Skocz do zawartości

Średniowiecze


jula26

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam drzwi mam już skończone jedyna rzecz która prawdopodobnie będzie jeszcze zmieniona to deski samych drzwi coś mi nie leżą poniżej dwa rendery jeden z bliska drugi z daleka coś mi to nie leży nie wiem gdzie jest błąd jeśli macie jakieś sugestie zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już lepiej, ale zbyt miękkie to wszystko. Zaostrz krawędzie- drewno tak nie wygląda. Co do "ociosanej" framugi, wystarczy, że trochę poprzesuwasz przekrój (żeby nie było to równy łuk, a tu trochę niżej, tu trochę wyżej) i nadasz chamfer na każdym przekroju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna praca, zwłaszcza jak a kogoś poczatkującego przyznam sie ze nie leży mi ten rozcięty łuk we framudze drzwi troszkę za szeroka ta przerwa pośrodku. Musisz brać pod uwagę że wtedy cieśle naprawde znali sie na swojej robocie ;)))

Przegladam ten watek od początku i nabieram coraz wiecej pewności że co dla niektórych trzeba by było stworzyć forum " Dla zgryżliwych tetryków", skończyłoby sie zaśmiecanie danego wątku prywatnymi wycieczkami "PANOWIE TROCHĘ KULTURY, CHOCIAŻBY ZE WZGLEDU NA KOBIETY NA FORUM!!!!!!!!!" ;)

Edytowane przez s_vimes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie mam prośbę robię texturki nie wiem czy to tobra metoda zabrałam się za drzwi i tu pojawia się problem o ile z bliska tex są zadowalające to z daleka straszna kicha możecie mi podpowiedzieć co robię zle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na lewym obrazku ma rozciągnięte piksele prawdopodobnie z powodu małej rozdzielczości tekstury lub złego mapowania. Na prawym jest trochę nieostre a to dlatego że teksura ma duży kontrast w wysokiej częstotliwości a mały w średniej małej. Teoria tego jest dosyć trudna do wytłumaczenia. Najprostrze rozwiązanie to nibyfraktal czyli nakładanie na siebie tej samej tekstury w photoshopie w różnej skali (np 1x, 5x, 16x) i mixowanie, ale o tym trzeba poczytać w artykułach o teksturowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności