Nezumi Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 (edytowane) Sculptris Alpha 5 - tak bedzie nazywal sie Sculptris pod skrzydlami Pixologic. Czy bedzie darmowy? Jak potocza sie jego losy? Czy wchlonie go Zbrush czy zostanie osobna aplikacja. Czas pokaze. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=090617 http://drpetter.proboards.com/index.cgi?board=sculptris&action=display&thread=954 Edytowane 24 Lipiec 2010 przez Nezumi
claude Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Wow, fajny sofcik. Interface bardziej do mnie przemawia niż w Zbrushu. Mogli by się czegoś nauczyć od tego kolesia co zrobił Sculptris. Zobaczymy co przyniesie Zbrush 4.
Gomez Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Przestraszyli sie :D Jednego programisty :D Gościu zasłużył na to co dostał, kupa szmalu za licencje, ciepła posadka w pixo. Wątpie żebysmy zobaczyli sculptris w zb. On ma swoja specyficzna budowę opartą na pixolach i każdy plugin musi byc skonstruowany w oparciu o nie. Tak więc albo sculptris będzie rozwijane obok zb w co wątpie bo stałby się niechybnie konkurencją, albo spróbuja zaszczepić ten pomysł w zb, w co średnio wierze, albo znależli świetnego programistę który zrobi różne fajne rzeczy w zb, niekoniecznie sculptris.
blinq Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Pixologic zatrudnił tego gościa od Sculptrisu. Ciekawe jak to się potoczy ;)
Nezumi Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 (edytowane) dac77 - a pamietasz ze Zbrush to pixole i moze nie byc to tak "po prostu" ;) Ale ale - maly offtop moze choc w temacie sculptingu - zerknijcie sobie na probke auto-retopo w 3dcoat (avi): Stink Dragon http://bit.ly/dubHMB Orc http://bit.ly/9s0RKh [edit] Przy okazji - warto wspomniec ze nie tylko program ale i sam autor zostal przejety przez Pixologic :D Jako ze od jakiegos czasu szukali programistow wydaje mi sie ze bardziej niz na sculptrisie zalezalo im na jego autorze. Edytowane 26 Lipiec 2010 przez Nezumi
dac77 Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Może być proste jeżeli będzie można przechodzić między dwoma technikami. Sculptris widziałbym w pipeline gdzieś za zspherami a przed tym tradycyjnym sculptingiem.
n-pigeon Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 A ja myślałem że w ZB pixole to ta funkcja 2.5D a normalny sculpt to zwykła siatka, czyżbym się mylił?
dac77 Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 W ZBrush na ekranie jest 2.5 ale i tak w programie jest 3d. Mamy więc zsheres jako podstawa do robienia mesha a potem rzeźbienie w 3D, ale to trochę niewygodne gdyż zspheres są czasami trudne w kontrolowaniu. Kod Sculptrisa mógłby pomóc w dodaniu geometrii tam gdzie nam jej zaczyna brakować.
gryzon Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 No pięknie :) A ja zdążyłem się już tak fajnie rozgościć po tym programie. :)
rzuq Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Mi tez szkoda ze zostal polkniety przez Pixologic. Z dwojga zlego wolalbym zeby to byl autodesk z mudboxem. Teraz tylko oczekiwac zb 5 za 2-3 lata z jego NOWYMI rewolucyjnymi funkcjami w pieknej oprawie audiowizualnej. Wzrosnie kupno wazeliny wsrod uzytkownikow zbrushcentral.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się