Napisano 14 Luty 201015 l Witam, chciałęm zaprezentować model, pierwsza praca jeśli chodzi o wypalanie normalek itp. Kilka screenów z viewportu z maxa i kilka z UDK ( narazie na szybko zaimportowany jako zwykły static mesh). Oczywiście wszelkie opinie/ rady mile widziane :) I te kilka z UDK : Później ewentualnie dorzuce siatke, textury itd.
Napisano 14 Luty 201015 l Niezłe . .ale jak dla mnie trochę za ciemne przez co nie widać wielu detali
Napisano 14 Luty 201015 l Autor Jest troche chamferów, ale ztego modelu dopiero będę wychodził do 1st i 3rd person view. I może trochę śrubki zoptymizuje.
Napisano 14 Luty 201015 l nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;) EDIT: musiałem! Edytowane 14 Luty 201015 l przez olaf
Napisano 14 Luty 201015 l Autor Pffffhahahaha;p Custom paint to rzeczywiście dobry pomysł, popracuje.
Napisano 15 Luty 201015 l nom normalki i cała praca przy nich Ci sie gubia przez ciemność. Poza tym przydałby się jakiś custom paint, coby nabrało charakteru ;) EDIT: musiałem! +5 do charyzmy. Zaje***te (musialem gwiazdke bo mi Leru znowu upomnienie za wulgaryzmy da :P)
Napisano 18 Luty 201015 l Hehe. To jest jedna z tych prac co sa solidnie zrobione ale szalu nie robia. Imho powinienes pobawic sie kolorem, bo jakis taki monotonno mdly jest przez co nie robi wrazenia, przynajmniej na mnie. Solidna robota ale bez spuszczania sie. ps. imho hello kitty jest nadal ciekawsze ;)
Napisano 18 Luty 201015 l Bardzo fajne jak dla mnie, ale odnoszę wrażenie, że można by nieco sharpena dać na diffuse. W jakiej rozdzielczości są tekstury?
Napisano 18 Luty 201015 l no wyglada texa na bardzo mala, lub zmydlona jesli jest duza, a co do samej farby jesli masz ja na osobnym layerze to bym sie szqarpnol na twoim miejscu i zrobil overlaya z normal map filtra i nalozyl odseparowalo by to troche farbe od metalu na przetarciach i dodalo lepszego wygladu ale ogolnie spoko nawet Hello kitty FTW! edit: aha no i na specularze rozjasnil bym miejsce przetarc, a zaciemnil lekko farbe! Edytowane 18 Luty 201015 l przez Hatred dodatkowa mysl
Napisano 18 Luty 201015 l Autor Wrzucam linki do Diffa, norm i spec ( lekko zupdatowane) Wszytkie s a 2048x2048, próbowałem wyostrzyć diffuse ale wychodzi kaszanka. diffuse - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Diffuse.jpg normal - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Normal.jpg specular - http://i10.photobucket.com/albums/a138/Ultrakaka/Drum%20Cannon/DC_Specular.jpg Na normalu mam nalozonego overlaya z farba, wytarcia tez sa zaznaczone na secular, rozumiem ze jeszcze to 'doprawic', ale to bedzie zalezalo czy sie nie zrobi z tego plastik, bo ztego co jest jestem raczej adolony, moze rzeczywiscie diff nieostry ale jak pisalem - robi sie klocek przy wyostrzaniu. Edytowane 18 Luty 201015 l przez ultrakaka
Napisano 18 Luty 201015 l Normalka to straszny mix mydla i zyletki. Z higha masz zylete, ale zmieszales to z mydlem i wyszla ci zacinajaca sie maszynka do golenia ktora od czasu do czasu kopnie pradem, czasem zatnie sie czasem ciebie a przy okazji powoduje ze spluczka w kiblu nie dziala. Daj blenda na normala z jakiejs photy w sensownej rozdzialce to powinno byc ok. Do tego zroznicuj troche kolorystyke na diff i daj speculara, bo to co zalaczyles to jest poprostu duplikat diffa albo sie walnales w linkowaniu. Imho jakis incandescence porpawil by odbior. P.S.Masz to samo mydlo na diffie w tych samych miejscach gdzie na normalce. Uzyj ostrych textur.
Napisano 19 Luty 201015 l ja bym tez pomyslal o pozadnych overlacjach z detalem na ten material metalu i pozostale, teraz masz cos dziwnego czego zadne wyostrzanie nie zalatwi, a widac ze texa duza po tych pociagnieciach mysza
Napisano 19 Luty 201015 l Ten najbardziej podstawowy detal na diffusie jest problemem. Jak sie przyjrzec to on jest ostry. Ale cos tam jest dziwnego, cos w stylu: zduplikowana warstwa z przezroczystoscia 50% i przesunieta o 2 piksele w bok i dol. Nie mowie, ze tak bylo, moze to kwestia uzytych brushy. W kazdym razie przy oddaleniu to wyglada na rozmyte i zadne wyostrzanie nie pomoze.
Napisano 20 Luty 201015 l mnie to też czeka... robiłeś hi poly i potem low czy od razu normalka z textury w PS ?
Napisano 22 Luty 201015 l a jakiegoś tutoriala możesz zapodać ? Bo przyznam, że na YT przeglądałem ale coś nie moge skumać
Napisano 23 Luty 201015 l Autor http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/ W tym tutku ( podzielony na 4 częsci)masz wszystko od podstaw dobrze wytłumaczone, sensowny komentarz, wszystko spoko.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto