Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam drzwi mam już skończone jedyna rzecz która prawdopodobnie będzie jeszcze zmieniona to deski samych drzwi coś mi nie leżą poniżej dwa rendery jeden z bliska drugi z daleka coś mi to nie leży nie wiem gdzie jest błąd jeśli macie jakieś sugestie zapraszam

Napisano

Być może mylę się, ale belka nad drzwiami nie powinna być gięta a razcej ociosana (celowo użyłem tego słowa) - z widocznymi lekkimi sladami po dlucie. Stopien to raczej kamienny ale sie nie czepiam :)

Napisano

próbowałam popracować nad drzwiami dodałam stopień i zawiasy troszkę zmniejszyłam ilość desek w samych drzwiach nadal nie wiem jak zrobić ociosaną deskę ale pracuję nad tym

pozdrawiam

Napisano

Już lepiej, ale zbyt miękkie to wszystko. Zaostrz krawędzie- drewno tak nie wygląda. Co do "ociosanej" framugi, wystarczy, że trochę poprzesuwasz przekrój (żeby nie było to równy łuk, a tu trochę niżej, tu trochę wyżej) i nadasz chamfer na każdym przekroju.

Napisano (edytowane)

Fajna praca, zwłaszcza jak a kogoś poczatkującego przyznam sie ze nie leży mi ten rozcięty łuk we framudze drzwi troszkę za szeroka ta przerwa pośrodku. Musisz brać pod uwagę że wtedy cieśle naprawde znali sie na swojej robocie ;)))

Przegladam ten watek od początku i nabieram coraz wiecej pewności że co dla niektórych trzeba by było stworzyć forum " Dla zgryżliwych tetryków", skończyłoby sie zaśmiecanie danego wątku prywatnymi wycieczkami "PANOWIE TROCHĘ KULTURY, CHOCIAŻBY ZE WZGLEDU NA KOBIETY NA FORUM!!!!!!!!!" ;)

Edytowane przez s_vimes
Napisano

Witam ponownie mam prośbę robię texturki nie wiem czy to tobra metoda zabrałam się za drzwi i tu pojawia się problem o ile z bliska tex są zadowalające to z daleka straszna kicha możecie mi podpowiedzieć co robię zle

Napisano

To na lewym obrazku ma rozciągnięte piksele prawdopodobnie z powodu małej rozdzielczości tekstury lub złego mapowania. Na prawym jest trochę nieostre a to dlatego że teksura ma duży kontrast w wysokiej częstotliwości a mały w średniej małej. Teoria tego jest dosyć trudna do wytłumaczenia. Najprostrze rozwiązanie to nibyfraktal czyli nakładanie na siebie tej samej tekstury w photoshopie w różnej skali (np 1x, 5x, 16x) i mixowanie, ale o tym trzeba poczytać w artykułach o teksturowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności