Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Firma NVidia tuż przed Świętami wydała nową wersję pluginu symulatora fizyki PhysX dla programów 3ds Max wspierającą wersje 2008, 2009, 2010, zarowno 32-bit jak i 64-bit. Jak zapewniają jego autorzy, plugin został całkowicie przepisany od podstaw. Zachęcam do jego przetestowania i podzielenia się wrażeniami.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=944

 

 

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fracture wykorzystywał własny moduł PhysX i działa to o n+1 razy lepiej niż standardowy engine czy havok

Napisano

Mi się nie chce zainstalować :/

 

Krzyczy że nie mam zainstalowanego Maxa

 

Max 2009 64Bit

Windows XP 64Bit

 

Setup cannot find your 3D Studio Max installation. Please install 3D Studio Max before installing the NVIDIA PhysiX plug-in for Autodesk 3ds Max
Napisano

Czekam od rana na aktywację konta żeby to pobrać i nic... Dlatego też szukam kogoś życzliwego i chętnego do podzielenia się plikiem :D... Chojnie obdaruję reputacją :D

Napisano

Fcuk, teraz widzę że to wersja 1.X a nie ta nowa.Maxa mam w standardowym folderze.

 

Teraz też czekam na aktywacje konta. Podobnie jak MF, obdaruje ewentualnego darczyńcę ;)

Napisano

@MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p

Napisano

Mi się często zdarza, że na Onet i WP aktywacje kont gdziekolwiek by to nie było przychodzą z opóźnieniem mniejszym bądź mniejszym, nie zawsze, ale mimo wszystko to się zdarza, ale najgorsze jest to, że są sytuacje kiedy aktywacja w ogóle się nie pojawia. Dlatego mam jakieś 5 poczt i zauważyłem, że na O2 wszystko przychodzi elegancko :)

Napisano

sciagnal ktos ta wersje 2.0 do 3ds2010? bo nvidia ma sita downietego...

Napisano
@MF,Marcin: sprawdźcie w filtrze antyspamowym, bo z doświadczenia wiem, że niektóre filtry odsiewają maile od nVidia, Intel, AMD, IBM, Sun ;p

 

Niestety, tylko świąteczna promocja na viagrę.

Napisano

Trybal to zacznij używać gmaila, na tej poczcie takie rzeczy się nie zdążają.

Napisano

Nie wiem czemu... Ale jakoś nie jestem przekonany do Gmaila :D Może to jakaś obawa przed totalną kontrolą przez Google xD

Napisano

Ok, okazało się że nie ma wersji dla maxa 2009 i 2010, jest wersja wspólna.

 

Wszystko działa i właśnie testuje :)

 

+Rep

Napisano

dzięki dzięki -

Nie wiem czy jestem w tym osamotniony ale max 2010x64 nie widzę physX jako utilities - nie mam takim takiego elementu - toolbar jest i działa symulować to co w nim zawarte mogę no ale ...

Napisano

No właśnie, mam ta sama przypadłość. Brak panelu Utilities, brak clotha i fluidow. Jakieś koncepcje? :)

Napisano

Okazuje się że w tej wersji zostały wyłączone właśnie Cloth i Fluids, będą dodane w następnych wersjach (podobno niedługo). Poza tym nie ma PhysX w Utilities.

 

Macie Toolbar, menu PhysX (obok Customize), Modyfikator PhysX i Edytor materiałów PhysX

 

Jak dla mnie niestety narazie bezużyteczne bo potrzebowałem właśnie do Cloth, chciałem sobie wreszcie jakieś ciekawe zasłony zrobić.

Napisano

Dzięki bo po reinstalce wszystkiego związanego z PhysX dochodze do podobnego wniosku. Szkoda ale poczekamy. Zarządzanie parametrami wielu obiektów jednocześnie wygląda póki co nieciekawie.

Napisano

tutaj mozecie pobrac stara wersje jeszcze z pnia ageia:

http://sourceforge.net/projects/physxplugin/

 

w tej wszystko dziala

Napisano

ja jeszcze uzywalem tego edytorka do wrzucenia symulacji do PhysX:

http://www.physicseditor.com/

 

mozna zaimportowac obiekty, jedyny klopot ze przewala sie wszystko przez formaty zewnetrzne,

ale jakby ktos sie chcial pobawic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności