Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czas rozpocząć mini-bitwę nr. 24,zgodnie z zapowiedziami i dużym zainteresowaniem tematu, tematem bitwy będzie POJAZD z drugiej wojny światowej.

 

REGULAMIN (PRZECZYTAJ!):

 

Pojazdem nazywamy wszystko co porusza się w powietrzu, na ziemi, na wodzie, w kosmosie(nie modelujemy żołnierzy, zwierząt itp.). Pojazdy muszą być z okresu 2 wojny światowej oraz mieć swój odpowiednik w rzeczywistości (of coz, budowane w czasach 2giej wojny prototypy tez wchodzą w grę.).

Polycount na pojazd to 1K TRISÓW.

Textury 1x Set tekstur 512x512 (dif, spec, normal, etc)

 

Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym pokaże procesy powstawania modelu/textury.

Wątki tylko i wyłącznie z finalna wersją nie będą dopuszczone do ankiety.

Wątek musi miec prefix Minibitwa 24:[nazwa pojazdu]

 

Gdy skończymy nasz model dodajemy miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona.

 

Jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę.

 

Na obrazku musi sie znaleźć :

- render modelu REAL TIME (rendery z vraya czy innego mentala nie bedą brane pod uwagę)

- smooth shaded model

- siatka

- flat textury

 

TIME LIMIT:

Bitwa rozpoczyna się dziś o godzinie 23:59(tj. 09.03.2010) a kończy się dnia 22.03.2010 o północy. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca.

 

Nagrody:

 

Dołączenie pracy do wątku „Zwycięzcy dotychczasowych minibitew”, oraz malutka niespodziwajka (pieniędzy ani itemów się nie spodziewajcie ;))

 

 

W razie wątpliwości i pytań, piszcie w tym temacie. Jak czegoś zapomniałem to dopisze.

 

Powodzenia życzę, udanych modeli i ostrych textur, wszystkim którzy wezmą udział (a liczę ze więcej niż 5 osób;)).

Edytowane przez Bruneq

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jak nikt nie ma pytan, to ja bede pierwszy:

jak liczymy dwustronne polygony?

Napisano
  • Autor

Moim zdaniem twosided to rodzaj materiału ktory mozna uzyc, ale nie trzeba...w zaleznosci od silnika.

Napisano

Tez bylbym za tym, zeby nie liczyc podowjnie. Tylko, zeby nie bylo nieporozumien.

Napisano
  • Autor
fajny temat.........szkoda ze lowpoly to nie moja bajka, jak zorganizujecie bitwe z limitem 2 mln poligonów to wystartuje:D

Wszystkiego trzeba w zyciu sprobowac:)

 

nie liczymy twosided podwójnie, jest tak jak wyswietlane w programie 3d

Napisano

Kliment, to wypal gotowca na low-poly, raczej masz sporo tego do wyboru:)

Napisano

Levus- no znalazło by sie fakt. jest juz tego złomu na hdd dosyć, ale.... przykro mi to mówić, jakoś mnie to nie kręci, Low to zaprzeczenie tego co kocham:) ale podpatruje z ciekawością z ostatniego rzędu ;)

Napisano

Co do 2sided, to ja pokopiowałem ścianki i flipnąłem je. Chcę potem go wyexportować do Unity, a tam nie ma defaultowego materiału dwustronnego.

Napisano

Ja też podwójnych nie robię na geometrii więc może nie liczmy tego :3

Napisano

Nikt poza mną nie chce przedłużyć terminu o 2 dni? Na dzis niestety nie dam rady :(

Napisano
  • Autor
Nikt poza mną nie chce przedłużyć terminu o 2 dni? Na dzis niestety nie dam rady :(

 

Jak widac tylko Ty chcesz przedluzyc sobie ;) wiekszosc juz pokonczyla, wiec nie ma sensu przedluzac bitwy. No chyba ze Lud chce

Napisano

No niestety zawalone 2 tygodnie mialem.. No to pozostaje mi skonczyc moj model poza bitwą :)

Napisano
  • Autor

W takim razie bitwe uwazam za ZAMKNIETĄ:) jutro przy chwili wolnego czasu sprobuje poskladac w sonde, moze sie uda a moze sie nie uda jutro:) Dziekuje wszystkim za udział i ciesze sie ze tyle prac sie pojawilo:) Kolejna bitwa bedzie za jakis czas, Wszyscy muszą troche odpoczac:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności