jacenty Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 To bedzie chyba moj kolejny modelik.Mam pytanie znacie moze jakies dobre stronki z refkami militariow bo kurcze nie moge znalesc widoku z przodu .I czy nie widzieliscie zeby ktokolwiek robil juz go , albo czy tez czasem w jakiejs gierce nie jest uzyty , bo nie chcialbym w sumie powtarzac sie po kims... http://www.replicasbytyson.com/images/T-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpg
AkkA Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 (edytowane) http://www.primeportal.net/ tu sa fajne fotki ale niewie czy jest tam ten pojazd ktory robisz, jesli chodzi o gre to jest w metal gear solid 4 Edytowane 15 Marzec 2010 przez AkkA
gutekfiutek Napisano 15 Marzec 2010 Napisano 15 Marzec 2010 ARMA1 - strykery tam są intensywnie używane. I pisz że zamieszczasz fotki modeli a nie screeny/rendery bo mi się wyrwało "o ja pier..." jak to zobaczyłem:D
jacenty Napisano 23 Marzec 2010 Autor Napisano 23 Marzec 2010 jestem na etapie tworzenia opon kurde gdzies widzialem fajny tutek jak wymodelowac bierznik opony full 3d .Kojarzycie moze go i wiecie gdzie go moge znalesc?
jacynt Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 fajny model wybrałeś. Ja nie widziałem, żeby ktoś wcześniej się takim chwalił robił. Ale to chyba nie jest zdjęcie? Ja mam zdjęcie skota z przodu. i pewnie w necie można też znaleźć jeśli to coś pomoże. dobrej zabawy życzę:)
jacenty Napisano 24 Marzec 2010 Autor Napisano 24 Marzec 2010 narazie tyle mam kurde znowu musze przerwac prace moze wroce do ttego za tydzien :)
gof Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Fajny model. Co do tutoriala to może chodziło Ci o to http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-wheel-in-3ds-max-day-2/
Eric_Draven Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 po HP widze że gutkowi przy finale wyrwie sie jeszcze raz "o ja pier..." :)
jacenty Napisano 24 Marzec 2010 Autor Napisano 24 Marzec 2010 jeszcze przy hiresie jest troche dlubania . Wiele rzeczy tu jesszcze nie jest sfrezowanycych i wygladzonych . Ale spoko za tydzien przycisne wiecej
ultrakaka Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Zaje**** odwzorowany, mega, czekam na final.
Gość Marioza Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 gut łork chopie, ile żeś go skubal, i jesli mozesz poka siatke bez smota kółek , chetnie bym sobie luknął :)
jacenty Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 po swietach pokaze .skrobalem kolo 2 tygodni z przerwami na gowniane fuchy..
Kruku Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 No stary świetny modelik, widać żeś w to sporo serca włożył ;] tylko czekać na resztę.
Hatred Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 ty kurde gdzie ten shaderek dorwales? w porownaniu do tych szotow z maxa to wyszedl z 200X lepiej, whu dobra robota.. az se zapisalem do favoritow!
jacenty Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 to oczywiscie shader mentalowy .Troche nameczylem sie dzis nad nim.Chcialem osiagnac efekt takiego modelu z plastiku i jak widzie wielu ludziom sie podoba . Texturki tez bede robil w takiej stylistyce jak na refce na samym poczatku ale bardziej realistyczne.ZObaczymy zreszta jak to wyjdzie...
_michal Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Jakbyś się mógł tym shaderem podzielić... ;)
jacenty Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 to sa tak naprawde 2 matrerialy rozniace sie troche kolorem(na jednym jest na odbiciach mapa hdr) zlorzone w jedena calosc z lekko rozniacym sie kolorem na difussie i odpowiednio oswietlone swiatlami tez rozniacymi sie kolorami.Na zakonczenie postaram sie wrzucic jak najwiecej rzeczy z tego projektu tutaj.
Hatred Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 ty jaco dorbze ci typek powedzial na Polycouncie, jak masz ta belke co idzie do tych malych drzwiczek z boku to wez ja przetnij w miejscu gdzie drzwiczki sie lacza z kadlubem bo teraz sie nie otworza, a jak spojzysz na model plastikowy to nie jest polaczone tam :D edit: i zawiasy mogl bys tam dac :D edit2: ale kurde wlasnie o to mi chodzi z prezentacja modeli, wsumie teraz jak sie rpzyjzalem z bliska do trochu szczegolikow zobaczylem ze ci umknelo ale przez sama prezentacje bym powiedizal tak ze mogl bys olac je, sama forma super wyszla i robi wrazenie na tyle ze te szczegoly zobaczy tylko hardcorowiec (jakich tu duzo na forum) :D
jacenty Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 wiem zapomnialem o tej szczelinie w sumie . a szczegolikow umknelo troche ale wiesz czesciowo to specjalnie je pominolem bo i tak kupe czesci bedzie .Staralem sie tego hiresa robic tak zeby jak najwiecej mirrorow textur bylo i upraszczalem ksztalty tak zeby jak najmniej lowres trisow mial. W sumie ten hires sie zmieni jeszcze bo zaczolem juz wypalac normalki i nie wszedzie dobrze to wychodzi. teraz na bierzaco robie lowresa i odpowiednio poprawiam hiresa sprawdzajac jak normale sie pala..
Hatred Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 no i super :) ty dawaj tego shadera, wez go otworz w hypershadzie i dawaj screena!
jacenty Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 po siwetach teraz mi sie nie chce odpalac mayi :P Zreszta wychodze zaraz:P
_michal Napisano 4 Kwiecień 2010 Napisano 4 Kwiecień 2010 Ciekawe, czy taki shader da się w miarę bezboleśnie do XSI przeszczepić... W sumie tu mental i tu mental... Problem, że z renderingu jestem zielony jak trawa wiosną...
jacenty Napisano 4 Kwiecień 2010 Autor Napisano 4 Kwiecień 2010 jasne ze sie da to naprawde prosty setup .zrobie malego tutka i objasnie co i jak..
jacenty Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 Normale + ao http://img411.imageshack.us/i/strykernormals2.jpg/
ledyr Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 o kurcze, rewelacyjnie sie przeniosl detal. Jak Ci sie udalo tak ladnie przepalic mapki? poza tym pokaz siatke majster :)
Hatred Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 nom ladnie sie przepalilo dawaj siate low :D
jacenty Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 (edytowane) http://img339.imageshack.us/i/strykernormals2wire.jpg/ niewiem czy cos zobaczycie bo siatke musialem strojkatowac przed wypalaniem... caly low ma ok 27 k trisow w tym podnad 5k wyszlo na nity .Zrobilem je na osobnym modelu bo zbyt plasko wygladaly. Model ma 2 texy 2kx2k i jedna 1kx1k.troche zaszalalem ale co tam.. Edytowane 20 Kwiecień 2010 przez jacenty
wizz Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 hm duzo tych tex faktycznie :) ale ladny przynajmniej, pewnie kupa roboty byla z mapowaniem :) nieźle nieźle :)
jacenty Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 (edytowane) eh roboty bylo w cholere. Wiele kombinowania zeby jak nawiecej wyciagnac z hiresa w sumie jeszcze nie wszystko jest, pare czesci wywalilem ...Aha noi pare rzeczy bede poprawial bo nie wszystko dobrze sie przepalilo.. Edytowane 20 Kwiecień 2010 przez jacenty
Hatred Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 dosrales z tymi kolkami mogles spokojnie je wypalic tylko :D
jacenty Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 (edytowane) ja wiem , ladnie beda sie blyszczec w real time pozatem sa bardziej 3deee w sumie 27k na taki pojazd to nie taka drastyczna liczba, tak mi sie wydaje.. te nity zajmuja ok 5k.. Edytowane 20 Kwiecień 2010 przez jacenty
plutko Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Gdybys robil LODy (a nie bedzies) to moglbys te nity wypalic na normalke i miec wesje bez nitow do LOD-a ;)
Gość Marioza Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 no piknie wyszlo, normalki bardzo ładnie wyglądają , polycount straszny ilosc textur też hehe ale ja mam podobnie nie lubie kanciaków choc niestety ulegam naciskom ;)
jacenty Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Napisano 21 Kwiecień 2010 (edytowane) bedzie bedzie tylko znowu mam crash system i chyba osiwieje......... nie wiem co robic juz edit:donmario - wiesz to model ktory robie dla siebie troche w nim ugrzezlem wiec stwierdzilem ze nie bede sie bawil w optymalizacje a wiem ze moglbym zejscc spokojnie do 12-15 k i mniejszej ilosci textur... Edytowane 21 Kwiecień 2010 przez jacenty
jacenty Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Napisano 28 Kwiecień 2010 http://img687.imageshack.us/i/temp09.jpg/ NO w sumie na tym koniec srednio jestem z tego zadowolony ale nie mam czasu juz na to moze kiedys do tego wroce .aha dekle zle mi ten toolbag normalki pokazuje i na przodzie pare fejsow zniklo w sumie kurde to jest do poprawy jeszcze...
KLICEK Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 jest kozak :), chociaz mozesz poprawic swiatla, bo to nie duzo czasu, a efekt bylby pewno lepszy, no i troche brud jakos uwydatnic
Bruneq Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 szkoda ze tak sie blyszczy....jak psu cojones:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się