Skocz do zawartości

Objekt 3D: bizuteria [UPDATE]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ola-f: wiem wiem, przyjdzie i na to czas ale najpierw musze poprawic hdr'ke od refrakcji

Sjon: to jeszcze pokombinuje...

Shogun 3D: materialy nie sa specjalnie skomplikowane. Platyna jest ustawiona na glossiness 0.8 i IOR 1.6 a kamien standard IOR 2.42 abbe 32 i tylko zonglowanie reflectance w zaleznosci od ujecia i potrzeb.

Swiecone jest to wszystko dwoma hdr'kami zrobionymi w HDR Light studio (jeszcze stara wersja 1.5 jakos nie widze sensu upgrade'u do 2) jedna na odbicia ktora zalaczam i jedna na refrakcje (moj maly sekret jesli nie macie nic przeciwko)

Zadnych plane'ow ani niczego podobnego nie stosuje.

Troche PS i voilà.

 

PS. na forum thei zapytano mnie jak to ma sie do rzeczywistosci (porownanie) wiec tu tez podsylam wersje real :)

rendervsreal.jpg

Edytowane przez velopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak zgadza sie, ogniskowa jest znacznie wieksza, poza tym akurat na tym zdjeciu kamien jest troche mniejszy niz ta oprawa przewiduje, ok 0,6ct. (na renderze ok 0,75ct). Zapomnialem tez o zmniejszeniu lapek na renderze(sa z modelu do druku) a zawsze trzeba wziac ok 5% wiecej przy modelowaniu ze wzgledu na ubytki.

PS. Lubie takie sterylne klimaty

Tu zapraszam wszystkich do zakupu ;)

http://lunns.portfoliooffinediamonds.com/Diamonds-&-Engagement-Rings/Single-stone-diamond-rings/AllCuts/2000/1320140320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności