Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jestem na etapie tworzenia opon kurde gdzies widzialem fajny tutek jak wymodelowac bierznik opony full 3d .Kojarzycie moze go i wiecie gdzie go moge znalesc?

Napisano

fajny model wybrałeś. Ja nie widziałem, żeby ktoś wcześniej się takim chwalił robił. Ale to chyba nie jest zdjęcie?

Ja mam zdjęcie skota z przodu. i pewnie w necie można też znaleźć jeśli to coś pomoże. dobrej zabawy życzę:)

Napisano

jeszcze przy hiresie jest troche dlubania . Wiele rzeczy tu jesszcze nie jest sfrezowanycych i wygladzonych . Ale spoko za tydzien przycisne wiecej

Gość Marioza
Napisano

gut łork chopie, ile żeś go skubal, i jesli mozesz poka siatke bez smota kółek , chetnie bym sobie luknął :)

Napisano

to oczywiscie shader mentalowy .Troche nameczylem sie dzis nad nim.Chcialem osiagnac efekt takiego modelu z plastiku i jak widzie wielu ludziom sie podoba . Texturki tez bede robil w takiej stylistyce jak na refce na samym poczatku ale bardziej realistyczne.ZObaczymy zreszta jak to wyjdzie...

Napisano

to sa tak naprawde 2 matrerialy rozniace sie troche kolorem(na jednym jest na odbiciach mapa hdr) zlorzone w jedena calosc

z lekko rozniacym sie kolorem na difussie i odpowiednio oswietlone swiatlami tez rozniacymi sie kolorami.Na zakonczenie postaram sie wrzucic jak najwiecej rzeczy z tego projektu tutaj.

Napisano

ty jaco dorbze ci typek powedzial na Polycouncie, jak masz ta belke co idzie do tych malych drzwiczek z boku to wez ja przetnij w miejscu gdzie drzwiczki sie lacza z kadlubem bo teraz sie nie otworza, a jak spojzysz na model plastikowy to nie jest polaczone tam :D

 

edit: i zawiasy mogl bys tam dac :D

 

edit2: ale kurde wlasnie o to mi chodzi z prezentacja modeli, wsumie teraz jak sie rpzyjzalem z bliska do trochu szczegolikow zobaczylem ze ci umknelo ale przez sama prezentacje bym powiedizal tak ze mogl bys olac je, sama forma super wyszla i robi wrazenie na tyle ze te szczegoly zobaczy tylko hardcorowiec (jakich tu duzo na forum) :D

Napisano

wiem zapomnialem o tej szczelinie w sumie . a szczegolikow umknelo troche ale wiesz czesciowo to specjalnie je pominolem bo i tak kupe czesci bedzie .Staralem sie tego hiresa robic tak zeby jak najwiecej mirrorow textur bylo i upraszczalem ksztalty tak zeby jak najmniej lowres trisow mial. W sumie ten hires sie zmieni jeszcze bo zaczolem juz wypalac normalki i nie wszedzie dobrze to wychodzi. teraz na bierzaco robie lowresa i odpowiednio poprawiam hiresa sprawdzajac jak normale sie pala..

Napisano

Ciekawe, czy taki shader da się w miarę bezboleśnie do XSI przeszczepić... W sumie tu mental i tu mental...

 

Problem, że z renderingu jestem zielony jak trawa wiosną...

Napisano (edytowane)

eh roboty bylo w cholere. Wiele kombinowania zeby jak nawiecej wyciagnac z hiresa w sumie jeszcze nie wszystko jest, pare czesci wywalilem ...Aha noi pare rzeczy bede poprawial bo nie wszystko dobrze sie przepalilo..

Edytowane przez jacenty
Napisano (edytowane)

ja wiem , ladnie beda sie blyszczec w real time pozatem sa bardziej 3deee

w sumie 27k na taki pojazd to nie taka drastyczna liczba, tak mi sie wydaje.. te nity zajmuja ok 5k..

Edytowane przez jacenty
Napisano

no piknie wyszlo, normalki bardzo ładnie wyglądają , polycount straszny ilosc textur też hehe ale ja mam podobnie nie lubie kanciaków choc niestety ulegam naciskom ;)

Napisano (edytowane)

bedzie bedzie tylko znowu mam crash system i chyba osiwieje......... nie wiem co robic juz

edit:donmario - wiesz to model ktory robie dla siebie troche w nim ugrzezlem wiec stwierdzilem ze nie bede sie bawil w optymalizacje a wiem ze moglbym zejscc spokojnie do 12-15 k i mniejszej ilosci textur...

Edytowane przez jacenty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności