Skocz do zawartości

Animacja - Odkryj Miasto [update]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ujęcie przygotowane na szybko. Chciałem w krótkim czasie stworzyć przekonującą przestrzeń. Nie dopieściłem do końca, ponieważ odkryłem kilka baboli po wyrenderowaniu i na razie nie miałbym czasu żeby poprawiać. Docelowo wyglądać miało inaczej (m.in. anaglif i żywy plan), ale wstawiam jako teścik do oceny. :)

 

http://vimeo.com/10736654

 

materiał początkowy:

sz01f.jpg

 

Pozdrawiam.

 

[edit] - 14.04.2010

W wolnej chwili postanowiłem poprawić typografię [thanx - JmTm00, Baggins, J.Wrona, Kusanagi].

Podrasowałem Blury.

Dodałem dźwięki [thanx - ola-f]

i zbliżenie [thanx - ttaaddeekk].

Mam nadzieję że wygląda przekonująco :)

Choć nie jest to efekt jaki chciałem uzyskać - naprawdę brakuje mi czasu.

 

update

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez sly
  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajne. caly czas probuje znalezc czas na odpalenie AE i pobawienie się takimi rzeczami (domyslam sie ze to nie AE tylko 3d). Bedzie jakis podklad dzwiękowy dla tych elementów? Bo teraz lekkie są jakby jednorazówki porozrzucane po jakiejs promocji w realu ;)

Napisano

Dziękuję, dziękuję Pawle i Simple_man'ie.

 

JmTm00 - no nieczytelny. Czułem jednak potrzebę nawiązać do gotyku. Liczyło się około 180sec * 700kl. + DOF-pass 10sec * 700kl.

 

ola-f - AE to tam prawie nie ma. W nocy przekopałem kilka stron z samplami w poszukiwaniu "kryształków" ale poddałem się po tonach reklam i możliwości kupna 2sec.MP3 za 25$ (BTW wątek w dziale Udźwiękowienie jest mocno nieaktualny). Z tym realem to trafiłeś w sedno. (początkowo to miały być psie kupy :).

 

Pozdrawiam.

Napisano

Hmm.. skoro sam Tomasz skomentował (dzięki), to postanowiłem wrócić do tego w wolnym czasie, zrealizować z taką plastyką jaką założyłem na początku - może uda się w ciągu miesiąca :/

Zapostuję wtedy nie jako test, ale krótki klip społeczny.

 

Pozdrawiam.

Napisano

PLS - dzięki - kolor to był wybór świadomy, nie chciałem kompromisu pomiędzy realizmem a atrakcyjnością, te elementy mają stanowić element główny, a plastyka z gry "Mirrors Edge" bardzo mi się spodobała. Popracuję jeszcze nad tym - ponieważ "szaro-brązowo-kartonowy shader" też w testach był spoko.

 

pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Kusanagi -dzięki ;)

 

rayGun - dzięki. zdecydowanie za długo - w sumie robiłem to ujęcie na granicy przydatności - próbowałem wycisnąć jak najwięcej w minimalnym czasie - taka próba sił. Najwięcej czasu spędziłem w PS - pracując na miksie 3 zdjęć (poszerzyłem sobie kadr) w dość dużej rozdziałce (jak na texturę) - 4500px szer. - więc przy 80 warstwach (kwestia wyboru workflow) z maskami bywało wolno. Nie zaplanowałem do końca w których miejscach będzie zbliżenie (liczyłem że odpowiedź przyniesie symulacja) więc dodałem sobie tym pracy. Troszkę spowalniał screencapture i średni sprzęt. Reszta z górki - trochę modelowania:

prev0288.jpg

- chwilka na oświetlenie i ździebko na materiały. I tu porażka, nad typografią zbytnio nie pomyślałem. Na szczęście to prosty element i go podmienię. Troszkę posta i walka z kompresją do vimeo - minęło tak w sumie z 5 dni w wolnych chwilach przez 2 tygodnie.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez sly
Napisano
Tak.. gdyby w pierwszym poście nie napisał "materiał początkowy" i nie wkleił zdjęcia :>

 

Doskonale Watsonie. :)

Napisano

Oj sly, sly sly, nie spodziewałem się że będziesz kiedyś używał nazistowskich czcionek Peplina :P

Druga wersja zdecydowanie lepsza, przede wszystkim można odczytać napis :) Na moje za bezpośrednio opowiedziane to pojawianie się napisu. Się prosi żeby napis powstał ukradkiem, gdzieś na drugim planie, żeby coś innego odwracało uwagę gdy on się tworzy. Żeby nei był permanentny w samym centrum.

Napisano

Zacnie bardzo sympatycznie...fajno. Chociaż jak na moje, to jak już zrobiłes takie bloczki i masz obcykane tutaj mapowanie i takie tam różne zabawy tu i tam, to zrobiłbym cos fajnego...

Te latające czerwone cosie średnio mnie osobiście kręcą. Ale to subiektywna opinia. Ogólnie fajno +

 

Pozdro

CzAki

Napisano (edytowane)

Kris_R - nie zamierzam odbierać Ci tego tytułu. :P - ale popracuję nad tym.

 

Bigu - Faktycznie, Szymon zawsze był moim idolem. Dzięki za komentarz - z tą akcją to nawet i chciałem coś pokombinować (długo by pisać), ale zabrakło czasu na greenbox i w ogóle to tylko test.

 

Kusanagi - Napis zrobiłem jeszcze tego samego dnia kiedy komentowaliście - dzień przed newsem o Pixelach. Ale film bardzo inspirujący. Rozwiń to "hmmm" - każda krytyka jest dla mnie cenna.

 

CzAk1 - Dzięki. Daj pomysł, to i może zrobimy coś fajnego, dla odmiany. ;)

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Dodam jeszcze że ta ciepła czerwień z vimeo nie była w planie:

 

kolor01.jpg

kolor02.jpg

Edytowane przez sly
Napisano

Fajne, te dźwięki dzwonków mi pasują. W pierwszej chwili też nie mogłem odczytać napisu. Wydawało mi się że to materiał filmowy w który wkomponowałeś animację ale teraz nie za bardzo rozumiem jak to zrobiłeś. bo widzę wkleiłeś screen z modelem tej uliczki. Chętnie obejrzałbym jakiegoś making offa.

Napisano

Maestro101 - dzięki, na razie making-of'a nie będzie, ale materiał jest ku temu.

 

uncle - dzięki wielkie za linka - jednak przyznam że temat gammy w QT-H.264 nie jest mi obcy - i obawiam się że w tym przypadku kolor zmienił się po konwersji u nich. Przygotowałem plik w 3GP, bo takiego formatu używa vimeo teraz, ale bitrate zostawiłem dość wysoki - żeby uniknąć artefaktów na krawędzi czerwieni - jednak "nie Plusowi" użytkownicy mają o tyle gorzej że ich video konwertowane jest single-pass - to może mieć związek. Tak czy owak, dzięki.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności