję pluginu symulatora fizyki PhysX dla programów 3ds Max wspierającą wersje 2008, 2009, 2010, zarowno 32-bit jak i 64-bit. Jak zapewniają jego autorzy, plugin został całkowicie przepisany od podstaw. Zachęcam do jego przetestowania i podzielenia się wrażeniami. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=944 1
Pawelkos Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 a ja mam takie pytanie czy ktorys z czlonkow forum wykorzystywal juz ten plugin praktycznie przy swoich projektach ?
the_fgdf Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Fracture wykorzystywał własny moduł PhysX i działa to o n+1 razy lepiej niż standardowy engine czy havok
Marcin Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Mi się nie chce zainstalować :/ Krzyczy że nie mam zainstalowanego Maxa Max 2009 64Bit Windows XP 64Bit Setup cannot find your 3D Studio Max installation. Please install 3D Studio Max before installing the NVIDIA PhysiX plug-in for Autodesk 3ds Max
arev Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Może masz zainstalowanego w nietypowym folderze?
MF Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Czekam od rana na aktywację konta żeby to pobrać i nic... Dlatego też szukam kogoś życzliwego i chętnego do podzielenia się plikiem :D... Chojnie obdaruję reputacją :D
Marcin Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Fcuk, teraz widzę że to wersja 1.X a nie ta nowa.Maxa mam w standardowym folderze. Teraz też czekam na aktywacje konta. Podobnie jak MF, obdaruje ewentualnego darczyńcę ;)
Skoti Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 @MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p
Trybal Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Mi się często zdarza, że na Onet i WP aktywacje kont gdziekolwiek by to nie było przychodzą z opóźnieniem mniejszym bądź mniejszym, nie zawsze, ale mimo wszystko to się zdarza, ale najgorsze jest to, że są sytuacje kiedy aktywacja w ogóle się nie pojawia. Dlatego mam jakieś 5 poczt i zauważyłem, że na O2 wszystko przychodzi elegancko :)
Tas Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 sciagnal ktos ta wersje 2.0 do 3ds2010? bo nvidia ma sita downietego...
Marcin Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 @MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p Niestety, tylko świąteczna promocja na viagrę.
wesol Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Trybal to zacznij używać gmaila, na tej poczcie takie rzeczy się nie zdążają.
Trybal Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Nie wiem czemu... Ale jakoś nie jestem przekonany do Gmaila :D Może to jakaś obawa przed totalną kontrolą przez Google xD
grizleyd Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 podziel sie ktoś linkiem bo napisane chyba ze dopiero po nowym roku mozna sciganc
grizleyd Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Prosze link juz bez czekania na nvidia.com http://rapidshare.com/files/329268410/x64_2.01.1126.0150.rar.html dla 3ds Max 2010 x64 1
Marcin Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Gdybyś mógł jeszcze do 2009 x64 :) Był bym wdzięczny.
Marcin Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Ok, okazało się że nie ma wersji dla maxa 2009 i 2010, jest wersja wspólna. Wszystko działa i właśnie testuje :) +Rep
grizleyd Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) Ten rapid padł :( działa x64 rapidshare I bezposrednio i oficjalnie x64 Physx 2.01.122.0945 x86 Physx 2.01.122.0945 ann nvidia forum http://developer.nvidia.com/forums/index.php?showtopic=3990&st=0entry11844 Edytowane 3 Styczeń 2010 przez grizleyd
the_fgdf Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 dzięki dzięki - Nie wiem czy jestem w tym osamotniony ale max 2010x64 nie widzę physX jako utilities - nie mam takim takiego elementu - toolbar jest i działa symulować to co w nim zawarte mogę no ale ...
Robertus Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 No właśnie, mam ta sama przypadłość. Brak panelu Utilities, brak clotha i fluidow. Jakieś koncepcje? :)
Marcin Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Okazuje się że w tej wersji zostały wyłączone właśnie Cloth i Fluids, będą dodane w następnych wersjach (podobno niedługo). Poza tym nie ma PhysX w Utilities. Macie Toolbar, menu PhysX (obok Customize), Modyfikator PhysX i Edytor materiałów PhysX Jak dla mnie niestety narazie bezużyteczne bo potrzebowałem właśnie do Cloth, chciałem sobie wreszcie jakieś ciekawe zasłony zrobić.
the_fgdf Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Dzięki bo po reinstalce wszystkiego związanego z PhysX dochodze do podobnego wniosku. Szkoda ale poczekamy. Zarządzanie parametrami wielu obiektów jednocześnie wygląda póki co nieciekawie.
Robertus Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Hehe, tez liczyłem na zasłony i firany :) No nic, czekamy...
Gość Gosc Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 tutaj mozecie pobrac stara wersje jeszcze z pnia ageia: http://sourceforge.net/projects/physxplugin/ w tej wszystko dziala
Gość Gosc Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 ja jeszcze uzywalem tego edytorka do wrzucenia symulacji do PhysX: http://www.physicseditor.com/ mozna zaimportowac obiekty, jedyny klopot ze przewala sie wszystko przez formaty zewnetrzne, ale jakby ktos sie chcial pobawic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się