ultrakaka Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Witam, chciałęm zaprezentować model, pierwsza praca jeśli chodzi o wypalanie normalek itp. Kilka screenów z viewportu z maxa i kilka z UDK ( narazie na szybko zaimportowany jako zwykły static mesh). Oczywiście wszelkie opinie/ rady mile widziane :) I te kilka z UDK : Później ewentualnie dorzuce siatke, textury itd.
Cinek13 Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 Niezłe . .ale jak dla mnie trochę za ciemne przez co nie widać wielu detali
ultrakaka Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Jest troche chamferów, ale ztego modelu dopiero będę wychodził do 1st i 3rd person view. I może trochę śrubki zoptymizuje.
olaf Napisano 14 Luty 2010 Napisano 14 Luty 2010 (edytowane) nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;) EDIT: musiałem! Edytowane 14 Luty 2010 przez olaf 1
ultrakaka Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Pffffhahahaha;p Custom paint to rzeczywiście dobry pomysł, popracuje.
Por@szek Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;) EDIT: musiałem! +5 do charyzmy. Zaje***te (musialem gwiazdke bo mi Leru znowu upomnienie za wulgaryzmy da :P)
ultrakaka Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 Witam, poniżej skończony Drum Cannon ( rendery z maxa) :
Por@szek Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Hehe. To jest jedna z tych prac co sa solidnie zrobione ale szalu nie robia. Imho powinienes pobawic sie kolorem, bo jakis taki monotonno mdly jest przez co nie robi wrazenia, przynajmniej na mnie. Solidna robota ale bez spuszczania sie. ps. imho hello kitty jest nadal ciekawsze ;)
Jedaith Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Bardzo fajne jak dla mnie, ale odnoszę wrażenie, że można by nieco sharpena dać na diffuse. W jakiej rozdzielczości są tekstury?
Hatred Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) no wyglada texa na bardzo mala, lub zmydlona jesli jest duza, a co do samej farby jesli masz ja na osobnym layerze to bym sie szqarpnol na twoim miejscu i zrobil overlaya z normal map filtra i nalozyl odseparowalo by to troche farbe od metalu na przetarciach i dodalo lepszego wygladu ale ogolnie spoko nawet Hello kitty FTW! edit: aha no i na specularze rozjasnil bym miejsce przetarc, a zaciemnil lekko farbe! Edytowane 18 Luty 2010 przez Hatred dodatkowa mysl
ultrakaka Napisano 18 Luty 2010 Autor Napisano 18 Luty 2010 (edytowane) Wrzucam linki do Diffa, norm i spec ( lekko zupdatowane) Wszytkie s a 2048x2048, próbowałem wyostrzyć diffuse ale wychodzi kaszanka. diffuse - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Diffuse.jpg normal - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Normal.jpg specular - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Specular.jpg Na normalu mam nalozonego overlaya z farba, wytarcia tez sa zaznaczone na secular, rozumiem ze jeszcze to 'doprawic', ale to bedzie zalezalo czy sie nie zrobi z tego plastik, bo ztego co jest jestem raczej adolony, moze rzeczywiscie diff nieostry ale jak pisalem - robi sie klocek przy wyostrzaniu. Edytowane 18 Luty 2010 przez ultrakaka
Por@szek Napisano 18 Luty 2010 Napisano 18 Luty 2010 Normalka to straszny mix mydla i zyletki. Z higha masz zylete, ale zmieszales to z mydlem i wyszla ci zacinajaca sie maszynka do golenia ktora od czasu do czasu kopnie pradem, czasem zatnie sie czasem ciebie a przy okazji powoduje ze spluczka w kiblu nie dziala. Daj blenda na normala z jakiejs photy w sensownej rozdzialce to powinno byc ok. Do tego zroznicuj troche kolorystyke na diff i daj speculara, bo to co zalaczyles to jest poprostu duplikat diffa albo sie walnales w linkowaniu. Imho jakis incandescence porpawil by odbior. P.S.Masz to samo mydlo na diffie w tych samych miejscach gdzie na normalce. Uzyj ostrych textur.
Hatred Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 ja bym tez pomyslal o pozadnych overlacjach z detalem na ten material metalu i pozostale, teraz masz cos dziwnego czego zadne wyostrzanie nie zalatwi, a widac ze texa duza po tych pociagnieciach mysza
plutko Napisano 19 Luty 2010 Napisano 19 Luty 2010 Ten najbardziej podstawowy detal na diffusie jest problemem. Jak sie przyjrzec to on jest ostry. Ale cos tam jest dziwnego, cos w stylu: zduplikowana warstwa z przezroczystoscia 50% i przesunieta o 2 piksele w bok i dol. Nie mowie, ze tak bylo, moze to kwestia uzytych brushy. W kazdym razie przy oddaleniu to wyglada na rozmyte i zadne wyostrzanie nie pomoze.
DonJakub Napisano 20 Luty 2010 Napisano 20 Luty 2010 mnie to też czeka... robiłeś hi poly i potem low czy od razu normalka z textury w PS ?
ultrakaka Napisano 20 Luty 2010 Autor Napisano 20 Luty 2010 Normalka to High>>Low + overlay i kilka wgnieceń/rys/bajerów w PS.
DonJakub Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 a jakiegoś tutoriala możesz zapodać ? Bo przyznam, że na YT przeglądałem ale coś nie moge skumać
ultrakaka Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/ W tym tutku ( podzielony na 4 częsci)masz wszystko od podstaw dobrze wytłumaczone, sensowny komentarz, wszystko spoko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się