Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

chciałęm zaprezentować model, pierwsza praca jeśli chodzi o wypalanie normalek itp. Kilka screenów z viewportu z maxa i kilka z UDK ( narazie na szybko zaimportowany jako zwykły static mesh). Oczywiście wszelkie opinie/ rady mile widziane :)

 

persp1.jpg

persp2.jpg

persp3.jpg

persp4.jpg

 

I te kilka z UDK :

 

ScreenShot00000.jpg

 

ScreenShot00002.jpg

ScreenShot00003.jpg

 

Później ewentualnie dorzuce siatke, textury itd.

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;)

 

EDIT: musiałem!

 

hello_kitty.jpg

Edytowane przez olaf
  • Confused 1
Napisano
nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;)

 

EDIT: musiałem!

 

hello_kitty.jpg

 

+5 do charyzmy. Zaje***te (musialem gwiazdke bo mi Leru znowu upomnienie za wulgaryzmy da :P)

Napisano

Hehe. To jest jedna z tych prac co sa solidnie zrobione ale szalu nie robia.

Imho powinienes pobawic sie kolorem, bo jakis taki monotonno mdly jest przez co nie robi wrazenia, przynajmniej na mnie.

Solidna robota ale bez spuszczania sie.

 

ps. imho hello kitty jest nadal ciekawsze ;)

Napisano (edytowane)

no wyglada texa na bardzo mala, lub zmydlona jesli jest duza, a co do samej farby jesli masz ja na osobnym layerze to bym sie szqarpnol na twoim miejscu i zrobil overlaya z normal map filtra i nalozyl odseparowalo by to troche farbe od metalu na przetarciach i dodalo lepszego wygladu

 

ale ogolnie spoko nawet Hello kitty FTW!

 

edit: aha no i na specularze rozjasnil bym miejsce przetarc, a zaciemnil lekko farbe!

Edytowane przez Hatred
dodatkowa mysl
Napisano (edytowane)

Wrzucam linki do Diffa, norm i spec ( lekko zupdatowane) Wszytkie s a 2048x2048, próbowałem wyostrzyć diffuse ale wychodzi kaszanka.

 

diffuse - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Diffuse.jpg

normal - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Normal.jpg

specular - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Specular.jpg

 

Na normalu mam nalozonego overlaya z farba, wytarcia tez sa zaznaczone na secular, rozumiem ze jeszcze to 'doprawic', ale to bedzie zalezalo czy sie nie zrobi z tego plastik, bo ztego co jest jestem raczej adolony, moze rzeczywiscie diff nieostry ale jak pisalem - robi sie klocek przy wyostrzaniu.

Edytowane przez ultrakaka
Napisano

Normalka to straszny mix mydla i zyletki. Z higha masz zylete, ale zmieszales to z mydlem i wyszla ci zacinajaca sie maszynka do golenia ktora od czasu do czasu kopnie pradem, czasem zatnie sie czasem ciebie a przy okazji powoduje ze spluczka w kiblu nie dziala.

Daj blenda na normala z jakiejs photy w sensownej rozdzialce to powinno byc ok. Do tego zroznicuj troche kolorystyke na diff i daj speculara, bo to co zalaczyles to jest poprostu duplikat diffa albo sie walnales w linkowaniu.

Imho jakis incandescence porpawil by odbior.

 

P.S.Masz to samo mydlo na diffie w tych samych miejscach gdzie na normalce. Uzyj ostrych textur.

Napisano

ja bym tez pomyslal o pozadnych overlacjach z detalem na ten material metalu i pozostale, teraz masz cos dziwnego czego zadne wyostrzanie nie zalatwi, a widac ze texa duza po tych pociagnieciach mysza

Napisano

Ten najbardziej podstawowy detal na diffusie jest problemem. Jak sie przyjrzec to on jest ostry. Ale cos tam jest dziwnego, cos w stylu: zduplikowana warstwa z przezroczystoscia 50% i przesunieta o 2 piksele w bok i dol. Nie mowie, ze tak bylo, moze to kwestia uzytych brushy.

W kazdym razie przy oddaleniu to wyglada na rozmyte i zadne wyostrzanie nie pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności