Napisano 28 Grudzień 200915 l Firma NVidia tuż przed Świętami wydała nową wersję pluginu symulatora fizyki PhysX dla programów 3ds Max wspierającą wersje 2008, 2009, 2010, zarowno 32-bit jak i 64-bit. Jak zapewniają jego autorzy, plugin został całkowicie przepisany od podstaw. Zachęcam do jego przetestowania i podzielenia się wrażeniami. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=944
Napisano 28 Grudzień 200915 l a ja mam takie pytanie czy ktorys z czlonkow forum wykorzystywal juz ten plugin praktycznie przy swoich projektach ?
Napisano 28 Grudzień 200915 l Fracture wykorzystywał własny moduł PhysX i działa to o n+1 razy lepiej niż standardowy engine czy havok
Napisano 28 Grudzień 200915 l Mi się nie chce zainstalować :/ Krzyczy że nie mam zainstalowanego Maxa Max 2009 64Bit Windows XP 64Bit Setup cannot find your 3D Studio Max installation. Please install 3D Studio Max before installing the NVIDIA PhysiX plug-in for Autodesk 3ds Max
Napisano 28 Grudzień 200915 l Czekam od rana na aktywację konta żeby to pobrać i nic... Dlatego też szukam kogoś życzliwego i chętnego do podzielenia się plikiem :D... Chojnie obdaruję reputacją :D
Napisano 28 Grudzień 200915 l Fcuk, teraz widzę że to wersja 1.X a nie ta nowa.Maxa mam w standardowym folderze. Teraz też czekam na aktywacje konta. Podobnie jak MF, obdaruje ewentualnego darczyńcę ;)
Napisano 28 Grudzień 200915 l @MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p
Napisano 28 Grudzień 200915 l Mi się często zdarza, że na Onet i WP aktywacje kont gdziekolwiek by to nie było przychodzą z opóźnieniem mniejszym bądź mniejszym, nie zawsze, ale mimo wszystko to się zdarza, ale najgorsze jest to, że są sytuacje kiedy aktywacja w ogóle się nie pojawia. Dlatego mam jakieś 5 poczt i zauważyłem, że na O2 wszystko przychodzi elegancko :)
Napisano 28 Grudzień 200915 l sciagnal ktos ta wersje 2.0 do 3ds2010? bo nvidia ma sita downietego...
Napisano 28 Grudzień 200915 l @MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p Niestety, tylko świąteczna promocja na viagrę.
Napisano 29 Grudzień 200915 l Trybal to zacznij używać gmaila, na tej poczcie takie rzeczy się nie zdążają.
Napisano 29 Grudzień 200915 l Nie wiem czemu... Ale jakoś nie jestem przekonany do Gmaila :D Może to jakaś obawa przed totalną kontrolą przez Google xD
Napisano 29 Grudzień 200915 l podziel sie ktoś linkiem bo napisane chyba ze dopiero po nowym roku mozna sciganc
Napisano 2 Styczeń 201015 l Prosze link juz bez czekania na nvidia.com http://rapidshare.com/files/329268410/x64_2.01.1126.0150.rar.html dla 3ds Max 2010 x64
Napisano 2 Styczeń 201015 l Ok, okazało się że nie ma wersji dla maxa 2009 i 2010, jest wersja wspólna. Wszystko działa i właśnie testuje :) +Rep
Napisano 3 Styczeń 201015 l Ten rapid padł :( działa x64 rapidshare I bezposrednio i oficjalnie x64 Physx 2.01.122.0945 x86 Physx 2.01.122.0945 ann nvidia forum http://developer.nvidia.com/forums/index.php?showtopic=3990&st=0entry11844 Edytowane 3 Styczeń 201015 l przez grizleyd
Napisano 3 Styczeń 201015 l dzięki dzięki - Nie wiem czy jestem w tym osamotniony ale max 2010x64 nie widzę physX jako utilities - nie mam takim takiego elementu - toolbar jest i działa symulować to co w nim zawarte mogę no ale ...
Napisano 3 Styczeń 201015 l No właśnie, mam ta sama przypadłość. Brak panelu Utilities, brak clotha i fluidow. Jakieś koncepcje? :)
Napisano 3 Styczeń 201015 l Okazuje się że w tej wersji zostały wyłączone właśnie Cloth i Fluids, będą dodane w następnych wersjach (podobno niedługo). Poza tym nie ma PhysX w Utilities. Macie Toolbar, menu PhysX (obok Customize), Modyfikator PhysX i Edytor materiałów PhysX Jak dla mnie niestety narazie bezużyteczne bo potrzebowałem właśnie do Cloth, chciałem sobie wreszcie jakieś ciekawe zasłony zrobić.
Napisano 3 Styczeń 201015 l Dzięki bo po reinstalce wszystkiego związanego z PhysX dochodze do podobnego wniosku. Szkoda ale poczekamy. Zarządzanie parametrami wielu obiektów jednocześnie wygląda póki co nieciekawie.
Napisano 3 Styczeń 201015 l tutaj mozecie pobrac stara wersje jeszcze z pnia ageia: http://sourceforge.net/projects/physxplugin/ w tej wszystko dziala
Napisano 3 Styczeń 201015 l ja jeszcze uzywalem tego edytorka do wrzucenia symulacji do PhysX: http://www.physicseditor.com/ mozna zaimportowac obiekty, jedyny klopot ze przewala sie wszystko przez formaty zewnetrzne, ale jakby ktos sie chcial pobawic
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto