Skocz do zawartości

Obiekt 3d:M-1134_STRYKER


jacenty

Rekomendowane odpowiedzi

To bedzie chyba moj kolejny modelik.Mam pytanie znacie moze jakies dobre stronki z refkami militariow bo kurcze nie moge znalesc widoku z przodu .I czy nie widzieliscie zeby ktokolwiek robil juz go , albo czy tez czasem w jakiejs gierce nie jest uzyty , bo nie chcialbym w sumie powtarzac sie po kims...

 

 

 

 

 

http://www.replicasbytyson.com/images/T-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpgT-FJTTR35399P_M-1134_STRYKER_ATGM.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajny model wybrałeś. Ja nie widziałem, żeby ktoś wcześniej się takim chwalił robił. Ale to chyba nie jest zdjęcie?

Ja mam zdjęcie skota z przodu. i pewnie w necie można też znaleźć jeśli to coś pomoże. dobrej zabawy życzę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to oczywiscie shader mentalowy .Troche nameczylem sie dzis nad nim.Chcialem osiagnac efekt takiego modelu z plastiku i jak widzie wielu ludziom sie podoba . Texturki tez bede robil w takiej stylistyce jak na refce na samym poczatku ale bardziej realistyczne.ZObaczymy zreszta jak to wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa tak naprawde 2 matrerialy rozniace sie troche kolorem(na jednym jest na odbiciach mapa hdr) zlorzone w jedena calosc

z lekko rozniacym sie kolorem na difussie i odpowiednio oswietlone swiatlami tez rozniacymi sie kolorami.Na zakonczenie postaram sie wrzucic jak najwiecej rzeczy z tego projektu tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty jaco dorbze ci typek powedzial na Polycouncie, jak masz ta belke co idzie do tych malych drzwiczek z boku to wez ja przetnij w miejscu gdzie drzwiczki sie lacza z kadlubem bo teraz sie nie otworza, a jak spojzysz na model plastikowy to nie jest polaczone tam :D

 

edit: i zawiasy mogl bys tam dac :D

 

edit2: ale kurde wlasnie o to mi chodzi z prezentacja modeli, wsumie teraz jak sie rpzyjzalem z bliska do trochu szczegolikow zobaczylem ze ci umknelo ale przez sama prezentacje bym powiedizal tak ze mogl bys olac je, sama forma super wyszla i robi wrazenie na tyle ze te szczegoly zobaczy tylko hardcorowiec (jakich tu duzo na forum) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem zapomnialem o tej szczelinie w sumie . a szczegolikow umknelo troche ale wiesz czesciowo to specjalnie je pominolem bo i tak kupe czesci bedzie .Staralem sie tego hiresa robic tak zeby jak najwiecej mirrorow textur bylo i upraszczalem ksztalty tak zeby jak najmniej lowres trisow mial. W sumie ten hires sie zmieni jeszcze bo zaczolem juz wypalac normalki i nie wszedzie dobrze to wychodzi. teraz na bierzaco robie lowresa i odpowiednio poprawiam hiresa sprawdzajac jak normale sie pala..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strykernormals2wire.jpgstrykernormals2wire.jpghttp://img339.imageshack.us/i/strykernormals2wire.jpg/strykernormals2wire.jpg

 

strykernormals2wire.jpgstrykernormals2wire.jpg

 

niewiem czy cos zobaczycie bo siatke musialem strojkatowac przed wypalaniem...

caly low ma ok 27 k trisow w tym podnad 5k wyszlo na nity .Zrobilem je na osobnym modelu bo zbyt plasko wygladaly. Model ma 2 texy 2kx2k i jedna 1kx1k.troche zaszalalem ale co tam..

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh roboty bylo w cholere. Wiele kombinowania zeby jak nawiecej wyciagnac z hiresa w sumie jeszcze nie wszystko jest, pare czesci wywalilem ...Aha noi pare rzeczy bede poprawial bo nie wszystko dobrze sie przepalilo..

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no piknie wyszlo, normalki bardzo ładnie wyglądają , polycount straszny ilosc textur też hehe ale ja mam podobnie nie lubie kanciaków choc niestety ulegam naciskom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie bedzie tylko znowu mam crash system i chyba osiwieje......... nie wiem co robic juz

edit:donmario - wiesz to model ktory robie dla siebie troche w nim ugrzezlem wiec stwierdzilem ze nie bede sie bawil w optymalizacje a wiem ze moglbym zejscc spokojnie do 12-15 k i mniejszej ilosci textur...

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności