Napisano 15 Marzec 201015 l To bedzie chyba moj kolejny modelik.Mam pytanie znacie moze jakies dobre stronki z refkami militariow bo kurcze nie moge znalesc widoku z przodu .I czy nie widzieliscie zeby ktokolwiek robil juz go , albo czy tez czasem w jakiejs gierce nie jest uzyty , bo nie chcialbym w sumie powtarzac sie po kims... http://www.replicasbytyson.com/images/T-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpg
Napisano 15 Marzec 201015 l http://www.primeportal.net/ tu sa fajne fotki ale niewie czy jest tam ten pojazd ktory robisz, jesli chodzi o gre to jest w metal gear solid 4 Edytowane 15 Marzec 201015 l przez AkkA
Napisano 15 Marzec 201015 l ARMA1 - strykery tam są intensywnie używane. I pisz że zamieszczasz fotki modeli a nie screeny/rendery bo mi się wyrwało "o ja pier..." jak to zobaczyłem:D
Napisano 23 Marzec 201015 l Autor jestem na etapie tworzenia opon kurde gdzies widzialem fajny tutek jak wymodelowac bierznik opony full 3d .Kojarzycie moze go i wiecie gdzie go moge znalesc?
Napisano 23 Marzec 201015 l fajny model wybrałeś. Ja nie widziałem, żeby ktoś wcześniej się takim chwalił robił. Ale to chyba nie jest zdjęcie? Ja mam zdjęcie skota z przodu. i pewnie w necie można też znaleźć jeśli to coś pomoże. dobrej zabawy życzę:)
Napisano 24 Marzec 201015 l Autor narazie tyle mam kurde znowu musze przerwac prace moze wroce do ttego za tydzien :)
Napisano 24 Marzec 201015 l Fajny model. Co do tutoriala to może chodziło Ci o to http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/model-a-high-poly-car-wheel-in-3ds-max-day-2/
Napisano 24 Marzec 201015 l po HP widze że gutkowi przy finale wyrwie sie jeszcze raz "o ja pier..." :)
Napisano 24 Marzec 201015 l Autor jeszcze przy hiresie jest troche dlubania . Wiele rzeczy tu jesszcze nie jest sfrezowanycych i wygladzonych . Ale spoko za tydzien przycisne wiecej
Napisano 3 Kwiecień 201015 l gut łork chopie, ile żeś go skubal, i jesli mozesz poka siatke bez smota kółek , chetnie bym sobie luknął :)
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Autor po swietach pokaze .skrobalem kolo 2 tygodni z przerwami na gowniane fuchy..
Napisano 3 Kwiecień 201015 l No stary świetny modelik, widać żeś w to sporo serca włożył ;] tylko czekać na resztę.
Napisano 3 Kwiecień 201015 l ty kurde gdzie ten shaderek dorwales? w porownaniu do tych szotow z maxa to wyszedl z 200X lepiej, whu dobra robota.. az se zapisalem do favoritow!
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Autor to oczywiscie shader mentalowy .Troche nameczylem sie dzis nad nim.Chcialem osiagnac efekt takiego modelu z plastiku i jak widzie wielu ludziom sie podoba . Texturki tez bede robil w takiej stylistyce jak na refce na samym poczatku ale bardziej realistyczne.ZObaczymy zreszta jak to wyjdzie...
Napisano 4 Kwiecień 201015 l Autor to sa tak naprawde 2 matrerialy rozniace sie troche kolorem(na jednym jest na odbiciach mapa hdr) zlorzone w jedena calosc z lekko rozniacym sie kolorem na difussie i odpowiednio oswietlone swiatlami tez rozniacymi sie kolorami.Na zakonczenie postaram sie wrzucic jak najwiecej rzeczy z tego projektu tutaj.
Napisano 4 Kwiecień 201015 l ty jaco dorbze ci typek powedzial na Polycouncie, jak masz ta belke co idzie do tych malych drzwiczek z boku to wez ja przetnij w miejscu gdzie drzwiczki sie lacza z kadlubem bo teraz sie nie otworza, a jak spojzysz na model plastikowy to nie jest polaczone tam :D edit: i zawiasy mogl bys tam dac :D edit2: ale kurde wlasnie o to mi chodzi z prezentacja modeli, wsumie teraz jak sie rpzyjzalem z bliska do trochu szczegolikow zobaczylem ze ci umknelo ale przez sama prezentacje bym powiedizal tak ze mogl bys olac je, sama forma super wyszla i robi wrazenie na tyle ze te szczegoly zobaczy tylko hardcorowiec (jakich tu duzo na forum) :D
Napisano 4 Kwiecień 201015 l Autor wiem zapomnialem o tej szczelinie w sumie . a szczegolikow umknelo troche ale wiesz czesciowo to specjalnie je pominolem bo i tak kupe czesci bedzie .Staralem sie tego hiresa robic tak zeby jak najwiecej mirrorow textur bylo i upraszczalem ksztalty tak zeby jak najmniej lowres trisow mial. W sumie ten hires sie zmieni jeszcze bo zaczolem juz wypalac normalki i nie wszedzie dobrze to wychodzi. teraz na bierzaco robie lowresa i odpowiednio poprawiam hiresa sprawdzajac jak normale sie pala..
Napisano 4 Kwiecień 201015 l no i super :) ty dawaj tego shadera, wez go otworz w hypershadzie i dawaj screena!
Napisano 4 Kwiecień 201015 l Autor po siwetach teraz mi sie nie chce odpalac mayi :P Zreszta wychodze zaraz:P
Napisano 4 Kwiecień 201015 l Ciekawe, czy taki shader da się w miarę bezboleśnie do XSI przeszczepić... W sumie tu mental i tu mental... Problem, że z renderingu jestem zielony jak trawa wiosną...
Napisano 4 Kwiecień 201015 l Autor jasne ze sie da to naprawde prosty setup .zrobie malego tutka i objasnie co i jak..
Napisano 20 Kwiecień 201014 l o kurcze, rewelacyjnie sie przeniosl detal. Jak Ci sie udalo tak ladnie przepalic mapki? poza tym pokaz siatke majster :)
Napisano 20 Kwiecień 201014 l Autor http://img339.imageshack.us/i/strykernormals2wire.jpg/ niewiem czy cos zobaczycie bo siatke musialem strojkatowac przed wypalaniem... caly low ma ok 27 k trisow w tym podnad 5k wyszlo na nity .Zrobilem je na osobnym modelu bo zbyt plasko wygladaly. Model ma 2 texy 2kx2k i jedna 1kx1k.troche zaszalalem ale co tam.. Edytowane 20 Kwiecień 201014 l przez jacenty
Napisano 20 Kwiecień 201014 l hm duzo tych tex faktycznie :) ale ladny przynajmniej, pewnie kupa roboty byla z mapowaniem :) nieźle nieźle :)
Napisano 20 Kwiecień 201014 l Autor eh roboty bylo w cholere. Wiele kombinowania zeby jak nawiecej wyciagnac z hiresa w sumie jeszcze nie wszystko jest, pare czesci wywalilem ...Aha noi pare rzeczy bede poprawial bo nie wszystko dobrze sie przepalilo.. Edytowane 20 Kwiecień 201014 l przez jacenty
Napisano 20 Kwiecień 201014 l Autor ja wiem , ladnie beda sie blyszczec w real time pozatem sa bardziej 3deee w sumie 27k na taki pojazd to nie taka drastyczna liczba, tak mi sie wydaje.. te nity zajmuja ok 5k.. Edytowane 20 Kwiecień 201014 l przez jacenty
Napisano 20 Kwiecień 201014 l Gdybys robil LODy (a nie bedzies) to moglbys te nity wypalic na normalke i miec wesje bez nitow do LOD-a ;)
Napisano 21 Kwiecień 201014 l no piknie wyszlo, normalki bardzo ładnie wyglądają , polycount straszny ilosc textur też hehe ale ja mam podobnie nie lubie kanciaków choc niestety ulegam naciskom ;)
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor bedzie bedzie tylko znowu mam crash system i chyba osiwieje......... nie wiem co robic juz edit:donmario - wiesz to model ktory robie dla siebie troche w nim ugrzezlem wiec stwierdzilem ze nie bede sie bawil w optymalizacje a wiem ze moglbym zejscc spokojnie do 12-15 k i mniejszej ilosci textur... Edytowane 21 Kwiecień 201014 l przez jacenty
Napisano 28 Kwiecień 201014 l Autor http://img687.imageshack.us/i/temp09.jpg/ NO w sumie na tym koniec srednio jestem z tego zadowolony ale nie mam czasu juz na to moze kiedys do tego wroce .aha dekle zle mi ten toolbag normalki pokazuje i na przodzie pare fejsow zniklo w sumie kurde to jest do poprawy jeszcze...
Napisano 28 Kwiecień 201014 l jest kozak :), chociaz mozesz poprawic swiatla, bo to nie duzo czasu, a efekt bylby pewno lepszy, no i troche brud jakos uwydatnic
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto