Napisano 1 Listopad 201014 l unikaj tych blikow, u ciebie wszystko wyglada jak wypolerowane/polakierowane full max.
Napisano 1 Listopad 201014 l Pierwsze wrażenie: coś tu jest nie tak. Drugie wrażenie: skąd tu tyle światła Trzecie wrażenie: ej to wygląda jak komiks. A teraz jak już to przeczytałeś, zastanów się czy o takie wrażenia Ci chodziło.
Napisano 2 Listopad 201014 l Autor unikaj tych blikow, u ciebie wszystko wyglada jak wypolerowane/polakierowane full max. Teoretycznie ten "budynek" itp tak miał wyglądać ale prawdą jest że nadużywam tego ;/ W nastepnym arcie o tym pamiętać będe :)
Napisano 7 Listopad 201014 l Tonic, rewelacja! Chętnie bym coś takiego zobaczył też w swojej teczce, to strasznie rozjaśnia umysł. :D
Napisano 30 Listopad 201014 l Autor Ostatnio dłubałem takiego arta Obrazek do gry , koncept golema raczej tuningowałem z tego co mi dali a kompo wedle życzenia pozdro
Napisano 30 Listopad 201014 l Fajne, przypomina mi tego golema Karna o ile mnie pamięć nie myli z MTG.
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Dzięki Chłopaki jak tylko dostane Zielone Światło to zapodam troche artów komercyjnych które bazgram ostatnio
Napisano 15 Kwiecień 201113 l Autor hmm jeszcze za świeży ten art jest dla mnie nie umiem powiedzieć :)
Napisano 3 Lipiec 201113 l Trochę za ciasny kadr. Gdybyś zrobił z tego panoramę i nie uciął grzbietu stworka prawdopodobnie wyszłoby epicko ;)
Napisano 8 Lipiec 201113 l Nawet nie wiesz jak bardzo ta praca mi się podoba. Ma znacznie lepszy kadr niż poprzednia i naprawdę fajne kolory. A przede wszystkim dobry klimat i fajną historyjkę za sobą. Tak trzymać. Jak na razie twoja najlepsza.
Napisano 8 Lipiec 201113 l Świetny ten ostatni. Dobre kolorki i historia :D Jedyne do czego bym się przyczepił to kompozycja. Brakuje małej przestrzeni z prawej strony.
Napisano 8 Lipiec 201113 l Rewelacja, tylko dla mnie ten smok jest w tej samej odległości od odbiorcy jak mężczyzna, przez co wygląda dla mnie jakby stał od boku tego "mięska", a nie bliżej nas, a jeśli jest obok to frontowy wojak niech odwróci się w jego stronę... może wydłużone nogi pomogłyby... przepraszam szybki over...
Napisano 8 Lipiec 201113 l ostatni spoko fajnie opowiada historie. Lepszy od tego z "wielorybem" :P pokombinuj następnym razem z ułożeniem elementów w 3/4, bo smok troche płasko wygląda... pozdro
Napisano 8 Lipiec 201113 l Hi, zgadzam się z komentarzami powyżej ale dodam coś od siebie. Chodzi o smoka, niby nie powinno się wnikać w kształty czegoś co nie istnieje, ale coś z tym smokiem nie gra. Jest jakby zbyt mocno pochylony do przodu, być może przez ogromny brzuch i bardzo duże przednie łapy, a przy tym stosunkowo małe skrzydła. Sprawia wrażenie jakby miał się za chwile przewrócić :). (pomijając proporcje) Bardzo dobrze wyglądają skrzydła, efekt sss rządzi :P szkoda że nie prześwituje tych wystających kolców no i oczywiście drugiego skrzydła ale widocznie nie można mieć wszystkiego. Gdybyś chciał kiedyś do tego wracać to na twoim miejscu głowę cofnąłbym bardziej do tyłu tak żeby podkreślić literę "S". W sumie to bym tu sporo zmienił ale po co mieszać :D Pozdro
Napisano 8 Lipiec 201113 l Coooraz lepiej, ciagle kilka elementow w obrazku niszczy ci ogolny odbior, ale wg mnie jest ich coraz mniej. Na pierwszy rzut oka, wszystkie twoje prace sa strasznie "scisniete" jakby na sile w kadrze, photoshop pozwala na pelna swobode w poszerzaniu,przycinaniu dodawaniu obszaru roboczego itd :P Popracuj nad kompozycja bo twoim obrazkom brakuje powietrza, czasem lepiej zrobic jest za pusty panoramiczny kadr, niz taki w ktorym elementy nieprzyjemnie na siebie naciskaja-choc wcale w zamysle tego nie przedstawiles. Bardzo fajne masz kolorki, tutaj uwaga moze byc jedynie odnosnie waloru, a raczej braku zroznicowania w cieniowaniu. Nadal duza ilosc cieni schodzi u ciebie w najciemniejszy, prawie czarny walor. A tak w rzeczywistosci nie jest, pamietaj akcentuj tylko naprawde takie miejsca do ktorych swiatlo nie ma prawa dotrzec(takie do ktorego nie dojdzie ani swiatlo odbite, ani padajace). Odnosnie samego smoka, jego bryla jest dosc wyczuwalna ale troche mi przypomina teraz nadmuchanego pluszaka, niz umiesnione monstrum. Warto uwydatniac strukture miesni, ktora nie tylko nadaje dynamizmu obrazkowi ale i lepiej czyta sie bryle i czuc niemal namacalnosc smoka. Zachecam rowniez do podgladania natury przy malowaniu smokow/potworow. Zobacz jak wyglada otwarta paszcza np krokodyli albo jaszczurek. U ciebie smok jest smutny i malo straszny, zrob mu rozdziawiona dynamiczna szczeke bo to taki mily pluszak z niego jest ;p Zrobilem szybki over, w ktorym chcialem uchwycic chociaz kilka rzeczy ktore wspomnialem.
Napisano 8 Lipiec 201113 l moim zdaniem nic sie nie zmienilo :) ladny malunek. dorob ogon.rozciagnij kadr.bedzie git :)
Napisano 9 Lipiec 201113 l moim skromnym, pijackim zdaniem, ten over jest zbędny- nic rewolucyjnego nie wnosi, jest po prostu bezsensowny -sory.
Napisano 9 Lipiec 201113 l ja się przyczepię do anatomii smoka, który podobny jest do brachiozaura i kojarzy mi się bardziej z potulnym roślinożercą niż drapieżnikiem, ciężki i powolny. lewe nogi smoka są dalej niż postać gostka, ale chyba lepiej zlikwidować na nich rozjaśnienie niż rozjaśniać gościa tyle ode mnie:)
Napisano 13 Lipiec 201113 l coraz fajniej i fajniej się prezentują Twoje prace, widać że dużo pracujesz, gratuluję wytrwałości i ambicji :)
Napisano 14 Lipiec 201113 l Autor Dzięki wszystkim za komęty i overy . Przeanalizowałem je i wyciemniałem wnioski :) A tu kolejny art A ja wracam do moich cyfrowych farby POzdro
Napisano 14 Lipiec 201113 l Ta mordka stworka troche płaska. Skoro to pustynia czyli dość mocne światło właściwie z każdej strony to ja bym bardziej rozjaśnił ta paszcze. Mniej wiecej takim walorem jak masz na karku pociagnałbym mordę i na przedniej kończynie żeby mocniej zaznaczyc miesnie. Samego jeźdzca też mogłbyś rozjaśnić. pozdro
Napisano 14 Lipiec 201113 l Swietna kolorystyka, lepsza kompozycja, niz w poprzednich pracach. Oprocz, delikatnych problemow z pyskiem gada jest natomiast jeden element kompozycyjny, ktory kluje moje oko, pewnie wyszedl nieswiadomie, ale kat nachylenia wydmy na ktorej jest postac i stwor z drugiego planu zderzaja sie pod nieprzyjemnym katem z naszym glownym bohaterem. Zlagodizl bym to delikatnie, aby wyszlo jak na dalszych planach. Swietny postep.
Napisano 14 Lipiec 201113 l oprócz tego co napisano już to dwie sprawy: -lejce znikły chyba -jak ten pan ma nogi? reszta mi się bardzo podoba, fajny klimat i styl
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor Edycja posta nic nie daje teraz ? Edytowane 20 Lipiec 201113 l przez Grzessko
Napisano 20 Lipiec 201113 l podoba mi się, nie wiem czy twarz nie powinna być mocniej oświetlona trochę ile czasu Ci to zajęło?
Napisano 20 Lipiec 201113 l Kolorki i ogólnie wygląd całej pracy mi się podoba. Ale poza, sposób w jaki trzyma miecz, wielkość głowy już nie :) pozdro
Napisano 20 Lipiec 201113 l proporcje poleciały, no chyba ze chlop ma 1,50 wzrostu. Nie przepadam rowniez za takim kiczowatym zoltym oswietleniem, ale to juz kwestia gustu wiec mozesz to olać;] Tak czy siak wszystko idzie w dobrym kierunku.
Napisano 21 Lipiec 201113 l Autor KhazadThard- dzięki hmm no tak z 14h pewnie trudno mi powiedzieć bo dokładnie nie licze RaVirr- tak miało być :) EthicallyChallenged- tak, zdaje Ci sie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto