Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pomyślałem że czas założyć teczkę :) a nie zaśmiecać forum osobnymi wątkami :)

 

Na początek obrazek który robię na czelendz B-Movie na cg

 

Pan wywołał Potwora który na jedno jego skinienie może zniszczyć to piękne miasto

Pewnie jeszcze nad tym posiedzę

 

koniec.jpg

 

 

 

Miłego oglądania ( mam nadzieje ) :)[ATTACH=CONFIG]90673[/ATTACH]

Edytowane przez Grzessko
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Weź zmień kolor nieba albo skórę maszkarona, bo mi się te kolory strasznie mieszają ze sobą. Spróbuj może jeszcze zastąpić biel czymś innym, bo płasko obraz wygląda i dodaj połysku temu potworowi, by wyglądał na mokrego.

 

pozdrawiam

Napisano

Mysle ze jakbys dodał mocniejszą perspektywe powietrzną, zeby było widac miasto i olbrzyma jakby przez mgłę to wszystko zyskało by trochę większą skalę w stosunku do zioma na pierwszym planie

Napisano

Ja bym proponował coś zrobić, żeby było jasne, że ten potwór idzie na miasto, bo teraz wydaje mi się, jakby miał walczyć z tym facetem. Nie wiem dokładnie co, ale pewnie tak, jak WWWoj mówi, pokombinować ze skalą i trochę więcej miasta pokazać. Natomiast sam styl rysowania mi się podoba, potwór nie jest płaski.

Napisano

Możesz jeszcze poeksperymentować z mniej statycznym ujęciem - np. tak, żeby kamera była skierowana odrobinę w górę, lepiej będzie widać masywność potwora.

Napisano

WWWoj dobrze prawi. Fajnie wyszła Ci ta niebieska poświata na łapach zioma ale chyba powinna trochę świecić na niego? Ja bym dodał trochę tej niebieskości na krawędziach jego ubrania po lewej stronie.

Napisano

Duzy ziom stoi zbyt statycznie, nie laczy sie to z agresywnymi rozpryskami wody.

Przestrzen takze wyglada na splaszczona, nie czuc dobrze perspektywy.

Ale jakos tak szczegolnie nie przeszkadza to w odbiorze intencji, ani nie stanowi moim zdaniem

szczegolnych ulomnosci.

 

Wyglada fajnie aczkolwiek ponuro:)

Napisano

kolorki ci juz calkeim fajne wychodza. ale nie przyslonisz nimi brakow w anatomii, zreyzgnowalbym tez na pewno z "wszechobecnych" blikow, ktore niby "upiekszaja" prace, ale tylko wtedy gdy uzyte sa z glowa i zgodnie z oswietleniem, bo takie kladzenie ich gdzie popadnie nic dobrego nie zwiastuje, a mozesz przez nie nabyc glupich nawykow typu:

o tu jest zbyt mdlawo, wiec walne jakis blik by to ozywic, to troche takie sprowadzanie wszsystkiego do jednej materii... czy to skora czy ubranie wtedy bedzie swiecilo tak samo jak zawsze kolor, ktory dana rzecz posiada bedziesz maxymalnie rozjasnial by wyciagnac bajeranckie bliki. Oczywiscie nie wszedzie robisz to, ale np twarz sie swieci zdecydowanie za mocno(troche jak z wosku, nie szkodzi ze kierunkowe je oswietla) i nie mniej niz pancerz... a tak z reguly nie jest ;)

Poza tym najpierw proponowalbym walczyc do upadlego nad anatomia we wczesniejszych fazach, a potem skupic sie na kolorystyce, ew. zrobic jakis thumbnail z wstepnymi kolorkami i potem jak juz wszystko poukladasz do kupy (kompozycja, anatomia, swiatlo etc.) to wprowadzac powierzchownie kolor i z biegiem czasu urozmaicac walor. to chyba tyle na razie ;]

Napisano

A i troche mimo wszystko malo to dynamiczne, dal bym bardziej panoramiczny aspekt pracy, i ten miecz orka, jakos tak dziwnie wyrasta i tez dodaje statycznosci, pozatym Darek opisal juz co i jak. Aczkolwiek jest dobrze kciuki w gore!

Napisano

Ravirr - Strzał w dziesiątkę Maniak to dla mnie jedna wielka "inspiracji" masę rzeczy nauczyłem się od niego

 

Co do reszty to z tym że praca za bardzo się "świeci" to racja jakoś w trakcje wpadłem w detal i przestałem kontrolować co się dziej z resztą i są efekty.

 

Dynamika dynamika ... to największy mój ból od dłuższego czasu walczę z tym ale narazie bez efektów zobaczymy co będzie dalej

Napisano

fajnie by było gdyby ten wojak patrzył się na przeciwnika będącego w kadrze, i tarcza wygląda bardzo sztucznie, oraz odrobina dynamiki by z pewnością rysunkowi nie zaszkodziła, kolorki całkiem ładne

Napisano

Czesc stwora od lba do podloza ma niefajny ksztalt, osobiscie odchudzilbym tyl lba tego weza. A tak to fajna pracka i niezle kolory.

Napisano

No wiadomo design kwestia gustu jednym podejdzie innym nie :) Tym bardzkiej fajnie że się podoba Rosikowski

 

Będę nad Pracką jeszcze siedział na pewno

Napisano (edytowane)

Sbt77 ja lubię sam wszystko namalować :) nie ekonomiczne to w czasie ale daje zabawy mase bynajmniej mi :) jeśli teksturki to tylko z pędzla na dualu i to tez nie za dużo tego.

Edytowane przez Grzessko
Napisano

Świetnie! Podobają mi się kolory i w ogóle design. Trochę przywodzi na myśl Locustów z Gearsów. Jak dla mnie bardzo przyzwoity concept, wiadomo, że możnaby rezać jeszcze do pełnoprawnej ilustracji, ale w tym momencie jest fajnie :)

Napisano (edytowane)
a to coś złego?

 

Nie, ale to może być irytujące, jak widzisz entą pracę, w której zostały użyte pędzle np. takiego M@ (co nie znaczy, że jego prace mi się nie podobają). Poza tym pędzle można tworzyć samemu.

Edytowane przez Silvanus
Napisano

Zgadzam się z Silvanusem, ale ja to ogólnie jestem taki staromodny typ. W swoich pracach wolę wszystko od siebie, takie handmade mi bardziej podchodzi, niż zlepianie czyichś robótek - nie to żebym jakkolwiek to negował. A co do pracki, to fajnie to wygląda. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Keep working

 

pozdrawiam

Napisano
Nie, ale to może być irytujące, jak widzisz entą pracę, w której zostały użyte pędzle np. takiego M@ (co nie znaczy, że jego prace mi się nie podobają). Poza tym pędzle można tworzyć samemu.

 

Tak samo jest z teksturami. Custom brushe sprawdzają się, ale wcale nie dlatego że są ładne. Jak chcesz tylko szybko przedstawic jakiś pomysł to malowanie wszystkiego od zera zabiera sporo czasu.

Sam zaczynam odkrywać wartość customowych pędzli w wydobywaniu faktury, patenty na kształty, bryłę itd lepiej imo przepracować samemu bo obrazek będzie logiczniejszy i bardziej spójny... Oczywiście ucząc się chyba lepiej używać prostych pędzli a skupić się na proporcjach i cieniowaniu...

Napisano

co do pędzli to ja wychodzę z jednej zasady

każdy patent jest dobry byle by dobrze to wyglądało :)

no ja akurat preferuje okrąglaka no ale to ja.. :)

 

No i dzięki za pozytywny odzew co do obrazka

Napisano

Widzę, że coś Ci się z postem makaroniło. ;) Praca naprawdę fajna, tylko trochę twarz mi się nie podoba, ale wszystko inne robi wrażenie pod względem wkładu i dokładności. Super.

Napisano

Silvanus - No albo forum coś świruje albo ja za tępy jestem do napisania posta :D obstawił bym opcje nr 2 hehe

 

 

Łukasz Jaskólski - dzięki! no będę nad tym siedział jeszcze

Napisano

dobrze jest! kolorki coraz lepiej siedza, unikaj tego dobitnego zaznaczania swiatla na calej dlugosci krawedzi bo to splaszcza ci strasznie postac, za Lukaszem, w ogole bym wygasil jeszcze tlo i zmniejszyl natezenie tych swiecidelek bo strasznie duzo ich dajesz zawsze i efekty czasteczkowe w twoich pracach nie pozwalaja sie skupic na tym co najwazniejsze (badz tym co powinno byc). No i nad anatomia jeszcze musisz ciagle pracowac, o ile twarz wyglada fajnie to nie ma w ogole tylniej czesci czaszki, i np jego prawa noga jest krotsza od lewej. No warto porobic po prostu szybkie szkice postaci zanim zaczniesz dziobac cos wiekszego, bo jesli nie masz jako tako problemow z kolorem to warto sie skupic na swoich slabosciach i mimo wszystko najpierw je pocwiczyc. Zalozmy zrobisz sobie szybki szkic kolorystyczny(jakis thumbnail prosty) rozpracujesz kolorki i juz wiesz jak to bedzie wygladac. Teraz przystepujesz do doglebnego szkicowania postaci(czy to olowkiem czy tabletem zaelzy od ciebie) i jak juz zlapiesz odpowiednia anatomie(wiem ze czesto tego nie widac, i nawet jak ci sie wydaje ze juz jest dobrze to moze tak wcale nie byc, sprawdz potem sobie w jakis refkach z rycerzami/zolnierzami czy co potrzebujesz w danej chwili czy jest ok, z mojej strony jednak polecam bardziej sesje zdjec "nude" bo przerysowywanie postaci w ubraniach mija sie z celem a i trzeba miec bardzo duza wiedze o anatomii by sobie na takie udogodnienia pozwalac). Mysle ze to tyle, fajnie widac jak ciagle idziesz do przodu i widac ze duzo cwiczysz, posiedz jeszcze nad tymi postaciami :] pozdrawiam

Napisano

no głównie siedzę nad postaciami od dłuższego czasu dlatego wyglądają one" jako tako" a zanim będą wyglądać fajnie to jeszcze sporo rysowania przedemna

Napisano

no i dobrze czlowiek sie cale zycie uczy, ja np ogromna roznice w postrzeganiu kolorow zauwazylem ostatnio jak przesiadlem sie tymczasowo z tabletu na plotno i farbki, polecam kazdemu! frajda i nauka w jednym, niesamowita sprawa :D

Napisano

no od dłuższego czasu farbki za mną chodzą :) wiesz jak jest postacie to temat którego można sie uczyć uczyć i uczyć i wątpię by się ta nauka kiedykolwiek skończyła :) i w sumie to mnie jara najbardziej hehe :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności