Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To bedzie chyba moj kolejny modelik.Mam pytanie znacie moze jakies dobre stronki z refkami militariow bo kurcze nie moge znalesc widoku z przodu .I czy nie widzieliscie zeby ktokolwiek robil juz go , albo czy tez czasem w jakiejs gierce nie jest uzyty , bo nie chcialbym w sumie powtarzac sie po kims...

 

 

 

 

 

http://www.replicasbytyson.com/images/T-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpgT-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpg

  • Odpowiedzi 70
  • Wyświetleń 8,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ARMA1 - strykery tam są intensywnie używane.

I pisz że zamieszczasz fotki modeli a nie screeny/rendery bo mi się wyrwało "o ja pier..." jak to zobaczyłem:D

Napisano
  • Autor

jestem na etapie tworzenia opon kurde gdzies widzialem fajny tutek jak wymodelowac bierznik opony full 3d .Kojarzycie moze go i wiecie gdzie go moge znalesc?

Napisano

fajny model wybrałeś. Ja nie widziałem, żeby ktoś wcześniej się takim chwalił robił. Ale to chyba nie jest zdjęcie?

Ja mam zdjęcie skota z przodu. i pewnie w necie można też znaleźć jeśli to coś pomoże. dobrej zabawy życzę:)

Napisano
  • Autor

stryker01.jpg

 

 

narazie tyle mam kurde znowu musze przerwac prace moze wroce do ttego za tydzien :)

Napisano
  • Autor

jeszcze przy hiresie jest troche dlubania . Wiele rzeczy tu jesszcze nie jest sfrezowanycych i wygladzonych . Ale spoko za tydzien przycisne wiecej

Napisano

gut łork chopie, ile żeś go skubal, i jesli mozesz poka siatke bez smota kółek , chetnie bym sobie luknął :)

Napisano

No stary świetny modelik, widać żeś w to sporo serca włożył ;] tylko czekać na resztę.

Napisano

ty kurde gdzie ten shaderek dorwales? w porownaniu do tych szotow z maxa to wyszedl z 200X lepiej, whu dobra robota.. az se zapisalem do favoritow!

Napisano
  • Autor

to oczywiscie shader mentalowy .Troche nameczylem sie dzis nad nim.Chcialem osiagnac efekt takiego modelu z plastiku i jak widzie wielu ludziom sie podoba . Texturki tez bede robil w takiej stylistyce jak na refce na samym poczatku ale bardziej realistyczne.ZObaczymy zreszta jak to wyjdzie...

Napisano
  • Autor

to sa tak naprawde 2 matrerialy rozniace sie troche kolorem(na jednym jest na odbiciach mapa hdr) zlorzone w jedena calosc

z lekko rozniacym sie kolorem na difussie i odpowiednio oswietlone swiatlami tez rozniacymi sie kolorami.Na zakonczenie postaram sie wrzucic jak najwiecej rzeczy z tego projektu tutaj.

Napisano

ty jaco dorbze ci typek powedzial na Polycouncie, jak masz ta belke co idzie do tych malych drzwiczek z boku to wez ja przetnij w miejscu gdzie drzwiczki sie lacza z kadlubem bo teraz sie nie otworza, a jak spojzysz na model plastikowy to nie jest polaczone tam :D

 

edit: i zawiasy mogl bys tam dac :D

 

edit2: ale kurde wlasnie o to mi chodzi z prezentacja modeli, wsumie teraz jak sie rpzyjzalem z bliska do trochu szczegolikow zobaczylem ze ci umknelo ale przez sama prezentacje bym powiedizal tak ze mogl bys olac je, sama forma super wyszla i robi wrazenie na tyle ze te szczegoly zobaczy tylko hardcorowiec (jakich tu duzo na forum) :D

Napisano
  • Autor

wiem zapomnialem o tej szczelinie w sumie . a szczegolikow umknelo troche ale wiesz czesciowo to specjalnie je pominolem bo i tak kupe czesci bedzie .Staralem sie tego hiresa robic tak zeby jak najwiecej mirrorow textur bylo i upraszczalem ksztalty tak zeby jak najmniej lowres trisow mial. W sumie ten hires sie zmieni jeszcze bo zaczolem juz wypalac normalki i nie wszedzie dobrze to wychodzi. teraz na bierzaco robie lowresa i odpowiednio poprawiam hiresa sprawdzajac jak normale sie pala..

Napisano

no i super :) ty dawaj tego shadera, wez go otworz w hypershadzie i dawaj screena!

Napisano

uhu kunkretny model, swietna sprawa:)

Napisano

Ciekawe, czy taki shader da się w miarę bezboleśnie do XSI przeszczepić... W sumie tu mental i tu mental...

 

Problem, że z renderingu jestem zielony jak trawa wiosną...

Napisano
  • Autor

jasne ze sie da to naprawde prosty setup .zrobie malego tutka i objasnie co i jak..

Napisano

o kurcze, rewelacyjnie sie przeniosl detal. Jak Ci sie udalo tak ladnie przepalic mapki?

poza tym pokaz siatke majster :)

Napisano
  • Autor

strykernormals2wire.jpgstrykernormals2wire.jpghttp://img339.imageshack.us/i/strykernormals2wire.jpg/strykernormals2wire.jpg

 

strykernormals2wire.jpgstrykernormals2wire.jpg

 

niewiem czy cos zobaczycie bo siatke musialem strojkatowac przed wypalaniem...

caly low ma ok 27 k trisow w tym podnad 5k wyszlo na nity .Zrobilem je na osobnym modelu bo zbyt plasko wygladaly. Model ma 2 texy 2kx2k i jedna 1kx1k.troche zaszalalem ale co tam..

Edytowane przez jacenty

Napisano

hm duzo tych tex faktycznie :) ale ladny przynajmniej, pewnie kupa roboty byla z mapowaniem :) nieźle nieźle :)

Napisano
  • Autor

eh roboty bylo w cholere. Wiele kombinowania zeby jak nawiecej wyciagnac z hiresa w sumie jeszcze nie wszystko jest, pare czesci wywalilem ...Aha noi pare rzeczy bede poprawial bo nie wszystko dobrze sie przepalilo..

Edytowane przez jacenty

Napisano
  • Autor

ja wiem , ladnie beda sie blyszczec w real time pozatem sa bardziej 3deee

w sumie 27k na taki pojazd to nie taka drastyczna liczba, tak mi sie wydaje.. te nity zajmuja ok 5k..

Edytowane przez jacenty

Napisano

Gdybys robil LODy (a nie bedzies) to moglbys te nity wypalic na normalke i miec wesje bez nitow do LOD-a ;)

Napisano

no piknie wyszlo, normalki bardzo ładnie wyglądają , polycount straszny ilosc textur też hehe ale ja mam podobnie nie lubie kanciaków choc niestety ulegam naciskom ;)

Napisano
  • Autor

bedzie bedzie tylko znowu mam crash system i chyba osiwieje......... nie wiem co robic juz

edit:donmario - wiesz to model ktory robie dla siebie troche w nim ugrzezlem wiec stwierdzilem ze nie bede sie bawil w optymalizacje a wiem ze moglbym zejscc spokojnie do 12-15 k i mniejszej ilosci textur...

Edytowane przez jacenty

Napisano
  • Autor

temp09.jpghttp://img687.imageshack.us/i/temp09.jpg/

 

 

NO w sumie na tym koniec srednio jestem z tego zadowolony ale nie mam czasu juz na to moze kiedys do tego wroce .aha dekle zle mi ten toolbag normalki pokazuje i na przodzie pare fejsow zniklo w sumie kurde to jest do poprawy jeszcze...

 

temp09.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności