redrise Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) Witam, zamieszczam moją nową pracę, robiłem ją by poczwiczyć trochę mentala i materiał sss gdyż wczesniej za bardzo go nie dotykałem :), Base meshe robione w 3dmxie potem scolupt w zbrushu , particle renderowałem osobno by narzucić na nie kilka efketów. Zapraszam do komentów napewno przydadzą się na przyszłość Pozdrawiam. Maxowy i zbrushowy zrzut Uploaded with ImageShack.us Maxowy i zbrushowy zrzut: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 13 Maj 2010 przez redrise 1
Pawel Lipka Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Hej, ladna praca, ma potencjal. Oswietlenie/materialy takie ilustracyjne, calkiem milutkie. Twarz bardzo fajna, cycki zbyt sterylne jak i tatuaze - te zawijacy szczegolnie na nogach nie bardzo ida po formie i takie troche zbyt szablonowe, nie uwazasz? Czasteczki fajne, moze warto byloby w miejscu ich najwiekszej mocy popracowac jakims mocniejszym zespoleniem w jedna mase, jak kulisty glow...sa zbyt ziarniste nawet w centrum. Brakuje moze jakiegos wiekszego wyrazu calosci, to taki t-pose niemalze, ale tak bywa:) Good job!
gof Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Fajne, podoba mi się. Interesujące kolorki i trzyma klimat, jakoś tak skojażyło mi się z pracami Pascala Blanche.
Leru Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Fajowe i tyle :) Efekty na partiklach wyglądają jak z video posta i fajnie! Osobiście uwielbiam te efekty highlight a w sumie coraz rzadziej je widzimy
dac77 Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Mnie się po prostu nie podoba. Nie mówię o technicznej stronie tylko artystycznej. Przypomina okładkę taniej książki fantasy z lat 90-tych. Teraz technicznie. Jeżeli jesteś autorem mesha to dobra robota. Anatomia jest powyżej średniej forum. Twarz wyszła męska.
tweety Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34648 zmień nazwę wątku proszę.
arev Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Bardzo ładna praca, ale oświetleniem spłaszczyłeś twarz pani demonki, przez co ma mniej wyrazu niż na zrzucie z Zbrusha.
blinq Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Super! Podoba mi się. Tylko nos jakiś taki nieformeny ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia! Blinq
redrise Napisano 13 Maj 2010 Autor Napisano 13 Maj 2010 Mnie się po prostu nie podoba. Nie mówię o technicznej stronie tylko artystycznej. Przypomina okładkę taniej książki fantasy z lat 90-tych. Teraz technicznie. Jeżeli jesteś autorem mesha to dobra robota. Anatomia jest powyżej średniej forum. Twarz wyszła męska. No wszystkim podobać się nie musi :) inspiracja była ze starych fantasy wiec w sumie dobrze to zinterpretowaleś :) Dzieki wszystkim za komenty:)
mafida Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) A mi się nawet podoba obrazek,tylko troche takie wrażenie jakbyś ją wyciął w PS i wkleił na tło.Może to przez oświetlenie takie od góry.Faktycznie klimacik starej ilustracji fantasy.Napewno najlepszy obrazek z tych co do tej pory wrzuciłeś:).Sam skulpt miejscami taki sobie ale co za różnica na finalnym obrazku i tak nie widać błędów:) Pozdro ,a masz 5 gwiazdek,rzadko ktos wrzuca całą postać dokończoną:) Edytowane 13 Maj 2010 przez mafida
peter_f Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 (edytowane) Sama ilustracja (głównie jeśli chodzi o postpro) może nie w moim guście (takie fantazy), chociaż wiem, że to taka stylizacja, ale sama modelka, shadery i oświetlenie genialne! Wspaniała robota!!! 5***** Edytowane 14 Maj 2010 przez peter_f
kotisded Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Mi też mało pasuje styl fantasy z 70`tych, ale inspiracja bardzo fajnie oddana. Włosy świetnie wyszły, chętnie bym się dowiedział jakie tam się kryją ustawienia :) Podobnie do mafidy 5* Nie zrozum mnie źle, duży + za koniec. Może ci pomoże te parę spostrzeżeń. Skrzydła odstają od modelu, ogólnie normal mapy się słabo wyeksportowały. Wyglądają też na dużo mniejsze niż w rzeczywistości. Brakuje też trochę tych mniejszych szczegółów na teksturze typu przebarwienia, krosty, pieprzyki, żyły na subdermalu na skrzydłach. Szkoda, że skrzydła, głowa, tułów i ręce leżą dokładnie na froncie, spłaszcza to ją i widać symetrię. Kamerę dałbym nawet o te 3 stopnie w bok żeby oszukać wzrok. Gratki :)
Chrupek Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Ma chyba żuchwę (czyjaktosięnazywa) troszkę za dużą, ale ogólnie praca na poziomie z fajną kolorystyką. Podobają mi się te boczne ujęcia, chyba z ZBrusha... szkoda, że ich nie wykorzystałeś... Ja bym spróbował przytulić je do kolumn po bokach, jako młodsze siostry naczelniczki ;)
Kroopson Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 A ja to bym ją ustawił tak jak jest w viewporcie tylko coby się patrzała w stronę kamery :) Ale wszyscy wiemy jak to jest z opinią. Poza tym model całkiem ok, światełka też niczego sobie.
redrise Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 Dzieki za dobre i zle slowa :) wytlumacze sie troche :P Jesli chodzi o ustawienie kamery nie taki mialem zamiar ale niestety cos mi komp niechce liczyc chcialem zrobic obkretke na okolo wypluc sobie osobno czasteczki i pobawic sie z tym w AE no ale jakos zabardzo mi sie scena nie liczy :) wiec narazie still moze w przyszlosci dolacze obkretke, tak jak pisalem testuje mentala :) kotised jesli chodzi o przebarwienia to troche ich jest,lecz chyba zatracilem je poprzez swiatlo, a i niema tutaj zadnej normal mapy :D Jesli chodzi o wlosy to zadnych specjalnych ustawien uczesalem ustawilem w rederingu hair na mr i tyle :) pozdrawiam wszystkich :) sry ze bez polskich znakow.
kotisded Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 A te dziwne żyłeczko/zawijaski na skrzydłach to nie bump? Poza tym jeśli to ci sie tyle liczy to ile to ma poly?
redrise Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 A te dziwne żyłeczko/zawijaski na skrzydłach to nie bump? Poza tym jeśli to ci sie tyle liczy to ile to ma poly? 500k :) ale powoli jakos docieram do problemow, chyba przepchalem go texturami, to na skrzydalch to displace akurat ale bump oczywiscie tez jest ale normal map nie :)
kotisded Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 o ^&^%$ i ty sie dziwisz, ze ci sie tyle renderuje ?:) Zes pojechal. Szkoda bo mało widać disp i słabo wyszła mapa, a sss + displace sie renderuje masakrycznie długo. Dobrą normalką + 25/30k poly bez ms byś miał ten sam efekt i z 15 razy szybciej by ci sie renderowało. Polecam Crazy Bump. Jakiej wielkości są te tekstury ?
dac77 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 ... 25/30k poly bez ms byś miał ten sam efekt... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm........ Jasne. kotisded przesadzasz z tymi poly. Na samą kobitkę trzeba jednak te kilkaset tysięcy kwadratów a na skrzydła wystarczy kilkadziesiąt tysięcy i normal mapa gdyż są "płaskawe".
kotisded Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Heh no co ty ;) No moze 30/35k. Dobra normalka to podstawa. To ma 42k a ma wcholere bezsensu geometrii bez retopo, bo na bardzo szybko robione. http://img15.imageshack.us/img15/8471/16166185.jpg edit. Tzn. kobieta bez łachów.
redrise Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 hehe spoko, teksturki 2048, ale tak jak napisales displace z sss to katorga :D
kotisded Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Wiec to nie światło ci zżarło szczegół tylko za mała tekstura, przy produkcjach filmowych podobno 4048 to absolutne minimum. + masz skrzydła. Zrób 4048 przynajmniej na unscaterd i subdermalu i normal mapy zamiast disp. Normale wypal na niskim i przedostatnim sdv i zmiksuj w Crazy Bumpie, albo w szopie. Mozesz tez wyeksportowac sobie model na nizszym poziomie i masz obiekt do "obkretki".
redrise Napisano 15 Maj 2010 Autor Napisano 15 Maj 2010 na samym demonie mam 4k texture reszte zmniejszylem :), a powiedz mi czy normal mape moge bez problemu wrzucac do materialu sss ? czy robi sie to na jakims patencie :)
kotisded Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 (edytowane) W bump ładujesz normal bump, w zbrushu musisz zrobic flip green. I jeśli się nie udaje zrobić korekcję gamma- ustawiasz ja w preferencjach na on i przy ładowaniu pliku tekstury włączasz na 1. Jesli zrezygnujesz z disp. musisz nadac tez sss material bez disp, bo bedzie ci mulił render. Edytowane 15 Maj 2010 przez kotisded
redrise Napisano 15 Maj 2010 Autor Napisano 15 Maj 2010 W bump ładujesz normal bump, w zbrushu musisz zrobic flip green. I jeśli się nie udaje zrobić korekcję gamma- ustawiasz ja w preferencjach na on i przy ładowaniu pliku tekstury włączasz na 1. Jesli zrezygnujesz z disp. musisz nadac tez sss material bez disp, bo bedzie ci mulił render. ok dziekowac potestuje sobie :)
Rekomendowane odpowiedzi